Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

man verbied zijn vrouw auto rijden

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Schrijver
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: man verbied zijn vrouw auto rijden
    Geplaatst op: 24 juli 2005 om 23:59

Ik denk dat er genoeg landen zijn waar je je heel gelukkig zult voelen: Iran, Saoedi Arabie, Afganistan, Soedan, Egypte, Syrie, Jemen, etc.

Ik wens je heel veel geluk in je nieuwe land

vrede zij met je[

 

MAAR DAN IS MIJN VRAAG NOG STEEDS, WAAR ZOU IK HEEN MOETEN?
[/QUOTE]

Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 02:52
Oke als jij voor mij een huis betaalt, wil ik wel mijn geboorteland verlaten, PietjePuk. 
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 03:56

Je zou ervoor kunnen werken.

In eerste instantie geplaatst door Abd al Wadud

Oke als jij voor mij een huis betaalt, wil ik wel mijn geboorteland verlaten, PietjePuk. 

Terug naar boven
marleen Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 122
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote marleen Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 04:02
Mmmm.... Pietjepuk jezelf daar onderhouden wordt een stuk moeilijker hoor. Er is weinig werk en lage lonen. InshaAllah ga ik later in Marokko wonen.
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 07:13
Ik kan toch hier blijven als Nederlandse moslim of werkt dat niet?
Terug naar boven
marleen Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 122
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote marleen Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 07:19

Salaam aleikoum Abd al Wadud,

Als jij hier wilt blijven, zou ik lekker hier blijven. Ik zou niet weten waarom dat niet werkt.

Wasalaam,

Marleen

In eerste instantie geplaatst door Abd al Wadud

Ik kan toch hier blijven als Nederlandse moslim of werkt dat niet?

Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 07:46
Aleykoum as Salaam wa Rahmatollah,

Yes, eindelijk steun .
Dat had ik nodig, bedankt.
Ik dacht het ook wel dat dat zou werken, bedankt voor de bevestiging .

Beslama,

abd al Wadud


Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 08:37
In eerste instantie geplaatst door Abd al Wadud

WAAR MOET IK HEEN RUUD?
Naar een land die aan je wensen voldoet.....Dat hebben Nederlandse boeren ook gedaan (Richting Cannada bv....),toen zij in de problemen kwamen om hun vak uit te oefenen.Je bent dus niet de eenigste die soms last heeft van Nederlandse wetten.Soms kan het niet anders blijkbaar,maar alles beter dan geweld denk ik dan.Als het mij hier ook te veel wordt,dan zou ik ook uitkijken naar een andere plek.  
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 08:40
In eerste instantie geplaatst door marleen

Salaam aleikoum Abd al Wadud,

Als jij hier wilt blijven, zou ik lekker hier blijven. Ik zou niet weten waarom dat niet werkt.

Wasalaam,

Marleen

In eerste instantie geplaatst door Abd al Wadud

Ik kan toch hier blijven als Nederlandse moslim of werkt dat niet?

Omdat hij met zijn geloofsregels in moeilijkheden kan komen bv.....Als hij daar voor 100% achter wil blijven staan,dan kan dat hier niet altijd.Maar wie weet kan het ergens anders wel....En als je dan alles voor je geloof over hebt,zou ik ook gaan naar een plek waar ik dat voor 100% kan doen.
Terug naar boven
marleen Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 122
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote marleen Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 08:43

[/QUOTE] Omdat hij met zijn geloofsregels in moeilijkheden kan komen bv.....Als hij daar voor 100% achter wil blijven staan,dan kan dat hier niet altijd.Maar wie weet kan het ergens anders wel....En als je dan alles voor je geloof over hebt,zou ik ook gaan naar een plek waar ik dat voor 100% kan doen. [/QUOTE]

Mmm... ik denk niet dat het te maken heeft met alles voor je geloof over hebben. Ik denk dat het voor de verspreiding van de Islaam juist heel goed is dat moslims over de hele wereld wonen.

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 08:45
In eerste instantie geplaatst door marleen

Omdat hij met zijn geloofsregels in moeilijkheden kan komen bv.....Als hij daar voor 100% achter wil blijven staan,dan kan dat hier niet altijd.Maar wie weet kan het ergens anders wel....En als je dan alles voor je geloof over hebt,zou ik ook gaan naar een plek waar ik dat voor 100% kan doen. [/QUOTE]

Mmm... ik denk niet dat het te maken heeft met alles voor je geloof over hebben. Ik denk dat het voor de verspreiding van de Islaam juist heel goed is dat moslims over de hele wereld wonen.

[/QUOTE] Daar zal je mij niet over horen....Er zijn echter streng en minder streng gelovigen onder elke godsdienst.De 1 past zich dus makkelijker aan dan een ander....
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 08:50
In eerste instantie geplaatst door Abd al Wadud

Oke als jij voor mij een huis betaalt, wil ik wel mijn geboorteland verlaten, PietjePuk. 
Waarom niet zelf verdienen,dat is toch een onderdeel van je geloof?En voor je geloof moet je toch zaken zelf regelen en overhebben of zie ik dit nu verkeerd?
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 08:58

Daar komt bij dat ik niet zou willen wonen in een land die zo slecht voor je is. Draag je verantwoordelijkheid, verlaat de vleespotten van Europa en trek je terug in bijv. het Rifgebergte.

Kom je tot rust, wordt zielsgelukkig.

Veel gelul wens ik je toe.

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 09:00

In eerste instantie geplaatst door marleen

Mmmm.... Pietjepuk jezelf daar onderhouden wordt een stuk moeilijker hoor. Er is weinig werk en lage lonen. InshaAllah ga ik later in Marokko wonen.
Ja ok......Maar jah.....Dan zou je met de regering daar in discussie moeten gaan...En niet hier.Je wil immers daar gaan wonen.En als geloof op de eerste plaats komt,dan poep je net zo makkelijk in de Zee als op een wc pot van goud... Ik bedoel alles komt er uiteindelijk toch wel terecht....Of geld maakt niet gelukkig als je alle rijkdom in je Godsdienst gevonden hebt die je nodig hebt.

Want wat vind je nu belangrijker........Een goed gevulde knip met luxe......Of je godsdienst voor de 100% kunnen uitvoeren met minder.

Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 09:06
Wie zegt dat Marokko een goed moslimland is?
Als de leiders niet in opstand komen tegen Bush, dan zijn ze toch niet goed.
Terug naar boven
marleen Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 122
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote marleen Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 09:12
In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door marleen

Mmmm.... Pietjepuk jezelf daar onderhouden wordt een stuk moeilijker hoor. Er is weinig werk en lage lonen. InshaAllah ga ik later in Marokko wonen.
Ja ok......Maar jah.....Dan zou je met de regering daar in discussie moeten gaan...En niet hier.Je wil immers daar gaan wonen.En als geloof op de eerste plaats komt,dan poep je net zo makkelijk in de Zee als op een wc pot van goud... Ik bedoel alles komt er uiteindelijk toch wel terecht....Of geld maakt niet gelukkig als je alle rijkdom in je Godsdienst gevonden hebt die je nodig hebt.

Want wat vind je nu belangrijker........Een goed gevulde knip met luxe......Of je godsdienst voor de 100% kunnen uitvoeren met minder.

Volgens mij hoort bij het geloof ook het geloof verspreiden, daarnaast kan ik hier in Nederland heel goed mijn geloof uitvoeren. Natuurlijk kom ik opstakels tegen. Moslima's met een hoofddoek zijn niet overal welkom. En ik heb het niet over een goed gevulde knip, maar over jezelf en je familie onderhouden. Ik heb veel armoede in Marokko gezien en veel werklozen. Ik wil mijn familie graag een bed aanbieden ipv een plekje in tussen het karton. Daarom blijf ik eerst nog even hier, om hier een bestaan op te bouwen en misschien later een eigen bedrijfje in Marokko.

Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 09:28

Het grote islamitische slachtofferdenken.

 

In eerste instantie geplaatst door Abd al Wadud

Wie zegt dat Marokko een goed moslimland is?
Als de leiders niet in opstand komen tegen Bush, dan zijn ze toch niet goed.

Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 09:29
Je hebt gelijk!
Moet ik nu slachtofferhulp aanvragen?

p.s. Geen tijd voor rotzooi, ik ga Koran leren, doeeei
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 09:42
Vooral ontwijken beste Abn. Hier helpt geen enkele studie tegen
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 12:00
Wat praat je voor onzin. PietjePuk, met welke intentie kom je hier eigenlijk? Ik ga leren omdat ik wil leren, niet omdat ik wil vluchten. Ik vlucht niet. Ik ga erop in, indien het op een normale wijze kan. Lees koran vers 2:6. Af en toe lees ik jullie teksten en denk ik waarom die onzin? Maar als ik dat vers lees, snap ik het weer.
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 12:07
Ik lees de koran ook
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 13:39
Mooi zo, en als je leest zoek je dan alleen de fouten of erken je de overeenkomsten met het ware leven ook?
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 13:55

Ik vind veel overeenkomsten met de bijbel. Met de koran heb ik danook geen enkel probleem. De invulling die sommige moslims op deze site eraan geven is echter verdervelijk en de islam niet waardig.

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.