Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenWaarom islam ?

 Post Reply Post Reply Pagina  <123>
Schrijver
marhaba Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 634
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Waarom islam ?
    Geplaatst op: 07 februari 2004 om 11:40

hallo

wie zegt da je alles zo maar moet accepteren,ntrlk moet je alles onderzoeken,en de geloofwaardigheid daarvan op proef stellen,

maar als je da  doe,moet je het oprecht doen en zonder partijdig gedrag,maw: wees eerlijk en neutraal tegelijkertijd,en gn valse vaststellingen maken is u aangeraden

mvg.meriem

allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net
Terug naar boven
Oum Mujahid Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 117
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 februari 2004 om 15:30
In eerste instantie geplaatst door Vincent

In eerste instantie geplaatst door abdoe allah

islam bevat alle goede zaken.Uitblinkend ,omdat deze geschikt is voor elke tijdperk,plaats en volk

Dat geldt ook voor het Christendom.



Niet waar..

Terug naar boven
MasterB Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 233
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 februari 2004 om 15:36
In eerste instantie geplaatst door Oum Mujahid

In eerste instantie geplaatst door Vincent

In eerste instantie geplaatst door abdoe allah

islam bevat alle goede zaken.Uitblinkend ,omdat deze geschikt is voor elke tijdperk,plaats en volk

Dat geldt ook voor het Christendom.



Niet waar..

Vincent wilde alleen maar de subjectiviteit van die gedachte aangeven. 

Terug naar boven
marhaba Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 634
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 februari 2004 om 17:48

hallo,

er is geen.  subjectiviteit,maar eerder een ontkenning van de objectiviteit heirvan

mvg meriem

allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net
Terug naar boven
marhaba Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 634
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2004 om 15:38

salaam

mijn compliment voor RedNas.

allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net
Terug naar boven
MasterB Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 233
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2004 om 15:40
In eerste instantie geplaatst door marhaba

hallo,

er is geen.  subjectiviteit,maar eerder een ontkenning van de objectiviteit heirvan

mvg meriem

Wanneer kom je toch eens uit dat dogma. Het is niet te controleren, dus het kan niet objectief zijn. De Koran bevat subjectief gezien de waarheid, objectief bevat het niet voor iedereen de waarheid en is dus geen algemene waarheid.

Terug naar boven
aboeAbdullah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 9
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2004 om 15:49
De Koran bevat zeker algemene waarheid maar dat betekend niet dat ieder mensen zijn brain gebruikt om er achter te komen.
Terug naar boven
MasterB Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 233
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2004 om 15:52

In eerste instantie geplaatst door aboeAbdullah

De Koran bevat zeker algemene waarheid maar dat betekend niet dat ieder mensen zijn brain gebruikt om er achter te komen.

Er is geen enkel bewijs dat de Koran algemene waarheid bevat. De Koran begint bij Allah en Allah valt per definitie niet te bewijzen, want Allah bevindt zich momenteel in het meta-fysische.

Op persoonlijk vlak bevindt Allah zich in de werkelijkheid, dus in je persoonlijke werkelijkheid, niet in de algehele werkelijkheid.

Mocht je dit wel vinden dan moet je met bewijzen en argumenten komen en niet zeggen dat het zo is en dat sommigen hun hersenen niet gebruiken.

Terug naar boven
Vincent Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 285
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2004 om 17:56

In eerste instantie geplaatst door Oum Mujahid


Niet waar..

Wel waar...

Groet,
Vincent
Terug naar boven
marhaba Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 634
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2004 om 18:02
[QUOTE=Vincent]

Wel waar...

[QUOTE=Oum Mujahid]Niet waar..

gaan we zo beginnen? "niet waar"

allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net
Terug naar boven
~Zahra~ Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 713
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2004 om 21:16

 

     

Men sluit de ogen van de doden behoedzaam; niet minder behoedzaam moet men de ogen van levenden openen.
Terug naar boven
marhaba Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 634
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2004 om 21:23
allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net
Terug naar boven
Linda Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 25 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 58
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2004 om 22:28

Stelletje kinderen! Zit ik een best interessante discussie te lezen, moet deze dan zo eindigen? Ik ben nog steeds benieuwd naar de afloop, zonder het welles-nietes gebeuren.

Linda

Terug naar boven
MasterB Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 233
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2004 om 22:29
Als we dan verder gaan bij mijn laatste reactie...
Terug naar boven
anouar Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 28 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 86
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2004 om 12:31

salem haleykoum,

masterb dat is logisch wat je zegt, het is geen objectieve waarheid. Het heet dan ook een geloof. Het is wel zo, dat als je echt je gaat verdiepen in de islam en je je er voor openstelt je niet kan ontkennen dat het de enige en ware geloof is. Daarom zeggen de menen ook dat het de algehele waarheid bevat als je maar je brains gebruikt. Hij gaat er van uit dat je je brains gebruikt en er voor open staat. Maar ik geef je gelijk dat de meest emensen dat niet zullen doen en daarom zal het zo blijven dat er offcieel geen algehele waarheid is.

Terug naar boven
MasterB Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 233
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2004 om 12:34
In eerste instantie geplaatst door anouar

salem haleykoum,

masterb dat is logisch wat je zegt, het is geen objectieve waarheid. Het heet dan ook een geloof. Het is wel zo, dat als je echt je gaat verdiepen in de islam en je je er voor openstelt je niet kan ontkennen dat het de enige en ware geloof is. Daarom zeggen de menen ook dat het de algehele waarheid bevat als je maar je brains gebruikt. Hij gaat er van uit dat je je brains gebruikt en er voor open staat. Maar ik geef je gelijk dat de meest emensen dat niet zullen doen en daarom zal het zo blijven dat er offcieel geen algehele waarheid is.

Ik heb delen van de Koran gelezen en kwam toch tot de conclusie dat het niet de waarheid is. Mede omdat ik altijd een agnostisch standpunt heb behouden en van daaruit ook gekeken heb naar de Koran. De Koran bewijst niets meer of niets minder het bestaan van een God dan de Bijbel. Ik houd mij daarom bij het agnosticisme.

Terug naar boven
anouar Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 28 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 86
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2004 om 19:05

salem haleykoum,

dat jij een agnostisch standpunt aanneemt duidt er al op dat je er niet voor open staat. Zoals ik hierboven al heb gezegd, gaat het alleen als je een neutraal standpunt inneemt en ook daadwerkelijk dingen wilt aannemmen. Jij bent ook een kefar, je wilt het niet leren en niet geloven, waarschijnlijk omdat je geneeskunde doet en je jezelf heel geweldig vindt. Maar dat is jouw keus, ieder zijn beslissing, ik denk niet dat wetenschap elkaar uitsluiten. Bij mij gaat het in ieder geval prima samen. Professor waar ik les van had bij mijn vorige blok, vertelde ook dat de evolutie theorie helemaal niet het geloof uitsluit. Maar ik heb een beetje geannalyseerd wat voor houding je aanneemt, je komt me heel bekend voor in de vorm van een jongen die ik ken. Ik heb het dan over je standpunt, ik vind het persoonlijk een vervelend mannetje, doet alleen maar bijdehand en denkt alles beter te weten dan anderen. Hij komst soms met theori�n en brengt het zo net alsof het een feit is, maar dan weet je dat hij fout zit. Alleen wilt hij dat dan niet erkennen.

 

groetjes anouar

Terug naar boven
MasterB Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 233
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2004 om 20:15

Anouar,

Neutraal kun je geenszins meer zijn, want ik was reeds agnostisch en zodoende kon ik dus niet meer voor de Islam kiezen, want er is geen bewijs voor Allah dat door mij erkend wordt, wetenschappelijk dus...

Voor de rest, ik denk dat jij wel gelijk van mijn beeld, maar ik wil graag weerleggingen zien en niet het 'op de man spelen'.

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2004 om 22:54

Hoi Anouar,

wat heeft geneeskunde te maken met denken dat je alles beter weet?  Of dat 'kafer' zijn zou betekenen dat je niks wil leren of geloven.  Ik denk dat je eerst eens naar jezelf moet kijken.  Je lijkt me best slim te zijn, maar denkt ook altijd dat jij het beter weet.  Je doet alles wat jou niet aanstaat of als verkeerd, dom, niet bewezen, maar kan zelf met geen enkel bewijs komen aandragen.  En misschien is masterB niet gelovig, maar je kan moeilijk zeggen dat hij niet veel weet...

KIm

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
souad& Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 31 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 223
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2004 om 23:38

Hoi Kim,

Ik moet je wel aangeven dat Anouar wel degelijk heel wat weet. En komt zeker met goeie argumenten en eventuele bronnen. Hij zuigt het niet ui z'n duim!!!

Masalama

 

Terug naar boven
MasterB Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 233
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2004 om 23:39
In eerste instantie geplaatst door souad&

Hoi Kim,

Ik moet je wel aangeven dat Anouar wel degelijk heel wat weet. En komt zeker met goeie argumenten en eventuele bronnen. Hij zuigt het niet ui z'n duim!!!

Masalama

 

Ik denk niet dat het om actieve Korankennis gaat. Ik denk dat Kim wetenschapskennis bedoelt...

Terug naar boven
anouar Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 28 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 86
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2004 om 00:38

Maar weet je wat het nou is, jullie moeten tussen de regels door lezen. Kijk eens verder. Wat wil ik zeggen met mijn woorden. Het gaat hier helemaal niet erom of masterb slimmer is dan ik of meer weet dan ik. Ik wilde alleen zeggen dat masterb steeds met zogenaamde argumenten komt die niet de islam weerleggen want dat is onmogelijk, maar meer waarin hij aangeeft waarom hij zelf geen gelovig iemand is. Hij vindt zijn argumenten sterk en wilt dat ik ze weerleg, dat doen we dan met zijn allen aan de hand van bepaalde bijzonderheden, maar daar staat hij dan niet voor open. Daar ligt de volgende ged8en achter ten grondslag: dingen waar wij mee komen zijn geen feiten en is niet geheel objectief, maar meer een subjectieve werkelijkheid. Maar het heet drom dan ook geloof, je kunt niet van ons verw8en dat wij argumenten geven op basis van feiten die voldoen aan jouw werkelijkheid die jij hebt verheven tot ieders werkelijkheid, omdat het volgens de wetenschap zpo is. Je moet net als je lichaam door Allah(swa) veerkrachtig is gemaakt, ook je ratio veerkrachtig maken, denk niet in cellen. Je moet wat gradueler denken, open staan voor andere waarheden niet alleen waarheden volgens profesorren. Dan kan je alleen zien hoe wijs en geniaal die mensen waren in de koran, al de profeten(vrede zij met hen) en Allah(swa) die hen deze wijsheid heeft geschonken. De woorden in de koran spreken voor zich, daar hoeven geen wetenschappelijke verklaringen voor gegeven te worden, ze zijn zo mooi en zuiver dat elk mens die ervoor open staat ziet dat dat niet zomaar is.

Ik zeg je eerlijk dat het anders zinloze discussies worden, het gaat mij hier niet om mijn gelijk te halen. Maar meer om jullie duidelijk te maken dat het zinloos een geloof te proberen te weerleggen. En dat jullie niet kunnen verw8en dat wij argumenten die voor jullie volstaan, want die zijn er niet. Dat is heel simpel. Dat heeft niet zozeer met het geloof te maken maar met jullie(lees goed wat ik met deze laatste zin zeg, reageer niet impulsief)

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2004 om 01:20

Ik geef je gelijk dat het zinloos is geloof te weerleggen, maar het is ook zinloos geloof aan te halen als bewijs tegenover iemand die er niet in gelooft.  Maar ook bij discussies die niet met geloof te maken hebben, of niet zoveel, doe je dat (remember de domme vrouwen).  Ik denk dat je best slim bent, zoals ik al zei, maar je maakt discussies soms heel erg moeilijk...

Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
ThaGirlie Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 25 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 13
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2004 om 09:42

Maar de Islaam is een moeilijk geloof. Een moeilijk geloof om te begrijpen, omdat het zo diep gaat. Dus ik neem het Anouar dan ook niet kwalijk dat hij met de discussies ook iets verder kijkt dan de oppervlakte. Je kan het moeilijk noemen, je kan ook de lijdraad eruit proberen te pikken en er iets van leren.

Groetjes,
ThaGirlie

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2004 om 11:03

Ik bedoelde niet moeilijk als in niet te begrijpen, ik bedoelde letterlijk dat hij discussieren moeilijk maakt, omdat er geen sprake is van discussie...

Greetz Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
ThaGirlie Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 25 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 13
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2004 om 17:11

Hoezo is er dan geen sprake van een discussie? Omdat hij gelijk heeft?

ThaGirlie

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2004 om 18:01

ThaGirlie,

lees eens een paar topics door...  Misschien is dat van die dommere vrouwen wel n goeie (k denk dat het 'Klopt dit' heet, geopend door Paul).  Hij komt ermee dat het sowieso bewezen is dat vrouwen dommer zijn, en geef je dan antwoord dat de wetenschap er anders over denkt, dat je in je studie (bij mij geneeskunde) net geleerd hebt dat het niet zo is, dat antwoordt hij bv 'wat een gezwam', 'geef toch toe dat ik gelijk heb',' 'waarom geef je mij niet gelijk als je weet (ah�m) dat ik gelijk heb'...  Dat is bij mij dus geen discussie...  Lees het zelf even en trek je conclusies.  Wat ik tegen Anouar hierboven zei, wil ik ook geen 20 keer hoeven herhalen tegen iedereen, hij weet zelf wel waarover ik het heb. 

Groetjes Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
MasterB Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 233
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2004 om 18:09

Anouar,

Vanuit mijn oogpunt als agnost, wil ik Allah helemaal niet weerleggen. Vanuit mijn wetenschappelijke oogpunt kan ik Allah niet aanwijzen als bron van alles, omdat hij niet gemeten is, noch te meten valt.

Ik probeer nergens Allah te weerleggen.

Terug naar boven
marhaba Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 634
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2004 om 23:30

hallo!

waarom maak je je zoveel druk dan om iets dat je ng ni eens wil weten!

de vraag is niet :kan je god weerleggen?

maar wel:geloof je in god?zoja:wat versta je onder de naam god? weet je veel over god? verlang je nr hem enzo....

en ni doen alsof je alles weet,en dat datgene da je weet is en zal de ware altijd zijn!dat wil niet zeggen dat ik u verwijt of zo,maar toch,we leren altijd iets bij!

dag,wassalaam

allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net
Terug naar boven
anouar Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 28 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 86
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2004 om 00:05

salem halekoum,

kimmie ik merkte net dat we meer op 1 lijn kwamen, dat er wederzijds begrip ontstond. Maar vind het jammer dat je weer over het gebeuren van de vrouwen begint. Je schetst een vertekend beeld van wat er is gezegd. Nu haal je bepaalde woordne uit hun context waardoor het lijkt alsof ik niet met feiten kwam. Ik zei tussen de regels door soms dingen die niet in een discussie horen, maar die kan je ook negeren en reageren op hetgeen feitelijk is. Misschien wil je dat niet? Ik had namelijk gezegd dat mannen gemiddeld 4 iq punten hoger hebben dan vrouwen, staat vast. Toen ging je daarom heen praten. Een iq is een graad voor intelligentie, daarom was ik wat verontwaardigd over dat je maar bleef doorzeuren. Ik wil echt niet zeggen dat alle vrouwen dommer zijn, dat er geen vrouwen zijn die belangrijke dingen doen. Maar het is gewoon een feitje. Vervolgens beweerde je dat mannen in verhouding tot derest van de lichaam kleinere hersenen hebben, zelfs dat klopt niet. Ik onderbouwde dat met een formule die je niet begreep. Ik ga het niet opnieuw uittikken, lees het maar trug en ff ter opheldering: ^is een macht teken op je calculator moet dat als het goed is staan(op een grafische rekenmachine). Als je daar alle waardes invult zul je zien dat zelfs in verhouding mannen grotere hersenen hebben. Moet daar een kanttekening plaatsen, want intelligentie is niet volledig afhankelijk van hersengrote, maar ook van het aantal wendingen en fgroeven in de hersenen en ras. Zo zijn de negers het domst(gem. iq 96) en de aziaten het slimst(gem. iq 106). Dus het is geen schande, je moet er dan zeker ook niet teveel waarde aan hechten. Zie je zelf als een individu, je hebt toch niks te maken met andere wvrouwen, je bent op jezelf en kan bereiken wat je wilt als je de capaciteiten ervoor hebt. Maar gemiddeld hebben mannen nou eenmaal een hoger iq en zijn ook intelligenter. Maar zoals ik al zei zou ik er niet wakker van liggen. Ik post dit gewoon ter verduideliking, niet om deze post als olie te doen fungeren en zo de gesloten discussie weer te doen oplaaien.

groetjes anouar

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.093 seconden.