Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

op zoek naar medewerker voor interview

 Post Reply Post Reply
Schrijver
sanne_1994 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 januari 2014
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote sanne_1994 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: op zoek naar medewerker voor interview
    Geplaatst op: 15 januari 2014 om 12:47

Beste allemaal,

Mij naam is Sanne, ik ben 19 jaar oud en ik studeer journalistiek. Voor het vak interview moet ik een interview afnemen rondom een cultuur-gerelateerd onderwerp. Ik kwam op het idee om een interview af te nemen met een Nederlander die zich heeft bekeerd tot de Islam. Het interview zal ongeveer 30 minuten duren en worden opgenomen.  In het interview zal ik van alles vragen rondom uw keuze voor de Islam, hoe u het nu ervaart, hoe uw omgeving heeft gereageerd, enzovoorts.

Het interview kan plaatsvinden bij uw thuis, maar ook in een horecagelegenheid naar keuze. Elke plek die vanaf Utrecht Centraal of Gouda Station binnen 2 uur reistijd valt is voor mij mogelijk. De opdracht is voor zeer korte termijn opgegeven: het interview moet uiterlijk a.s. dinsdag worden afgenomen. Tot die tijd ben ik zeer flexibel qua tijden en het zal slechts een halfuur van uw tijd in beslag nemen.

Bent u een Nederlander die zich heeft bekeerd tot de Islam en lijkt het u leuk om aan het interview mee te werken en bent u deze week beschikbaar? Stuur me dan een privéberichtje en ik neem contact met u op. Heeft u nog vragen, stel ze gerust aan me. Ik hoor graag van u!

Met vriendelijke groet,

Sanne

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.076 seconden.