Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

aanbieding;voor die die gaan trouwen

 Post Reply Post Reply
Schrijver
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: aanbieding;voor die die gaan trouwen
    Geplaatst op: 03 februari 2005 om 02:06

ik plaats dit bericht hier omdat ik niet weet waar ik het anders moet plaatsen en omdat ik dit de site vind met de meest, ''geintreseerde mensen in de islaam".

DIT IS VOOR MENSEN DIE EEN PUUR ISLAMITISCHE BRUILOFT WILLEN,  dus geen MUZIEK, NEGAFFA,S, EN GEEN GEMENGDE BRUILOFTEN!

De reden dat ik dit wil doen is omdat ik hoop dat mensen als ze gaan trouwen, letten op wat issraf is(overgebruik van iets), en letten op wat haram is, omdat veel meisjes als ze gaan trouwen vaak toch muziek draaien en toch met jongens de bruiloft mengen, en daardoor HARAAME zaken begaan. en dat is toch niet de bedoelling.

DAAROM VOOR DE MENSEN DIE DIE ENE DAG NIET LATEN VERPESTEN, DOOR GEHEEL NIET AAN Allah SWT  TE DENKEN, DEZE LEEN-AANBIEDING; zodat je niet iets issrafs doet en voor de mensen die niet veel geld uit willen geven;

3 jurken, een baby blauwe jurk, met riem (taxieta)

een zwart met bruine jurk met riem (taxita)

een bruids jurk(wit)

sieraden;

een grote en een kleine kroon(zilverkleur), kettingen(blauw en zilver), armbanden, ringen, haarspelden en op steek spelden,

decoratie, voor op de tavel die meestal voor de bruid staat;

2 grote kaarsen houders en een kleine, met bloemen er omheen,  

verschillende make up van Lancome.

dit alles leen ik jou uit voor die speciale dag, ik vraag een kleine ver goeding voor dit alles van 70,- euro, en ik wil natuurlijk wel dat je alles weer terug brengt, dus vraag ik er ook nog een GROTE  som borg voor, maar dat ontvang je natuurlijk  geheel weer terug als je het terug brengt. 

als je intresse hebt hierin kan je hier reageren ik kan van alles spullen foto,s sturen, ik hoor het wel inshaAllah,

asalem aleykoem

amina

ps, reageer hier onder ik kom hier bijna elke dag, dan kan ik je een prive bericht sturen met de foto,s

 

 

 

Terug naar boven
A_en_S Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 31 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 233
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote A_en_S Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 februari 2005 om 06:50

Salaam alaikoem wa rahmatullahie wa barakatoehoe oegtie,

MachaALLAH! Ik vind het echt een goed initiatief van je!

Alhamdoellilah heb ik alles voor nog goedkoper kunnen regelen, maar vind het echt machaALLAH! Je wilt niet weten hoe moeilijk het is om een islamitische bruidsjurk voor weinig geld te regelen.. En dan nog de rest van de dingen erbij!!! :)

Moge ALLAH soebhana wa ta'ala je belonen met het beste van deze wereld en het beste van het paradijs!

Salaam, Soumaya.

Moge Allah soebhana wa ta'ala ons vergeven voor onze zonden.. Amien!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.