Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Verkracht

 Post Reply Post Reply Pagina  123>
Schrijver
Assie Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 03 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 62
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assie Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Verkracht
    Geplaatst op: 21 oktober 2005 om 17:40

Salaam wa aalekoem

Mijn vriendin is pas geleden verkracht door een familielid en is daardoor zwanger geraakt, haar grootste wens is dat kind weg halen een abortus dus.
Ze weet dat het haram is maar ze weet ze echt helemaal geen raad meer

mijn vraag aan jullie is wat advisreren jullie haar te doen het kind te laten en opvoeden en later vertellen dat '�emi' verkracht is door 1 of de andere "3mo"
of het kind weg te halen

p.s. haar ouders en andere familieleden zijn hier niet op de hoogte van

Wa aalekoem salaam

Asma 

�Voorwaar, aan Allah behoren wij en voorwaar, tot Hem zullen wij terugkeren.�
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 06:06

salaam aleikum

Dat is heel erg en zeker als ze dan zwanger is geraakt ik weet niet of het in dit geval is toegestaan je kan het beter proberen bij een geleerde omdat dit ene grote vraag is en anders wil ik het wle voor je navragen inshaAllah wat er gedaan kan worden ik wens deze zuster heel veel strekte en hoop dat ze eroverheen komt met de hulp van Allah en dat ze een goede besluit maakt en dat de dader  tot inkeer komten berouw toond (amin)ik zou graag willen weten hoe oud deze zusje is

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 06:15
la7awlawalaqwatilabilaail3alii3adim
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 06:20

la hawla quwatta illah billah

subhanallah lieve schat,,

ik Ga je inshallah bellen vandaag nog,(het is dat je 2 uur reizen bij me vandaan woont, maar anders je weet tog)

....

inshallah komt het goed met haar

moge Allah haar sabr geven en haar bijstaan

ameen

 

wa Salaamoe alaikum

je meissie Najiha..

laat je mobiel aan en anders bel ik wel naar je huis

wees dus thuis inshallah

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2005 om 02:56

salaam aleykoem,

is het echt niet mogelijk om het te vertellen aan haar ouders ik bedoel je kan hier beter niet mee rond gaan lopen wand op een of andere manier werkt dat toch in op het contact met mensen.

kan ze haar moeder niet in vertrouwen nemen, veel sterkte toegewenst.

wa salemaleykoem.

Terug naar boven
Django Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 329
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Django Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2005 om 05:34

Selam Alleykum,

,,............

volgens mij valt dit onder de uitzonderingen, die gesteld worden wat betreft abortus.Ook over deze zaak is geschreven in de Heilige Kor'aan.Ik heb thuis een boek staan en zal het voor je opzoeken, post vanavond er meer over.Moge Allah over haar waken.

Wa'Selam  

Bishmillah Rahman Rahiem....
It is in chancing, we find our purpose....
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2005 om 08:05

Asalama alykoum wahrhamatoe Allahie wabarakatoe

Moge Allah  haar bijstaan beste zuster en sabr geven ik zie niet in waarom ze het niet kan vertellen ik begrijp dat het zeer moeilijk zal zijn voor onze oegtie maar ze zal het moeten vertellen dalijk vergrijpt deze monster aan een andere nicht in zijn famillie moge Allah deze monster vervloeken en een pijnlijke bestraffing geven in Al agira en eeuwig branden in de hel waar zijn ziel nooit zal rusten  bah! oualed le 3aram tefoee

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2005 om 08:18
In eerste instantie geplaatst door Assie


Salaam wa aalekoem

Mijn vriendin is pas geleden verkracht door een familielid en is daardoor zwanger geraakt, haar grootste wens is dat kind weg halen een abortus dus.
Ze weet dat het haram is maar ze weet ze echt helemaal geen raad meer

mijn vraag aan jullie is wat advisreren jullie haar te doen het kind te laten en opvoeden en later vertellen dat '�emi' verkracht is door 1 of de andere "3mo"
of het kind weg te halen

p.s. haar ouders en andere familieleden zijn hier niet op de hoogte van waarom niet ??? dit is niks om te schamen hoor dat meisje/vrouw kan er niks aan doen de schuld ligt bij de fammilie lid en die dient hiervoor gestraft te worden !!

Wa aalekoem salaam

Asma 

Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2005 om 08:38

Asalama alykoum wahrahmatoe Allahie wabarakatoe

Beste oegtie Latifah als ik het goed lees is deze mosnster haar oom want ze zegt 3mo dus ik denk dan niet dat haar ouders zouden zeggen trouw met hem??

Wa gair inshallah

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2005 om 08:45
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2005 om 09:38
-

Aangepast door nak4life - 30 mei 2014 om 11:03
Terug naar boven
Rhido Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 06 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 66
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rhido Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2005 om 10:31

As salaam aleykum,

 

Wat erg als je verkracht wordt. Ik hoop dat je het kind weg kan halen door een abortus.  Raadpleeg je huisarts doe het wel zsm! Ik hoop dat het niet al te laat is.

afhankelijk hoe lang je zwanger bent.

Indien het al te laat is, misschien is er een oplossing om het kind af te staan naar een ander ouders dus via adoptie. Moet wel legaal zijn. Op die manier zou je kind beter leven hebben . Dan zou Allah willen dat het kind andere ouders zou krijgen, als jij voor je kindje niet kan zorgen kan dat ook een optie zijn. maar geen gekke dingen doen met dat kind! Een voorbeeld wat echt gebeurd is. Een 13 jarige meisje is ook zwanger geraakt door een jongen van 16. Dat meisje heeft haar baby van 8 hoog naar beneden laten vallen. Ik weet niet waar het afspeelde in elk geval in Nederland. Dan komen er (grote) problemen. Zoals celstraf, poging tot moord!

maar ik kan wel begrijpen dat je ongewenst zwanger bent geraakt.

 Er zijn wel oplossingen voor dit probleem. Probeer ook positief te zijn, door een oplossing voor te vinden. Dan komt alles goed!

Salaam

 

RHIDO

 

Terug naar boven
Moslim0ana Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslim0ana Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2005 om 11:15
Hai Geachte ik vind dit heel erg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2005 om 11:26

Asalaam Aleikum,

Zoals al eerder gezegd denk ik ook dat het erg belangrijk is om het de ouders zo snel mogelijk te vertellen want als ze er misschien mee wacht gaan ze haar er later nog de schuld van geven ook. Moge ALLAH die zuster bijstaan en veel Sabr geven en die kerel die dit gedaan heeft heel hard straffen. Laten we deze zuster niet vergeten in onze Dua's.

Salaam.

Terug naar boven
Django Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 329
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Django Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2005 om 12:12

Selam Alleykum zuster Assie,

Nogmaals sterkte met de situatie. Ik ben nog steeds aan het werk, dus ik heb Mijnheer Google aan het werk gezet.Er zijn meerdere links,maar het bevestigd wat ik dacht, heb nog niet de desbetreffende hadith, maar alvast een uitleg met de link erbij.

1.5. Abortus, toegestaan of niet?

Abortus is binnen de Islam tot op een zekere hoogte toegestaan, indien het leven van de vrouw in gevaar komt. De meeste geleerden hebben besloten dat de bezieling (Allah�s geest) de scheidslijn is die bepaalt of abortus toelaatbaar is of niet. Bij sommigen ligt de grens op het einde van de 4de maand, anderen beperken de periode tot 40 of 50 dagen. Dit hangt samen met de religieuze visie op de geboortebeperking. Vanaf de periode dat de vrouw bevrucht is, telt men 120 dagen, en dat is de tijd waarin de ziel wordt ingeblazen door Allah. In bekende hadiths* komt dit voor: "De schepping van ieder van jullie vindt plaats in de buik van de moeder, dit gedurende 40 dagen in de vorm van een levenskiem, daarna is hij even lang een klonter, daarna is hij even lang een klompje vlees; vervolgens wordt er een engel naar hem toegezonden die hem de levensadem (r�h) inblaast�"

Dus, men kan hieruit besluiten dat vanaf de bevruchting tot de periode van 120 dagen vruchtafdrijving mag toegepast worden. Na die periode is abortus verboden, behalve wanneer het leven van de moeder gevaar loopt. In de Koran staat over deze situatie: "Diegene die zich in een noodsituatie bevindt, zal geen zonden begaan bij het toepassen van wat niet is toegestaan." In geval van verkrachting is vruchtafdrijving toegestaan. Uiteraard, beschikt de vrouw niet alleen over een stoffelijk lichaam, maar heeft ze ook een geestelijke natuur. Het is ondraaglijk om een kind te moeten dragen op zo�n onwaardige manier. De vrouw treft in zo�n geval geen enkele schuld en heeft dus nood aan alle beschikbare hulp van omstaanders. http://www.flwi.ugent.be/cie/CIE/abid1.htm

Ik raad zelf de zuster aan om zo snel mogelijk, over het geen wat gebeurd is, te gaan praten met een vertrouwens persoon,dit is moeilijk en zwaar; het herbeleven.Maar het praten erover tot in het detail zorgt ervoor dat je over je trauma heen komt.Doe je dit niet dan krijg je allerlei bijwerkingen in je karakter, want je geest gaat het een plaats geven, waar dan nog meer problemen uit voort komen.

Er is verder geen beperking om abortus te plegen, Alhamdoeliha Allah (swt) voorziet in alles, ook in de moeilijke zaken.Ik hoop dat Allah(swt) haar pijn zal verzachten en die  oom zal straffen, 1000 keer meer dan de pijn die zij gedurende haar leven zal voelen.

Wa'Selam

Bishmillah Rahman Rahiem....
It is in chancing, we find our purpose....
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2005 om 14:21

La hawla wa la quwatta Illah billah

Woorden schieten me te kort, soubhana Allah wat een onrecht. Probeer je moeder hierover te vertellen of misschien een zus, jij mag hier niet de slachtoffer van worden want je hebt niets verkeerds gedaan.

Als hij denkt het te kunnen ontkennen, dan is hij heel stom want Allah de rechter der rechters heeft hem gezien en zijn straf wacht op hem.

vergeet dat niet!

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2005 om 14:38

Assalaamoe3leikoem wa ra7matu Allahi wa Barakatuhu,

La hawla wa la qoewata illa Billah! Wat erg voor deze oeght. Moge Allah haar pijn verzachten en haar moeilijkheden makkelijk voor haar maken. Ik weet niet of abortus nu de juiste oplossing zal zijn ik heb hier ooit eens iemand met redelijk veel kennis over de deen gevraagd hoe het zat met abortus in de Islaam. Hijz ei dit mag alleen in het geval als het leven van de moeder in gevaar is. Het kind heeft hier ook niet omgevraagd!

Inscha Allah en Moge Allah degene die haar dit heeft aangedaan leiden Ameen Ik denk niet dat vervloeken of hopen dat zo iemand wordt gestraft zal helpen immers Rasoel Allah Salla Allahoe 3lejhie wa salaam zei altijd dat hij was gezonden als een Ra7ma en niet om mensen te vervloeken of wat dan ook.

Nogmaals wens ik deze oeght heel veel sterkte toe, Moge Allah over haar waken Allahoema Ameen

Fi Amanillah,

Wa aleikoem salaam wa ra7matu Allahi wa barakatuhu

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Assie Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 03 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 62
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assie Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2005 om 15:19
Salaam wa aalekoem wa rahamtoellah

Alle eerste wat ik wil zeggen is hartelijk bedankt broeder en zuster voor al jullie reacties en adviezen en sites!! Dazakoem Allah wa garian
( ik ga dit zo snel moeglijk printen en het aan haar geven inchallah zo dat ze weet dat ze er niet allen voor staat) Moge Allah jullie alle belonen met de Djina El Firdeaus

Deze zuster Amal is pas geleden 17 jaar geworden dus nog erug jong. Ze is verkracht door een achterneef van haar (ze noemt hem 3mo omdat hij 15 jaar ouder dan haar is 32 jaar dus is hij) Dit was allemaal al langer aan de gang door aantastinge enzo en "geile"praatjes en ga zomaar door. Maar vorige week was het dus gebeurt heeft hij haar maagdelijkheid genomen in zijn huis (Deze achterneef is al eerder getrouwd geweest maar weer gescheiden)

Ze wilt het binnekort aan haar ouders zeggen ze heeft elhamdoeillah SUPER ouders die door dik en dun achter haar staan (hoe ze zullen reageren vertel ik jullie dan wel inchallah)

Maar over 1 ding zijn we wel uit of tenminste zei dan dat kind wil ze houden want het is het lot van Allah s.w.t. en dan moet ze accepteren hoe moelijk het ook voor der is.
Wa aalekoem salaam lieve broerders en zusters..

p.s. wie zou graag wil weten hoe het gebeurt is zet ik het hieronder (en doet erg veel pijn om het hieronder te zetten dus als er spelfouten of dergelijke tussen zitten mijn excuus. en vertel het in haar percpectief:


Oemi zei dat ik wat Lharira(soep) moest brengen naar 3mo eigelijk wilde ik abdoluut niet gaan want ik wist dat hij allen thuis zit en hoe hij weer doet tegen mij enzo maar kan ook moelijk nee zeggen tegen Oemi. Dus gehoorzaam neem ik de pan in mijn handen en loop naar hem toe (hij woont een paar straten verder op)
toen ik pas voor de 3de keer aanbelde deed hij open
Salaam wa aalekoem 3mo dit heeft Oemi voor je gemaakt
Wa aalekoem salaam schoonheis shoekran kom binnen
Nee moet weeer naar huis mama hlepen ze wacht op me
Nee kom ff binnen nog ga je heus niet opeten en heb nog foto's van de bruiloft als je die wilt zien.
Ojaaa tuurlijk wilde ik die zien!!! en stapte toen naar binnen en liep rechtsteeks naar de woonkamer hij bood me aan om te gaan zitten maar weigerde en vroeg om de foto's
Hij zei momentje en liep naar de deur deed die op slot en de lamellen dicht ik kreeg een heel benauwd gevoel..!!!

toen kwam hij naar me toe en zei van die vieze praatjes enzo

DIT DOET ME ERG PIJN OM TE TYPEN MAAR ZAL HET PROBEREN

en deed me jas uit ik schreeuwde maar pakte een mes uit zijn zak en zei dat ik liever stil moest zijn of me broertje wat zou voelen (ze heeft een machallah broertje van 4.5 jaar) ik hield gelijk mijn mond stibelde nog wat tegen enzp maar ik zat in een leeuwenkooi hij begom aan me te zitten enzo toen deed hij zijn kleren uit en jah toen volgede er alles nadat hij haar ruw en onmenselijk had verkracht lachte hij naar haar en zei MONDJE DIXHT HE TOT SNEL AMAL INO (MIJN AMAL)

  



�Voorwaar, aan Allah behoren wij en voorwaar, tot Hem zullen wij terugkeren.�
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2005 om 15:24

 

Asalaamoe alaikum war'hamtoe allah

wallahi oegty moet hier van huilen , subhanAllah,

La hawla quwatta illah billah

Moge allah hem eeuwig bestraffen voor deze zonde die hij begaan is.
hier en in het hiernamaals inshallah

ameen

tfoe wat een grore mogool gewoon subhanAllah

 

Moge Allah deze zuster heel veeel  sabr geven.
Moge allah deze zuster bijstaan
Moge Allah deze zuster een gezond kindje laten baren inshallah
moge Allah over deze zuster waken en haar beschermen.

Allahoemaa ameen

wa alaikum Salaam

Najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2005 om 08:04

salaam aleikum waar woond deze viezerik? als ik vragen mag kom ik hem effe omleggen omdat hij op die manier een meisjes leven kapot heeft gemaakt.....

En ik was zelf ook met 17 jaar moeder dus de leeftijd is het probleem zus maar het is wel de nasleep die je dan hebt van ik heb een kindje door... en van... dat is psygisch erg zwaar maar ghair inshaAllah dat er een goede oplossing komt

Ik zou tevends graag het tel nummer willen hebben van deze zuster als het mag omdat ik zelf ook zoiets heb meegemaakt enz en ze kan hem aan geven bij de politie maar dat is een lange weg en soms komen dit soort mensen wegends gebrek aan bewijs weer vrij dus pas goed op inshaAllah mocht ze aangifte gaan doen enz,want als er te weinig bewijs is en die man zou dus opgepakt worden en dan weer vrijgelaten en als hij een goede advocaat heeft dan kan het zo zijn dat hij gewoon vrijkomt en het is een heel gedoe maar ghair ik weet niet of de familie als ze dit horen de regels goed kennen want vaak lopen deze mannen zo weer rond....

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
blerta Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 18 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 19
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote blerta Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2005 om 08:39

In eerste instantie geplaatst door Assie


Salaam wa aalekoem

Mijn vriendin is pas geleden verkracht door een familielid en is daardoor zwanger geraakt, haar grootste wens is dat kind weg halen een abortus dus.
Ze weet dat het haram is maar ze weet ze echt helemaal geen raad meer

mijn vraag aan jullie is wat advisreren jullie haar te doen het kind te laten en opvoeden en later vertellen dat '�emi' verkracht is door 1 of de andere "3mo"
of het kind weg te halen

p.s. haar ouders en andere familieleden zijn hier niet op de hoogte van

Wa aalekoem salaam

Asma 

heel erg voor jou vriendin geen woorden ervoor! ��n vraag hoe veel maanden is jou vriendin zwanger? zodra nog geen maand kan volgens het koran abortus plegen! er is namelijk nog geen ziel verbonden aan het babytje! jou vriendin kan ook anoniem abortus plegen! via huisarts anoniem afspraak maken...jou vriendin kan ook hoe zwaar het ook is om het te vertellen aan haar moeder dat zei verkracht is! haar moeder zal zeker er naar luisteren, eerste instantie zal ze zeker uiteraard schikken (zou ik ook doen als moeder zijnde). en later naar de politie bureau gaan wat echt niet makkelijk is....het hele verhaal te vertellen dat doe je je zeker niet inmum van tijd! het heeft tijd nodig!

salaam....

 

Terug naar boven
dienares Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 18 augustus 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 327
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dienares Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2005 om 08:52

A3outhoe bilahi mina sjatani rajim....Geen woorden voor...

Moge Allah swt het meisje inshAllah sabr geven, Moge Allah swt haar wonden inshAllah genezen, Moge Allah swt haar inshAllah het verdriet doen wegnemen...

Amin Ya Rabb....

En Moge hij verrotten in de hel, Moge Allah swt hem inshAllah in doenja en in al agirat doen straffen, Moge Hij hem laten lijden....

 

Islam Is A ReliGiOn Of PeAcE.....
Terug naar boven
blerta Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 18 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 19
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote blerta Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2005 om 08:57
In eerste instantie geplaatst door dienares

A3outhoe bilahi mina sjatani rajim....Geen woorden voor...

Moge Allah swt het meisje inshAllah sabr geven, Moge Allah swt haar wonden inshAllah genezen, Moge Allah swt haar inshAllah het verdriet doen wegnemen...

Amin Ya Rabb....

En Moge hij verrotten in de hel, Moge Allah swt hem inshAllah in doenja en in al agirat doen straffen, Moge Hij hem laten lijden....

 

juist zo denk ik er ook over, wat zal die meid een pijn hebben gehad...ik weet 100% dat hij er spijt van heeft...hij zal er zeker gaan boeten voor zijn daden wat hij haar heeft aan gedaan!...allah weet het beter!

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2005 om 10:13

blerta

DEze zuster is nu 19 dagen zwanger. wallahoe 3alem dat zei ze gister in een mailtje

 

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2005 om 10:18
In eerste instantie geplaatst door blerta

juist zo denk ik er ook over, wat zal die meid een pijn hebben gehad...ik weet 100% dat hij er spijt van heeft...hij zal er zeker gaan boeten voor zijn daden wat hij haar heeft aan gedaan!...allah weet het beter!

 

eerlijk gezegt he ik denk niet dat hij er spijt van heeft, want dan zou hij haar niet hebben bedreigd wallahoe 3alem, en als hij spijt had was hij nu naar die ouders gestapt en verteld wat hij heeft gedaan, dit is een laffe daad, ik ken nog 2 jongen (ook achterneven)die het zelfde hebben geflikt, en er geen spijt van hebben. Alhamdoulillah heb ik ze al meer dan 4 jaar niet gezien

wa Salaamoe alaikum

najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
blerta Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 18 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 19
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote blerta Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2005 om 10:46

er staat voor hem een grote straf op hem te wachten! ''allah weet het beter''

19 dagen is ze inverwachting! het zou kunnen dat ze het weg laat halen! als ik haar was zou ik een beslising nemen! ik zou naar de dokter gaan en anoniem weg laten halen....kan tot 3 maanden abortus plegen! ik zou het zeker gedaan hebben, anders heb je een kind van een verkrachter ja uiteraard kan het kindtje niks aan doen! maar het idee al! ik zal eerlijk zijn ik heb het ook vroeger meegemaakt....ik heb het alles anoniem gedaan en mijn ouders weten het nog niet! ik weet hoe zei er over voelt je voelt je schuldig en je voelt je heel erg smerig je kan je wel duizend keer douchen...maar je blijft je smerig voelen....ik hoop dat ze bij vriendinnen terecht kan komen en er over praten...dat verlicht de pijn het zal nooit weggaan maar het verlicht een beetje! je zal nooit meer het zelfde zijn zoals vroeger....geestelijk ben je in de war! lichaamelijk mishandelt....

veel sterkte en liefde gewenst!

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2005 om 10:52

Asalaamoe alaikum

deze zuster wil hem houden heb ik van oegty Asma begrepen.
ja oegty je kan er niks aan doen er zijn mannen die je gewoon als een sexopject zien afstagfirouallah, deze mannen zijn ziek in hun hoofd en je kan er niks aan doen, ik zelf ben er ALHAMDOULLILAH 2x aan ontsnapt. en bij de 2de keer de volgende dag droeg ik gelijk hoofddoek. en alhamdoulillah nu geen last meer van die schooiers.

wa alaikum Salaam

najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
blerta Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 18 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 19
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote blerta Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2005 om 11:15

zelf draag ik een hoofddoek!

het maakt niks meer uit in deze tijd,ze pakken je en ze denken niet met hun gezondeverstand na....ik weet niet wat die mensen in hun hoofd draaien het denken...meschien hebben ze als kind zijnde ook zijn mishandelt? dat ze het na doen! maar waar zitten hun gezonde verstand?  je kan wel wraak op gaan nemen maar daar schiet je echter niks mee op! daar zorg ''allah'' wel voor...als je wraak op gaat nemen, neem je steedts meer problemen mee! kan het beter laten rusten heb ik ook gedaan anders neem je meer ellende mee naar huis..

salaam...

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2005 om 11:18
In eerste instantie geplaatst door blerta

zelf draag ik een hoofddoek!

het maakt niks meer uit in deze tijd,ze pakken je en ze denken niet met hun gezondeverstand na....ik weet niet wat die mensen in hun hoofd draaien het denken...meschien hebben ze als kind zijnde ook zijn mishandelt? dat ze het na doen! maar waar zitten hun gezonde verstand?  je kan wel wraak op gaan nemen maar daar schiet je echter niks mee op! daar zorg ''allah'' wel voor...als je wraak op gaat nemen, neem je steedts meer problemen mee! kan het beter laten rusten heb ik ook gedaan anders neem je meer ellende mee naar huis..

salaam...

Asalaamoe alaikum war'hamtoe allah wa baralatuhoe

1x was van 2 achterneven van mij nu inmiddels zijn ze 19 en 21,, en de andere is nog maar 2jaar geleden, en ik zou niet weten wie die 7gasten waren, maar mocht ik er achter komen,, zijn ze er geweest,

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
blerta Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 18 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 19
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote blerta Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2005 om 12:20

heb jij je achteneef wel hardnekkig aangepakt? zo ja, op welke manier heb jij ze aangepakt?

ik laat het lot over aan ''allah'' die weet het beter!

ik kan hem wel pakken maar wat schiet ik daar mee op? ja voelen wat pijn is, maar dat kent hij al, zou iedereen wel moeten weten! maar dat is niet genoeg...moet meer bij gebeuren! zoals hij moet drijven naar de hell het vuur kunnen aanvoelen het pijn wat ik had gevoelt zal hij 1000 keer terug voelen...

''allah'' weet het veel beter!

salaam...

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.