Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Mijn vertrek

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Hayaatie Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 13 februari 2012
Locatie: Rotterdam
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Hayaatie Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Mijn vertrek
    Geplaatst op: 13 februari 2012 om 20:28
In eerste instantie geplaatst door Noureddine

SAlam alaikum

Ameen broeder

Jammer dat je weggaat

inschallah zien we je in de toekomst terug

Jij ook een goed leven toegwenst

Wassalam alaikum

Respect voor deze broeder.Big smile
Hayaatie!
Jóuw islamitische levenswijze. Magazine voor Moslima's in Nederland en België.
FB: http://www.facebook.com/pages/Hayaatie/267346929982889
E: [email protected]
Url: www.hayaatie.nl
Terug naar boven
moslim_broeder Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 09 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 47
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslim_broeder Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2006 om 20:54

 a sallam aleykoem

jammer dat je weggaat broeder

ik hoop dat je in de toekomst nog trg komt

moge allah je het paradijs binnentrede (ook de rest op dit forum & buiten het forum)

wassalam

Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2006 om 18:27
Jammer macolm X,
Maar mijn oprechte beste wensen:-)
Je bijdrage aan dit forum zal ik zeker missen.

Terug naar boven
Moslima_Y Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 januari 2005
Online status: Offline
Berichten: 203
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_Y Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 januari 2006 om 08:21

In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Assalaamoe ehleykoom warahamatoelah wabaraktoehoe,

Beste PeterPan...

Juist andere meningen houden je geest scherp.

Dat is een feit maar het hant er ook vanaf hoeje die mening voortbrengt...

De vorm, waarin de meningen tot uiting komen, kunnen inderdaad ietwat beleefder.

Dat is ook waar maar dat moet langs beiden kanten komen �h zowel van de moslims als de niet-moslims...

Wat dat betreft moet ik Malcolm een groot compliment maken. Ondanks zijn overtuiging wist hij (uiteindelijk) de medemens in zijn/haar waarde te laten.

Klopt...

Het ga je goed, Malcolm.

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

 

{Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt naar goedheid, en goedheid leidt naar het Paradijs}

Neem een kijkeje op = > http://groups.msn.com/moeltazima
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 januari 2006 om 14:26

Het is niet goed alleen bevestiging te zoeken van wat je toch wel vind. Juist andere meningen houden je geest scherp.

De vorm, waarin de meningen tot uiting komen, kunnen inderdaad ietwat beleefder. Wat dat betreft moet ik Malcolm een groot compliment maken. Ondanks zijn overtuiging wist hij (uiteindelijk) de medemens in zijn/haar waarde te laten.

Ik zou willen dat dat proces bij mij net zo snel verliep.

Het ga je goed, Malcolm.

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 januari 2006 om 09:17

Asalaam Aleikum,

Jammer dat je weggaat broeder....vaak interessante en leerzame dingen van jou gelezen. Op dit forum gaat het altijd mis als het met politiek of met de vraag of Isa(vzmh) nou wel of niet de zoon van God zou zijn. En daar zijn inderdaad niet-Moslims zowel Moslims inclusief mezelf schuldig aan. Misschien is het beter om naar een forum te vrtrekken waar alleen maar Moslims komen...(ga ik denk ik ook maar eens doen)...Moge ALLAH je het beste schenken in de dunya en in het hiernamaals.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 januari 2006 om 04:09

 salam aleikum

valt het op dat ik ook weg ben al een poosje

maar ik ben makkelijk te missen he

 

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 januari 2006 om 14:48

Wat ik denk, weet je wel, denk ik.  Ik spreek je straks of morgen wel.

Idd leuk als 1000ste post :-)

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Paladin Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 juli 2005
Online status: Offline
Berichten: 350
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Paladin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 januari 2006 om 14:46

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X


Zoals ook als reactie op deze topic weer oneliners gedropt zullen worden.



Zie het maar eens te redden zonder ons


Het ga je goed Malcolm.










Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 januari 2006 om 12:01

 

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe Malcolm X,

Jammer dat er alweer een oude forumlid vertrekt. (Ik kan het wel begrijpen, maar het blijft jammer.)

Je plaatste leuke en interessante berichtjes / reacties.

Ook ik ben niet echt bepaald blij met de manier waarop dit forum is veranderd. Zoals jij ook al hebt aangegeven was in het begin nog te doen om wat kennis op te doen hier op het forum, maar naarmate er meerdere 'nieuwere' leden bij zijn gekomen (zowel moslims als niet-moslims) is de sfeer soms toch wat grimmiger geworden.

Maar goed, InchaAllaah wordt het allemaal nog beter & heb jij dan ook een reden om terug te komen.  Laten we daar allemaal naar streven.

Ik wens jou verder ook een goed leven toe InchaAllaah & moge Allaah soebhana wa ta3ala  jou InchaAllaah belonen voor al je goede daden & inzet op dit forum.

!! Amien !!

Djazaakallah voor je informatie / kennis.

Fi Amanillaah,

 

 

Je Zuster Fi Dien!! 

 

 

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Moslima_Y Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 januari 2005
Online status: Offline
Berichten: 203
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_Y Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 januari 2006 om 11:02


 

Assalaamoe ehleykoom warahamatoelah wabaraktoehoe,

Beste malcolmX,

Je topics waren meestal zeer leerrijk...

Ook zijn je reacties meestal to the point! Want ik kan er absoluut niet tegen waneer men rond de pot draait!

*En eigenlijk ben ik een beetje moe om dit forum nog langer te bezoeken zolang men geen constructieve topics weet aan te maken. Islamitische topics bijvoorbeeld...
waar mensen met minder kennis, zowel moslims als niet moslims wat van kunnen leren en waar men vragen over kan stellen.
En dat is meteen ook de zwakte van velen hier op basis van weinig kennis uitspraken doen of een negatieve mening geven.*

Daar ben ik het nu volledig mee eens! Ook ontken ik zeker niet dat ik soms ook negatieve meningen durf geven (wat niet wilt zeggen dat ik weinig kennis heb en kennis heeft tegenwoordig geen eind)

Ik wens jullie allen een goed leven toe inshallah. En ik hoop dat eenieder van jullie de weg van Allah swt zal vinden of op de weg van Allah swt zal blijven

Amien inch�allah en idem voor jou inch�allah�

Met vriendelijk groeten Oegt Y. fi dien

 

{Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt naar goedheid, en goedheid leidt naar het Paradijs}

Neem een kijkeje op = > http://groups.msn.com/moeltazima
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 januari 2006 om 10:53

assalaam aleykum.

moge Allah je behoeden,en inshallah zul je een gelukkig leven leiden wat leidt tot djennah inshallah.

hou je goed

waleykum salaam

laa ilaha illalah
Terug naar boven
katim110 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 48
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote katim110 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 januari 2006 om 10:51
je zei:  Dit is een forum mensen, niet de echte wereld.

ja precies dus waar maak je je druk om, broeder?
Terug naar boven
Noureddine Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 52
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noureddine Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 januari 2006 om 10:16

SAlam alaikum

Ameen broeder

Jammer dat je weggaat

inschallah zien we je in de toekomst terug

Jij ook een goed leven toegwenst

Wassalam alaikum

Onze Heer, Uw Barmhartigheid en Kennis omvatten alle zaken, vergeef daarom degenen die berouw tonen en die uw Weg volgen en bescherm hen tegen de bestraffing van de Hel (Surah 40 : Ayah 7)
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 januari 2006 om 10:05
Salaam aleikum allemaal,

Aangezien dit mijn 1000e post wordt vond ik het een goede aanleiding om afscheid te nemen van het forum.
Ik ben eind 2004 lid geworden met de intentie om meer kennis te vergaren en kennis te delen. En dit lukte ook wel redelijk aardig in het begin, maar langzamerhand werd het steeds moeilijker om hier van andere mensen te leren. Zowel van moslims als niet moslims daargelaten de uitzonderingen.
De focus is steeds meer komen te liggen op een strijd tussen de forumleden over wie er gelijk heeft en wie er de beste verhulde uitlatingen kan doen of kwetsingen kan uiten.
De tendens van de niet moslims hier op het forum is verschoven van een discussie naar het maken van verwijten, en het droppen van nietszeggende kwetsende en generaliserende opmerkingen. Daartegenover is de tendens van de moslims hier geworden om zoveel mogelijk kwetsende uitlatingen in de richting van de niet moslims te uiten.
Het verheerlijken van mensen die bloed aan hun handen hebben van onschuldige burgers en die verdwaald zijn tegenover het vervloeken van de profeet vzmh, het uiten van beschuldigingen aan zijn adres en met alle mogelijke middelen proberen vast te houden aan het angstbeeld van hoe de moslims zijn.

Dit is een forum mensen, niet de echte wereld. Wat mensen hier zeggen uit provocatie hoeft niet garant te staan voor elke moslim of niet moslim die niet aangesloten is bij dit forum.
Begrip voor elkaar is hier vaak ver te zoeken, maar toch is dit niet de reden waarom ik hier geen lid meer wil zijn. Reden is dat ik het zat ben om keer op keer de negatieve opmerkingen te lezen in topics die daar niet voor bedoeld zijn. Mensen die dingen zeggen om te provoceren en daarmee elke topic verzieken omdat het altijd uitmond in wij-zij discussies.

Zoals ook als reactie op deze topic weer oneliners gedropt zullen worden.

En begrijp me goed iedereen kan wel eens boos zijn, da�s niet het probleem, maar ik kan eenieder hier garanderen dat het niet zo was zoals het nu is toen ik net lid werd.

Ongeacht leeftijd, religie of politieke voorkeur moet er wat meer nagedacht worden voordat er iets geplaatst word. Want het bekruipt mij het gevoel dat dit bijna niet meer gebeurd en dat mensen alleen maar reageren om te reageren.

Als je echt goede intenties hebt, toon deze dan, en ga niet bewust een ander provoceren, maar probeer punten te vinden waar je dezelfde mening deelt, en zodra begrip voor mekaar is dan kun je eerlijk het debat aangaan.

Ook mensen heb ik niet echt het gevoel gehad dat ik een bijdrage heb mogen leveren. Ik heb net zo goed een tijdje meegedaan aan de zinloze discussies zoals die er nu zijn.
En eigenlijk ben ik een beetje moe om dit forum nog langer te bezoeken zolang men geen constructieve topics weet aan te maken. Islamitische topics bijvoorbeeld...
waar mensen met minder kennis, zowel moslims als niet moslims wat van kunnen leren en waar men vragen over kan stellen.
En dat is meteen ook de zwakte van velen hier op basis van weinig kennis uitspraken doen of een negatieve mening geven.

Goed, ik zal het kort houden verder. Ik wens jullie allen een goed leven toe inshallah. En ik hoop dat eenieder van jullie de weg van Allah swt zal vinden of op de weg van Allah swt zal blijven.
En misschien zal mijn vertrek misschien zelfs bijdragen aan de verbetering van de sfeer hier
Weer een rotte appel weg
Ik dank jullie allen voor de leuke discussies die ik hier heb mogen voeren en die ik heb mogen lezen.
Djazakallah voor alles mensen, en moge Allah swt jullie allen beschermen.

En onthoud atlijd voor je alle kennis in pacht denkt te hebben, "Boven elke wetende, staat de Alwetende" (El- Quran El-Kareem 12:76;Jozef/Yoesof)

Salaam Aleikum,

Malcolm X

Ps. Mocht het in de toekomst ooit weer interessant worden dan sluit ik niet uit terug te keren, maar ga daar voorlopig maar niet van uit.
"Science without religion is lame, religion without science is blind." Albert Einstein
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.