Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenenergie

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Paul Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 19 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 143
Directe link naar dit bericht Onderwerp: energie
    Geplaatst op: 09 december 2003 om 01:21

Even voor de duidelijkheid ik geloof niet in een god, ik geloof wel in een ontstaan van tijd (hoewel ik overhet ontstaan van tijd nog niet helemaal zeker ben, tijd moet immers tijdloos beginnen en energie, energie kan materie worden en een mens kan door het manipuleren van energie met hersengolven vrijwel alles bereiken, ik ben het dan ook eens met de stelling "wij zijn zelf god".

Energie kan zich ook manifesteren of worden "omgezet" naar materie (E=MC�) de big bang is voor mij dan ook de eerste omzetting van energie naar materie. Energie is de beginstof.

Dimensies: er zijn in totaal 14 dimensies, wij ervaren er in totaal 4 (tijd, diepte, breedte, hoogte) om de 10 anderen te "leren geloof ik dat dit of door de evolutie zal worden opgebouwd of afgebroken, precies weet ik dit natuurlijk ook niet maar goed ik ben geen genie.

Wat denken jullie hiervan???

Paul

Welcome to where time stands still
Terug naar boven
edge Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 30 november 2003
Online status: Offline
Berichten: 12
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2003 om 06:40
Zoals je zelf al zegt, je bent geen genie ;-)

Ik bedoel ik wilk je helemaal niet gaan bekeren, tot christendom of islaam. Maar eh ga eens sereus zoekken naar informatie, dan zie je dat er veel meer aanwijzing zijn voor het creationisme, dan een of anderre knal.

Groet Edge
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2003 om 12:21

Beetje rare opmerking ... "Zoals je zelf al zegt, je bent geen genie ;-)"

Zelf ben ik evolutionist, samen met de heel wat mensen die er via studie toegang tot hebben gekregen en vervolgens zelf konden kiezen wat ze nu het geloofwaardigste vonden...  En daarvoor heb ik ook genoeg informatie over creationisme doorgespit (oa via lezingen van de evangelistische kerk)...

Greetz Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.