Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Proces Mohammed B.

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Schrijver
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Proces Mohammed B.
    Geplaatst op: 20 juli 2005 om 00:09

Natuurlijk is mo b een triest figuur. Hij stelt dat hij volledig verantwoordelijk is voor zijn daad. Gemakshalve gaat hij voorbij aan het gegeven dat veranwtoordelijk willen zijn je ook verantwoording af moet leggen voor zijn daden. Dit wil hij niet en dat getuigt van een kinderlijke visie.

Als mensen zich het recht aanmeten iedereen ritueel te slachten die dingen gezegd heeft die je niet wilt horen, dan wordt het pas echt leuk.

Ik ben blij dat mo b. levenslang heeft en dit inderdaad betekent dat dit levenslang is. Hij stelt gehandeld te hebben naar Gods wil, hetgeen slechts een  perverse geest kan stellen.

mo b kan ik geen enkel moment serieus nemen.

Als mo b niet gek is, dan kan ik slechts stellen dat de koran een gek boek is. Dit kan echter niet waar zijn omdat miljoenen mensen veel positieve inspiratie halen uit de koran. Blijft over dat God gek is, wat ook niet voor de hand ligt. Mijn conclusie is derhalve dat mo b dus wel  degelijk zo gestoord is als een deur.

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juli 2005 om 01:15
In eerste instantie geplaatst door broeder01

salam,

kimmie jij vindt hem een zielepoot, ik vond theo van gogh maar een zielepoot. Wat een ******* was dat zeg. Die man had geen respect, zomaar hij valt ons aan..blabla beledigen enzovoort. Tsja..alles heeft een grens..en alles waar een begin aan komt daar komt ook een eind aan dame...daar weet theo alles van...

 

salam

En jij vind dan dat moord daarvoor gerechtvaardigd is,ondanks dat Allah het verbied.....Wie is hier nu de grootste stakker.... Hij die geen kennis heeft of hij die de kennis wel heeft maar wijgerd te begrijpen en er naar te leven? Man o man.......Wat spreek jij je eigen geloof tegen.  ( En kom nu niet aan met..." Ja maar ik heb het toch niet gedaan....")
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juli 2005 om 01:20
In eerste instantie geplaatst door Amier

Assalamu alaikum,

ik ben het met broeder Malcolm eens. Dit was niet een moord zonder aanleiding. Ik ben dan ook niet zozeer treurig voor TvG, al gun ik niemand zo'n einde, maar meer voor de dader. Vooral omdat hij een moslim is die echt gelooft in wat hij doet. En hoewel zijn overtuiging praktisch haaks op die van mij staat in dit geval, kan ik het toch niet helpen een soort van respect te hebben voor iemand die alles, maar dan ook alles riskeert voor zijn geloof. Misschien riskeert hij zelfs het paradijs, dat weet alleen God.

Ook ben ik het met Malcolm X eens wat betreft Hirsi Ali. Ik weet niet of zij direct verantwoordelijk is te houden voor deze moord, het was TvG eigen wil immers om met haar in zee te gaan, maar ze is wel degelijk mede schuldig aan de sfeer in Nederland die heeft bijgedragen aan deze gebeurtenissen. Ik de rechtzaal werd een reactie van haar op de moord voorgelezen, en het viel me op dat ze het praktisch alleen over haar eigen ongemak sprak mbt beveiliging en bedreigingen e.d., terwijl ze dat naar mijn mening vooral over zichzelf heeft uitgeroepen met haar "olifant in een porseleinkast" tactiek.

Dit klinkt wellicht een beetje raar ofzo, maar ik ben er echt van overtuigd dat als Mohammed B. dit niet had gedaan, Mohammed C. of Mohammed D. het wel had gedaan. Liever had niemand het gedaan, maar het kwam niet uit het niets.

Wassalam,

Amier.

Hij zal ondervinden wat het is om straks 20 jaar gesloten te zitten en het zal me nix verbazen als het hem niet lukt ze alle 20 te zitten.En als dan alles Allah's wil is,dan kan hij ook weten dat Allah's straf al is begonnen.Ik als rechter had hem een hooge straf gegeven,niet omdat hij als moslim een christ heeft vermoord....Maar voor het feit dat hij lacht....Hij lacht terwijl hij een mens het leven heeft ontnomen en daarbij ook nog denkt dat God het zo heeft gewild.Dus plaatst zijn daad naast zichzelf en zegt hierbij niet gek te zijn.Nix doodstraf geven.......Denk maar rustig 20 of 25 jaar na.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juli 2005 om 01:55
Valt het jullie dan niet op.....Dat veel van deze moslims strafbladen hadden en zich al lang schuldig hadden gemaakt,aan het niet aannemen van wetten van God?
Terug naar boven
gawas Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 31 mei 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 235
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote gawas Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juli 2005 om 09:28

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Valt het jullie dan niet op.....Dat veel van deze moslims strafbladen hadden en zich al lang schuldig hadden gemaakt,aan het niet aannemen van wetten van God?

Dit noemt u discutie?

Wat ik van uw reacties lees valt mij erg op dat u speler en scheidsrechter tegelijke speelt.

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juli 2005 om 09:39
In eerste instantie geplaatst door gawas

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Valt het jullie dan niet op.....Dat veel van deze moslims strafbladen hadden en zich al lang schuldig hadden gemaakt,aan het niet aannemen van wetten van God?

Dit noemt u discutie?

Wat ik van uw reacties lees valt mij erg op dat u speler en scheidsrechter tegelijke speelt.

Dit woord ken ik niet.....Betekenis graag....Wat er nu in de wereld gebeurd is geen spelletje overigens.En mensen zoals Mohammed B zijn de kloof tussen geloof en volkeren aan het vergroten.En daarbij valt het mij op dat deze mensen veelal in het crimineele millieu rond wandelen.En met zo'n waarneming is niets mis lijkt mij.

En wat mij verder opvalt is dat meerdere moslims deze crimineele denkwijze ondersteunen.Valt dat jou ook op?Anders lees maar eens wat texten van een maand of 3 a' 4 terug!

Terug naar boven
gawas Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 31 mei 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 235
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote gawas Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juli 2005 om 09:41

Hij zal ondervinden wat het is om straks 20 jaar gesloten te zitten en het zal me nix verbazen als het hem niet lukt ze alle 20 te zitten.En als dan alles Allah's wil is,dan kan hij ook weten dat Allah's straf al is begonnen.Ik als rechter had hem een hooge straf gegeven,niet omdat hij als moslim een christ heeft vermoord....Maar voor het feit dat hij lacht....Hij lacht terwijl hij een mens het leven heeft ontnomen en daarbij ook nog denkt dat God het zo heeft gewild.Dus plaatst zijn daad naast zichzelf en zegt hierbij niet gek te zijn.Nix doodstraf geven.......Denk maar rustig 20 of 25 jaar na.

Dit vetgedrukt stukje komt mij bekend voor wanneer ik zie Charon en Bosh en dergelijke menssen maar met liever duizenden mosselen Eh moslims bedoel ik doden. Alleen hebben eigenlijke gelijke om mosselen Eh moslims te doden.

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juli 2005 om 09:51
In eerste instantie geplaatst door gawas

Hij zal ondervinden wat het is om straks 20 jaar gesloten te zitten en het zal me nix verbazen als het hem niet lukt ze alle 20 te zitten.En als dan alles Allah's wil is,dan kan hij ook weten dat Allah's straf al is begonnen.Ik als rechter had hem een hooge straf gegeven,niet omdat hij als moslim een christ heeft vermoord....Maar voor het feit dat hij lacht....Hij lacht terwijl hij een mens het leven heeft ontnomen en daarbij ook nog denkt dat God het zo heeft gewild.Dus plaatst zijn daad naast zichzelf en zegt hierbij niet gek te zijn.Nix doodstraf geven.......Denk maar rustig 20 of 25 jaar na.

Dit vetgedrukt stukje komt mij bekend voor wanneer ik zie Charon en Bosh en dergelijke menssen maar met liever duizenden mosselen Eh moslims bedoel ik doden. Alleen hebben eigenlijke gelijke om mosselen Eh moslims te doden.

Tsjaaaaaa....Maar zo zag ik ook duizenden doden onder Sadam in Irak en Egypte,Jordanie,Rusland,China,Syrie en Iran,Colombia,Argentinie,Chili..enz... Niets nieuws hoor.

En zo lees ook ik met enige regelmaat en zie op TV iemand mijn geloof beledigen en door het slijk halen.Want ja......Ik ben toch maar een kafir...

Terug naar boven
gawas Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 31 mei 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 235
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote gawas Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 06:37
In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door gawas

Hij zal ondervinden wat het is om straks 20 jaar gesloten te zitten en het zal me nix verbazen als het hem niet lukt ze alle 20 te zitten.En als dan alles Allah's wil is,dan kan hij ook weten dat Allah's straf al is begonnen.Ik als rechter had hem een hooge straf gegeven,niet omdat hij als moslim een christ heeft vermoord....Maar voor het feit dat hij lacht....Hij lacht terwijl hij een mens het leven heeft ontnomen en daarbij ook nog denkt dat God het zo heeft gewild.Dus plaatst zijn daad naast zichzelf en zegt hierbij niet gek te zijn.Nix doodstraf geven.......Denk maar rustig 20 of 25 jaar na.

Dit vetgedrukt stukje komt mij bekend voor wanneer ik zie Charon en Bosh en dergelijke menssen maar met liever duizenden mosselen Eh moslims bedoel ik doden. Alleen hebben eigenlijke gelijke om mosselen Eh moslims te doden.

Tsjaaaaaa....Maar zo zag ik ook duizenden doden onder Sadam in Irak en Egypte,Jordanie,Rusland,China,Syrie en Iran,Colombia,Argentinie,Chili..enz... Niets nieuws hoor.

En zo lees ook ik met enige regelmaat en zie op TV iemand mijn geloof beledigen en door het slijk halen.Want ja......Ik ben toch maar een kafir...

En u vind dan dat moorden daarvoor gerechtvaardigd is,ondanks dat je god het verbied.....Wie is hier nu de grootste stakker.... Hij die geen kennis heeft of hij die de kennis wel heeft maar wijgerd te begrijpen en er naar te leven? Man o man.......Wat spreek jij je eigen geloof tegen.

Terug naar boven
gawas Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 31 mei 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 235
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote gawas Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 06:45

En zo lees ook ik met enige regelmaat en zie op TV iemand mijn geloof beledigen en door het slijk halen.Want ja......Ik ben toch maar een kafir...

Kafir... is geen slecht woord maar juis beschaafd.

Gelooft iemand niet in koraan dan wordt ie door koraan deker (geen waarheid willende)genoemd.

DE HOUDING VAN DE ISLAM TEGENOVER DE

�MENSEN VAN HET BOEK�

 

 

Een ander belangrijke thema, dat met de terreuracties tegen de Verenigde Staten aan de dagorde kwam, is de relatie tussen het westen en de islamitische wereld. Zoals bekend hebben enige intellectuelen in de jaren 90� voorspeld dat de wereld een strijd tussen het westen en de Islam te wachten stond. Dit is de fundamentele thema van de welbekende stelling �The Clash of Civilisations� van Edward W.Said. Deze stelling, dat beter bekend staat als �Clash of Ignorance�, berust op een denkbeeldige scenario, dat door de overwaardering van de invloed van sommige radicale en onwetende splintergroeperingen binnen deze twee civilisaties geschapen wordt. Eigenlijk kan er geen conflict tussen de westerse beschaving en de islamitische beschaving zijn, omdat het joodse en christelijke geloof, waarop de westerse beschaving is gebaseerd, in volkomen harmonie met de Islam is.

In de Koran worden de joden en christenen �Mensen van het Boek� genoemd. De reden hiervoor is dat de aanhangers van deze twee religies zich aan de van God openbaarde Heilige Schrift houden. De houding van de Islam tegenover de Mensen van het Schrift is uiterst tolerant en medelevend.

De houding tegen de Mensen van het Boek ontwikkelde zich in de geboortejaren van de Islam. In die tijd waren de moslims een minderheid, die streden om hun geloof te beschermen en daarbij allerlei vormen van onderdrukking en martelingen opliepen van de zijde van de heidense Mekkanen. Op grond van deze vervolging besloten sommige moslims uit Mekka te vluchten en toevlucht te zoeken in een veilig land met een rechtvaardige heerser. De Profeet Mohammed (vzmh) zei tegen hen om hun toevlucht bij de christelijke koning van Ethiopi� te zoeken. De moslims die naar Ethiopi� vluchtten, kwamen een zeer vriendelijke regering tegen, die hen met liefde en respect verwelkomde. De koning weigerde de eisen van de heidense boodschappers die naar Ethiopi� reisden, met het verzoek om de moslims uit te leveren, en verklaarde dat de moslims in zijn land vrij konden leven.

De Koran verwijst op deze barmhartige, meedogende, en rechtvaardige houding van de christenen in de volgende vers:

 

�En gij zult degenen die zeggen: "Wij zijn Christenen" het vriendschappelijkst vinden jegens de gelovigen. Dit is, wijl er onder hen geleerden en monniken zijn en wijl zij niet trots zijn. (Koran 5:82)

 

Terug naar boven
gawas Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 31 mei 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 235
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote gawas Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 06:48

Geloofsinhoud en waarden die de Mensen

van het Boek en Moslims gemeenschappelijk hebben

 

Christenen en moslims hebben vele gemeenschappelijke aspecten. Ook het Jodendom deelt veel grondbeginselen met de Islam. In de Koran verklaart God, dat de moslims hetzelfde geloof delen met de mensen van het Boek en beveelt de moslims:

 

 "Wij geloven in hetgeen ons is geopenbaard en hetgeen u is geopenbaard; en onze God en uw God is E�n; en aan Hem onderwerpen wij ons." (Koran 29:46)

 

Alle ware gelovigen van deze drie grote religies geloven het volgende:

 

  God heeft vanuit niets het hele universum geschapen en dat Hij alles beheerst met Zijn Almacht.

  God heeft de mens en alle levende wezens op een miraculeuze wijze geschapen en dat God de mens een ziel gaf.

  Geloven in de wederopstanding, hemel, hel en engelen en dat ons leven een bepaalde lot heeft dat God ons heeft gegeven.

  Dat God in het verloop van de geschiedenis de profeten zoals Noah, Abraham, Isaac en Jozef en Mozes zond. En allen vereren deze profeten.

 

In een vers wordt vermeld dat de moslims geen onderscheid tussen de profeten maken, wat de goddelijke boodschap betreft:

 

Deze boodschapper gelooft in hetgeen hem van zijn Heer is geopenbaard en ook de gelovigen, allen geloven in Allah, Zijn engelen, Zijn boeken en Zijn boodschappers, zeggende: "Wij maken geen verschil tussen Zijn boodschappers"; en zij zeggen: "Wij hebben gehoord en gehoorzaamd, Heer, wij vragen U vergiffenis en tot U is (onze) terugkeer." (Koran 2:285)

 

Het geloof van de mensen van het Boek zijn in harmonie met de moslims, niet alleen in geloofsmatige onderwerpen, maar ook in morele waarden. Tegenwoordig, in een wereld waar immorele waarden zoals bedrog, homoseksualiteit drugsverslaafdheid, ego�sme en zelfverheerlijking wereldwijd zijn gegroeid, delen de moslims en de mensen van het Boek dezelfde deugden: eer, kuisheid, bescheidenheid, opoffergezindheid, eerlijkheid, barmhartigheid, mededogen en onvoorwaardelijke liefde.

Terug naar boven
gawas Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 31 mei 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 235
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote gawas Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 06:49

De gemeenschappelijke vijanden van het geloof

 

Een ander belangrijk onderwerp dat het Christendom, jodendom en de Islam samenbrengt, is de sterke invloed die de athe�stische filosofie�n in onze tijd uitoefenen.

 

Tot de bekendste en schadelijkste filosofie�n van onze tijd kunnen het materialisme, communisme, fascisme, anarchisme, racisme, nihilisme en existentialisme gerekend worden. Veel mensen die in de valse diagnosen, misleidende beschrijvingen en verklaringen geloofden, die deze ideologie�n met betrekking tot het universum, de gemeenschap en de mensen aanvoerden, hebben hun geloof verloren of raakten in twijfel. Bovendien hebben deze ideologie�n mensen, gemeenschappen en naties in grote crisis, conflicten en oorlog gesleurd. Hun aandeel aan de schuld van het lijden en ellende, dat de mensheid tot aan vandaag plaagt, is immens.

Terwijl ze God en de Schepping ontkennen, zijn alle bovengenoemde ideologie�n gebaseerd op een noemer, een zogenoemde wetenschappelijke basis; Charles Darwins evolutietheorie. Het Darwinisme vormt de basis van de athe�stische filosofie�n. Deze theorie beweert, dat levende wezens zich ge�volueerd hebben op grond van toeval en middels een strijd van het overleven. Daarom zendt het Darwinisme deze misleidende boodschap aan de mensen:

�Jij bent voor niemand verantwoordelijk, je bent je leven schuldig aan toevalligheden, je moet strijden en het is noodzakelijk anderen te onderdrukken om succesvol te zijn. Deze wereld is een arena van conflict en zelfhandhaving�.

De sociale boodschappen die door darwinistische concepten zoals �natuurlijke selectie�, �strijd om te overleven�, �overleven van de sterkste� enz. meegedeeld worden, zijn middelen van indoctrinatie. Deze slechte moraal adviseert mensen om ego�stisch, wreed en tiranisch te zijn. Het verwoest deugden zoals genade, mededogen, opoffergezindheid en bescheidenheid, de morele deugden van de drie grote monothe�stische religies en presenteren dit als een noodzakelijkheid van �de regels van het leven�.

Deze darwinistische indoctrinatie is het tegenovergestelde van het geloof van de mensen van het Boek en de boodschap van de Koran. Als gevolg hiervan vormt het darwinistische indoctrinatie de oprichting van een wereld die tegengesteld is aan de drie goddelijk openbaarde religies.

Onder deze condities is het nu voor de mensen van het Boek en de moslims noodzakelijk geworden, samen te werken, aangezien zij in God geloven en de moraal accepteren dat Hij leert. De volgelingen van deze drie religies zouden de vergissing van het Darwinisme, dat geen wetenschappelijke basis heeft en de materialistische filosofie staande proberen te houden, aan de wereld moeten tentoonstellen. Ze zouden moeten samenwerken om een intellectuele strijd tegen alle misleidende idee�n (communisme, fascisme, racisme) aan te gaan, die het athe�sme dienen. Als dit eenmaal is gerealiseerd, zal de wereld in een korte tijd vrede, veiligheid en rechtvaardigheid verwelkomen.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 09:56
In eerste instantie geplaatst door gawas

In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door gawas

Hij zal ondervinden wat het is om straks 20 jaar gesloten te zitten en het zal me nix verbazen als het hem niet lukt ze alle 20 te zitten.En als dan alles Allah's wil is,dan kan hij ook weten dat Allah's straf al is begonnen.Ik als rechter had hem een hooge straf gegeven,niet omdat hij als moslim een christ heeft vermoord....Maar voor het feit dat hij lacht....Hij lacht terwijl hij een mens het leven heeft ontnomen en daarbij ook nog denkt dat God het zo heeft gewild.Dus plaatst zijn daad naast zichzelf en zegt hierbij niet gek te zijn.Nix doodstraf geven.......Denk maar rustig 20 of 25 jaar na.

Dit vetgedrukt stukje komt mij bekend voor wanneer ik zie Charon en Bosh en dergelijke menssen maar met liever duizenden mosselen Eh moslims bedoel ik doden. Alleen hebben eigenlijke gelijke om mosselen Eh moslims te doden.

Tsjaaaaaa....Maar zo zag ik ook duizenden doden onder Sadam in Irak en Egypte,Jordanie,Rusland,China,Syrie en Iran,Colombia,Argentinie,Chili..enz... Niets nieuws hoor.

En zo lees ook ik met enige regelmaat en zie op TV iemand mijn geloof beledigen en door het slijk halen.Want ja......Ik ben toch maar een kafir...

En u vind dan dat moorden daarvoor gerechtvaardigd is,ondanks dat je god het verbied.....Wie is hier nu de grootste stakker.... Hij die geen kennis heeft of hij die de kennis wel heeft maar wijgerd te begrijpen en er naar te leven? Man o man.......Wat spreek jij je eigen geloof tegen.

?+?=? Ik kan je hier niet volgen..... Ik zie een verschil tussen het doden van een mens,omdat hij slecht spreekt.......En het doden van een mens die slecht handeld. Maw......Als iemand me beledigd doe ik niets.......Maar wil hij me doden,dan vecht ik terug.Maar blijkbaar dacht Mohammed B hier anders over ondanks dat de Koran hem anders leerde......De vraag is echter.....Las hij wel de zuivere Koran!

Het eenigste wat je me voor de voeten kan gooien is dit.......Waarom laat je je niet doden,net zoals Jezus dat deed......?Mijn antwoord hierop zal zijn.....Ook dit leven is me lief!

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.