Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenSharon is DOOD!!!

 Post Reply Post Reply Pagina  <1234 5>
Schrijver
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Sharon is DOOD!!!
    Geplaatst op: 05 januari 2006 om 16:11
En daar wordt de wereld beter van.
Terug naar boven
Prayer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 januari 2006 om 16:17

Pfarrer , PPtje

wat was de reactie van de europeanen na de berichtgeving over de dood van hitler...

haat?

wij haten alleen diegene die onrecht pleegt, en dat heeft sharon zeker jaren gedaan. kortom begrijpelijk dat er haat is. volgens mij haten de meeste europeanen hitler, musolini en stalin. terwijl ze niet hun misdrijven direct hebben gezien...

broers en zusters.... ik stel voor om er maar niet teveel aandacht aan te schenken. aangezien de aivd pionen hier alleen gebruik van willen maken.. negeer deze kufaar...

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 januari 2006 om 17:06

Ik snap de haat donders goed, zie Prayers openingzinnen hierboven. Ik zou hem ook persoonlijk haten als hij verantwoordelijk was voor de dood en vernedering van mijn familie, vrienden, omgeving etc. etc. Ik ken hem alleen van televisie, krant en horen zeggen, maar ik heb geen greintje goed gevoel voor die man. Hij is persoonlijk verantwoordelijk voor de dood van zo ontzettend veel mensen, deportaties, marteling, vernedering... dat is geen hamas-propaganda ofzo, die feiten zijn voor iedereen na te gaan.

Ik voel geen medelijden voor hem als ik eerlijk ben, maar ik wilde dat ik dat wel kon voelen zoals Malcolm X dat zo goed verwoordt. En dan te bedenken dat ik ooit naast hem heb zitten ontbijten. Ik wist niet eens wie hij was.

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Prayer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 januari 2006 om 17:52
Die vieze vette wurgengel van een Sharon, bedenk ik mij inene, hoeven ze helemaal niet op te blazen met een bom. Die blaast zichzelf met z'n vele eten al op. Hij ligt nu al op de intensive care. En dat allemaal met kosjer voedsel ook nog een keer.
Terug naar boven
dawood102 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 116
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 02:13
Pfarrer schreef:
Dit is dus de haat van moslims die ik zo afschuwelijk vind. Sharon was de laatste tijd iemand waar de Palestijnen nog wat van konden leren. De ontruiming van de gazastrook was mede op zijn initiatief. Er was weer perspectief met Sharon.

Als ik jullie reacties nu lees hoop ik bijna dat er weer een stevige hardliner komt. Netanyahu of zo. Bah, vies van jullie.

Toen Arafat dood ging, heb ik hier toen juichende berichten geplaatst? Bah. Bah. Bah.

Sharon raakte echter als minister van defensie ook weer in ongenade. De door Sharon beraamde Isra�lische inval in Libanon bereikte in september 1982 een gruwelijk dieptepunt toen Isra�lische troepen een christelijke Libanese militie lieten huishouden in de Palestijnse vluchtelingenkampen Sabra en Chatilla in West-Beiroet. Ongeveer achthonderd mensen werden daarbij afgeslacht. Een onderzoekscommissie achtte Sharon indirect verantwoordelijk en hij moest opstappen als minister van defensie.

moet ik droevig zijn dat deze man dood gaat nou pfarrer ik wordt kots misselijk van jou dat je deze man verheerlijkt .

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 04:00
Er is een probleem! Joden wensen Sharon de Gehenna toe, Christenen de Hades, en Moslims de Djahannan. W�lke van deze drie is de "beste"? Wie mag ��rst? Overleg op "hoog" niveau lijkt hier dringend gewenst! Zou zijn dood dan t�ch nog iets vruchtbaars teweegbrengen?
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 04:01

asalaamo3alaikomwara7matollahwabarakatoho broeders en zusters .

sobhannallah   

 als het  een van onze broeders was dan was iedereen blij  .

maar nu een vieze varken is die  opdracht gaf mijn zusters  teverkrachten  en mijn  zwanger zusters liet dood bloeden bij de cotroleposten    en kleine broetjes en zussjes dood schoot voor hun deur......

en al die duizenden mensen die nog dakloos zijn  door deze varken .

en die zusters in de gavangenissen van hun die nog  gemartelt worden .

en mijn broeders .

de hele land kapot gemaakt  zelfs de bomen  moet ik  medelijding met hem hebben  nooit ten zij hij zich over geeft aan allah  en berouw toont .

maar  zolang hij dat niet doet  verdiend hij de  3adab 3ala 3adab

en inschllah is de volgede bosh

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Noureddine Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 52
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 04:48

Salam alaikum

Zelfs ik (een kind van 14) heb medelijden met hem voor die afschuwelijke straf

Lees alleen de quran en je huilt emmers vol van angst voor die straf

Laat staan als je Sharon bent !

Pffarer Ik ken sharon niet 'persoonlijk'(hiermee bedoel ik dat ik niet in palestina woon dus zijn gruwelijke daden van palestijnen hoor die naast mij wonen in marokko:) ) en op tv etc.

Maar die 'haat' lijkt mij wel logisch als je maar een beetje moslim bent wil je niet dat iemand  aan je broeder zou komen of begrijp ik het verkeerd Denk het niet :)

Wat zeiden de a'damers toen de  duitsers de joden kwamen oppakken

'Blijf met jullie rottengels van onze rotjoden af'  

Wassalam

Onze Heer, Uw Barmhartigheid en Kennis omvatten alle zaken, vergeef daarom degenen die berouw tonen en die uw Weg volgen en bescherm hen tegen de bestraffing van de Hel (Surah 40 : Ayah 7)
Terug naar boven
Beautiful-Islam Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 20
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 05:18

Salaam alaikom

Die moordenaar is verantwoordelijk voor het vernederen van onschuldige mensen! Men moest hem zowel economisch, intellectueel,als fysiek aanpakken.. dan is er geen sprake van aanvallen maar verdediging!

 

Wassalaam

 

Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 05:45

 

Asalaam alaikoum,

Die sharon was zeker een mudjriem, moge Allah hem bestraffen voor al het onrecht dat hij de palestijnen heeft aangedaan. Voor hem moet je geen rahma hebben, hij is slecht. Net zo slecht als hitler, daar kun je hem zeker mee vergelijken, wie dat ontkent die kan niet tegen de waarheid.

Wel is het zo, dat hij de bezette gebieden terug wilde geven. Nu komt er een andere mudjriem zoals die neytanyahu die zal de palestijnen verder martelen. Moge Allah hen allemaal vernietigen, Ameen. Als het over hun gaat, dan hoef je niet op te passen met wat je zegt, het zijn onrechtplegers.

Hij zal verantwoording moeten afleggen voor zijn daden, ik vindt hem niet zielig dus ik hoop dat hij zal voelen wat hij anderen heeft aangedaan...

Wa salaam alaikoum.

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 05:51
de do3a van de moslims is verhoord alhamdoelillah
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
katim110 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 48
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 05:59
salaam ahlkom

waarom haat?

profeet's buurman was toch jood? de profeet bracht hem zelfs een bezoekje toen de jood ziek was.

is de haat echt nodig? ik bedoel  wat bereik je ermee?

laten we het oordelen maar aan de alle machtige over (swt)

wa salaam
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 06:12
Goed, dan nu mijn mening, en dan moet het maar ook volop klinken, omdat de gruwelijke haat hier nu hoogtij gaat vieren. En omdat het beeld, dat van Sharon wordt geschetst, incorrect en onduidelijk is.

Sharon heeft zijn land met alle recht volop verdedigd. Hij heeft militante en terroristische palestijnen goed aangepakt, omdat het nu eenmaal moest, ter verdediging van zijn land. Hij is een nationale held voor Israel, en alom gerespecteerd. Hij heeft het land Israel staande weten te houdne in tijden dat de hele arabische wereld zich tegen Israel had gekeerd. Hij is een groot strateeg, een geweldig militair leider, die zich tegen de afschuwelijke arabische, nationale terreur heeft gekeerd! Alle arabieren hadden het nakijken. Bovendien toonde hij de souplesse om in de laatste jaren de palestijnen ruimte te geven om toe te werken naar een palestijnse staat. Als ik de reactie van de moslims op dit forum zie denk ik: zo, dat is pas heldhaftig wat Sharon durfde, want met zoveel moslims in de buurt die zo hatelijk op hem reageren, weet ik niet of ik het gedurfd zou hebben.

En Sharon vergelijken met Hitler > ga nog maar weer naar de basisschool, dan leer je wie Hitler was. Nuf said.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 06:18
Sproken like a true zionist
"Science without religion is lame, religion without science is blind." Albert Einstein
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 06:21

In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

Goed, dan nu mijn mening, en dan moet het maar ook volop klinken, omdat de gruwelijke haat hier nu hoogtij gaat vieren. En omdat het beeld, dat van Sharon wordt geschetst, incorrect en onduidelijk is.

Sharon heeft zijn land met alle recht volop verdedigd. Hij heeft militante en terroristische palestijnen goed aangepakt, omdat het nu eenmaal moest, ter verdediging van zijn land. Hij is een nationale held voor Israel, en alom gerespecteerd. Hij heeft het land Israel staande weten te houdne in tijden dat de hele arabische wereld zich tegen Israel had gekeerd. Hij is een groot strateeg, een geweldig militair leider, die zich tegen de afschuwelijke arabische, nationale terreur heeft gekeerd! Alle arabieren hadden het nakijken. Bovendien toonde hij de souplesse om in de laatste jaren de palestijnen ruimte te geven om toe te werken naar een palestijnse staat. Als ik de reactie van de moslims op dit forum zie denk ik: zo, dat is pas heldhaftig wat Sharon durfde, want met zoveel moslims in de buurt die zo hatelijk op hem reageren, weet ik niet of ik het gedurfd zou hebben.

En Sharon vergelijken met Hitler > ga nog maar weer naar de basisschool, dan leer je wie Hitler was. Nuf said.

Ziekelijk dat jij die man verheerlijkt. Jij zegt dat hij met alle recht zijn land heeft verdedigd. Hij heeft mensen gemarteld en onrecht aangedaan. Zoals jij nu weet komt er ook een einde aan zijn leven, nu zal hij weten wat hij gedaan heeft. Denk hij de bestraffing op deze wereld te ontvluchten, de straf van het hiernamaals zal hij zeker niet kunnen ontvluchten, hij zal krijgen wat hij verdiend die onrechtpleger en jij verheerlijkt hem dus jij bent met hem.

Hij doet de palestijnen hetzelfde aan als wat hitler de joden heeft aangedaan. Ik kan niet geloven dat na alles wat hen is aangedaan, zij zo harteloos kunnen zijn en de palestijnen dit aan doen. Waarom had hitler zo'n hekel aan joden, en waarom deed hij hen dit aan ????

Groet,

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 06:30
Omdat, als het aan de Arabieren had gelegen, alle joden waren uitgemoord en in de zee gedreven. D��rom verzetten zij zich zo fel en hard. En terecht, want anders hadden de Arabieren afgemaakt wat Hitler had laten liggen. En je kunt je voorstellen dat na WOII, waarbij heel de wereld zo'n beetje de Joden links had laten liggen, de Joden terecht nu voor zichzelf opkwamen. De wereld zorgde niet voor hen, dan zorgden ze wel voor zichzelf. En vandaar hun felle verzet tegen alles wat hen in de weg kwam.

In de laatste jaren heeft Sharon zijn best gedaan om bruggen te bouwen. Waar bijvoorbeeld de lafaard Arafat geen trek in had, omdat hij dan zijn vriendjes van de Jihaad zou verliezen.

En wat je geroep over het eeuwig oordeel betreft: laten we dat maar aan God overlaten. Ik denk dat alles anders uitpakt dan jij nu roept, maar dat heeft met mijn geloof te maken.
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 06:36

 

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 06:42

wat ik haat dit is de waarheid  allah zal hem  harde bestafing  geven \

voor wat hij gedaan heeft  al hij geen berouw toont .

 

4:18 Er is geen (aanvaarding van) berouw voor degene, die kwaad doet, totdat de dood hem in het gezicht staart en hij zegt: 'Ik heb berouw;' noch voor degenen die als ongelovigen sterven. Dezen zijn het, voor wie Wij een pijnlijke straf hebben bereid

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 06:43

In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

Omdat, als het aan de Arabieren had gelegen, alle joden waren uitgemoord en in de zee gedreven. D��rom verzetten zij zich zo fel en hard. En terecht, want anders hadden de Arabieren afgemaakt wat Hitler had laten liggen. En je kunt je voorstellen dat na WOII, waarbij heel de wereld zo'n beetje de Joden links had laten liggen, de Joden terecht nu voor zichzelf opkwamen. De wereld zorgde niet voor hen, dan zorgden ze wel voor zichzelf. En vandaar hun felle verzet tegen alles wat hen in de weg kwam.

In de laatste jaren heeft Sharon zijn best gedaan om bruggen te bouwen. Waar bijvoorbeeld de lafaard Arafat geen trek in had, omdat hij dan zijn vriendjes van de Jihaad zou verliezen.

En wat je geroep over het eeuwig oordeel betreft: laten we dat maar aan God overlaten. Ik denk dat alles anders uitpakt dan jij nu roept, maar dat heeft met mijn geloof te maken.

51. O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad ��n hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet.

Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 06:55
Murat, die tekst ken ik al.

Overigens! Een boeiende aanvulling: wisten jullie dat onder de Palestijnen ook veel christenen zitten die, ja ja ja ja, ook veel te lijden hebben gehad onder de Isra�lieten. Dus wat betreft de vriendschap tussen joden en christenen zit de koran er toch echt naast. Zoals op wel meer punten (Ik word cynisch, maar dat word je vanzelf bij dit topic. Vrede in het midden-oosten, nee, op deze manier nooit).
Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 06:55
Pfarrer de onwetende schreef:

Omdat, als het aan de Arabieren had gelegen, alle joden waren uitgemoord en in de zee gedreven. D��rom verzetten zij zich zo fel en hard. En terecht, want anders hadden de Arabieren afgemaakt wat Hitler had laten liggen. En je kunt je voorstellen dat na WOII, waarbij heel de wereld zo'n beetje de Joden links had laten liggen, de Joden terecht nu voor zichzelf opkwamen. De wereld zorgde niet voor hen, dan zorgden ze wel voor zichzelf. En vandaar hun felle verzet tegen alles wat hen in de weg kwam.

In de laatste jaren heeft Sharon zijn best gedaan om bruggen te bouwen. Waar bijvoorbeeld de lafaard Arafat geen trek in had, omdat hij dan zijn vriendjes van de Jihaad zou verliezen.

En wat je geroep over het eeuwig oordeel betreft: laten we dat maar aan God overlaten. Ik denk dat alles anders uitpakt dan jij nu roept, maar dat heeft met mijn geloof te maken.

 

wij hebben de joden niet afgemaakt dat waren jullie, jullie waren de gene die altijd de joden hebben vervolgd dat waren niet de moslims, het is tijd dat jij je ogen open doet voor feiten en niet verzonnen verhalen, wie zat in de 16 eeuw de joden te vervolgen en hun massal af te maken, dat waren niet de moslims maar de christenen en waar gingen de joden dan heen vluchten ? oo ja dan wordt je wakker naar een islamitisch rijk namelijk het osmaanse rijk !!!!!!  en wat gebeurt er in de wo2 ja hoor weer  de christenen maken de joden af, zo een 6 miljoen joden vermoord in europa, sorry hoor maar dit werdt niet gebeurd in islamitische landen maar in christelijke landen en dan beweer jij dat de arabieren joden wouden afmaken, dan is het tijd dat jij wakker wordt, want de arabieren konden de joden heel wat eerder vermoorden !! ga jij maar afvragen waarom de paus niet heeft ingegrepen toen joden werden vermoordt !

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 06:57
Een betere wereld is mogelijk..........
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 06:59

In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

Murat, die tekst ken ik al.

Overigens! Een boeiende aanvulling: wisten jullie dat onder de Palestijnen ook veel christenen zitten die, ja ja ja ja, ook veel te lijden hebben gehad onder de Isra�lieten. Dus wat betreft de vriendschap tussen joden en christenen zit de koran er toch echt naast. Zoals op wel meer punten (Ik word cynisch, maar dat word je vanzelf bij dit topic. Vrede in het midden-oosten, nee, op deze manier nooit).

Hoe durf jij nog over vrede te praten als jij al het onrecht goed zit te praten. Jij vindt toch dat israel het recht heeft om zich op deze wijze te verzetten. Het is internationaal bekend dat daar mensenrechten worden geschonden, en jij noemt het hun recht. Waarom doe jij geen legerpak aan en ga lekker daar onrecht plegen, of doen je broers en je vrienden het vuile werk al. 

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 07:00

In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

Murat, die tekst ken ik al.

Overigens! Een boeiende aanvulling: wisten jullie dat onder de Palestijnen ook veel christenen zitten die, ja ja ja ja, ook veel te lijden hebben gehad onder de Isra�lieten. Dus wat betreft de vriendschap tussen joden en christenen zit de koran er toch echt naast. Zoals op wel meer punten (Ik word cynisch, maar dat word je vanzelf bij dit topic. Vrede in het midden-oosten, nee, op deze manier nooit).

aa schij toch uit man 1 procent mischien laat me niet lachen

Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 07:01
In eerste instantie geplaatst door Murat

Pfarrer de onwetende schreef:

Omdat, als het aan de Arabieren had gelegen, alle joden waren uitgemoord en in de zee gedreven. D��rom verzetten zij zich zo fel en hard. En terecht, want anders hadden de Arabieren afgemaakt wat Hitler had laten liggen. En je kunt je voorstellen dat na WOII, waarbij heel de wereld zo'n beetje de Joden links had laten liggen, de Joden terecht nu voor zichzelf opkwamen. De wereld zorgde niet voor hen, dan zorgden ze wel voor zichzelf. En vandaar hun felle verzet tegen alles wat hen in de weg kwam.

In de laatste jaren heeft Sharon zijn best gedaan om bruggen te bouwen. Waar bijvoorbeeld de lafaard Arafat geen trek in had, omdat hij dan zijn vriendjes van de Jihaad zou verliezen.

En wat je geroep over het eeuwig oordeel betreft: laten we dat maar aan God overlaten. Ik denk dat alles anders uitpakt dan jij nu roept, maar dat heeft met mijn geloof te maken.

 

wij hebben de joden niet afgemaakt dat waren jullie, jullie waren de gene die altijd de joden hebben vervolgd dat waren niet de moslims, het is tijd dat jij je ogen open doet voor feiten en niet verzonnen verhalen, wie zat in de 16 eeuw de joden te vervolgen en hun massal af te maken, dat waren niet de moslims maar de christenen en waar gingen de joden dan heen vluchten ? oo ja dan wordt je wakker naar een islamitisch rijk namelijk het osmaanse rijk !!!!!!  en wat gebeurt er in de wo2 ja hoor weer  de christenen maken de joden af, zo een 6 miljoen joden vermoord in europa, sorry hoor maar dit werdt niet gebeurd in islamitische landen maar in christelijke landen en dan beweer jij dat de arabieren joden wouden afmaken, dan is het tijd dat jij wakker wordt, want de arabieren konden de joden heel wat eerder vermoorden !! ga jij maar afvragen waarom de paus niet heeft ingegrepen toen joden werden vermoordt !

In marokko worden de joden niet afgemaakt hoor. Nee daar zie je bijna niet wie wel of geen jood is.

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 07:01
In eerste instantie geplaatst door Murat, de naieveling

wij hebben de joden niet afgemaakt dat waren jullie, jullie waren de gene die altijd de joden hebben vervolgd dat waren niet de moslims, het is tijd dat jij je ogen open doet voor feiten en niet verzonnen verhalen, wie zat in de 16 eeuw de joden te vervolgen en hun massal af te maken, dat waren niet de moslims maar de christenen en waar gingen de joden dan heen vluchten ? oo ja dan wordt je wakker naar een islamitisch rijk namelijk het osmaanse rijk !!!!!!  en wat gebeurt er in de wo2 ja hoor weer  de christenen maken de joden af, zo een 6 miljoen joden vermoord in europa, sorry hoor maar dit werdt niet gebeurd in islamitische landen maar in christelijke landen en dan beweer jij dat de arabieren joden wouden afmaken, dan is het tijd dat jij wakker wordt, want de arabieren konden de joden heel wat eerder vermoorden !! ga jij maar afvragen waarom de paus niet heeft ingegrepen toen joden werden vermoordt !



Ik was er in de Middeleeuwen niet bij. Ik vind het wel afschuwelijk wat in de ME met de joden in europa is gebeurd. Ik ben bovendien niet Rooms-Katholiek, dus ik voel me niet verwant aan de paus. Wat de toenmalige paus in WO2 presteerde was absoluut slecht!
Ik heb vervolgens aan de orde gesteld wat er in de jaren 50 en 60 en 70 van de 20e eeuw in Isra�l gebeurde; haat van Arabieren tegenover Joden, volop, met als doel Israel de zee in te drijven. Ik zeg bovendien niet dat jij persoonlijk de Joden wilde afmaken - al twijfel ik wel enigszins aan participanten aan dit forum, die misschien wel zouden willen doen - maar ik zeg wel dat ik mij heel goed kan voorstellen dat de Joden in de tweede helft van de vorige eeuw geen enkel risico namen en duidelijk voor hun eigen hachje opkwamen, omdat heel de wereld, west-europa incluis (zeg maar 'wij') dat niet hebben gedaan.
Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 07:04
jij kan wel heel makkelijk over alles heen praten
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 07:08
In eerste instantie geplaatst door Murat

In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

Murat, die tekst ken ik al.

Overigens! Een boeiende aanvulling: wisten jullie dat onder de Palestijnen ook veel christenen zitten die, ja ja ja ja, ook veel te lijden hebben gehad onder de Isra�lieten. Dus wat betreft de vriendschap tussen joden en christenen zit de koran er toch echt naast. Zoals op wel meer punten (Ik word cynisch, maar dat word je vanzelf bij dit topic. Vrede in het midden-oosten, nee, op deze manier nooit).

aa schij toch uit man 1 procent mischien laat me niet lachen



Even gezocht: Anne van de Bijl, de oprichter van Open Doors, reisde door Israel. Een ontmoeting met een Palestijnse vrouw zette hem op het spoor van de Palestijnse christenen. Het is dan eind jaren zeventig. �Hier is ook een lijdende kerk. Ik ben Palestijnse, ik houd van de Here Jezus Christus en ik ben niet de enige. Er zijn duizenden christenen onder de Palestijnen en we worstelen om te kunnen overleven. In 1948 was 15% van de Palestijnen christen, nu nog maar 3%.�

Ik weet niet hoeveel het er nu zijn. 't Zijn er nog duizenden, dat wel. Ze hebben het niet gemakkelijk temidden van de ...... moslims..... want die zijn tolerant
Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 07:09

jullie europeanen hebben het gewoon verpest, geef het gewoon toe, jullie hebben de osmaanse rijk ten onder gebracht en het zaakje in het midden-oosten niet goed geregeld

Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 07:10
In eerste instantie geplaatst door Murat

jij kan wel heel makkelijk over alles heen praten


Ik praat er niet overheen. Nogmaals: ik vind het afschuwelijk wat is gebeurd. Maar ik was er niet bij en je kunt mij er ook niet aansprakelijk voor stellen. Net zo min als ik jou aansprakelijk stel voor de aanslagen die worden gepleegd in Israel en waar dan ook. Ik zeg toch niet dat elke moslim een bommengooier is omdat een paar van die idioten zichzelf opblazen. Nou dan. Hou mij ook niet verantwoordelijk voor wat toen gebeurd is.
Je mag me wel verantwoordelijk houden voor wat er nu gebeurd. En dan gaat mijn hart uit naar het joodse en het palestijnse volk. En dan waardeer ik Sharon om wat hij in de jaren 60 en 70 moest doen om zijn land te verdedigen tegen de 'Endl�sung' die Arabieren voor hem en Isra�l in petto hadden. Ik hoop op vrede, maar mijn hoop vervluchtigt.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <1234 5>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.