Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Leugens van 11 september!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Leugens van 11 september!
    Geplaatst op: 20 februari 2006 om 12:56

Asalaam alaikoum,

Klik op de volgende link om een anderhalf uur durende film(met Nederlandse ondertiteling) over de leugens van 11 september te bekijken. Zeer de moeite waard!

http://streaming.reopen911.org/video/PainfulDeceptions_dutch .html

Wa salaam alaikoum.

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
vradig Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 258
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote vradig Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2006 om 14:43

ik heb de eerste 5 minuten gezien. De stelling is dat het WTC is opgeblazen met explosieven?

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2006 om 15:10
Ja.
Terug naar boven
vradig Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 258
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote vradig Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2006 om 15:17

het is wel duidelijk dat er enige dingen die niet kloppen, maar als het zo is zoals in het filmpje te zien is weet ik niet en kan ik niet beoordelen. Daar moet je lang op studeren
Een documentaire, die je zo uit de videotheek kunt halen, is Fahrenheit 9/11, die ook laat zien dat het ook niet helemaal klopt. Voorbeeld: de meeste kapers kwamen bv uit Saudi-Arabi�, maar Saudi-Arabi� is niet binnengevallen, maar andere landen, ws. om de olie. Nu doen ze daar volgens mij ook goede dingen. Saddam H. was ook geen pretje enzo, maar goed.
Een ander voorbeeld: ook werd de familie van bin Laden niet lastig gevallen door de VS na 9/11, maar op een geheime manier het land uitgesmokkeld zonder hen te ondervragen.. Mmm op z'n minst vreemd.

Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2006 om 16:05
Het meest veelzeggende vond ik een klein berichtje dat haast nergens aandacht heeft gekregen.
Dat kwam uit een intervieuw met Al Gore .
Die verklaarde de boute bewering dat er nooit een 11 sept. zou hebben plaats gevonden als hij gekozen zou zijn geweest.
Toen ik dat las gingen bij mij direct mijn voelsprieten overeind staan :-)

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2006 om 03:47

In eerste instantie geplaatst door *Kimmie*

En die vliegtuigen vlogen toevallig op hetzelfde moment in de torens als die explosieven ontploften?

 

Net zoals een verdachte die toevallig bij een delict aanwezig is en totaal onschuldig blijkt te zijn.

 

Je bent schuldig tot het tegendeel bewezen is?

 

Groeten,

 

Marocaantje

 

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2006 om 15:39
In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

Het meest veelzeggende vond ik een klein berichtje dat haast nergens aandacht heeft gekregen.
Dat kwam uit een intervieuw met Al Gore .
Die verklaarde de boute bewering dat er nooit een 11 sept. zou hebben plaats gevonden als hij gekozen zou zijn geweest.
Toen ik dat las gingen bij mij direct mijn voelsprieten overeind staan :-)



Misschien zou Sharon, onder Al Gore, niet de Tempelberg zijn opgelopen.
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2006 om 15:51
Misschien zou er al geen tempelberg meer geweest zijn...
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 februari 2006 om 04:51
kijk of het nu leugens zijn of niet,het is niet goed te praten wat er allemaal is gebeurd. en het pentagon was een jaar op voorhand al verwittigd over de aanslagen. dus als iemand hier de schuld moet krijgen voor de onschuldige doden dan is het wel de Amerikaanse overheid.
laa ilaha illalah
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 februari 2006 om 16:20
Neen, Kimmie, dat is allemaal bedrog.
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 februari 2006 om 16:43

 

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 februari 2006 om 16:48

Beste Vradig,

Bekijk het hele filmpje en vel dan je oordeel. Immers je docent keek ook niet de helft van je tentamen na, maar het hele tentamen, nietwaar?

 

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 februari 2006 om 07:48

 

Als je die verdachte met vliegtuig en al een toren ziet invliegen voor het oog van half New York en ongeveer  1.000 TV zenders wereldwijd, lijkt me dat toch wel overtuigend bewijs...

Niet alles is misschien wat het lijkt.

Dat zou jij toch moeten weten.



Groeten,


Marocaantje

 

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 februari 2006 om 12:07

Aleikoem salaam,

Interresant oegty-lief. Djazakie Allah geiran.

Wa Aleikoem Salaam

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Islam01 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 304
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Islam01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 februari 2006 om 14:45

Ik geloofde al niks van.

Ookal was osama binladen achter de aanslagen dan was dit geen reden om irak binnen te vallen.

De echte motief om irak binnen te vallen was omdat zij grote agendaplannen hebben gemaakt voor middenoosten.

Na irak is iran aan de buurt.

Deze terroristen uit de amerika moeten bestraft worden.

Begin met Bush.

 

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 februari 2006 om 15:17

Nogmaals mijn vraag aan de moslims hier:

Wat had Amerika moeten/kunnen doen na de aanslagen van 1109?

Ik heb ooit 1 antwoord gekregen, hetgeen behalve veelzeggend ook enigszins absurdistisch was: "Amerika had naar Bin Laden moeten luisteren".

Dus beste moslims, beantwoord aub. mijn vraag.

 

Terug naar boven
Ayoub Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ayoub Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 februari 2006 om 14:24

assalamou alaikoum

jazak allah gayran.., heel interessant..

wasalaam alaikoum

 

Terug naar boven
Islam01 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 304
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Islam01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 februari 2006 om 07:11
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Nogmaals mijn vraag aan de moslims hier:

Wat had Amerika moeten/kunnen doen na de aanslagen van 1109?

Ik heb ooit 1 antwoord gekregen, hetgeen behalve veelzeggend ook enigszins absurdistisch was: "Amerika had naar Bin Laden moeten luisteren".

Dus beste moslims, beantwoord aub. mijn vraag.

 

 

 

Salaam peterpan,

Amerika heeft al grote fout gemaakt om via leugens irak binnen te vallen.

Wat waren ookal weer de reden waarom irak binnengevallen werd??

Irak heeft massavernietigingswapens(Grote ONZIN)

Saddam Hussein heeft connecties met Al-Qaida(Grote ONZIN)

Ik geloof niet dat osama binladen achter de aanslagen zat dus in mijn ogen is USA een kwaadaardige natie(ik bedoel hiermee de amerikaanse regering).

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.