Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

nachtmerrie

 Post Reply Post Reply
Schrijver
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: nachtmerrie
    Geplaatst op: 06 april 2005 om 16:32
Assalaamoe Alaikoem. En voor de niet Moslims gegroet.

Had zin om een verhaaltje te schrijven :) hier alvast het begin


Ik sloot mijn ogen om de nachtrust tegemoet te gaan. En weg was ik, op weg naar dromenland�..

He vuile buitenlander�rot op naar je eigenland. Ga je baard scheren�. Een groep jongens met kale koppen en zwarte kleding met een bomberjack aan kwamen iemand af lopen, ze vormden een kring om hem heen. Ik hoorde een gil en vervolgens renden de jongens weg. Iemand op de grond achtergelaten.
Eenmaal thuis aangekomen deed ik de t.v. aan. Terwijl ik een glas water pakte om even bij te komen. Op de achtergrond hoorde ik de nieuwslezeres zeggen dat er een vechtpartij het leven heeft gekost aan een jongen. Een vechtpartij ging het door mij heen?!?!!? De daders zijn spoorloos, vervolgde de nieuwslezeres.
De volgende ochtend zat ik in de tram naar school, toen mijn ogen op een jongen met een kaal hoofd viel. Ik keek en liep een beetje aarzelend richting de jongen. Ja, ik wist het zeker�hij was er ook bij. Hij had gisteren die honkbalknuppel in zijn handen. Hij sloeg die jongen op zijn hoofd. Ik zag die brede grijns op zijn gezicht terwijl hij de krant las. Ik keek beter en zag een kopje met de tekst �Jongen dood naar vechtpartij�.
Het werd even zwart voor mijn ogen, ik dacht aan die jongen die bloedend op de grond lag.
Ik schok toen ik uit mijn gedachtes werd gehaald door een harde stem �jullie krijgen je lesje wel�. Ik keek op en zag nog net de jongen met de kale kop de tram uitstappen.
Ik werd een beetje misselijk. Het had geen zin meer om naar school te gaan. Ik heb hele andere dingen aan mijn hoofd.
Een beetje slenterend over straat kwam ik langs een groep mensen die allen wezen naar een gebouw. Mijn voeten aansporend iets harder te lopen liep ik richting de menigte. Grote hakenkruizen waren op de muren getekend. Ook stond er �Heil Hitler� en �Buitenlanders eruit� bij geschreven. Ik speurde het gebouw af en zag dat er brand had gewoed. Omdat ik weer misselijk werd besloot ik naar huis te keren.
Weer deed ik de t.v. aan. Het was eigenlijk een vaste gewoonte van mij geworden om thuis eerst nieuws te bekijken. Ik drukte op de afstandsbediening 101 in en al gauw verscheen er een pagina op teletekst met bovenaan �Moskee in brand, daders onbekend�.

Wordt vervolgd InshAllah
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 17:42

Assalamoe alykoem,

haha, mashAllah, ik volg het verhaal, dus ga gauw verder...

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 17:55
Wel hard.....Maar de waarheid moet geschreven worden!  
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2005 om 03:12
asalaamo3alaikom  ja maschalaah je kan heel goed verhalen  vertelen ik wacht ook op vervolg jazakalaah ogjeer.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2005 om 03:51
BarakAllahoe Fieqoem voor de reacties....het vervolg komt er spoedig aan InshAllah
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 08:43

Assalamoe3leikoem wr wbr;

Maschallah  en Allahi Barek fiek we wachten in spanning af op het vervolg :)

Gair inschallah...

Fiamanillah, wasalamoe3eikoem wr wbr

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 09:09
Ik kan niet wachten op een vervolg :)
Waar blijf je aghy ???
Terug naar boven
ouarda Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 205
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ouarda Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 april 2005 om 03:59
Wat een "fantasie" zeg, ik zou bijna zeggen dat dit werkelijk gebeurd... ;)
Wie de wijsheid zoekt is wijs, wie zich verbeeld de wijsheid gevonden te hebben is een dwaas
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.059 seconden.