Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

ze worden gek..

 Post Reply Post Reply
Schrijver
3khadidjah3 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 186
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3khadidjah3 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: ze worden gek..
    Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 14:43


De PvdA drong in een motie aan op een landelijk programma om het onderwijs alerter te maken op uitingen van radicalisme. Kamerlid Nawijn (Groep Nawijn) wil via een motie een einde maken aan de bouw van moskee�n en islamitische scholen. VVD-Kamerlid Hirsi Ali lokte verder de discussie uit door te pleiten voor ,,bevolkingspolitiek'' om de toestroom van kinderrijke allochtone gezinnen tegen te gaan. Dat kan volgens haar door te korten op de kinderbijslag. (ANP)

Dit kreeg ik net mee met de mail. Geen moskee�n meer? Geen Islamitische scholen meer? Allochtonen mogen niet al te veel kinderen meer baren? Subhana Allah, waar gaat het met deze wereld naartoe. Heeft nou niemand in de gaten dat we het hier over mensen hebben? Het zijn geen dieren die je in een kooitje kunt stoppen, en waar je mee kunt doen wat je wilt. En dan vooral die laatste opmerking: inkorten op kinderbijslag. :S Vroeger was het hardstikke normaal voor Nederlandse gezinnen dat die bestonden uit veel kinderen. Maar nee, moslims hebben dan meteen allemaal een smacht naar geld, en daarom gaan ze zoveel kinderen krijgen. :S Moge Allah Subhana wa Ta'ala hen leiden.. :'(

Groetjes Khadidjah

De profeet Mohammed saws heeft gezegd: "Er is zoveel
barmhartigheid dat zelfs de duivel denkt dat hij daar kans op maakt."
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 14:53
De zorg is niet zozeer dat die kindertjes zoveel kinderbijslag gaan
kosten, maar dat allochtone gezinnen in verhouding zoveel kinderen
voortbrengen...
Terug naar boven
3khadidjah3 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 186
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3khadidjah3 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 15:02
Dus dan word het hier net als in (vergeef me als ik het verkeerd heb) China in de toekomst. Omdat er een grote mate aan overbevolking is worden de mensen verboden om nog meer kinderen te baren. Of was het niet in China? Ik weet het niet meer. Komt een beetje dom over zo he ahaha. In ieder geval in een land met "spleetoogjes". Ik wil niet beledigend overkomen met het woord spleetogen, majah ze hebben ook gewoon een beetje spleetogen. Japan enzow. Nou, het zou fijn zijn als jullie me ff willen corrigeren als ik het fout heb, want ik ben toch wel benieuwd. Ik heb dit ooit es op school gehad volgens mij. Dus das 6 jaar geleden. Kan ook zijn dat dat nu niet meer speelt maar dat het iets van de geschiedenis is. Ik weet het niet meer. :P
De profeet Mohammed saws heeft gezegd: "Er is zoveel
barmhartigheid dat zelfs de duivel denkt dat hij daar kans op maakt."
Terug naar boven
3khadidjah3 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 186
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3khadidjah3 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 15:09

Voor zover ik weet, staan er ook in Turkije gewoon kerken hoor. Is er sinds kort een verbod ofsow op gekomen dan? Weet je, met heel dat gedoe over die kerken en moskee�n vind ik zo'n onzin. Net of dat stukje land van hun is. Het is van Allah, van niemand anders. Zou de profeet een kerk of synagoge weggehaald hebben? Ik weet het niet, maar ik denk het niet. En zowiezo, als ze dan de moskee�n weg willen halen, of de bouw ervan willen stoppen, dan maak ik mijn onderverdieping leeg, en laat mensen daar bidden. :P Net of hun dat tegen zouden kunnen houden. Maar ik vind wel, net als die hele grote moskee die ze wilde gaan bouwen in Utrecht? volgens mij, een beetje overdreven. Het is niet goed om zoveel geld uit te geven aan een moskee. Dat kun je beter als sadaqah geven bijvoorbeeld. Hier in Tilburg hebben we sinds kort een grote moskee, en die is supermooi gemaakt. Maar ik vind het overdreven. En het is ook een van de tekenen van de dag des oordeels dat de mensen zullen wedijveren in het bouwen van mooie moskee�n toch? Ghair insha'Allah. Bij die moskee zag ik trouwens zelfs bij de plek waar de imam bidt de naam van Allah staan, en daarnaast stond Mohammed. Hoe kun je die 2 namen nou zo naast elkaar zetten?! Allah, Almachtig en Groot als Hij is, en dan daarnaast de naam van een nietig mensje. (zeker respect voor de profeet saws natuurlijk! Maar je moet zijn naam niet naast die van ALLAH! zetten, vind ik zelf) Ghair insha'Allah. Ik praat, en ik praat, en ik praat maar door. En het gaat helemaal nergens over. Ik zal ophouden jullie lastig te vallen. :P

Groetjes Khadidjah

 

De profeet Mohammed saws heeft gezegd: "Er is zoveel
barmhartigheid dat zelfs de duivel denkt dat hij daar kans op maakt."
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 15:19

In eerste instantie geplaatst door 3khadidjah3

 VVD-Kamerlid Hirsi Ali lokte verder de discussie uit door te pleiten voor ,,bevolkingspolitiek'' om de toestroom van kinderrijke allochtone gezinnen tegen te gaan. Dat kan volgens haar door te korten op de kinderbijslag. (ANP)

even serieus, deze Hirsi Ali is echt zielig man, ze doet er alles aan om het allochtonen zeur te maken, zij heeft het alleen maar over hen, terwijl ze zelf ��n is. Nederlandse politiek heeft echt een grove fout gemaakt om deze trol in de politiek te accepteren.

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 15:26
ik denk dat je door hirshi een "trol" te noemen even de tekst vergeten
bent die onder je postings staat
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 15:28
In eerste instantie geplaatst door postpentacost

De zorg is niet zozeer dat die kindertjes zoveel kinderbijslag gaan
kosten, maar dat allochtone gezinnen in verhouding zoveel kinderen
voortbrengen...


Salaam Aleikum,

Was jij geen christen beste pentacost? Of doelde je alleen op "islamitische" allochtone gezinnen

Een behoorlijk rascistisch toontje beproef ik hier. Aangezien je voor doet komen alsof er een groot gevaar schuilt bij allochtone gezinnen.....

Echt Gristelijk is het niet, je opmerking....

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 15:41
Malcolm, nu zak je toch echt even door je bodempje! jij ziet overal
rascisme ben ik bang. zegt meer van jou dan van mij. lees nog eens even
terug en je zult zien dat ik een interpretatie van Khadidja corrigeerde, nl
dat de zorg van die politici niet de hoogte van de kinderbijslag betrof
maar het grote aantal allochtone kinderen. Nuetraler had ik het niet
kunnen stellen.

Ik vind het niet erg netjes van je (understatement ) dat je mij bij
herhaling aanvalt op de integriteit van mijn persoonlijk geloof. Daarmee
doorkruis je toch wel behoorlijk je goede voornemens...
Terug naar boven
3khadidjah3 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 186
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3khadidjah3 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 16:01
In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

even serieus, deze Hirsi Ali is echt zielig man, ze doet er alles aan om het allochtonen zeur te maken, zij heeft het alleen maar over hen, terwijl ze zelf ��n is. Nederlandse politiek heeft echt een grove fout gemaakt om deze trol in de politiek te accepteren.

Assalamu alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh,

Ahahaha, jah alhoewel ik je opmerking dan wel grappig vond. en hier stiekem toch wel even zat te lachen, moet ik zeggen dat trol toch wel een verkeerde benaming is als uitspraak van een moslim. ;) We zullen ons maar niet naar haar niveau verlagen toch? ;) Ghair insha'Allah. Moge Allah Subhana wa Ta'ala ons leiden en vergeven.

Wa salaam..

 

De profeet Mohammed saws heeft gezegd: "Er is zoveel
barmhartigheid dat zelfs de duivel denkt dat hij daar kans op maakt."
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 16:04
Khadidjah,
wat zeg je het toch weer mooi en diplomatiek
Terug naar boven
3khadidjah3 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 186
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3khadidjah3 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 16:05

In eerste instantie geplaatst door postpentacost

ik denk dat je door hirshi een "trol" te noemen even de tekst vergeten
bent die onder je postings staat

Nou, eigenlijk.. Je hebt natuurlijk wel gelijk dat het niet gepast is om haar zo te noemen. Maar het is wel zo dat we ons eigen boos mogen maken over wat ze doet. Ze is onrechtvaardig bezig. Allah Subhana wa Ta'ala houdt niet van degenen die onrechtvaardig zijn. En tsja, Abou Jabir die zegt wat ie denkt, en de rest denkt het alleen maar. ;)

Groetjes Khadidjah

De profeet Mohammed saws heeft gezegd: "Er is zoveel
barmhartigheid dat zelfs de duivel denkt dat hij daar kans op maakt."
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 16:06
In eerste instantie geplaatst door postpentacost

Malcolm, nu zak je toch echt even door je bodempje! jij ziet overal
rascisme ben ik bang. zegt meer van jou dan van mij. lees nog eens even
terug en je zult zien dat ik een interpretatie van Khadidja corrigeerde, nl
dat de zorg van die politici niet de hoogte van de kinderbijslag betrof
maar het grote aantal allochtone kinderen. Nuetraler had ik het niet
kunnen stellen.

Ik vind het niet erg netjes van je (understatement ) dat je mij bij
herhaling aanvalt op de integriteit van mijn persoonlijk geloof. Daarmee
doorkruis je toch wel behoorlijk je goede voornemens...


Salaam Aleikum,

Sorry hoor, maar volgens mij gaat het op een forum om je mening geven.
Als jij dus een feit constateert en dit zodanig formuleert dat het als je mening overkomt, dan zou ik zeggen maak het wat duidelijker voor de lezers.
Want zoals jij het hier neer hebt gezet komt overeen met het artikel, maar zou zeer zeker ook als je mening opgevat kunnen worden. En ik ging eigenlijk uit van het laatste, afgaande op overige reacties.

Het minste wat je had kunnen doen is je eigen mening er bij neer te zetten. Zou de relevantie van je post hebben doen verhogen.
Jammer...

Rascisme is een groot woord, maar als je zoiets zomaar neerzet zonder erbij te zetten dat het om een correctie gaat dan kun je anderen niet verwijten dit als een mening te zien.

Wees in het vervolg dus wat duidelijker. Had je het idd niet zo bedoeld dan vervalt mijn vorige post en hoef je er dus niets van aan te trekken.
Overigens dienen mijn opmerkingen over het christelijk geloof juist als een compliment te worden gezien. Alhoewel niet ten aanzien van jou persoon natuurlijk

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
3khadidjah3 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 186
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3khadidjah3 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 16:06

In eerste instantie geplaatst door postpentacost

Khadidjah,
wat zeg je het toch weer mooi en diplomatiek

Je moet niet allemaal zo gaan slijmen he..  

Ahahaha, nee geintje hoor, ik zit maar te pesten.  Dankjewel voor het compliment. Hetgeen wat ik zei kwam trouwens niet van mezelf. Dat is de gunst van Allah die mij gegeven is om zo te reageren. Maar dat wist je al he.

 

De profeet Mohammed saws heeft gezegd: "Er is zoveel
barmhartigheid dat zelfs de duivel denkt dat hij daar kans op maakt."
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 16:11

jah, inderdaad, maar ze blijft een zielige persoon die aandacht zoekt, en wat ik helemaal opmerk van haar uitspraken dat ze heel makkelijk generaliseert, zoals hier weer, alle allochtonen hebben 12 kinderen, dat om geld van kinderbijslag te ontvagen.

dan nog, ik vind dat ieder die hier woont een Nederlander is, dus de term allochtoon is al heel erg denigrerend, maar dat is weer Hirsi, nooit van respect gehoord.

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 16:16
In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

In eerste instantie geplaatst door postpentacost

Malcolm, nu zak je toch
echt even door je bodempje! jij ziet overal
rascisme ben ik bang. zegt meer van jou dan van mij. lees nog eens even
terug en je zult zien dat ik een interpretatie van Khadidja corrigeerde, nl
dat de zorg van die politici niet de hoogte van de kinderbijslag betrof
maar het grote aantal allochtone kinderen. Nuetraler had ik het niet
kunnen stellen.

Ik vind het niet erg netjes van je (understatement ) dat je mij bij
herhaling aanvalt op de integriteit van mijn persoonlijk geloof. Daarmee
doorkruis je toch wel behoorlijk je goede voornemens...


Salaam Aleikum,

Sorry hoor, maar volgens mij gaat het op een forum om je mening geven.
Als jij dus een feit constateert en dit zodanig formuleert dat het als je
mening overkomt, dan zou ik zeggen maak het wat duidelijker voor de
lezers.
Want zoals jij het hier neer hebt gezet komt overeen met het artikel,
maar zou zeer zeker ook als je mening opgevat kunnen worden. En ik
ging eigenlijk uit van het laatste, afgaande op overige reacties.


Het minste wat je had kunnen doen is je eigen mening er bij neer te
zetten. Zou de relevantie van je post hebben doen verhogen.
Jammer...

Rascisme is een groot woord, maar als je zoiets zomaar neerzet zonder
erbij te zetten dat het om een correctie gaat dan kun je anderen niet
verwijten dit als een mening te zien.

Wees in het vervolg dus wat duidelijker. Had je het idd niet zo bedoeld
dan vervalt mijn vorige post en hoef je er dus niets van aan te trekken.
Overigens dienen mijn opmerkingen over het christelijk geloof juist als
een compliment te worden gezien. Alhoewel niet ten aanzien van jou
persoon natuurlijk

Salaam Aleikum,

Malcolm X



Je slaat er maar een slag naar Malcolm, maar veel postings geven geen
meing weer, maar zijn verduidelijkingen, verwijzingen, etc. Hoe jij het
interpreteert zegt vooral iets van jou en hoe jij over mij denkt of
misschien wel hoe je over christenen in het algemeen denkt...
Terug naar boven
3khadidjah3 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 186
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3khadidjah3 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 16:17
In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

jah, inderdaad, maar ze blijft een zielige persoon die aandacht zoekt, en wat ik helemaal opmerk van haar uitspraken dat ze heel makkelijk generaliseert, zoals hier weer, alle allochtonen hebben 12 kinderen, dat om geld van kinderbijslag te ontvagen.

dan nog, ik vind dat ieder die hier woont een Nederlander is, dus de term allochtoon is al heel erg denigrerend, maar dat is weer Hirsi, nooit van respect gehoord.

Jah, daar heb je zeker gelijk in. Majah, sjaytan heeft nou eenmaal zijn werkers. Dat is de Wil van Allah Subhana wa Ta'ala. En we weten allebei dat Hirsi het waarschijnlijk nog zwaar te verduren gaat krijgen insha'Allah in het Hiernamaals, tenzij Allah het anders wil.

De profeet Mohammed saws heeft gezegd: "Er is zoveel
barmhartigheid dat zelfs de duivel denkt dat hij daar kans op maakt."
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 16:20
In eerste instantie geplaatst door 3khadidjah3

In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir


jah, inderdaad, maar ze blijft een zielige persoon die aandacht zoekt,
en wat ik�helemaal opmerk van haar uitspraken dat ze heel makkelijk
generaliseert, zoals hier weer, alle allochtonen hebben 12 kinderen, dat
om geld van kinderbijslag te ontvagen.


dan nog, ik vind dat ieder die hier woont een Nederlander is, dus de
term allochtoon is al heel erg denigrerend, maar dat is weer Hirsi, nooit
van respect gehoord.



[COLOR=#006666]Jah, daar heb je zeker gelijk in. Majah, sjaytan heeft
nou eenmaal zijn werkers. Dat is de Wil van Allah Subhana wa Ta'ala. En
we weten allebei dat Hirsi het waarschijnlijk nog zwaar te verduren gaat
krijgen insha'Allah in het Hiernamaals, tenzij Allah het anders wil. [/
COLOR]



En de kans is vrij groot dat God het anders wil
Terug naar boven
3khadidjah3 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 186
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3khadidjah3 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 16:23

Ermm...

Sorry, maar hoe denk jij te weten dat Allah Subhana wa Ta'ala het anders wil? Heeft Hij jou dit verteld? I don't think so. ;) De reden waarom ik het zo zeg is omdat het in de Qur'an beschreven staat hoe het met mensen zal vergaan zoals Hirsi Ali. Maar jij zegt het gewoon op basis van je eigen mening, of zie ik dit nu helemaal verkeerd? Vergeef me als ik het fout heb.

Groetjes Khadidjah

De profeet Mohammed saws heeft gezegd: "Er is zoveel
barmhartigheid dat zelfs de duivel denkt dat hij daar kans op maakt."
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 17:51
In eerste instantie geplaatst door 3khadidjah3

pointer" onclick="AddSmileyIcon'smileys/smiley24.gif'" alt=Ermm http://
www.islaammail.com/iforum/smileys/smiley24.gif">...


Sorry, maar�hoe denk jij te weten dat Allah Subhana
wa Ta'ala het anders wil? Heeft Hij jou dit verteld? I don't think so. ;) De
reden waarom ik het zo zeg is omdat het in de Qur'an beschreven staat
hoe het met mensen zal vergaan zoals Hirsi Ali. Maar jij zegt het gewoon
op basis van je eigen mening, of zie ik dit nu helemaal verkeerd? Vergeef
me als ik het fout heb.


Groetjes Khadidjah



Khadidjah,
wij kunnen nooit weten welk lot iemand wacht. Maar ik lees in mijn Boek,
dat God niet wil dat er ook maar 1 mens verloren gaat. Dus anders
gesteld is het de wil van God dat iedereen behouden wordt. Dat is wat
God wil...
M.a.w. God doet er alles aan om dat te voorkomen dat iemand verloren
gaat.
Verder kunnen we niet in het hart van Hirshi kijken. Zij stelt zich vijandig
op t.o. met name de Islam, omdat in naam van die Islam haar veel onrecht
aangedaan is. Zij weet waarover ze het heeft. Ik vind het jammer dat ze
haar "dien" kwijt is, maar wellicht is God genadig en herstelt hij haar.
Verder is zij gekozen voor een zetel en dan kom je er gewoon op te
zitten. zo is het politiek toneel. Maar goed dat ze maar niet zo opgedoekt
kan worden omdat ze dingen zegt die voor een deel van de bevolking
onwelgevallig zijn. iets anders is de vraag of ik het verstandig is zoals ze
zich opstelt. Ik vind van niet, maar ze reageert vanuit pijn en frustratie en
minder van uit verstand alhoewel ze heel slim is. als die pijn en frustratie
nu maar eens erkend zou worden en wijze mensen uit jouw religie
daarover hun spijt zouden betuigen, dan staat daar binnen de kortste
keren een andere Hirshi Ali in het parlement..
Terug naar boven
3khadidjah3 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 186
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3khadidjah3 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 17:56

Als niet 1 mens verloren gaat, waarom bestaat de Hel dan? In zulke gevallen spreek je jezelf echt tegen, heb je dat in de gaten? Ik kan inderdaad niet in het hart van hirsi kijken. Daarom gebruik ik ook de woorden waarschijnlijk, en als Allah het wil. Ik zeg dit niet voor niks. ;)

In eerste instantie geplaatst door postpentacost

 

M.a.w. God doet er alles aan om dat te voorkomen dat iemand verloren
gaat.

 

God heeft deze wereld Zelf geschapen. Als Hij niet had gewild dat de mens verloren zou gaan, dan zou Hij het ook niet zo laten geschieden. Het is de mens zelf die ervoor moet zorgen dat hij niet verloren gaat.

Groetjes Khadidjah

De profeet Mohammed saws heeft gezegd: "Er is zoveel
barmhartigheid dat zelfs de duivel denkt dat hij daar kans op maakt."
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 18:08
Ik zeg niet dat niet 1 mens verloren gaat, maar dat het niet de wil van
God is dat 1 mens verloren gaat. Hij heeft er alles aan gedaan om dat te
voorkomen door Isa te zenden als verzoen offer. Verder is het inderdaad
aan de mens. Soms lijkt het er op dat er mensen zijn die niets liever
willen dan verloren gaan....helaas.
Terug naar boven
3khadidjah3 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 186
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3khadidjah3 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 18:29

Hey postie,

Als Hij het echt wilde voorkomen, dan had Hij het ook niet laten gebeuren. Maar het is Zijn Wil dat het zo gegaan is. Hij heeft de mens alleen genoeg kansen gegeven om zichzelf te beteren. En als het God's wil is dat Hirsi in de Hel komt, dan zal dat gebeuren. En als het God's wil is, dat Hij haar zal vergeven, en dat Hij haar begunstigd met een plek in het Paradijs, dan zal dat gebeuren. Ik snap nu eigenlijk niet waarom je er dan eigenlijk over begon. Weltrusten. ;)

Groetjes Khadidjah

De profeet Mohammed saws heeft gezegd: "Er is zoveel
barmhartigheid dat zelfs de duivel denkt dat hij daar kans op maakt."
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 oktober 2005 om 01:02
In eerste instantie geplaatst door 3khadidjah3

Voor zover ik weet, staan er ook in Turkije gewoon kerken hoor. Is er sinds kort een verbod ofsow op gekomen dan? Weet je, met heel dat gedoe over die kerken en moskee�n vind ik zo'n onzin. Net of dat stukje land van hun is. Het is van Allah, van niemand anders. Zou de profeet een kerk of synagoge weggehaald hebben? Ik weet het niet, maar ik denk het niet. En zowiezo, als ze dan de moskee�n weg willen halen, of de bouw ervan willen stoppen, dan maak ik mijn onderverdieping leeg, en laat mensen daar bidden. :P Net of hun dat tegen zouden kunnen houden. Maar ik vind wel, net als die hele grote moskee die ze wilde gaan bouwen in Utrecht? volgens mij, een beetje overdreven. Het is niet goed om zoveel geld uit te geven aan een moskee. Dat kun je beter als sadaqah geven bijvoorbeeld. Hier in Tilburg hebben we sinds kort een grote moskee, en die is supermooi gemaakt. Maar ik vind het overdreven. En het is ook een van de tekenen van de dag des oordeels dat de mensen zullen wedijveren in het bouwen van mooie moskee�n toch? Ghair insha'Allah. Bij die moskee zag ik trouwens zelfs bij de plek waar de imam bidt de naam van Allah staan, en daarnaast stond Mohammed. Hoe kun je die 2 namen nou zo naast elkaar zetten?! Allah, Almachtig en Groot als Hij is, en dan daarnaast de naam van een nietig mensje. (zeker respect voor de profeet saws natuurlijk! Maar je moet zijn naam niet naast die van ALLAH! zetten, vind ik zelf) Ghair insha'Allah. Ik praat, en ik praat, en ik praat maar door. En het gaat helemaal nergens over. Ik zal ophouden jullie lastig te vallen. :P

Groetjes Khadidjah

 



FYI: christen zijn in Turkije is geen pretje. Officieel getolereerd, in werkelijkheid gehaat en gedwarsboomd door moslims. Helaas, vele moslimlanden kennen dat.
Terug naar boven
3khadidjah3 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 186
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3khadidjah3 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 oktober 2005 om 05:13

Jammer..

De profeet Mohammed saws heeft gezegd: "Er is zoveel
barmhartigheid dat zelfs de duivel denkt dat hij daar kans op maakt."
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 oktober 2005 om 08:54

Hoe we het ook draaien of keren, er moet wel wat gedaan worden aan de overbevolking.  Op z'n minst zou een stagnatie van de wereldbevolking bereikt moeten kunnen worden.  Op welke manier zou ik ook niet weten...

Maar het is een kwestie van hier met z'n allen op aarde een beetje samen te kunnen leven en te leven.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 oktober 2005 om 09:28
In eerste instantie geplaatst door 3khadidjah3

Hey postie,


Als Hij het echt wilde voorkomen, dan had Hij het
ook niet laten gebeuren. Maar het is Zijn Wil dat het zo gegaan is. Hij
heeft de mens alleen genoeg kansen gegeven om zichzelf te beteren. En
als het God's wil is dat Hirsi in de Hel komt, dan zal dat gebeuren. En als
het God's wil is, dat Hij haar zal vergeven, en dat Hij haar begunstigd met
een plek in het Paradijs, dan zal dat gebeuren. Ik snap nu eigenlijk niet
waarom je er dan eigenlijk over begon. Weltrusten. ;)


Groetjes Khadidjah



wie begon waar over?
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 oktober 2005 om 09:39
De wal keert het schip. Oververtegenwoordiging van een soort leidt
automatisch tot conflicten en in uiterste consekwentie tot een vorm van
bijna-zelfvernietiging van de soort. Dit als het overpopulatie proces
verloopt volgens de principes die aan de natuur ten grondslag liggen. Het
feit dat de mens zich tomeloos vermenigvuldigt zal tot een zelfde
rampzalig scenario leiden, dat echter voor de natuur als geheel wegens
het technisch potentieel van de mens, verstrekkende gevolgen zal
hebben. Niet ondenkbeeldig dat alle leven op aarde onmogelijk zal
worden, tenzij dat er van Hogerhand ingegrepen wordt...
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.