Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenVertel me wat hier niet aan klopt

 Post Reply Post Reply Pagina  <12345 6>
Schrijver
I S L A M Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 17 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 556
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Vertel me wat hier niet aan klopt
    Geplaatst op: 16 mei 2004 om 10:21

Salamoen Aleykoem

Kllaaar iemand nog iets te zeggen? Allahu Akbar!

                    ������ ----->Haat de zonde, niet de zondaar<-----
Terug naar boven
Si_M Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 08 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 78
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2004 om 10:38
PRECIES!!!  Allahu Akbar !
Leven op deze aarde heeft geen waarde als goede daden niet beloond worden en kwade daden niet bestraft.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2004 om 18:14
In eerste instantie geplaatst door I S L A M

Salamoen Aleykoem

Soubhanallah paar keer niet gekomen en kijk wat er allemaal wordt gezegd. Nou waar zal ik eens beginnen. Eehm remco jou sla ik over omdat je spreekt voor kimmie terwijl ze zelf ook kan typen. Of ben jij soms ook kimmie in een andere naam of vorm? Laat haar zelf haar antwoorden geven ALS dat kan.

Kimmie ff snel jij zegt 49,9 en dat is dichterbij 50. Nou en? Als er ook een 49,9e ayat kon zijn zou het zeker daar staan. Maar ook al is het dichter bij 50 het blijft 49,9

"Je kunt door interpretatie overal iets achter zoeken, maar dit is gewoon niet waar." Kimmie waar heb je het toch over. Wat interpratie? Wat is nou weer interpratie? Wat heb ik geinterpreteed? Ik heb gezegd ayat 49 staat sirius. Sirius b de "draaitijd is 49 toevallig he?" Jij zegt"49,9" Klaar wat is hier interpratie??? Wat is niet waar?

"

ik (en anderen) kan niet eeuwig blijven doorgaan met die idiote verzinsels ontkrachten.  Ik heb geen probleem met discussie, maar dan moet het wel een discussie waard zijn.  Wat hier soms wordt neergezet, is een belediging voor het gezonde verstand.  Ik (en anderen) heb hier al wel 50 wonderen ontkracht, wat jij best weet. Bij ��n mislukt wonder valt je standpunt trouwens al in duigen, want de Koran zou helemaal juist zijn.  Hou je toch gewoon bij je geloof, en blijf aub uit de buurt van pseudo-wetenschap.  Ik hoop dat je je ook nog lekker kan wentelen in de gedachten dat ik zo dom ben, ga je vast veel beter van voelen, goed voor je ego en zo.  Ik weet wel beter.

Kim"

Kimmie wat jij ontkr8 noemt dat is voor jou zo. Volgens jouw heb je de sirius-wonder ontkr8 volgens mij en ik denk ook volgens anderen heb je dat niet. En als je er geen zin meer heb blijf dan ook gewoon weg van deze TOPIC. En ik weet echt van niks van de wonderen die je hebt onkr8 want ze blijven wonder voor mij.

 

Ik schreef dat omdat jij maar de hele tijd zat te zeggen dat niemand wat tegen je wondertjes had in te brengen.  Soms hebben mensen gewoon geen zin meer om op dat gedoe te antwoorden.  En je hebt zelf een mooi voorbeeld neegezet van interpretatie.  En dat 'ALS ze kan antwoorden', wat een rare reactie. Je insinueert daar dat ik er niet op geantwoord heb en vervolgens gebruik je het antwoord dat iki dus wel gegeven heb... 

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2004 om 18:26
In eerste instantie geplaatst door I S L A M

Salamoen Aleykoem

Hier komt er nog een hou je vast iedereen. Ik ga het zo kort mogelijk proberen.

Ezel heeft totaal 62 chromosomen dat is dus 31 chromsomenpaar.

In surah 31(surat-al Lokman) en in sura 62(surat-al Cuma). In beide surah's wordt geproken over ezels. In de 31e surah is dat ayat 19 en in de 62e surah is dat ayat 5.

 

Hou je vast iedereen, ik heb ook een wonder gevonden.

Dit komt uit die surah over Maria.

2. Dit is een vermelding van de barmhartigheid van uw Heer, betoond aan Zijn dienaar, Zacharia.

In dit hoofdstuk wordt een mens genoemd (Zacharia), zoals jullie allemaal heeft een mens 2 ogen, 2 benen, 2 armen, enz...  En dat allemaal in vers 2...  Wat een wonder, abracadabra...

Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2004 om 18:29

Ook leuk om telkens datzelfde lijstje wetenschappers te zien opduiken, ken je er misschien nog meerdere?  Ik denk dat we wel veilig kunnen aannemen dat er enkele miljoenen wetenschappers zijn?  Als de Koran zo wetenschappelijk is, zijn er vast VEEL meer dan enkel dat lijstje.  Hierbij herhaal ik ook mijn uitdaging: ik studeer in Leuven, grote unief, veel proffen.  Geef me de naam van een prof die in de Koran gelooft en ik zoek m persoonlijk op.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
~Zahra~ Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 713
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2004 om 00:07
In eerste instantie geplaatst door Badia

mensen...nogmaals laten we hiermee ophouden...

Het heeft geen nut en naar mijn mening gaan we elkaar zo allleen maar meer haten. Met zo'n zinloze discussie. Dus broeders en zusters...natuurlijk is het goed om met de ongelovigen te discuseren over het bestaan van Allah sobhana wa Ta'ala. maar dit moet wel op een goede manier gebeuren. Laten we elkaar ook niet beledigen...of elkaar voor dom uitmaken.

salaam oe aleikum/doei

Mee eens.Sommige mensen zouden hier komen om islam te begrijpen,en willen vervolgens de boel "ontkrachten".

maar niemand schiet er wat mee op.

 

Men sluit de ogen van de doden behoedzaam; niet minder behoedzaam moet men de ogen van levenden openen.
Terug naar boven
Fi-Sabilillah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 379
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2004 om 04:39

Salamoe Alaikoem wa Rahamtoelahie wa Barakatoe/Hallo

Hier een paar zeeer mooie wonderen, met de comentaren van bekende weteschappers:

http://www.al-islaam.com/al-islaam/artikelen/wonder/wonder.h tml

Ma3asalama/Doei

Allahoe, Allahoe Rabbi la oeshrika bihi shay-an!!!

Terug naar boven
I S L A M Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 17 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 556
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2004 om 09:26

Salamoen Aleykoem

Kimmie dat is geen wonder want de verzen die ik geef vertellen iets dat helemaal niet kon in die tijd. Bovendien wat jij geeft is iets dat helemaal geen wonder is. Dat is gewoon iets dat onzinnig is. Na jouw "supersonische wonder" kan ik zeggen "ja en?" wat wil je hiermee aangeven. Maar met die sirius van mij ik ik zeggen ik geef aan dat de quran al aangeeft dat het weet van dat sirius uit twee sterren bestaat.

Maar jah als jij dat wonder noemt ben ik benieuwd hoeveel mensen er zullen meegaan met jouw. Je hebt er alvast een en dat is remco (standaard) maar voor de rest denk ik dat je weinig indruk maakt.

Binnenkort een nieuw wonder inschallah. w8 op wonders uit de quran

                    ������ ----->Haat de zonde, niet de zondaar<-----
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2004 om 10:28

Geloof je nu echt dat ik dat als echt wonder bedoelde?  Mijn bedoeling was aan te geven dat je overal een zogenaamd wonder uit kan halen...  Maar misschien ging dat even aan je voorbij  Nah, wat wisten ze niet in de tijd van de Koran...  Dat een mens van elke gehoorsbeentje er 2 heeft, of dat de pancreas 2 componenten heeft

I S L A M, ieder van ons heeft z'n redenen om in die wonderen (niet) te geloven, jij geloof, ikke wetenschap.  Zullen we het gewoon daarop houden?

Groetjes Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
I S L A M Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 17 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 556
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2004 om 15:56

Salamoen Aleykoem

Als dat ons weerhoudt om vijandig tegen elkaar te doen dan hou ik het graag daarbij maar dit zijn en blijven wonderen voor mij dus je moet niet raar opkijken als ik verderga met het geven van deze wonderen. Maar ok ik laat het erbij dat jullie er niet in geloven wij wel en dan doe ik het verder alleen voor onze moslim broeders en zusters. OK JIJ JE ZIN!!!

                    ������ ----->Haat de zonde, niet de zondaar<-----
Terug naar boven
Si_M Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 08 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 78
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 mei 2004 om 08:36

Kijk eens op deze website http://www.student.tue.nl/t/a.e.bouhali/hafid/wonderen.htm

wat vinden jullie van deze wonderen ?

Leven op deze aarde heeft geen waarde als goede daden niet beloond worden en kwade daden niet bestraft.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 mei 2004 om 14:57

Wat ik van deze wonderen vind?  Wel, dat ze me voor de 5de keer worden voorgeschoteld, dus da's een beetje saai. Maar okee, je bent nog niet zolang lid, dus kan je even kijken in de lijst bij wetenschappelijke wonderen voor verdere uitzettingen.

Groetjes Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Si_M Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 08 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 78
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 mei 2004 om 06:30
Kan je het hier niet vertellen ?
Leven op deze aarde heeft geen waarde als goede daden niet beloond worden en kwade daden niet bestraft.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 mei 2004 om 10:24

Si_M Misschien dat jij tijd hebt om al die dingen 2 keer uit te leggen, maar ik niet Heb ook nog school en examens en vriend en zo.  Het is echt allemaal heel makkelijk te vinden via de zoekfunctie bovenaan of gewoon in de lijst met onderwerpen.  Je kan trouwens ook even op answering-islam. com (of iets dergelijks) kijken, daar worden net diezelfde lijst wonderen besproken.  Het is nl een nogal vaak (ahum) voorkomende lijst, en vaak onderuitgehaald dus ook.  Alleen spijtig dat ze steeds aangehaald blijven worden.

I S L A M, ik kan sowieso weinig zeggen over wat jullie geloven, over geloof valt moeilijk te discussieren.  Mijn probleem is dat er vaak pseudo-wetenschap wordt bijgehaald en dat het dan zo moeilijk is om niet te reageren  Dus ik hou me eruit zolang de wetenschap eruit wordt gehouden.  Vind je dat een goed pact?  Effe handen schudden (nu ja symbolisch) en weer even goeie vrienden? 

Groetjes Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
nora Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 10 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 46
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 mei 2004 om 15:51
Badia schreef:

mensen...nogmaals laten we hiermee ophouden...

Het heeft geen nut en naar mijn mening gaan we elkaar zo allleen maar meer haten. Met zo'n zinloze discussie. Dus broeders en zusters...natuurlijk is het goed om met de ongelovigen te discuseren over het bestaan van Allah sobhana wa Ta'ala. maar dit moet wel op een goede manier gebeuren. Laten we elkaar ook niet beledigen...of elkaar voor dom uitmaken.

salaam oe aleikum/doei

 

waarom zouden we elkaar haten. Profeet Mohammed zei als jullie het ergens niet mee eens zijn, kijk in de koran en je vindt het antwoord.

dus niemand haat elkaar het is een discussie iedereen amg ze mening geven en iedereen moet de mening van de andere respecteren

nora peace

Het leven is een examen dat geen herkansing kent!
Terug naar boven
I S L A M Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 17 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 556
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 mei 2004 om 14:44

Salamoen Aleykoem

Ja kimmie kijk ook al discussieren we ons rot dat is wat anders dan haten. Ik weet dat het er soms heet wordt maar jah. Alleen de wetenschap eruit halen dat is ook moeilijk voor mij want daar is deze topic voor. En jah ik kan het niet zo goed uitleggen maar ik wil ze (denk ik) gewoon delen met moslims en horen wat niet-moslims erover zeggen. Dat is mijn uiteindelijke doel. En we zijn altijd al vrienden gebleven want ik ga hier echt geen ruzie zoeken in een discussie. Ok misschien wel als er wordt ingespeeld op emoties e.d. maar voor de rest wil ik een gezonde discussie met vooral veel meningsverschillen.

FF snel dan nog eentje.

Bismillahirrahmanirrahim

"Hij heeft de twee zee�n gescheiden, die elkander eens zullen ontmoeten.Daartussen is een versperring geplaatst welke zij niet kunnen passeren. "(55;19/20)

Zoals jullie hier lezen staat er in de quran dat er een versperring is tussen twee zee�n die gescheiden zijn van elkaar. En zoals jullie weten is er met de geavanceerde technologie ontdekt dat zee�n werkelijk gescheiden blijven. Je hebt dus als het ware een grens van de grote ocean e.d. zee�n.

                    ������ ----->Haat de zonde, niet de zondaar<-----
Terug naar boven
Badia Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 15 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 224
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2004 om 02:04

salaam oe aleikum broeders en zusters,

In eerste instantie geplaatst door nora

Badia schreef:

mensen...nogmaals laten we hiermee ophouden...

Het heeft geen nut en naar mijn mening gaan we elkaar zo allleen maar meer haten. Met zo'n zinloze discussie. Dus broeders en zusters...natuurlijk is het goed om met de ongelovigen te discuseren over het bestaan van Allah sobhana wa Ta'ala. maar dit moet wel op een goede manier gebeuren. Laten we elkaar ook niet beledigen...of elkaar voor dom uitmaken.

salaam oe aleikum/doei

 

waarom zouden we elkaar haten. Profeet Mohammed zei als jullie het ergens niet mee eens zijn, kijk in de koran en je vindt het antwoord.

dus niemand haat elkaar het is een discussie iedereen amg ze mening geven en iedereen moet de mening van de andere respecteren

nora peace

 

Misschien moest ik niet zeggen: haten, maar kwetsen.

Maar je moet toegeven dat dit een zinloze discussie is. In het begin niet. Maar het gaat zo van: hier heb je een wonder - nee dat is geen wonder

hier heb je een wonder - nee dat is geen wonder

etc.

Discusseren is zeker goed en leuk, maar wel op een goede manier.

Wassalaam oe aleikum

Terug naar boven
I S L A M Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 17 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 556
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2004 om 14:40

Salamoen Aleykoem

Ja misschien is dat zo maar weet je wat dan stop ik maar want zo te lezen willen jullie ook niet meer verdergaan. Ik dacht van dat dit misschien nog van waarde was voor mijn moslim zusters en broeders maar niet dus.

                    ������ ----->Haat de zonde, niet de zondaar<-----
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2004 om 16:04
In eerste instantie geplaatst door I S L A M

Salamoen Aleykoem

Hier komt er nog een hou je vast iedereen. Ik ga het zo kort mogelijk proberen.

Ezel heeft totaal 62 chromosomen dat is dus 31 chromsomenpaar.

In surah 31(surat-al Lokman) en in sura 62(surat-al Cuma). In beide surah's wordt geproken over ezels. In de 31e surah is dat ayat 19 en in de 62e surah is dat ayat 5.

 

Hey allemaal.

Ik ben nieuw hier en schrik van de wetenschap die geen wetenschap is. Ik ben zelf niet erg into de Koran, maar heb des te meer verstand van de wetenschap.

Het is overduidelijk dat dit geen wonder is, maar een toevalligheid. Er wordt hier gekeken naar twee aya's die betrekking hebben op de celkern. Het zou een wonder zijn wanneer ALLEEN in deze twee aya's het woord ezel naar voren komt, maar wat schetst mijn verbazing, in een willekeurig ander boek komt de ezel ook naar voren. In 2:259 komt ook de ezel naar voren en inherent aan het wonder zou dus ook 259 een wonder moeten opleveren. Dit kan dus tot gevolg hebben dat je gaat zoeken, hetgeen precies met dit wonder ook is gedaan. Er is gezocht naar een toevalligheid, hetgeen een wonder is genoemd.

p.s. 49,9 is echt geen 49.

Terug naar boven
Badia Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 15 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 224
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 mei 2004 om 05:00

As-salaam oe aleikum wa rahmatoe Allah

 

In eerste instantie geplaatst door I S L A M

Salamoen Aleykoem

Ja misschien is dat zo maar weet je wat dan stop ik maar want zo te lezen willen jullie ook niet meer verdergaan. Ik dacht van dat dit misschien nog van waarde was voor mijn moslim zusters en broeders maar niet dus.

Sorry aghie als ik je gekwetst heb. dat was namelijk niet mijn bedoeling. Ik weet dat je het ook goed bedoeld..maar wat ik probeer duidelijk te maken, is dat zo'n discussie (als je te lang doorgaat) verkeerd afloopt.

Moge Allah je belonen voor je intenties

Amien

ps: ik dacht, laat ik maar eens een kleurtje gebruiken...dan wordt dit topic een beetje opgefleurd...

wassalaam oe aleikum wa rahmatoe Allah

Terug naar boven
I S L A M Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 17 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 556
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 mei 2004 om 08:18

Salamoen Aleykoem

Hahah goed gedaan van die kleurtje maar hoe kan ik nou ooit boos worden op joou. Natuurlijk weet ik dat je het goed bedoeld. En ik was ook niet boos ofzo maar ik dacht dat wanneer mijn broeders en zusters mij vertellen dat ik moet stoppen dan doe ik dat gewoon. Inshallah zal ook jij beloont worden voor je intenties.

                    ������ ----->Haat de zonde, niet de zondaar<-----
Terug naar boven
I S L A M Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 17 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 556
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 mei 2004 om 08:27

Salamoen Aleykoem

IHAEM het is voor mij heus niet belangrijk of er OOk in andere versen ezel staat. Dat neemt niet weg dat er in die andere twee versen ezel staat. Wel is jouw antwoordt duidelijk en verw8 namelijk T O E V A L.

                    ������ ----->Haat de zonde, niet de zondaar<-----
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 mei 2004 om 08:34

Ja, toeval is het enige dat je hieruit kunt concluderen met betrekking tot een wonder. Tevens is het gewoon te zien dat er gezocht is naar iets en daaraan is een wonder gekoppeld.

Toen ik deze discussie vanochtend helemaal doornam, las ik dat je meer van die pseudo-wonderen hebt. Kom maar op!

Terug naar boven
I S L A M Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 17 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 556
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 mei 2004 om 16:21

Salamoen Aleykoem

Jammerlijk heb ik al gezegd dat ik ga stoppen omdat mijn broeders en zusters mij zo hebben verteld. Ik zoek mijn toevlucht bij Allah(sbw) zodat ze mij niet als irritant gaan voorstellen bij Allah(sbw). Vraag maar iemand anders er staan er toch genoeg in.

                    ������ ----->Haat de zonde, niet de zondaar<-----
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 mei 2004 om 17:38
Het is jammer dat je er mee stopt. Het zijn ook erg onhoudbare stellingposten die je verdedigt.
Terug naar boven
I S L A M Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 17 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 556
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 juni 2004 om 06:12

Salamoen Aleykoem

hah

                    ������ ----->Haat de zonde, niet de zondaar<-----
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 juni 2004 om 06:41
In eerste instantie geplaatst door I S L A M

Salamoen Aleykoem

hah

Je hebt nog geen enkele stelling houdbaar gehouden hoor. Dit heeft niets met perceptie te maken maar met onhoudbaarheid. De twee die ik tot nu toe heb behandeld gingen over 49.9 dat geen 49 is. En dat met die ezel dat dat gewoon een zoektocht is. Weg wonderen.

Terug naar boven
I S L A M Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 17 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 556
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 juni 2004 om 07:57

Salamoen Aleykoem

Een zoektocht? Wel een geslaagde want jij noemt dat toeval en dat is precies wat ik wou horen. 49,9 is geen 49 maar het is ook geen vijftig. Wel toevallig dat het in de 49e ayat staat. En nogmaals ik ga niet meer verder en vergeet niet wat jij weg wonderen noemt dat geldt alleen voor jou en misschien nog een paar anderen maar er is altijd nog wel iets toe te voegen.

IK HEB HIER NIETS MEER TOE TE VOEGEN.

Als je zo graag wonderen wilt "ontmantelen" doe dat dan met iemand anders ik ga hier op deze topic geen wonderen meer noemen en bespreken dus vraag maar iemand anders. (no attack)

                    ������ ----->Haat de zonde, niet de zondaar<-----
Terug naar boven
Badia Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 15 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 224
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 juni 2004 om 08:02

Assalaam oe aleikum broeders en zusters

Aghi islam, gelukkig dat je het goed opvat.

ps: Ik vind je niet irritant hoor!

Wassalaam oe aleikum wa rahmatoe Allah broeders en zusters

Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 juni 2004 om 11:27
In eerste instantie geplaatst door I S L A M

Salamoen Aleykoem

Een zoektocht? Wel een geslaagde want jij noemt dat toeval en dat is precies wat ik wou horen. 49,9 is geen 49 maar het is ook geen vijftig. Wel toevallig dat het in de 49e ayat staat. En nogmaals ik ga niet meer verder en vergeet niet wat jij weg wonderen noemt dat geldt alleen voor jou en misschien nog een paar anderen maar er is altijd nog wel iets toe te voegen.

Die 49,9 is geen toeval. Die 49,9 houdt zich aan allerlei wetten. Dat het toevallig is dat het in de 49e aya staat, is waar, het had net zo goed in de 250 aya kunnen staan. Dan was het geen wonder geweest of er werd gezocht naar een wonder, net zoals bij de ezel.

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12345 6>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.096 seconden.