Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Foto op forum plaatsen

 Post Reply Post Reply
Schrijver
abdoe allah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 19 januari 2004
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 18
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote abdoe allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Foto op forum plaatsen
    Geplaatst op: 29 januari 2004 om 01:04

asssalamoe allaikoem,

kan er misschien  iemand mij vertellen hoe ik  foto 's op het forum kan zetten ,want ik probeer al geruime tijd ,maar het wil niet lukken ,ik krijg altijd de mededeling van onder in de windows balk dat er een fout op de pagina is , en ook downloaden vanuit mijn documenten naar het forum  gaat niet . hoe moet ik dat juist doen .

alvast bedankt voor jullie hulp,jullie broeder in islam

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 januari 2004 om 10:17
Assalaamoe Alaikoem,

Waarschijnlijk gaat het hier om een wat grotere foto.
Deze moet je uploaden naar plekje op het web.

Stuur maar een e-mail naar mij(zie profile) en stuur als bijlage de foto mee. Dan zal ik deze op mijn webruimte zetten en vervolgens de link die je nodig hebt aan je geven.

Salaam

ps. het moet wel een "halal" foto zijn. Maar ik denk dat dat wel goed zit inshallah.
Terug naar boven
abdoe allah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 19 januari 2004
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 18
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote abdoe allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 januari 2004 om 10:58

het zijn geen grote foto's ,maar uploaden naar het web lukte ook niet. Wel mooi van jouw dat je het allemaal via jouw webruimte wil doen ,maar ik kan het toch niet altijd via jouw doen ,ooit wil ik het zelfwel eens kunnen . ik vind het raar want wij hebben toch de zelfde forum op de zelfde site . ligt het missschien aan de javascript maar daar ken ik ook niet veel van.maarja dit allemaal is geen must.Maar jij bent in ieder geval toch bedankt ,jij hebt als een echte broeder gereageerd ,nak 4life.

 

Terug naar boven
islaam Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
Islaam

Lid geworden: 13 maart 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 280
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2004 om 19:58

Salaam alikoum,

Onze excuses voor wat late reaktie. Foto's op forum kunnen op twee maniere:

  1. door de foto te kopieren en plakken vanuit bijv. andere website de link etc.. wordt automatisch meegenomen.
  2. je kunt de foto bestand ook uploaden naar onze server via de knop  Plaatje Uploaden hier geldt wel een maximum grote van het bestand van 500KB. anders kan je link van de foto plaatsen via de knop 

Om de snelheid van het laden en omvang van database van forum te waarborgen hebben we 500KB als maximum gesteld voor foto's. Indien jouw foto groter is dan kun je dit altijd via mail sturen naar [email protected] dan zul we deze foto op jouw bericht toevoegen inshallah.

Oplossing van broeder NAK is hetzelfde als bij optie 2 maar je kan dit dus zelf ook via forum uploaden (optie 1) mits jouw foto niet te groot is.

wa salaam alikoum

Leef voor het leven net als je voor altijd zou leven en leef voor het hiernamaals net als je morgen zou sterven.
Terug naar boven
llyas Sr. Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 24 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 16
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote llyas Sr. Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 februari 2004 om 04:43

zorgdat het bestand niet te groot is in JPG formaat
salam
Terug naar boven
*Rahima* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 27 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 295
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *Rahima* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 februari 2004 om 05:19

Vraagje: Wanneer is een foto halal? Ik dacht dat foto's altijd haram waren?

Liefs Rahima

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 februari 2004 om 03:52

Nee hoor Rahima, dat gaat over foto's van levende wezens, dwz met een ziel zoals mensen en dieren. En daar zijn de opvattingen over verdeeld.

Wassalam.

Terug naar boven
*Rahima* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 27 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 295
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *Rahima* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 februari 2004 om 04:20

Oke, dan weet ik dat. Dankjewel voor je uitleg.

Liefs Rahima

Terug naar boven
llyas Sr. Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 24 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 16
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote llyas Sr. Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 februari 2004 om 15:46
salam
en koran teksten in de vorm van levende wezens
zijn haram zoals deze....plantvormen mag wel..
salam
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 september 2004 om 14:11

Salaam Oe Ehleykoom Wr Wb ,

Ik ga hier wat foto's (afbeeldingen) zetten ...

Ik vond het geschikt op deze topic ...

 

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 september 2004 om 14:16

 

Qor'aan"

Allah Images

 

 

Ya Rasool Allah Frexed Red

Ya Rasool Allah Fraxed Gold

Ya Rasool Allah Helix Gold

Ya Rasool Allah Frax Green

Ya Rasool Allah Helix Brown

Ya Rasool Allah Spiral Green

Ya Rasool Allah Gray Hatched

 

 

GreetZ OeghtieY.

Salaam Oe Ehleykoom Wr Wb...

Als iemand nog zo van deze plaatjes , afbeeldingen wil Just Ask me ...

Salaam Oe ehleykoom wr wb Oeght Y.

 

 


 

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
llyas Sr. Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 24 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 16
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote llyas Sr. Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 september 2004 om 03:22
De enigste uitzondering vormen Karikaturen en van niet bestaande wezens (fantasie)
In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.

Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 september 2004 om 11:43

Salaam Oe ehleykoom Wr Wb Aghie Fi dien ...

Wat bedoel je precies met je zin ? =) De enigste uitzondering vormen Karikaturen en van niet bestaande wezens (fantasie)

Meer details graag ...

Salaam Oe ehleykoom wr wb Oeght Y . Fi dien ...

 

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
Moslima_tr Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 04 november 2004
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_tr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 december 2004 om 09:46

selamunaleykum mijn broeders en zuster

Ik heb een vraagje voor jullie alstublieft kunnen jullie mij mischien helpen; Ik moet een werkstuk maken over de belangrijkste vrouwen  in islam zoals de vrouwen en de dochters van ons profeet Mohammed s.a.s. kunnen jullie mij mischien daarbij helpen AUB

Alvast

SUKRAAAAAANN

 

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 december 2004 om 12:23

 

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi Ta3ala Wabarakatoehoe Zuster Fi Dien Moslima_tr,

Voor informatie over de vrouwen van de profeet Mohammed sallalahoe aleihi wa salam kun je kijken bij de artikelen. (Links op de Homepage).

  • De vrouwen van de Profeet (v.z.m.h.) (pagina 1)
  • Vrouw van de Profeet: 'Aa-ieshah bint As-Siddiq (pagina 3)

InchaAllaah zul je hier genoeg aan hebben.

Jullie Zuster Fi Dien!!


 

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Moslima_tr Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 04 november 2004
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_tr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 december 2004 om 05:29

heel erg bedankt voor je belangstelling op mijn bericht je hebt mij genoeg geholpen.

 

Selamunaleykum

Terug naar boven
Musliem Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 19 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 23
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Musliem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 februari 2005 om 09:48

Salaam Alikom Warimathiallah Wabarikathoe,

Kan iemand mij misschien vertellen waarom ik geen nieuwe topic kan aan maken? ik heb mij vandaag geregstreerd maar als ik new topic aanvraag...wordt het geweigerd? iemand een oplossing of eenige idee?        Waslaam Alikom

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 februari 2005 om 11:39

Assalaam Aleikoem,

Kan je helaas niet verder helpen, maar de Moderator kan dat wel!

Wa Aleikoem Salaam

Terug naar boven
rafiaa Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 juni 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 132
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote rafiaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 06:38

assalamoe aleikum,

Ik kom dus nog maar een keer met mijn vraag: Is er iemand die weet waarom ik vanaf iedere computer op dit forum kan mailen, behalve mijn eigen computer?

Mijn inlognaam en wachtwoord zijn dus goed. Ik heb java en cookies goed ingesteld.

Is er iets anders dat ik moet installeren. Wellicht iemand van de nieuwe leden een wizzkid?????????????

wassalaam rafiaa

"Wie vergeeft en zich verzoenend opstelt, Allah zal hem weten te belonen".
(soera Es-Sjoera)
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 10:31

Assalamoe alykoem,

ik ben geen wizzkid, maar een keer kreeg ik ook zo een bericht dat ik niet naar binnen mocht, daarna heb ik de cookies verwijderd bij internet eigenschappen en het lukte me om in te loggen.

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
rafiaa Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 juni 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 132
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote rafiaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 maart 2005 om 04:42

assalamoe aleikum,

Er staat helemaal niets, als ik dus een bericht lees en dit wil beantwoorden, blijft het venstertje waar je het bericht moet typen helemaal grijs.

Ik kan dus vetgedrukt of cursief niet aanklikken en ook niet gewoon letters typen.

Op iedere andere pc kan dit wel. Dit typ ik bij mijn ouders en die hebben zelfde windows en zelfde instellingen dat heb ik al bekeken.

Het gekke is, dat bijv het forum zustersinislam of ontdek islam, daar kan het wel. Dit zal toch wel hetzelfde principe hebben?

Toch bedankt voor de reactie,

wassalaam rafiaa

"Wie vergeeft en zich verzoenend opstelt, Allah zal hem weten te belonen".
(soera Es-Sjoera)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 maart 2005 om 07:59

 

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi (ta3ala) Wabarakatoehoe Beste Zuster Fi Dien Rafiaa,

Echt  raar dat het maar niet bij je wilt lukken.

Ik heb zelf ook nog voor jou een pm gestuurd naar ICN. (01 maart 2005 om 20:53) Dus.. Misschien dat je InchaAllaah nog bericht zult ontvangen. En anders kun je het best zelf een pm sturen naar Islaam of ICN. Misschien dat het even een tijdje zal duren voordat je antwoord zult krijgen, maar het is het proberen waard.

Gayr InchaAllaah.

Ik hoop dat je InchaAllaah snel zult worden geholpen.



Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.