Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Ontvoerde kinderen...

 Post Reply Post Reply
Schrijver
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Ontvoerde kinderen...
    Geplaatst op: 02 december 2005 om 04:09

Salaam Aleikum

Graag vraag ik julie de aandacht om dit goed door te lezen.

Laatst kwam ik 2 bekeerde zusters tegen ze zijn familie van elkaar en ik zag dat ze nederlands waren dus ik zei van salaam aleikum zijn jullie nederlands?hun ja dat klopt mashaAllah zei ik:Ik vroeg waar ze woonden en of ik een keertje langs kon komen of dat we contact konden blijven houden(immers waar ik woon wonen weinig praktiserende zusters en ik zag dat ze goede moslimas zijn aan de annoer op hun gezichten)Toen begonnen ze te twijfelen en ze zeiden nee we wonen in een andere stad,en toen kletsten we nog wat en ik vertelde over mijn situatie omdat ik voorvoelde dat hun  ook problemen hebben daarna gaf ik ze de salaam aleikum en liep weer weg

Een poosje later kwamen te naar mij toe en gaven me hun telefoonnummer(de mijne had ik ze al gegeven)toen zeiden ze ik heb hetzelfde probleem als jij daarom zeiden we niet waar we woonden ik ja dat snap ik wel ik kon merken dat ze mensen niet tot weinig vertrouwen,deze zuster is al 6 jaar bezig rechtbank in rechtbank uit telkends word de vraag van de vader van de kids afgewezen(zal wel een goede reden hebben anders kreeg hij de kids wel te zien in een omgangshuis)

Toen zeiden ze ook egypte staat op nummer 1 met ontvoeringen en ik zei fvertrouw op Allah inshaAllah en Allah heeft veel mensen beschermd en geholpen ze zwegen even toen zei ze:maar het ligt aan het nederlandse rechtssysteem ik hmm ja dat kan wel,

Ik heb nog steeds contact telefonisch met deze zusters en om veiligeheidsreden van hun en de kind(eren) noem ik geen namen en geen plaatsen en leeftijden enz)en deze zusters kennen op hun beurd weer zusters die dit ook meemaken en sommige zusters zijn hun kids al kwijt omdat ze toch van de rechter de kinderen moesten meegeven (voor een dag of een weekend en weer andere zusters doen het buiten de rechter om uit schuldgvoel)

Ik heb ook gesproken met 2 geleerden over dit soort situaties en de vrouw van een imaam het komt duidelijk na voren als een vrouw bang is dat de man de kids ontvoerd hoeft ze hemniet de kids te laten zien(meestal gaat voor dat dit gezegd word door de man bedreigingen gericht op het leven van de vrouw dat ze hem niet mag verlaten enz mishandelingen naar haar of de kids toe of verkrachtingen enz)voor mij staat vast dat vrouwen nooit zomaar weggaan met de kinderen want ze weten dat ze later ook verantwoordelijk zijn voor wat ze wel en niet doen,soms spreek ik weleens zusters die zeggen ach laat hem de kids zien met derden erbij dus zeg ik oke ik laat de kids hier dan mag hij de kids zien en haal ik ze later op en dan krijg je als antwoord dat ze het niet durven en dat ze het erg vinden als hij de kids mee zou nemen enz.....

Er zijn cyfers over bekend helaas weet ik de aantallen niet meer hoeveel kinderen er gemiddeld per jaar ontvoerd worden en ook bij de koefaars komt vaak eremoord voor een jaloerse ex die zijn exvrouw plus vriend en zijn eigen kindjes dood....

dit is verschrikkelijk vaak zijn het psygopaten en grote leugenaars die door blijven gaan tot het eind en vooral door blijven gaan met liegen en verdraaien enz

eremoord zou besproken worden en is al onder de aandacht gebracht door hirsi Ali maar zelfs de rechtbanken houden hier geen rekening mee ik ben erg teleurgesteld in het Nederlandse rechtssysteem omdat men volgends mijn advocate geen rekening houd dat de vader de kids kan ontvoeren enz terwijl dit al heel vaak is voorgekomen dus kortom als je zegt tegen de rechter hij kan de kids meenemen naar een andere land enz dan doen ze er niets mee....

Deze zusters gaan door met hun gevecht en voor een goede toekomst zelf ben ik mee eens dat de vader altijd zijn kinderen moet te zien krijgen9want dat is het recht van de vader) mits hij niet gedreigd heeft met de vrouw te doden of de kids mee te nemen enz

En het blijft jammer dat er nog steeds zusters zijn die nooit alleen naar buiten gaan die altijd argwandend rond kijken zeker als ze de kids meenemen naar buiten die altijd moeten oppassen en uitkijken of ze niet achtervolgd worden enzkortom ze vluchten en verhuizen enz

Mag Allah deze zusters bijstaan en ook hun kinderen die soms de angsten mee kunnen voelen(amin)

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 15:42

Salaam Aleikum,ik wil jullie vragen of julie doea willendoen want ik belde gisteren na een lange tijd met de vader van de kids en hij zei me dat hij de kinderen in huis wilt hebben en ik mag alleen op bezoek komen en niet aleen dat hij weet alweer waar ik woon dus misschien  als hij voor de deur staat dat ik weer verhuizen moet terwijl mijn dochter al 5 scholen heeft gehad ik heb hem nog wel gezegd dat ik er niet woon,

tevends zei hij iets over istikarah dat iemand in de koraan de toekomst kan voorspellen wat naar mijn wetenniet mag maar hij zei tis een gave van God,de imaam en geleerde zeiden me duidelijk dat door alles dat is geen recht op de kids heeft wel om ze te zien natuurlijk maar nu zei hij weer dat hij makkelijk de kids kan ontvoeren binnen een half uur en dan laat hij het doen en zijn vriend had mij gezien en zo wist ie mijn adres(irakezen zijn allemaal vrienden van  elkaar vrees ik)maar goed ghair inshaAllah ik iederene zegt dat ik zeker niet terug moet gaan immers we zijn niet egtrouwd en hij leeft gedraagde vroeger niet als een moslim misschiennu wel inshaAllah maar ja heb teveel beloftes en zweren gejoord,

kortom ik hoop inshaAllah dat Allah me mijn kids bij me laat en als niet of als mij iets overkomt 1 deze dagen dan hoop ik dat jullie voor me bidden dat ik niet naar de hel ga inshaAllah immers ik heb haram verlaten...maar hij blijft zeggen dat ik fout zit en dat de kids bij de vader moeten enz enz......

ghair inshaAllah mag Allah jullie bijstaan en beschermen inshaAllah tegen dit soort beproevingen en misschien is het wel mijn eigen schuld weet ik niet

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 15:49

asalaamo3alaikomwara7matollahwabarakatoho

erg voor je mijn zuster . vertrouw op allah  .

moge allah deze man  leiden  amin.

en jou  geduld schenken en  jou en je kids besichermen.

en moge allah jou in de tuinen der op rechten  in het pardijs  laten bewandelen .

 

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Samira Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 9
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Samira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 april 2007 om 13:31
veel sterkte!!!!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.096 seconden.