Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Nieuwe islam soft-ware

 Post Reply Post Reply
Schrijver
sjeik Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 04 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 10
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote sjeik Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Nieuwe islam soft-ware
    Geplaatst op: 04 november 2004 om 07:42

assalamoe aleikum,

 

Om de niet arabische sprekers onder ons te ondersteunen om de koran (Soerats)beter te leren begrijpen en te leren.soerats 90 t/m 114, 90 (Al-Fatiha, Adhan Salaat en Iqamatas-salaat dus de soerats voor de beginers.

Er is en Nederlandse moslim broeder die een cd-rom heeft ondwikkeld het leren van de soerats en de tafsir in het nederlands mooi programma vindt ik zelf.

Het is wel jammer dat onze gemeenschap niet echt bekend is met dit nieuwe software.

en waarschijnlijk deze cdrom dan ook niet kopen. dat is uiteraard heel vervelend voor die man want zo kan hij niet verder ondwikkelen.

Graag zou ik van jullie, jullie mening willen horen. zie www.abdullah.be waar jullie en demo kunnen zien tevens is er een interview met die man te zien op de site rechtsboven (W).

Ik ben zelf bezig om deze broeder te helpen door middel om een ketting mail te versturen, tevens heb ik zijn gasteboek ingevuld misschien willen jullie dit ook doen.

salaam

Terug naar boven
sjeik Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 04 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 10
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote sjeik Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2004 om 14:42

 

Wa aleikum Salaam,

 

Wel een beetje jammer dat er niet echt reactie`s zijn geweest.

Maar bedankt

 

Salaam

Terug naar boven
happylady3113 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 03 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 757
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote happylady3113 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2004 om 16:19

Salaam aleikum,
ik heb de site bekeken, die ziet er heel mooi uit!  Ik begreep alleen dat die CD-ROM (dat was het toch ) niet de hele Koran bevat? Want ik wil eigenlijk een complete Koran op CD(ROM) om te kunnen leren.
Wel erg mooie stem vind ik.

Succes met de site!

Salaam happylady
Terug naar boven
sjeik Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 04 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 10
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote sjeik Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 november 2004 om 02:59

assalamoe aleikum

 

Om de hele koran op een cd rom te zetten dat gaat niet.

het is wel leerzaam om het op bouwend te doen. ik heb gemaid en heb als andwoord gekregen dat er een opvolger komt. ik ga ze inschallah allemaal kopen.

dus daar kijk ik dan naar uit.

 

salaam

Terug naar boven
Oegt_merjem Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 22 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 244
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oegt_merjem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 november 2004 om 06:55

Masha allah

Moge ALLAH swt deeze broeder belonen voor zijn inzet en insha ALLAH zullen er veeeeeeeeeel broeders en zusters gebruik maken van deze site...

m3a salama
merjem
La ilaha illa ALLAH......!!!!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.