Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Hans Wiegel versus Hirsi Ali

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Hans Wiegel versus Hirsi Ali
    Geplaatst op: 24 november 2005 om 13:27

 

Asalaam alaikoum,

Zo Hirsi Ali wordt al uitgekotst door haar collega's van de VVD. Ze beginnen eindelijk door te krijgen dat ze misbruik maakt van haar positie in de 2e kamer. Ze heeft het voortdurend over de islam en de moslims. Er is zoveel ellende ontstaan in NL door haar uitspraken en haar optreden als politicus. Nou fijn om te weten dat ook haar collega's niet moeten.  

http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2005/11/24/241105_hi rsi_wiegel.html

Een welgemeend advies van haar collega Wiegel:

Niet op de persoon spelen, geen wiggen drijven, niet zo fanatiek, respect voor andersdenkenden en verdraagzaamheid: zo kunnen wij onze Nederlandse samenleving versterken en een toekomst bieden

Wa salaam alaikoum

 

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 november 2005 om 14:16

Sallem alleikoum wa rahmatoelilahoe wa barakatoehoe.....

Inderdaad. De leden van de VVD beseffen ook wel (hoop ik) dat er geen moslim op die partij stemt zolang Hirsi daar op haar stoel zit te blaffen.

'Het hoort tot iemands islam, dat hij zich niet bemoeit met datgene wat hem niet aangaat'. (Tirmidzi)
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 november 2005 om 14:50
juist Lailat, deze meneer Wiegel heeft alleen maar politieke oogmerken.
Het gaat tenslotte om het trekken van kiezers (niet van kiezen ).
Als zou blijken dat haar opstelling kiezers zou trekken, dan zou hij het
een prima meid vinden die vooral zo door moet gaan. Bovendien moet
Wiegel zo veel mogelijk in beeld komen omdat hij stemmen moet
trekken. nou, dat in beeld komen met een menselijk imago doe je dus
vooral ten koste van een ander.
Niet dat ik nu zo'n fan van Hirschi ben, al bewonder ik haar moed, maar
zo werkt het nu eenmaal in de politiek.
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 november 2005 om 16:03

 

Was dat misschien de wind...(waar Fawaz van Den Haag het over had)?

 

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 november 2005 om 23:20
In eerste instantie geplaatst door Imaan

 

Was dat misschien de wind...(waar Fawaz van Den Haag het over had)?

 

Asalaam Aleikum zuster,

IK denk ook dat Fawaz inderdaad zoiets bedoelde met zijn uitspraak.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 november 2005 om 01:32
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Imaan

 

Was dat misschien de wind...(waar Fawaz van Den Haag het over had)?

 

Asalaam Aleikum zuster,

IK denk ook dat Fawaz inderdaad zoiets bedoelde met zijn uitspraak.

Salaam.



Daarom is het op z�n zwakst uitgedrukt - erg verdacht, dat Hirsi niet ook Wiegel bij de politie aangeeft, maar juist wel die arme Sh. Fawaz die haar al die tijd heeft proberen te waarschuwen. Democratie is soms een onbegrijpbaar schaakspel. Laat het windje van Sh. Fawaz dan maar snel over NL heen waaien.
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 november 2005 om 03:06
In eerste instantie geplaatst door Imaan

 

Was dat misschien de wind...(waar Fawaz van Den Haag het over had)?

 

Dat kan natuurlijk ook nog.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 november 2005 om 04:18
Ook als christen ik blij met de bijdrage van Wiegel. HA wil de samenleving a-religieus maken (ze is volgens mij anti-religieus). Wiegel bepleit duidelijk de vrijheid van godsdienst. Amen zeg ik dan!
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 november 2005 om 18:02
kweetnie of HA a-religieus is. Misschien is ze ontzettend kwaad op God
of gewoon rebels.
Terug naar boven
Najia Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 11 november 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Najia Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 november 2005 om 04:11

Salam,

Voor Allen.

Er is genoeg ellende op aarde, laten we de vrede in Holland maar goed bewaren opdat wij een goed voorbeeld voor de andere landen zullen zijn. Mensen die onterecht onrust en kwaadsprekerij zaaien binnen een maatschappij waar zoveel culturen een goede verstandhouding met elkaar proberen op te bouwen kunnen we niet gebruiken! 

Groet,

Najia

 

 

 

Terug naar boven
Najia Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 11 november 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Najia Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 november 2005 om 04:14
In eerste instantie geplaatst door Najia

Salam,

Voor Allen, er is genoeg ellende op aarde, laten we de vrede in Holland maar goed bewaren opdat wij een goed voorbeeld voor de andere landen zullen zijn. Mensen die onterecht onrust en kwaadsprekerij zaaien binnen een maatschappij waar zoveel culturen een goede verstandhouding met elkaar proberen op te bouwen kunnen we niet gebruiken! 

Groet,

Najia

 

 

 

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 november 2005 om 04:53
In eerste instantie geplaatst door Imaan

 

Was dat misschien de wind...(waar Fawaz van Den Haag het over had)?

 

 

 

asalaamo3alaikom wallahila  daar dacht ik ook aan maschallah

 

het is het begin inschallah .

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 november 2005 om 03:11

Hirsi,

Ik denk niet dat het bij een 'windje' blijft...kennelijk zit je in London...omdat het onweert en bliksemt binnen het territorium van de VVD. Ik zou zeggen...een paraplu zal je dit keer niet helpen.

'Boontje komt om zijn loontje'.....wat zijn we toch goed geintegreerd, vind je ook niet?

Mvg. Imaan

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 november 2005 om 10:43

Misschien zit Hirshi in Londen. Helaas moet ze ons land regelmatig ontvluchten om tot rust te komen.

Ze vlucht echter niet voor een intern VVD conflict. Ze vlucht voor zieke islamitische maloten die het op haar leven voorzien hebben.

Als het boontje inderdaad om zijn  loontje moet komen, dan heeft God nog menig moslim om te blazen.

PPPP

 

Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 november 2005 om 15:31
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Misschien zit Hirshi in Londen. Helaas moet ze ons land regelmatig ontvluchten om tot rust te komen.

Ze vlucht echter niet voor een intern VVD conflict. Ze vlucht voor zieke islamitische maloten die het op haar leven voorzien hebben.

Als het boontje inderdaad om zijn  loontje moet komen, dan heeft God nog menig moslim om te blazen.

PPPP

Beste Peter Pan,

Dan zit ze in London 'goed' gaat..als het gaat om omblazen....vind je ook niet? Om...te....blazen...snap je de logica?

Als ik haar was...had ik wel een andere plek uitgekozen...zo'n eiland....met allemaal water eromheen. Gevaarlijk....toch?

Mvg Imaan.

P.S. Misschien dat jij haar Peter Pan wil zijn, maar ik denk niet dat Hirsi jouw Tinkerbell wil zijn.

 

 

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 november 2005 om 15:31

Tipje: 'vlieg richting die kant uit'

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 november 2005 om 22:01

Zolang er orthodoxe moslims zijn vlieg ik niet meer. Pak geen trein meer, geen metro en geen bus. 

 

Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 november 2005 om 04:29

Beste Peter Pan,

Geen vliegtuig, geen trein, geen metro, geen bus. Als we het hebben over humor....!

Is het omdat je bang bent ingesteld, of omdat je er gewoon geen geld voor hebt? Oh...nee....Peter Pan kan zelf vliegen dus heeft al die middelen niet nodig. Het 'kwartje' is gevallen.

Groet Imaan

 

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 november 2005 om 04:55

Dat vind ik knap van je!!

Ik ben niet bang. maar ja, ik ben geen moslim. Kom dus in de hel. Moet de dood zolang mogelijk uitstellen.

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 november 2005 om 06:03
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Dat vind ik knap van je!!

Ik ben niet bang. maar ja, ik ben geen moslim. Kom dus in de hel. Moet de dood zolang mogelijk uitstellen.

De engel des doods faalt niet bij het nemen van de zielen van de gelovigen en ongelovigen. Wanneer de tijd gekomen is zullen we gaan...of we nou willen of niet.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 november 2005 om 06:12

Dat is maar net de vraag.

Wat doen dan de muhadjedien in Irak. Als God bepaalt dat de amerikanan blijven leven, dan schieten de muhadjedien alleen maar gaten in de lucht.

Vreemde gedachten heb jij.

salaam

 

Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 december 2005 om 07:50

Hoi Peter Pan,

Degenen die hun graf graven, zullen er zelf in vallen. Hetzij Amerikaanse soldaten, hetzij moslims die een ander kwaad aandoen.

Groet

P.S. Ik zet moslims niet tussen aanhalingstekens ('....'), dit omdat ik niet weet of zo'n daad je buiten het geloof zet. Dat is aan Allah de Verhevene.

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 december 2005 om 10:38

Beste Imaan,

Ik ben het volledig met je eens. Niet je geloof, maar je daden, gedachten, etc. zijn maatstafgevend voor onze Schepper.

Groet,

PPPP

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 december 2005 om 12:19
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Beste Imaan,

Ik ben het volledig met je eens. Niet je geloof, maar je daden, gedachten, etc. zijn maatstafgevend voor onze Schepper. tijd om wakker te worden ! dit zeg je voor de 100 keer jij denkt als je maar een goed mens bent en nooit iemand kwaad doet je in de hemel komt maar dat is niet zo als jij niet gelooft in Profeet Mohammed niet elke dag 5 keer bidt en niet gaat vasten zal je in de hel gaan branden !!!

Groet,

PPPP

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 december 2005 om 22:00

Islam, de godsdienst van de angst.

Wel een manier om de kudde in bedwang te houden.

 

Terug naar boven
dnijholt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 71
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dnijholt Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 december 2005 om 15:48

Grappig murat erg grappig om zo te denken... bied veel mogelijkheden namelijk voor een ongelovige....en een gelovige ook want het maakt niet uit wat je doet als je maar in mohammed geloofd en 5 keer per dag bid

leve Karl Marx want dit is echt zijn uitspraak -> Geloof is opium van het volk

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 december 2005 om 16:07
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Beste Imaan,

Ik ben het volledig met je eens. Niet je geloof, maar je daden, gedachten, etc. zijn maatstafgevend voor onze Schepper.

Groet,

PPPP

Je daden conform je geloof...en aangezien onze Schepper de Islam als religie voor de mensheid heeft gekozen lijkt het me zo duidelijk als wat.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 december 2005 om 18:27
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Beste Imaan,

Ik ben het volledig met je eens. Niet je geloof, maar je daden, gedachten, etc. zijn maatstafgevend voor onze Schepper.

Groet,

PPPP

Je daden conform je geloof...en aangezien onze Schepper de Islam als religie voor de mensheid heeft gekozen lijkt het me zo duidelijk als wat.


Hoezo vind je dit duidelijk?
En wiens woord behalve dat van Mohamed heb je dat de schepper de Islam als religie gekozen zou hebben?
Zie je het probleem? :-)
ps de Koran is geen bewijs.
Waneer jij een tekst uit de Koaran aanhaalt zal ik er een laten zien uit de Populvu of uit een ander geschrift uit onze menselijke geschiedenis.
En natuurlijk zijn die geschriften ook geen bewijs.
Maar ze claimen net zo hard als alle andere de waarheid te beweren.
Maar vreemd genoeg zijn al onze geschriften slechts in staat om maar een beperkt deel van de menselijke mogenlijkheden en wetenschappen te verwoorden.
Op velen gebied moeten ze zwijgen omdat enig begrip van dergelijke zaken tot de tijd waarin ze werden opgeschreven niet was doorgedrongen:-)


Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 december 2005 om 03:51
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Beste Imaan,

Ik ben het volledig met je eens. Niet je geloof, maar je daden, gedachten, etc. zijn maatstafgevend voor onze Schepper.

Groet,

PPPP

Je daden conform je geloof...en aangezien onze Schepper de Islam als religie voor de mensheid heeft gekozen lijkt het me zo duidelijk als wat.

Satan lacht zich een breuk bij jouw uitspraak. Hij denkt ongetwijfeld, na jouw tekst te hebben gelezen, dat je vooral door moet gaan.

Terug naar boven
Steady Freddy Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 03 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Steady Freddy Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 december 2005 om 07:31
Salaam broeders en zusters, Check this out

'In ieder mens schuilt een terrorist'
vrijdag 1 december
(Novum) - Mensen in groepen zijn zo gemakkelijk te be�nvloeden dat onder bepaalde omstandigheden iedereen een terrorist kan worden. Dat stelt hoogleraar sociale psychologie Roel Meertens in een interview in het decembernummer van het tijdschrift Psy. Hij is een van de auteurs van het boek 'In iedereen schuilt een terrorist', dat binnenkort verschijnt. De gedachte dat terroristen een psychiatrische stoornis moeten hebben om gewelddaden te kunnen plegen verwerpt de hoogleraar in het interview met het tijdschrift voor geestelijke gezondheidszorg. Onderzoek van opgepakte terroristen heeft volgens de hoogleraar niet meer stoornissen opgeleverd dan een steekproef onder anderen. "Het is misschien pijnlijk om die waarheid onder ogen te moeten zien, maar terroristen zijn heel normale mensen, mensen zoals u en ik."

"Terroristen handelen vrijwel altijd uit woede over de achtergestelde positie van de groep waartoe zij behoren", stelt de hoogleraar in het interview. Daarom is het ook 'niet toevallig' dat terroristen over het algemeen een bovengemiddelde intelligentie en een goede opleiding hebben. "Dat maakt hen gevoeliger dan anderen voor discriminatie en achterstelling en daardoor zien zij scherper dat het ook anders kan." Meertens is het oneens met Ayaan Hirsi Ali, die volgens hem de schuld van het terrorisme in Nederland aan de islam geeft. "Dat is onzin." Woede over de achterstelling van veel moslims vormt de echte voedingsbodem voor het terrorisme, stelt de hoogleraar. Meertens vindt het onzin te zeggen dat terroristen een afwijking hebben. "We moeten met potenti�le terroristen proberen in gesprek te komen en te blijven. Alleen zo kan worden voorkomen dat ze ge�soleerd raken en in terroristische groeperingen terechtkomen."
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.