Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

arabisch leren

 Post Reply Post Reply
Schrijver
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: arabisch leren
    Geplaatst op: 23 januari 2005 om 17:01

Salaam alaikoem wa rahmatoellahi wa barakatuh,

Ik ben op dit moment arabisch aan het leren alhamdulillah.

Maar heeft iemand toevallig nog goede tips voor mij? Wat is beter? Eerst de betekenis, of eerst leren schrijven? Ik ben al bezig met leren schrijven... Ik doe ook maar wat wuahaha. Najah djazak(i) Allahu ghairan voor de reacties.

Ma'asalama

Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 januari 2005 om 09:36
nobody?
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 januari 2005 om 09:41
Asalamu Aleykum Warahmatoellahi Wabarakatoeh, beste oegti tarah

Nou, ik heb eerst leren schrijven en oplezen. Maar zonder begrip kom ik niet zo ver.
Ik raad aan om echt de woordenboek te pakken en woorden te leren. Ook de grammatica is belangrijk als is de makkelijk, volgens mijn vader.

En Allah Weet Het Beste

Asalamu Aleykum Warahmatoellahi Wabarakatoeh
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 januari 2005 om 10:54
ik raad je aan om een school te zoeken, waar je Arabisch kan leren, middels een lerares, of een moskee.
Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 januari 2005 om 12:07

Salaam alaikoem,

Dankjewel voor de reacties. Het zal me wel lukken insha'Allah.

ma'asalama

Terug naar boven
masha_allah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 16 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote masha_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 januari 2005 om 14:59
selem alekoem tegen alle aghies en oegties,ik wil zo graag arabisch leren om de koraan te kunnen lezen maar ik ben al 22jaar en is heel moelijk op dit moment om te leren en ik weet eerlijk gezegd niet waar ik moet beginnen en waar ik heen moet gaan,ik woon in rdam maar ik weet eerlijk gezegd niet waar ik moet kijken en vragen daarover weten jullie mischien iets?bijv, waar ik kan vragen of kan kijken?want ik woon ook in een wijk waar niet veel islamieten wonen helaas!graag heb ik een atwoord op mijn vraag?djzaka allahoe gairan inshallah..moge allah jullie jullie belonen inshallah voor het goede en jullie behoeden voor al het slechte...alekoem salem.....
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 januari 2005 om 15:10

Wa alaikoem salaam,

Zoals Abou jabir ook al zei, zou je naar de moskee kunnen gaan. Kijken of ze daar misschien les geven. Ik heb een paar schattige dames gevonden die me willen helpen in de moskee. :D Alhamdulillah. Misschien dat je dat kan doen. Arabisch lezen en schrijven is niet zo heel moeilijk, ben al best ver. Begrijpen is een stuk moeilijker ahaha. Daar ben ik ook nog niet echt aan toe gekomen ahaha, majah komt nog wel insha'Allah

ma'asalama

Ik geloof in Allah Subhana wa Ta'ala zoals een blinde in de zon gelooft. Niet omdat hij hem ziet, maar omdat hij hem voelt..
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 januari 2005 om 16:35

In eerste instantie geplaatst door masha_allah

selem alekoem tegen alle aghies en oegties,ik wil zo graag arabisch leren om de koraan te kunnen lezen maar ik ben al 22jaar en is heel moelijk op dit moment om te leren en ik weet eerlijk gezegd niet waar ik moet beginnen en waar ik heen moet gaan,ik woon in rdam maar ik weet eerlijk gezegd niet waar ik moet kijken en vragen daarover weten jullie mischien iets?bijv, waar ik kan vragen of kan kijken?want ik woon ook in een wijk waar niet veel islamieten wonen helaas!graag heb ik een atwoord op mijn vraag?djzaka allahoe gairan inshallah..moge allah jullie jullie belonen inshallah voor het goede en jullie behoeden voor al het slechte...alekoem salem.....

wa3alykoem assalaam,

zie deze site: www.iueonline.nl misschien kun je daar Arabisch volgen inshAllah, het is in Schiedam.

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
aghi fi dien Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 14 maart 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 25
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aghi fi dien Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 januari 2005 om 06:03
salaamo alaykom


ik kon een tijdje geleden ook geen arabisch lezen laat staan schrijven of begrijpen. toen ben ik begonnen met eerst het alfabet te leren lezen en schrijven. vervolgens ben ik woordjes gaan beginnen lezen. vervolgens ben ik overgeschakeld naar zinnen. en nu hmdl kan ik lezen. ik ben begonnen met arabisch te leren als volgt: je neemt een vertaalde versie van de koran dus eentje met arabisch en nederlands of een vertaalde versie van hadith. dan ga je het arabisch lezen en dan het nederlands en zoek je het verband erin en zo begon mijn arabisch te evolueren hmdl. en ik raad ook aan om veel naar arabische posten te kijken zoals Iqra enz ookal begrijp je nix ma door deze dinge veelvuldig te doen gaat je arabisch vorderen met de wil van ALLAH dit was mijn manier mss dat jullie er wat aan hebben ik hoop van wel.

wa salaamo alaykom warahmatollahi wabarakatoh
Terug naar boven
Alfoerqan Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 27 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Alfoerqan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 januari 2005 om 12:21

Assalamoengalajkoem,

Die tip met de vertaling van de Koran van  'aghie fie dien' is een hele goede methode. Zo leer je niet alleen maar die Koranvers maar ook het verband en de boodschap van die verzen. Maar je zult ook heel veel woorden in andere ayas tegen komen, waardoor het het weer wat makkelijker wordt om die soera te leren kennen en begrijpen.

Verder zou ik eerst kijken wat je doel is; wil je ook kunnen schrijven? en WAT wil je kunnen schrijven?

Als het je echter alleen om het kunnen begrijpen gaat zou ik me nu zeker bezig houden met het aanleren van woorden. En het leren schrijven komt  wel inshaAllah.

Maar misschien heb jezelf al een goede manier gevonden?

 

Assalamoengalajkoem 

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 april 2005 om 16:33

Assalaam Aleikoem,

ik vond het niet nodig om voor mijn vraag een nw topic te opnenen daarom hier mijn vraag:

Kan iemand mij insha'Allah vertellen wat 'fitnah-at-tabdley' betekend?

Bvd,

Wa Aleikoem Salaam

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 april 2005 om 00:29
up
Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 april 2005 om 05:50

Hmmm, nog geen antwoord en wel arabisch sprekende leden online gezien.....

 

Kom op...Wie gaat er voor de koelkast??

Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 april 2005 om 07:07

salaam aleikum ik heb ook het alfabet geleerd elhamdullilah en dan langzaam aan woorden schrijven heb een turks boekje waar ik niet alles van snap maar op die manier kanje het wel leren en je kan een andere moslima vragen die wel arabisch spreekt om je het te leren inshaAllah en woorden boek uiyt je hoofdleren helpt ook wel ja je hebt ook een taalgids als je op reis gaat daar staan korte standaarzinnnetjes in die vind ik zelf wel handiger dan de woordenboek.

ik weet het antwoord niet miss sorry

wa aleikum salaam sabr(geduld)

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 april 2005 om 07:13
In eerste instantie geplaatst door miss layla

Hmmm, nog geen antwoord en wel arabisch sprekende leden online gezien.....

 

Kom op...Wie gaat er voor de koelkast??

Ik heb geen idee oegty smehli

Ben zelf ook een zoekende naar een arabisch lerares :s
Ghair incha Allah 

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 april 2005 om 08:25
In eerste instantie geplaatst door miss layla

Assalaam Aleikoem,

ik vond het niet nodig om voor mijn vraag een nw topic te opnenen daarom hier mijn vraag:

Kan iemand mij insha'Allah vertellen wat 'fitnah-at-tabdley' betekend?

Bvd,

Wa Aleikoem Salaam

wa'alaykoem assalaam,

het tweede woord weet niet wat het moet voorstellen, nooit van zo'n woord gehoord 'at-tabdley', als het uberhaupt arabisch is.

fitnah is verderf of rampspoed.

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 april 2005 om 08:57

Salaam,

waar heb je dat woord gelezen Layla, want het lijkt mij ook geen arabisch.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 april 2005 om 20:26

Assalaam Aleikoem,

Er is iets op de site v El Tawheed wat je kan beluisteren en deze naam draagt. Er staat ook arabisch bij, maar dat kan ik niet lezen.

Ik weet dat je bij El Tawheed een verklaring (fatwa) kunt kopen op cd over selefiepubliekaties. Miss dat dit m is en dat ze m op de site hebben gezet (allahoe alam).

Ik wilde eerst weten wat het betekende voordat ik zomaar dingen ga roepen.

De zuster v El Tawheed wist het ook niet dus allahoe alam.

Ik versta ook geen arabisch, dus laten jullie het mij insha'Allah weten wat dit is...

www.eltawheed.nl

Wa Aleikoem Salaam

 

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 april 2005 om 10:49

Assalamoe alykoem,

fitnatu at-tabdie3 = de fitna van het onterecht uitmaken van andere moslims tot de innoveerders.

opgelet: de cd moet ook geen aanleiding zijn om de verkeerde kant weer tot innoveerders (mubtadi3a) te verklaren!

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 april 2005 om 10:51

Assalaam Aleikoem,

Djazakallah broeder.

Heb jij het insha'Allah beluisterd?

Wa Aleikoem Salaam

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 april 2005 om 11:36
In eerste instantie geplaatst door miss layla

Assalaam Aleikoem,

Djazakallah broeder.

Heb jij het insha'Allah beluisterd?

Wa Aleikoem Salaam

wa'alykoem assalaam warahmatullah,

nee, maar wil het graag beluisteren inshAllah, ik ga dan naar opzoek.

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 april 2005 om 11:38

www.eltawheed.nl

Zoek niet verder, hier kan je m insha'Allah beluisteren.

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 april 2005 om 11:45
In eerste instantie geplaatst door miss layla

www.eltawheed.nl

Zoek niet verder, hier kan je m insha'Allah beluisteren.

is dat het, dat is maar een klein stukje, ik dacht een hele lezing of so...

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
zonnebloem Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 30 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zonnebloem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 april 2005 om 12:57

Assalaam ou alaikoum Tarah,

Op deze site kun je ook arabisch leren InshaAllah.

http:/groups.msn.com/MadinahArabic

Veel succes!

Wassalaam ou alaikoum,

liefs amina.

Terug naar boven
Sjonny Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 12 december 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Sjonny Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 april 2005 om 15:02

Assalamoe alaikoem,

Nou als je het gewoon over de koran hebt met hulptekentjes, dan is 1 dun boekje genoeg. Als je dat goed doorleest en herhaalt kun je zeker binnen 2 dagen de koran lezen. Als het om standaard arabisch gaat is mij aangeraden om een boek te kopen als begincursus, en zo verder aan de grammatica te werken.

Er zijn boeken te koop van rond de 40 euro dat iemand in stappen Arabisch laat leren. Zo kun je in ieder geval een begin maken.

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 april 2005 om 15:56
In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

In eerste instantie geplaatst door miss layla

www.eltawheed.nl

Zoek niet verder, hier kan je m insha'Allah beluisteren.

is dat het, dat is maar een klein stukje, ik dacht een hele lezing of so...

Uhhh ja.... Het zijn volgens mij 2 bekende geleerdes die je hoort. Ik weet een beetje waar het over gaat, maar insha'Allah kan je het verduidelijken.

Terug naar boven
YOUSMELL Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 11 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote YOUSMELL Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 07:31

 SALAAM ZUSTER,

IK WEET NEIT HOE VER JE BENT MET 'T LEREN VAN DE ARABISCHE TAAL. IN IEDER GEVAL HIER HEB IK IETS VOOR JE, DIE JE MISSCHIEN KAN HELPEN OM DAT TE LEREN. KIJK OP WWW.TAMAZIRTSOFT.COM  EN VRAAG NAAR CD-ROM ''AL MOALIEM''

IK GEEF ZELF ARABISCHE LES AAN DE ISLAMITISCHE INSTITUUT IN AMSTERDAM. IK VIND DAT ALS JE DIE CD-ROM HEBT DAT JE DAAR VEEL MEE KAN. JE VROEG WAT  JE MOET EERST LEREN.  TEN EERSTE DE 28 LETTERS ''MEDEKLINKERS'' MOET JE ZE BEHERSEN. EN DAARNA DE KLINKERS OF WAT MEN DE ''HARAKAAT'' NOEMT. DIE HARAKAAT KUNNEN WE VERDELEN IN DRIE GROEPJES.

1-DE NORMALE  KLINKERS: 1: A . 2: O. 3: I

2- DE DUBELLE  KLINKERS: 1: AN. 2: ON. 3: IN (DIT NOENT MEN IN DE ARABISCHE TAAL ATANWIEN) DAT WEL ZEGGEN DAT JE DE MEDEKLINKER ''NOEN'' UITSPREEKT MAAR NIET SCHRIJFT. BV: KITABOEN. ('N BOEK) DIE SCHRIJF JE MET EEN KAAF, EEN TAAH, EEN ALIEF EN EEN BAAH. ZONDER DIE NOEN DAN.

3- DE LAATSTE GROEP IS DE VERLENGEN VAN DE KLINKERS:

                                                       1: AA. 2: OE. 3: IE

IK GA ER VAN UIT DAT ALS JE DEZE ELEMENTEN ONDER DE KNIE HEBHT, DAT JE DE WOORDEN KAN LEZEN, EN DAARNA KOMT DE BETEKENIS AAN DE ORDE EN ALS 'T LAATSTE DE REGELS(GRAMMATICA). HIER MOET JE IEMAND HEBBEN DIE JE DAT GAAT LEREN.

EEN DING MOET IK JE EERLIJK VERTELLEN, ARABISCH TAAL LEREN IS NIET IETS DIE JE KAN ALLEEN LEREN. PROBEER OM ERGENS LES TE VOLGEN.

HOPEND INCHA ALLAH SWT DAT JE HIER WAT AAN HEBT.

JOU BROEDER IN DE ISLAAM.

YOUSSEF MELLOUK

SALAAM  

Terug naar boven
marleen Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 122
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote marleen Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 08:50

Salaam aleikoum,

 

Zelf ben ik ook al enige tijd op zoek naar een cursus Arabisch. Ik heb geprobeerd om een thuiscursus te doen, maar ik vind het erg moeilijk. Het liefst wilde ik Arabisch studeren aan de universiteit in deeltijd, maar ik heb helaas alleen voltijd studies kunnen vinden. Dus als iemand nog een universiteit weet die Arabisch in deeltijd geeft dan zou ik dat graag willen weten. Ik ben nu van plan om aan de volksuniversiteit een cursus te gaan volgen en inchaAllah de vervolgcursussen.

 

Wa salaam

 

Marleen

Terug naar boven
selam Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 januari 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote selam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 januari 2010 om 19:14

In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

ik raad je aan om een school te zoeken, waar je Arabisch kan leren, middels een lerares, of een moskee.

 

Salamu aleykum

Ik ben een lerarr voor arabiche taal dus ik kan u heel goed helpen met gramatica leren.

ik wacht u reactie

salamu aleykum

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.090 seconden.