Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenSubhan�Allah

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
Broeder_Somal Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 49
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Subhan�Allah
    Geplaatst op: 15 juni 2005 om 12:35

Subhan'Allah,

Ik weet niet of dit waar is, maar krijg wel de kriebels! Het gaat om een jonge vrouw uit Oman, die nadat zij de Quraan op de grond heeft gegooid (MET OPZET) verandert is in een vreemd wezen. Allahoe alem, maar het kan gebeuren. Allah is de Almachtige....

 

http://www.alnilin.com/news/modules.php?name=News&file=a rticle&sid=3841

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 juni 2005 om 13:06

Sorry, maar ik kom niet meer bij... Ik las dit topic, en dacht: 'dadelijk kom ik bij dat prentje uit het topic van Taqwaa uit', dat fake ding tussen mens en kangoeroe of whatever.
En wat zie ik verschijnen? Juist...

De kriebels?  Ik krijg het gevoel dat ik naar Star Wars aan het kijken ben.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 juni 2005 om 13:14
Het andere topic is trouwens net verdwenen
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 juni 2005 om 15:22
ja  waarom is die hebben ze het weg gedaan nou  het is  een teken dat iedereen moet zien om waker teschudden
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 juni 2005 om 15:36

salam,

ahahhahHHAHAHAHHAHAHA

AHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

WAT IS DAT DAN???ahahhaha

kan iemand de arabische tekst hier vertalen

salam

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 juni 2005 om 16:14

Dit is denk ik nep

Kimmi jij gelooft wel dat je uit zo een soort mens aap achtig ding afkomstig ben en nu lach ik mijzelf dood om jouw

HHAHAHAHAHAHHAHAH

EVOLUTIE THEORIE HAAHAHAHAHAHAHHAHAHAH

ik kan je ook uitlachen en dit dan

To surrender to ignorance and call it God has always been premature, and it remains premature today.
-Isaac Asimov-  WIL JE GRAPPIG ZIJN

hoe kan je dit nauw geloven een god moet er zijn niet alles kan toeval zijn

TIP; GA NAAR DE DIERENTUIN EN ZEG JE VOOR OUDERS GEDAG!!!!

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 juni 2005 om 16:24

KIMMI je praat ****** altijd ben jij het niet eens met de andere moslims op deze site al is het waar en ik weet cker dat je dat ook denk zeg je toch nietwaar

ten tweede: wat is er slecht aan een godsdienst dat je  er  niet in  gelooft  het spreekt de mensen tot allemaal goeie dingen !!! doordatt mensen niet meer in god gingen geloven zijn er allemaal sectes ontstaat denk maar aan satanism mensen die in de leer van de evolutie geloven en vrije zijn en slechte dingen doen het is toch beter om een godsdienst te hebben die je het goeie weg wijst dan te geloven in een achterlijke man als DARWIN !!!!!

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 juni 2005 om 16:42
het gaat over een meisje die tv zat tekijken en haar moeder die zat koran telezen  dat meisje vroeg aan haar moeder ergens anders tegaan lezen en dat weigerde  de moeder dat meisje stond op en gooide de koran van haar moeder op de grond en  toen is  zo ziek gewoorden dus vervloekt  nu ligt ze in het zieken huis in amaan . lailailalaah
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Eelke Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 mei 2005
Online status: Offline
Berichten: 283
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2005 om 01:33

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

het gaat over een meisje die tv zat tekijken en haar moeder die zat koran telezen  dat meisje vroeg aan haar moeder ergens anders tegaan lezen en dat weigerde  de moeder dat meisje stond op en gooide de koran van haar moeder op de grond en  toen is  zo ziek gewoorden dus vervloekt  nu ligt ze in het zieken huis in amaan . lailailalaah

Ah, ze is alleen maar ziek geworden. Dan is er nog de vraag of de ziekte ook iets te maken heeft met het gooien van de koran. Persoonlijk denk ik namelijk van niet. Anders zou ook iedereen die ziek wordt vervloekt zijn.

Groet, groet Eelke

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2005 om 03:06
In eerste instantie geplaatst door Murat

Dit is denk ik nep

Kimmi jij gelooft wel dat je uit zo een soort mens aap achtig ding afkomstig ben en nu lach ik mijzelf dood om jouw

HHAHAHAHAHAHHAHAH

EVOLUTIE THEORIE HAAHAHAHAHAHAHHAHAHAH

ik kan je ook uitlachen en dit dan

To surrender to ignorance and call it God has always been premature, and it remains premature today.
-Isaac Asimov-  WIL JE GRAPPIG ZIJN

hoe kan je dit nauw geloven een god moet er zijn niet alles kan toeval zijn

TIP; GA NAAR DE DIERENTUIN EN ZEG JE VOOR OUDERS GEDAG!!!!

Weet je waarom jij evolutie grappig vindt?  Omdat je niet weet wat het is, en enkele zelf-benoemde wetenschappers zoals Harun Yahya je dingen wijsmaken over evolutie, die echter niet tot de theorie behoren, of gewoon gepercifleerd worden.
Dus lach jij maar lekker door, want wat jij uitlacht, is niet de evolutietheorie, maar het bedrog van HarunYahya en anderen.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2005 om 03:08
In eerste instantie geplaatst door Murat

KIMMI je praat ****** altijd ben jij het niet eens met de andere moslims op deze site al is het waar en ik weet cker dat je dat ook denk zeg je toch nietwaar

ten tweede: wat is er slecht aan een godsdienst dat je  er  niet in  gelooft  het spreekt de mensen tot allemaal goeie dingen !!! doordatt mensen niet meer in god gingen geloven zijn er allemaal sectes ontstaat denk maar aan satanism mensen die in de leer van de evolutie geloven en vrije zijn en slechte dingen doen het is toch beter om een godsdienst te hebben die je het goeie weg wijst dan te geloven in een achterlijke man als DARWIN !!!!!

Laat me het zo zeggen ik geloof evenzeer in bovenstaand verhaal als in het bestaan van Chewbacca. 

IK geloof niet in Darwin, gelieve geloof te onderscheiden van wetenschap. Je weet wel : het eerste geloof je enkel als je geen bewijs hebt, het tweede als er wel bewijs is.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2005 om 03:12
In eerste instantie geplaatst door Murat

hoe kan je dit nauw geloven een god moet er zijn niet alles kan toeval zijn

Fout, evolutie houdt enkel toevallige mutaties in, de selectie naderhand (survival of the fittest) is verre van toevallig.

TIP; GA NAAR DE DIERENTUIN EN ZEG JE VOOR OUDERS GEDAG!!!!

Voorouders hoort aan mekaar vast hoor.  Verder hebben apen en mensen een gemeenschappelijke voorouder.  Dat is voor sommigen misschien een klein verschil (type Harun Yahya), echter biologisch gezien is het een zee van verschil

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
marleen Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 122
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2005 om 03:26
Misschien kunnen we allemaal proberen om wat aardiger te reageren op elkaar en respect tonen voor aan andere mening. Als ik soms de reacties lees dan schrik ik er echt van hoe er gereageerd wordt.
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2005 om 04:04

  asalaamo3alaikomwara7matolaahwabarakatoho   broeders en zusters  nnou ik heb gehoord  dat het helemaal nep is  en dat het van  kuntstwerk   Patricia Piccinini is . wallaho a3al a3lam      maar we moeten niet vergeten dat het kan gebeuren    allaho 3ala kolisain kadir

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Wasil Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 mei 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 137
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2005 om 04:23

Wa 'Alaikoem Asalaam


Dit is niet waar beste broeder en zusters...


Die foto die daar wordt afgebeeld is een kunstwerk van Patricia Piccinini






Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2005 om 11:13
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door Murat

hoe kan je dit nauw geloven een god moet er zijn niet alles kan toeval zijn

Fout, evolutie houdt enkel toevallige mutaties in hahahahah,dus in feite kunne straks de ninja turtels uit een riool tevoorschijn komen.of een mens kan ineens door een toevallige mutatie in een giraf ofzo veranderen.NEE,dat kan niet,de enige verklaring hiervoor is ALLAH., de selectie naderhand (survival of the fittest) is verre van toevallig.

TIP; GA NAAR DE DIERENTUIN EN ZEG JE VOOR OUDERS GEDAG!!!!

Voorouders hoort aan mekaar vast hoor.  Verder hebben apen en mensen een gemeenschappelijke voorouder.  Dat is voor sommigen misschien een klein verschil (type Harun Yahya), echter biologisch gezien is het een zee van verschil

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Eelke Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 mei 2005
Online status: Offline
Berichten: 283
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2005 om 12:07
Zeg moslimboy212 heb je ooit wel eens een boek over de evolutie-theorie gelezen? Je klinkt namelijk als iemand die er geen donder van snapt en daardoor alles maar belachelijk maakt. Beetje ter compensatie van zijn eigen onkunde.

Groet, groet Eelke
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2005 om 13:13

In eerste instantie geplaatst door Eelke

Zeg moslimboy212 heb je ooit wel eens een boek over de evolutie-theorie gelezen? Je klinkt namelijk als iemand die er geen donder van snapt en daardoor alles maar belachelijk maakt. Beetje ter compensatie van zijn eigen onkunde.

Groet, groet Eelke

ik ben juist begonnen in het boek:de fakkel,god bestaat,gebasseerd op het werk van HAROEN YAHYA.ik heb er ongeveer denk ik een 15tal bladzijde ingelezen en het ging juist over de evolutietheorie volgens de racsist Darwin,en wat Darwin beweert is niks anders dan onzin.hij beweert dus dat de allereerste wezen waar de mens van geevolueerd is,een soort van muisachtig dier is namelijk:de toepaja.

als jullie denken dat dat jullie van een muis afstammen dan mogen jullie da gerust denken,maar ik blijf er liever bij dat de moslims mensen zijn gebleven en de kafirs zijn vervloekt tot apen.wat de pure WAARHEID is.

bye.(ps:ik heb ineens een antwoord gegeven op je vraag)

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Eelke Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 mei 2005
Online status: Offline
Berichten: 283
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juni 2005 om 01:09
In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

ik ben juist begonnen in het boek:de fakkel,god bestaat,gebasseerd op het werk van HAROEN YAHYA.ik heb er ongeveer denk ik een 15tal bladzijde ingelezen en het ging juist over de evolutietheorie volgens de racsist Darwin,en wat Darwin beweert is niks anders dan onzin.hij beweert dus dat de allereerste wezen waar de mens van geevolueerd is,een soort van muisachtig dier is namelijk:de toepaja.

als jullie denken dat dat jullie van een muis afstammen dan mogen jullie da gerust denken,maar ik blijf er liever bij dat de moslims mensen zijn gebleven en de kafirs zijn vervloekt tot apen.wat de pure WAARHEID is.

bye.(ps:ik heb ineens een antwoord gegeven op je vraag)

Ja je hebt inderdaad antwoord gegeven. Je hebt dus nooit een serieus boek over de evolutie-theorie gelezen. Alleen maar boeken die er al vanuit gaan dat evolutie niet klopt en niet een boek die alleen maar de theorie presenteerd zonder daar direkt een oordeel over te vellen. Nu weet ik ook waar je ietwat vreemde opmerkingen over de evolutie-theorie vandaan komen.

Groet, groet Eelke

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juni 2005 om 07:25
In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

[QUOTE=Murat]

hoe kan je dit nauw geloven een god moet er zijn niet alles kan toeval zijn

Fout, evolutie houdt enkel toevallige mutaties in hahahahah,dus in feite kunne straks de ninja turtels uit een riool tevoorschijn komen.of een mens kan ineens door een toevallige mutatie in een giraf ofzo veranderen.NEE,dat kan niet,de enige verklaring hiervoor is ALLAH., de selectie naderhand (survival of the fittest) is verre van toevallig.

Dat jij dat gelooft, zegt genoeg over jouw kennis van wetenschap en specifieker evolutie.  Je kan niet verwachten dat je met dit soort reacties wat anders krijgt dan een gniffel

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Soldier Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 104
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juni 2005 om 08:36

Miljoenen jaren geleden, toen de vogels nog geen vleugels hadden en de vissen op land leefden, was er eens een kikker.

En een prinses...

De prinses gaf de kikker een kus met haar geradiateerde lippen. En FLOEPS de kikker werd een prins en ze leefden nog lang en gelukkig...

Slaap lekker ongelovige, je wordt vanzelf wel wakker...

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juni 2005 om 11:37
SOLDIER MIJN COMPLIMENTEN PRACHTIG GEZEGD
Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juni 2005 om 11:53

KIMMI LAAT ME NIET LACHEN IK WEET WEL WAT DE EVOLUTIE LEER INHOUD HEB HET GEHAD VROEGER BIJ BIOLOGIE EN IK HEB ER OOK WEL EEN AANTAL FILMS OVER GEZIEN  LIJKT MIJ GENOEG ?  EN HARUN YAHYA ZEGT DE WERKELIJKHEID ZIE JE NIET DAT ER STEEDS MEER GOTHICKS SATANISTEN ETC ETC OP STRAAT ZIJN EN DAT ZAL STEEDS MEER WOORDEN EN DIE MENSEN ZIJN SLECHT HEB JE HUN BIJBLE WEL EENS GELEZEN DAN ZIE JE WEL IS DIT NAUW BETER DAN EEN GODSDIENST EN OVER DE EVOLUTIE LEER VERDER HET IS 100% NEP ZIJN GEEN FEITEN VOOR GEEN VOORBEELDEN OMDAT GELOOF EN STAAT BIJELKAAR NOOIT VOLGENS MENSEN SUCCES IS GEWORDEN ZIJN MENSEN IN DE NIEUWE TIJD GEKOMEN MET IETS NIEUWS HET GELOOF VAN HET MODERNE TIJD HET EVOLUTIE LEER WAT IS GEKOMEN OM EEN EIND TE MAKEN DE GODSDIENSTEN NIET DAN ???!!!!!

 

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juni 2005 om 11:56
En elke ik heb er ook met veel mensen over gesproken en wat is hun antwoord als er iets is waar ze geen antwoord op hebben jja maar dat is in miljoenen jaren gebeurd ja maar ik geloof dat de mensheid alles zal bewijzen in de toekomst slaap verder met je achterlijke leer de groeten !!!!
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juni 2005 om 12:55
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

[QUOTE=Murat]

hoe kan je dit nauw geloven een god moet er zijn niet alles kan toeval zijn

Fout, evolutie houdt enkel toevallige mutaties in hahahahah,dus in feite kunne straks de ninja turtels uit een riool tevoorschijn komen.of een mens kan ineens door een toevallige mutatie in een giraf ofzo veranderen.NEE,dat kan niet,de enige verklaring hiervoor is ALLAH., de selectie naderhand (survival of the fittest) is verre van toevallig.

Dat jij dat gelooft, zegt genoeg over jouw kennis van wetenschap en specifieker evolutie.  Je kan niet verwachten dat je met dit soort reacties wat anders krijgt dan een gniffelalstublieft mens!! (of moet ik zeggen gemuteerde muis?)als je nu eens deftig mijn post had gelezen dan wist je dat IK niet degene was die in die onzin gelooft dat IEDEREEN van een muis==>aap===>mens is ge�volueerd.en je moet mijn kennis van wetenschap niet vergelijk met die van u,vergeet niet dat ik nog altijd een tiener ben en dat jij mss wel dubbel zo oud bent als ik.en mijn argumenten bevatten tenminste de echte waarheid.

ciao

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Soldier Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 104
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juni 2005 om 15:02

In eerste instantie geplaatst door Murat

SOLDIER MIJN COMPLIMENTEN PRACHTIG GEZEGD

3:196-198 Laat de bewegingen der ongelovigen in het land u niet bedriegen. Het is een gering voordeel voor hen; daarna zal de hel hun tehuis zijn en slecht is deze rustplaats. Maar zij, die hun Heer vrezen, zullen tuinen hebben, waar doorheen rivieren stromen, daarin zullen zij vertoeven als onthaal van Allah. En hetgeen bij Allah is, is voor de rechtvaardigen beter.

Alhamdulillah broeder, kunnen wij nog zien wat sprookjes zijn en wat de waarheid is. Moge Allah ons geloof in de waarheid versterken en ons leiden op het rechte pad, zodat we bij de rechtvaardigen horen Inshallah! En moge Allah de onrechtvaardigen en opstandigen hun voluit geven, hetgeen zij verdiend hebben, zowel in het tegenwoordige leven als in het Hiernamaals!

Terug naar boven
subhanak Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 20 juni 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 3
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juni 2005 om 09:40

salaam,

Kimmi heb een vraag voor u. Dus jij gelooft veel in wat wetenschappers zeggen of hebben ontdekt en "denken" dat het zo is. Wel kun je aan je wetenschappers vragen hoe de aarde onstond. hoe het heelal ontstond en wie er achter dat was en wie daarvoor was. Jou verklaring zou iets scheikundig zijn veronderstel ik. Maar dan gaat er een vraag bij mij blijven knagen "van waar komt dat al die chemie is dat van zelf? hoe?. Ik zou me die vraag is stellen. Ik weet de antwoord ter informatie. Je zegt dat je wetend bent maar allah (swt) beschouwd u ��n van de onwetende.

wa allah o a3lam

wa salaam o alaikom wa rahmatoe'allah wa baraktoe! 

*subhana allah aladi ghalaka noer wa kalama moesa 3ala zabali tor!*

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juni 2005 om 10:15
In eerste instantie geplaatst door Murat

KIMMI LAAT ME NIET LACHEN IK WEET WEL WAT DE EVOLUTIE LEER INHOUD HEB HET GEHAD VROEGER BIJ BIOLOGIE EN IK HEB ER OOK WEL EEN AANTAL FILMS OVER GEZIEN  LIJKT MIJ GENOEG ?  EN HARUN YAHYA ZEGT DE WERKELIJKHEID ZIE JE NIET DAT ER STEEDS MEER GOTHICKS SATANISTEN ETC ETC OP STRAAT ZIJN EN DAT ZAL STEEDS MEER WOORDEN EN DIE MENSEN ZIJN SLECHT HEB JE HUN BIJBLE WEL EENS GELEZEN DAN ZIE JE WEL IS DIT NAUW BETER DAN EEN GODSDIENST EN OVER DE EVOLUTIE LEER VERDER HET IS 100% NEP ZIJN GEEN FEITEN VOOR GEEN VOORBEELDEN OMDAT GELOOF EN STAAT BIJELKAAR NOOIT VOLGENS MENSEN SUCCES IS GEWORDEN ZIJN MENSEN IN DE NIEUWE TIJD GEKOMEN MET IETS NIEUWS HET GELOOF VAN HET MODERNE TIJD HET EVOLUTIE LEER WAT IS GEKOMEN OM EEN EIND TE MAKEN DE GODSDIENSTEN NIET DAN ???!!!!!

Geloof me, wat jij hier komt vertellen, zal geen enkele zichzelf respecterende biologie-leraar ooit verteld hebben.  Het heeft vooral veel weg van wat obscure types als Harun Yahya vertellen.
Godsdienst (of beter het gebrek aan) en evolutie hebben trouwens enkel volgens gelovigen wat met mekaar te maken.  Wetenschap is nl agnostisch.  Maar goed, dat heb je vast ook van Harun Yahya, die snapt ook nog steeds niet wat wetenschap nu in feite is.

Trouwens, leestekens zijn wel zo handig als je je posts leesbaar wil houden.  Misschien had je ook nederlandse les van dezelfde leraar die biologie gaf?

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juni 2005 om 10:19
In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

Dat jij dat gelooft, zegt genoeg over jouw kennis van wetenschap en specifieker evolutie.  Je kan niet verwachten dat je met dit soort reacties wat anders krijgt dan een gniffelalstublieft mens!! (of moet ik zeggen gemuteerde muis?)als je nu eens deftig mijn post had gelezen dan wist je dat IK niet degene was die in die onzin gelooft dat IEDEREEN van een muis==>aap===>mens is ge�volueerd.en je moet mijn kennis van wetenschap niet vergelijk met die van u,vergeet niet dat ik nog altijd een tiener ben en dat jij mss wel dubbel zo oud bent als ik.en mijn argumenten bevatten tenminste de echte waarheid.

ciao

Dat je het niet eens bent met evolutie (en dus wetenschap) was me al duidelijk.  Wat je wetenschappelijke kennis betreft, maar 1 manier om het op te lossen: hard studeren!  Er is immers niets mis met een debat rond evolutie, maar het is wel belangrijk dat iedereen dan voldoende ge�nformeerd is over evolutie, ook degenen die ertegen zijn.  Je kan moeilijk verwachten dat hier een discussie op niveau uitkomt, als heel wat mensen geloven wat Harun Yahya ed vertellen.  Immers, hij weet zelf niet wat evo inhoudt, hij valt dingen aan die evolutie-wetenschappers helemaal nooit gezegd hebben of die evolutie niet inhoudt.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juni 2005 om 11:07
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

Dat jij dat gelooft, zegt genoeg over jouw kennis van wetenschap en specifieker evolutie.  Je kan niet verwachten dat je met dit soort reacties wat anders krijgt dan een gniffelalstublieft mens!! (of moet ik zeggen gemuteerde muis?)als je nu eens deftig mijn post had gelezen dan wist je dat IK niet degene was die in die onzin gelooft dat IEDEREEN van een muis==>aap===>mens is ge�volueerd.en je moet mijn kennis van wetenschap niet vergelijk met die van u,vergeet niet dat ik nog altijd een tiener ben en dat jij mss wel dubbel zo oud bent als ik.en mijn argumenten bevatten tenminste de echte waarheid.

ciao

Dat je het niet eens bent met evolutie (en dus wetenschap) was me al duidelijk.  Wat je wetenschappelijke kennis betreft, maar 1 manier om het op te lossen: hard studeren!  Er is immers niets mis met een debat rond evolutie, maar het is wel belangrijk dat iedereen dan voldoende ge�nformeerd is over evolutie, ook degenen die ertegen zijn.  Je kan moeilijk verwachten dat hier een discussie op niveau uitkomt, als heel wat mensen geloven wat Harun Yahya ed vertellen.  Immers, hij weet zelf niet wat evo inhoudt, hij valt dingen aan die evolutie-wetenschappers helemaal nooit gezegd hebben of die evolutie niet inhoudt.ahwel van mij moogt ge gerust tijdens u exames leren en tegelijkertijd even is een boek over de evolutieleer van 250 bldz onzin lezen,maar ik doe het liever op mijn manier.

gewoon voor mijn exames leren en 400 bldz de pure waarheid lezen,zodat ik tenminste niet mijn leven verspil aan die leugens+ al die islamitische info zal me later ook nog goe van pas komen op de dag des oordeels.dat kun je niet zeggen over je wetenschappelijke beweringen.(maar onthoud dit goed eh kimmie,ik ben NIET tegen de wetenschap,ik ben er alleen tegen op dit gebied nl.de evolutieleer en alles wat tegenstrijdig is t.o.v de koran.voor de rest ben ek er wel geintresseerd in)

ciao

laa ilaha illalah
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.