Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenBEN WEER TERUG INSHALLAH!!!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Onderwerp: BEN WEER TERUG INSHALLAH!!!
    Geplaatst op: 09 februari 2004 om 21:42
Assalaamoe Alaikoem,


Mogen wij Moslims dan niets meer!!!
Zelfs niet op een Islamitische forum....

Mijn avatar met "boycott Israel" is niet toegestaan. Waarom niet???

Onze broeders en zusters worden dagelijks mishandeld, vernederd of vermoord door de Joden in Israel. Een Israelische vlag mag wel...een vlag die voor de moslims bekend staat als onze vijand. Maar een avatar die laat zien dat ik mijn broeders en zusters daar in Palestina steun, mag niet!!!

Tevens komt het te vaak voor dat berichten "plotseling" verdwenen zijn...

Weinig steun krijg je hier van je broeders en zusters..

Moge Allah(S.W.A.) de band tussen Moslims sterker maken. En onze broeders en zusters die vechten voor de Islam steunen.

Aan alle forum leden..bedankt voor alle reacties, commentaar enz!! En nog veel plezier op de forum van Islaam.nl

ALLAHOE AKBAR!!!

WASSALAAM

AFZ. NAK4LIFE..




MIJN BERICHT AAN JULLIE
Terug naar boven
~Zahra~ Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 713
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2004 om 21:51

asalam aleikum,

hu

dat zou jammer zijn broeder,als je van het forum verdwijnt..

ook jij geeft vaak leerzame antwoorden...

kan dit niet op een andere manier opgelost worden...

tevens vind ik dat iemand vrij moet zijn wat voor avatar hij\zij gebruikt...zolang het niet tegen de principes van de islam is...ik vind in jouw geval wilde je alleen maar laten zien waar je voor staat...en de jongen met de israelische vlag zonder streep heeft dat recht ook...jullie beiden en wij allemaal hebben dat recht..

Men sluit de ogen van de doden behoedzaam; niet minder behoedzaam moet men de ogen van levenden openen.
Terug naar boven
marhaba Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 634
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2004 om 22:00

salaam

Ik zou heel erg vinden dat ge het zo snel opgeeft. Zo geef je hun het gevoel da ze gelijk hebben.

hou het vol

oeghtouka(jezuster) meriem

wassalaam

allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net
Terug naar boven
MasterB Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 233
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2004 om 22:00
Ik ben het met Zahra eens wat betreft de avatars, maar wanneer het verboden wordt door islaam.nl beheer dan moet je jezelf er bij neerleggen.
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2004 om 22:05
In eerste instantie geplaatst door MasterB

Ik ben het met Zahra eens wat betreft de avatars, maar wanneer het verboden wordt door islaam.nl beheer dan moet je jezelf er bij neerleggen.


Ja, maar een beetje kinderachtig om bij mij de functie voor het uploaden van avatars te blokkeren...

Maar de Joodse bezoekers zijn nu vast tevreden. Maar wie het laatst lacht..lacht het best. En Inshallah ben ik dat!!!

WASSALAAM..

MIJN BERICHT AAN JULLIE
Terug naar boven
souad& Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 31 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 223
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2004 om 22:06

Salaam alaikom,

Ik zou zeggen geef niet op. Je hebt hele leerzame en interssante punten, veel mensen kunnen van jou leren. Zo krijg je alleen maar meer hasanth. Je weet dat de beloingen voor het oprapen liggen, en er zijn er veel die hier geen gebruik van maken.

Zorg in ieder geval dat je via de forum hasanath opspaart, zodat je in het hiernamaals op de weegschaal kunt plaatsen.

Masalama

zuster in Islam

Terug naar boven
MasterB Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 233
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2004 om 22:08

In eerste instantie geplaatst door nak4life

In eerste instantie geplaatst door MasterB

Ik ben het met Zahra eens wat betreft de avatars, maar wanneer het verboden wordt door islaam.nl beheer dan moet je jezelf er bij neerleggen.


Ja, maar een beetje kinderachtig om bij mij de functie voor het uploaden van avatars te blokkeren...

Maar de Joodse bezoekers zijn nu vast tevreden. Maar wie het laatst lacht..lacht het best. En Inshallah ben ik dat!!!

WASSALAAM..

Nogmaals, ik ken de redenen niet. Ik zelf vond jouw avatar wel koel, ik ben het er alleen niet mee eens, maar dat is iets anders.

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2004 om 22:11

Assalamu alaikum,

Hee Nak, nu ben ik toch wel onaangenaam verrast!!! Van mij hoef je niet weg, zelfs al waren we het dikwijls niet met elkaar eens. Maar dat mag toch; daar is het een discussieforum voor. Is het voor de beheerders een idee om als er tot een dergelijke stap wordt overgegaan, nl het verwijderen van die avatar in dit geval, dat daar aan de betreffende persoon een verklaring voor wordt gegeven? Een vlag met een streep is tenslotte geen rascisme, en rascisme wordt niet geduld op het forum (terecht.)

Beste Nak4life, ik zou het heel jammer vinden als je ons verlaat; je bijdragen hebben veel bijgedragen aan het gezicht van dit forum, je bent een "oude bekende" geworden en.... tsja.... ik ben ook wel aan je gehecht geraakt.

Jij gelooft in wat je doet en zegt. Dat is goed. Een forum als dit is een medium bij uitstek om je standpunten te verdedigen, aan te passen en/of nieuwe standpunten te vormen. Ik zit ook wel eens tenenkrommend achter mijn pc en denk: laat ze allemaal maar in de  zakken. En soms geneer ik me dood voor mijn eigen bijdragen als ik ze teruglees, maar ik leer er altijd van. Zelfs als ik het met iemand niet eens ben. En zeg nu zelf, dit is een van de meest tolerante fora op internet, voor iedereen in principe zoalng je maar netjes en beleefd bent. En dat kun je niet zeggen van de meeste andere "islam-fora". Broeder, ik hoop echt van harte dat je je mening herziet en besluit bij ons te blijven, en ik denk dat ik voor alle broeders en zusters hier spreek.

Je zegt dat je weinig steun krijgt.... dat ben ik toch niet met je eens. Lees maar goed je bijdragen en de reacties erop. Maar soms krijg je weerwoord, net als iedereen hier. En ook buiten, in het echte leven. Daar moet je mee om leren gaan, net als iedereen. Ik moet dat ook, en soms is dat moeilijk. Maar ik denk dat het de plicht is van iedere moslim op zichzelf te reflecteren, telkens opnieuw, en zich altijd te blijven ontwikkelen en te leren van iedereen, de goeden en de slechten.

Als je toch besluit ons te verlaten dan spijt mij dat enorm. Ik hoop dat je je bedenkt...

Wassalamu alaikum wa rahmatullahi wa barakatuhu,

Amier.

Terug naar boven
cool Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 10 januari 2004
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 8
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2004 om 22:23

salaam

Zoals het staat in de topic van marhaba, de moslilms moeten mekaar steunen en ik steun u.

verlaat deze forum aub niet

Terug naar boven
~Zahra~ Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 713
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2004 om 22:28
In eerste instantie geplaatst door Amier

Beste Nak4life, ik zou het heel jammer vinden als je ons verlaat; je bijdragen hebben veel bijgedragen aan het gezicht van dit forum, je bent een "oude bekende" geworden en.... tsja.... ik ben ook wel aan je gehecht geraakt.

ik hoop echt van harte dat je je mening herziet en besluit bij ons te blijven, en ik denk dat ik voor alle broeders en zusters hier spreek.

Als je toch besluit ons te verlaten dan spijt mij dat enorm. Ik hoop dat je je bedenkt...

Je haalt me de woorden uit me mond...aghi Amier

 

Men sluit de ogen van de doden behoedzaam; niet minder behoedzaam moet men de ogen van levenden openen.
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2004 om 22:30
VOOR ALLE BROEDERS EN ZUSTERS OP DIT FORUM....


KLIK HIER AUB...moet heel effe laden...


En bednakt allen voor de reacties...

En AMIER...meningsverschillen zijn juist leuk!!!! Anders hoef je ook niet op een forum te komen...
Dus je hebt DITMAAL :-) helemaal gelijk...
Terug naar boven
aboeAbdullah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 9
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2004 om 22:40

Salam aleikum,

 

Ik begrijp je goed maar hoop dat de beheerders een willen nadenken over hun delete acties. Zelf heb ik ook al wat artikels door hun censuur zien verdwijnen.

 

Hopelijk zullen ze nadenken inshaAllah.

 

aboe Abdullah

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2004 om 22:43

In eerste instantie geplaatst door nak4life


En AMIER...meningsverschillen zijn juist leuk!!!! Anders hoef je ook niet op een forum te komen...
Dus je hebt DITMAAL :-) helemaal gelijk...

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2004 om 22:44

 

Asalaam 3alaikom Warahmatoellah Wabarakatoehoe nak4life,

Ik zou het erg vinden als je weg zou gaan. Je hebt een goede bijdrage geleverd aan deze site. Ik vind dat je erg goede berichten plaatst, om misverstanden te voorkomen zou je het best een pm-tje naar de beheerder kunnen sturen.

Ik hoop dat je van gedachte zult veranderen, en toch hier bij ons wilt blijven, Incha'Allah!!

Je Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
~Zahra~ Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 713
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2004 om 23:40

asalam aleikum,

Ik weet niet of hij degene is die zich moet verontschuldigen...wat ik al eerder zei,zolang het niet tegen de principes van de islam is,ben je toch vrij om welke avatar dan ook te gebruiken?Hij had die avatar al voor dat die persoon met die israelische vlag op dit forum kwam...hij zei er toch alleen mee waar ie voor staat?en die vrijheid heeft nak,die jongen met israelische vlag ook,wij allemaal...

Kijk,als hij nou die avatar had genomen toe die andere (israelische vlag)kwam..dan zou het persoonlijk geweest zijn...maar in dit geval toch niet...?Hij (nak)had die avatar immers al een week(ofzo)...

Misschien kunnen de beheerders ons vertellen waar nou precies de schoen wringt?

wa sallam

Men sluit de ogen van de doden behoedzaam; niet minder behoedzaam moet men de ogen van levenden openen.
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2004 om 11:28
Assalaamoe Alaikoem,


Zoals jullie zien is voor iedereen de functie verdwenen om een avatar up- te-loaden!!!! Dus nu ook geen Joodse vlag meer!!!

Helaas was het wel zo dat mijn avatar gisteren-avond
als enige was verwijderd terwijl de Joodse vlag nog als avatar gebruikt werd..

GAIR INSHALLAH!!!!

En ICN bedankt voor je bericht....

WASSALAAM
Terug naar boven
Leyla Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 29 augustus 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 302
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2004 om 12:12

A Selaam oe Ale'ykoem Nak4Life,

Ook ik vind het betreurenswaardig dat je uiteindelijk tot deze beslissing gekomen bent. Het enige wat ik je wil zeggen, is heb Sbar (geduld). Ik, en ik denk ook velen op dit forum, hebben veel baat gehad bij jouw bijdragen. Velen hebben dingen geleerd, die ze niet wisten. Dat is het doel van dit forum: kennis uitdelen en kennis vergaren. Daar helpen we niet alleen de ander bij, door diegene meer over de Islam te leren, maar daar hebben wij zelf ook nut bij. onze beloning ligt insha'Allah in Allah's (swt) handen.

Wees niet kwaad en koester geen wrok, dat is een slechte eigenschap. Zet al die woede om in een grotere Imaan  en laat dat een reden zijn om hier juist nog meer te reageren, nog meer vragen te beantwoorden en nog meer je broeders en zusters te helpen/steunen. Elk lid op dit forum is van toegevoegde waarde.

Wat betreft jouw Avatar: ik ben er zelf ook niet helemaal uit waarom die gewist is? Een Israelische vlag met een rode streep doorheen, heeft niks te maken met rascisme (iets wat terecht op dit Forum verboden is)! Want als we zo redeneren, kunnen we ook stellen dat een israelische vlag op zich verboden is, op dit Islamitische Forum! Ik ben dan ook van mening dat jij een verklaring schuldig bent over het wissen van jouw avatar. Verder begrijp ik ook niet waarom er over zo'n avatar veel heisa ontstaat, dat terwijl de topic: De Islam Dult Geen Kritiek mij het bloed onder de nagels vandaan haalt! Het wissen van een Israelische vlag met streep doorheen, zou ook moeten resulteren in het wissen van dat topic!

Beste Nak4Life, ik zou het echt jammer vinden als je werkelijk afscheid neemt van dit forum. Ik hoop dat je je keuze wil herzien en dat we insha'allah hier een leerzame forum van maken, waarin wederzijds respect de basis vormt!

Wa Ale'ykoem a Selaam.

The Believers In Their Mutual Friendship, Mercy & Afflection Are Like One Body: If Any Part Of It Complains, The Rest Of The Body Will Also Stay Awake In Pain.
Terug naar boven
Linda Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 25 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 58
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2004 om 14:16

Beste Nak4life, ga maar niet weg. Je weet inderdaad heel veel van de Islam, en ik las jouw berichten dan ook met grote interesse, alhoewel af en toe mij de rillingen over de rug liepen van jouw letterlijke opvattingen uit de Koran, maar daar kijk ik je niet op aan hoor. Meestal deelde ik jouw mening niet, maar dat zal jij waarschijnlijk wel niet erg vinden omdat ik Kafir (wow, dat woord heb ik van jou geleerd => dat betekend toch andersgelovige dan de Islam) ben. Maar toch, als jij weg gaat mist dit forum wel iemand die zijn betogen goed onderbouwt. En daar hebben sommige anderen nog wel eens gebrek aan. Blijf gewoon en laat nog eens regelmatig wat van je horen!

Linda

Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2004 om 15:22

 

Asalaam wa alaikoum...

Beste Nak4life...Jammer dat ik dit moet lezen...maar broeder ga niet weg....als jij een bepaalde mening hebt moet je die gewoon delen...en als ze verwijderd worden dan weet je dat het ligt aan de beheer omdat ze het misschien erg vinden dat sommige moslims bepaalde gevoelens hebben bij bepaalde onderwerpen.....ik begrijp hun reden niet maar jah.....Gewoon blijven broeder....als je een reden wilt mail beheer maar...het zou wel zo netjes zijn om aan te geven waarom ze dit gedaan hebben....Wacht nog even...als er in het vervolg nog iets gebeurd wat je tegenstaat...dan kan je altijd nog weg....

oualaikoum asalaam...

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
~Zahra~ Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 713
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2004 om 17:19

asalam aleikum wa rahmatoelahie wa baraktoehoe,

wa sallam

Men sluit de ogen van de doden behoedzaam; niet minder behoedzaam moet men de ogen van levenden openen.
Terug naar boven
marhaba Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 634
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2004 om 22:14

salaam

aller,aller,nak4life ,stel u ni aan!!

nee,maar echt jij betekent heel veel vr deze forum,en dat meen ik!

wassalaam.

allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net
Terug naar boven
abu ibrahim Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 11 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 146
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2004 om 23:46

bismillaah,

beste broeder nak4life,

Ik heb begrepen dat je al een pm van icn hebt gekregen. Als de profeet saws een klap kreeg kapte hij er niet mee, nee, hij werd er juist sterker en vastberadener door. Nogmaals wij zijn een islamitische site die de islam promoot. Met dit forum willen wij begrip kweken voor de islam en een dialoog aangaan met moslims, maar ook (en soms vooral) met niet-moslims. Persoonlijk zou ik het jammer vinden als je weg zou gaan omdat je 'een  bekende' van deze site bent. 

Mijn tip: gewoon doorgaan met je activiteiten, en om je een steuntje in de rug te geven: Ook ik ben er een fervente voorstander van (en het dus grondhartig met je eens) dat wij terroristische regimes als de Israelische moeten boycotten! De israelische geheime dienst zie ik als een van de grootste gevaren voor de wereldvrede! Maar dat vindt bijna de helft van alle Nederlanders.

wa salaamu alaikum wa rahmatullaah,

aguka fillaah Abu Ibrahim

Terug naar boven
*Farah* Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 14 december 2003
Online status: Offline
Berichten: 26
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2004 om 12:36

Salaam NAK4life,

Je kent me misschien wel van het andere forum. Daar sturen ze nu ook al mensen weg. Dat jij nu ook al weg gaat op dit forum vind ik niet gek. Eerst sturen de moslims de niet-moslims weg omdat ze hun manier van doen niet kunnen waarderen en daarna gaan ze moslims in vorm drukken. En zelfs zoeken ze nooit de fout bij hunzelf.

De Islamitische moderatoren of avantors denken opeens dat ze heel wat zijn. Dat ze zomaar van alles kunnen doen omdat de meeste moslims nooit geleerd hebben om tegen te spreken. Altijd maar zeggen: het moest zo zijn.

En dit is de reden waarom ISLAM niet de wereld heeft kunnen veroveren met haar liefde en waarheid.

Nu begrijp je misschien waarom ik zo boos ben op vele moslims. Ze houden hun monden dicht omdat ze zo bang zijn om niet naar het paradijs te mogen. Ze zullen er spijt van hebben want wie zwijgt STEMT TOE.

Daarom vind ik het goed dat je het forum verlaat, want als jij het erbij zou laten dat ze jou bericht over Israel weg hebben gehaald zou jij je er ook schuldig aan hebben gemaakt.

Nak4life, jij hebt Islam begrepen met deze actie van jou. 

Farah

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2004 om 17:27
Assalaamoe Alaikoem,

Bedankt allen voor jullie reacties!!!

Ik heb er over nagedacht en...........

Inshallah zal ik weer posten!!!

Moge Allah(s.w.a.) mij vergeven voor mijn koppigheid!!
Maar ik heb mijn punt wel duidelijk gemaakt denk ik :-)

WASSALAAM

NAK4lIFE
Terug naar boven
Vincent Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 285
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2004 om 17:43

Nak,

Flauw dat je avatar is verwijderd.

Ik wil verder nog tegen je zeggen: laat je niet verteren door woede (t.o.v. de Joden of de staat Israel). Woede is zo'n negatief energieverbruik. De wereld is verre van perfect, maar ook weer niet hopeloos verloren.

Blijf vooral posten.

Vriendelijke groet,

Vincent

Terug naar boven
~Zahra~ Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 713
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2004 om 20:22

asalam aleikum,

wa sallam

Men sluit de ogen van de doden behoedzaam; niet minder behoedzaam moet men de ogen van levenden openen.
Terug naar boven
Fi-Sabilillah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 379
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2004 om 21:34

Salaam Nak4life!

ben erg blij dat je terug bent.

Misschien herriner je ons discussie over muziek(2pac) wel, en je zei dat je ook een fan was en dat je van zulke muzieken niets kunt leren, en dat het beter was om naar islamitische liederen te luisteren enz enz, maar ik was koppig en gaf je geen gelijk.

Wil alleen duidelijk maken dat je echt 100%  gelijk had wat betreft de westerse(rap,R&B enz.) dat het slecht voor je is.

Nu luister ik geen 2pac enz enz meer, en denk steeds weer dat je gelijk had.

Bedankt

Blijf door gaan met je bijdrage's.

Mahasalama

Allahoe, Allahoe Rabbi la oeshrika bihi shay-an!!!

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2004 om 22:14
In eerste instantie geplaatst door Leasane Shakur

Salaam Nak4life!


ben erg blij dat je terug bent.


Misschien herriner je ons discussie over muziek(2pac) wel, en je zei dat je ook een fan was en dat je van zulke muzieken niets kunt leren, en dat het beter was om naar islamitische liederen te luisteren enz enz, maar ik was koppig en gaf je geen gelijk.


Wil alleen duidelijk maken dat je echt 100%� gelijk had wat betreft de westerse(rap,R&B enz.) dat het slecht voor je is.


Nu luister ik geen 2pac enz enz meer, en denk steeds weer dat je gelijk had.


Bedankt


Blijf door gaan met je bijdrage's.


Mahasalama



Subhanallah!!! Ben blij te horen dat je dat nu ook inziet!!

Changes :-)
Terug naar boven
marhaba Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 634
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2004 om 22:25

salaam

zo hoort het aghie, goed zo!!

wassalaam.

allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.