Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Probleem tijdens het gebed

 Post Reply Post Reply
Schrijver
DarkBladeX Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 25 april 2013
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DarkBladeX Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Probleem tijdens het gebed
    Geplaatst op: 25 april 2013 om 12:43
Salamun Aleykum broeders en zusters,

Ik heb hulp nodig voor een vriend. Laatste 6 maanden mijn vriend heeft problemen bij het gebed.
Zelf bid hij probleemloos normaal en vloeiend. Hij zei tegen mij dat iets is gebeurd na de zomervakantie van vorig jaar en
hij begon continu zichzelf te herhalen tijdens het gebed. Dus tijdens het gebed duiken er vragen op in zijn hoofd van
heb je het wel goed gelezen, heb je het wel goed gedaan en blijft daarna herhalen. Niet eens 1 of 2x herhalen hij staat bij magreb gebed wel uurtje letterlijk.
Zijn vader en moeder hebben hem overhoord, ik zelf heb hem overhoord, hij deed het gewoon vloeiend en foutloos. Wanneer hij bid kan hij het zelf niet vloeiend.
Soms staat die ook gewoon stil tijdens het gebed en kan niet doorlezen.

Hij is momenteel kapot ervan, hij zit elke dag te huilen, hij vraagt Allah de barmhartige ook om hulp. 
Zelf wilt die niet om hulp vragen van anderen omdat die zichzelf schaamt ervoor.

Is er iemand die hem kan helpen. Misschien iemand die dit ooit heeft meegemaakt.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.