Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

heel jammer

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Wessel Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 26 maart 2006
Online status: Offline
Berichten: 46
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Wessel Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: heel jammer
    Geplaatst op: 27 maart 2006 om 20:55
Zulke filmpjes brengen volgens mij alleen maar haat ik zat net op andere site en zag deze filmpje echt jammer hoe we omgaan met elkaar.

http://variatee.vara.nl/mediaplayer/...lmID=199370&#t

Dit is geen Humor maar uitlokkerij zoals die spotprents belachlijk al kunnen we met zijn allen zeggen: Vrijheid van meningsuiting

Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 maart 2006 om 06:23
hehe Wessel begrijpt ons, mischien wordt hij binnenkort moslim Insha'Allaah
Terug naar boven
Wessel Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 26 maart 2006
Online status: Offline
Berichten: 46
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Wessel Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 maart 2006 om 08:51
Nee, Nee dat ook weer niet maar ik hou niet van opstokerij.
Deze filmpje en hoe wilders en hersi Ali bezig zijn(en volgens mij nog veel meer)hebben alleenmaar negetief inpakt op het matschapij. Dus daarom ben ik ook tegen zulke filmpjes ze noemen de probleem niet, maaar krieeren zelf een probleem.
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 maart 2006 om 14:00

Mischien nu niet, maar de deur voor het berouw is open totdat je doods gerochel begint, volgens profeet Mohammad . En die deur is zo groot, dat je meer dan 40 jaar van de ene kant naar het andere kant van de deur zou kunnen reizen, dat is de deur van het berouw.

 

Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 maart 2006 om 14:27

wessel mij doen deze filmpje werkelijk niks,

ik ben echtw el een moslima en ik probeer het geloof ook zo goed mogelijk te praktiseren maar hier kan ik alleen maar om lachen wateen mogolen! haha (sorry voor het woord zeg ik tegen iedereen)

nee mijn geloof is sterk en zelfs die spotprenetn word ik niet boos om, omdat mijn profeet saws. dat niet is, hij is de meest vredelievende persoon op de wereld en wist je dat hij zelfs nooit een kinderleugentje heeft verteld. zelfs mensen die geen moslim zijn hebben onze profeet als voorbeeld voor de mensheid verklaard (lijst met namen en wat ze hebben gezecht volgt onder deze topic inshaAllah)

okido dus maak je niet druk en lach er een keertje om die mensen weten niet waarover ze het hebben. als ze het wisten dan had niemand het voor 1000.000,00 gezongen.

en natuurlijk stookt het wel haat maar dat gebeurd bij mensen die niet veel kennis hebben en natuurlijkik haat het van binnen ook, maar onze profeet vzmh. is ons voorbeeld en wij dienen naar dat voorbeeld te streven.

onze profeet saws, is zelfs een keer inelkaar geslagen tot bloedends toe, toen zijn metgezelle hem vroegen wie het had gedaan en ze hoorde wie het waren, vroegen ze aan mijn profeet saws. of ze hun mogten doden, onze profeet saws. heeft toen gezecht tegen hun dat niet te doen en vroeg aan god , Allah de mensen wie hem dit aangedaan hadden hen te vergeven en hen te leiden! wonderbaarlijk.

groetjes malikah.

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 maart 2006 om 21:27

En diezelfde Mohammed gaat akkoord met het vermoorden van ex-moslims die naar een ander geloof zijn overgestapt?

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 maart 2006 om 00:15

ja wanneer deze mensen verderf over de islaam zaaien dan is hetbeter voor hunzelf om gedood te worden, in deze tijd gebeurd dat niet, en je kan ook zien wat voor een schade dat heefttoegericht, jij bvb hebt eentotaal verkeerd beeld overde islaam. dus ik weet niet of het zinnig is om hier tekst en uitleg aan te geven, maar zal een korte beschrijving geven,

vrouwen besnijdenis, sins hirsy ali in nederland is denken mensen dat het is toegestaan om vrouwen te besnijden nu het volgende;

 Er bestaat idd een soort van besnijdenis voor vrouwen, dat is een sneetje is het kapje dat over de gevoelige plaats heen komt, wat de bevrediging tegenhoud. Ze maken er een heel klein sneetje in, zodat de vrouw later ook plezier in het huwelijk kan beleven (haha je weet wat ik bedoel) heel veel vrouwen kunnen grof gezecht niet klaarkomen, dit m,aakt het wel mogelijk

Mensen van tegenwoordig denken dat de islaam het toestaat om de gehele gebeurte er af te snijden, nou die mensen gaan echt geen beloning krijgen die dat doen, en bij ons is de beloning zeer heilig. Wand het tegenovergestelde is een bestraffing.

 

mensen zoals jij zijn gewoon een beetje stug van karakter, als ik zeg dat daareen appel ligt zal jij stug volhouden dat er een fiets staat.

 

vrouwen bedekking, het is idd zodat mannen zich niet verkijken op een vrouw en zodat ze rustig naar huis kunnen gaan naar hun eigen vrouw. en vrouwen voelen zich veiliger,

en dan kan je boe ba of wat dan ook roepen dit is gewoon zo, vrouwen voelen zich heerlijk met hun gewaad.

 

als jij je nieuwe fiets buiten open laat staan dan kan je toch ook garanderen dat hij gejat word, of ga je dan ook zeggen, nee maar ze moeten er afblijven, die fiets heeft ook het recht om open te staan??

 

nee, maar goed laaaat maar je snapt het niet ....

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 maart 2006 om 02:24
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

En diezelfde Mohammed gaat akkoord met het vermoorden van ex-moslims die naar een ander geloof zijn overgestapt?

 

Niet volgens de Koran Peter.....
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 maart 2006 om 02:30
In eerste instantie geplaatst door malikah

ja wanneer deze mensen verderf over de islaam zaaien dan is hetbeter voor hunzelf om gedood te worden, in deze tijd gebeurd dat niet, en je kan ook zien wat voor een schade dat heefttoegericht, jij bvb hebt eentotaal verkeerd beeld overde islaam. dus ik weet niet of het zinnig is om hier tekst en uitleg aan te geven, maar zal een korte beschrijving geven,

vrouwen besnijdenis, sins hirsy ali in nederland is denken mensen dat het is toegestaan om vrouwen te besnijden nu het volgende;

 Er bestaat idd een soort van besnijdenis voor vrouwen, dat is een sneetje is het kapje dat over de gevoelige plaats heen komt, wat de bevrediging tegenhoud. Ze maken er een heel klein sneetje in, zodat de vrouw later ook plezier in het huwelijk kan beleven (haha je weet wat ik bedoel) heel veel vrouwen kunnen grof gezecht niet klaarkomen, dit m,aakt het wel mogelijk

Mensen van tegenwoordig denken dat de islaam het toestaat om de gehele gebeurte er af te snijden, nou die mensen gaan echt geen beloning krijgen die dat doen, en bij ons is de beloning zeer heilig. Wand het tegenovergestelde is een bestraffing.

 

mensen zoals jij zijn gewoon een beetje stug van karakter, als ik zeg dat daareen appel ligt zal jij stug volhouden dat er een fiets staat.

 

vrouwen bedekking, het is idd zodat mannen zich niet verkijken op een vrouw en zodat ze rustig naar huis kunnen gaan naar hun eigen vrouw. en vrouwen voelen zich veiliger,

en dan kan je boe ba of wat dan ook roepen dit is gewoon zo, vrouwen voelen zich heerlijk met hun gewaad.

 

als jij je nieuwe fiets buiten open laat staan dan kan je toch ook garanderen dat hij gejat word, of ga je dan ook zeggen, nee maar ze moeten er afblijven, die fiets heeft ook het recht om open te staan??

 

nee, maar goed laaaat maar je snapt het niet ....

Denk je nou werkelijk malikah dat God eerst iets crieerd aan de mens,om het vervolgens door de mens zelf af te laten breken.En kom nou niet aan met dat doe je met je nagels,haar en baard ook.Vrouwen hebben het recht van God gekregen om genot te ervaren tijdens sex.Dit is niet alleen aan de man besteed,denk ff logisch na.... "This is a man's world".... Denken sommige mannen nog steeds.Zij willen voorkomen dat vrouwen dit genot voelen,denkende dat dit overspel zal tegengaan. 
Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Thorax Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 maart 2006 om 02:31
In eerste instantie geplaatst door malikah

ja wanneer deze mensen verderf over de islaam zaaien dan is hetbeter voor hunzelf om gedood te worden, in deze tijd gebeurd dat niet, en je kan ook zien wat voor een schade dat heefttoegericht, jij bvb hebt eentotaal verkeerd beeld overde islaam. dus ik weet niet of het zinnig is om hier tekst en uitleg aan te geven, maar zal een korte beschrijving geven,

vrouwen besnijdenis, sins hirsy ali in nederland is denken mensen dat het is toegestaan om vrouwen te besnijden nu het volgende;

 Er bestaat idd een soort van besnijdenis voor vrouwen, dat is een sneetje is het kapje dat over de gevoelige plaats heen komt, wat de bevrediging tegenhoud. Ze maken er een heel klein sneetje in, zodat de vrouw later ook plezier in het huwelijk kan beleven (haha je weet wat ik bedoel) heel veel vrouwen kunnen grof gezecht niet klaarkomen, dit m,aakt het wel mogelijk

Mensen van tegenwoordig denken dat de islaam het toestaat om de gehele gebeurte er af te snijden, nou die mensen gaan echt geen beloning krijgen die dat doen, en bij ons is de beloning zeer heilig. Wand het tegenovergestelde is een bestraffing.

 

mensen zoals jij zijn gewoon een beetje stug van karakter, als ik zeg dat daareen appel ligt zal jij stug volhouden dat er een fiets staat.

 

vrouwen bedekking, het is idd zodat mannen zich niet verkijken op een vrouw en zodat ze rustig naar huis kunnen gaan naar hun eigen vrouw. en vrouwen voelen zich veiliger,

en dan kan je boe ba of wat dan ook roepen dit is gewoon zo, vrouwen voelen zich heerlijk met hun gewaad.

 

als jij je nieuwe fiets buiten open laat staan dan kan je toch ook garanderen dat hij gejat word, of ga je dan ook zeggen, nee maar ze moeten er afblijven, die fiets heeft ook het recht om open te staan??

 

nee, maar goed laaaat maar je snapt het niet ....



Mijn beeld over de islam is het beeld dat de islam van zichzelf cre�ert. Feit is dat in Afghanistan de moslims een tot het christelijk geloof bekeerde willen vermoorden. Als de rechter het niet laat doen, doen ze het zelf wel. Ik zou zeggen; die islam mag van mij verboden worden. Om te beginnen in Nederland. En wie dat niet wil: Afghanistan schijnt een leuk land te zijn. Groetjes.
Terug naar boven
Moslima_Y Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 januari 2005
Online status: Offline
Berichten: 203
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_Y Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 maart 2006 om 06:40
Assalaamoe ehelykoom warahmatoelah wabarkatoehoe,

Nou wat voor een "onzin"

Men veralgemeent alles. Zijn alle moslims werkelijk zo. En zijn het wel moslims die werkelijk zo zijn ???

Respect is soms echt wel ver te zoeken �h!

En respect moet wel langs beide kanten komen.

Al-hamdulilah weten wij moslims beter en ik hoop de niet-moslims ook.

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien
{Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt naar goedheid, en goedheid leidt naar het Paradijs}

Neem een kijkeje op = > http://groups.msn.com/moeltazima
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 maart 2006 om 07:48

Denk je nou werkelijk malikah dat God eerst iets crieerd aan de mens,om het vervolgens door de mens zelf af te laten breken.En kom nou niet aan met dat doe je met je nagels,haar en baard ook.Vrouwen hebben het recht van God gekregen om genot te ervaren tijdens sex.??? uhm wat zeg ik dan??Dit is niet alleen aan de man besteed,denk ff logisch na....ja heel logisch// "This is a man's world".... Denken sommige mannen nog steeds.Zij willen voorkomen dat vrouwen dit genot voelen,denkende dat dit overspel zal tegengaan. haha hoelaaat was het bij jouw toen je het stukje terug schreef? 

uhm ruud.. volgends mij heb je niet helemaal goed begrepen wat ik heb geschreven, dus evenvoor de duidelijkheid.

bij sommige vrouwen is het moeilijk om klaartekomen ja en ik schrijf dus niet dat ze de heleboel er af moeten halen dat juist niet!! ik schrijf totaal iets anders, dat er een klein sneetje in het kapje dat OVER het gevoelige gedeelte komt gemaakt word, bij sommige vrouwen zit het kapje er namelijk erg ver overheen. daardoor kunnen ze moeilijk klaarkomen. ja even grof gezecht. ja dus het klaarkomen word er door vergemakkelijkt.

en kom nou niet aan met er zit geen kapje over het gevoelige gedeelte of ben gespecialiceerd in dat gedeelte hahah grapje..

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 maart 2006 om 07:56
In eerste instantie geplaatst door malikah

Denk je nou werkelijk malikah dat God eerst iets crieerd aan de mens,om het vervolgens door de mens zelf af te laten breken.En kom nou niet aan met dat doe je met je nagels,haar en baard ook.Vrouwen hebben het recht van God gekregen om genot te ervaren tijdens sex.??? uhm wat zeg ik dan??Dit is niet alleen aan de man besteed,denk ff logisch na....ja heel logisch// "This is a man's world".... Denken sommige mannen nog steeds.Zij willen voorkomen dat vrouwen dit genot voelen,denkende dat dit overspel zal tegengaan. haha hoelaaat was het bij jouw toen je het stukje terug schreef? 

uhm ruud.. volgends mij heb je niet helemaal goed begrepen wat ik heb geschreven, dus evenvoor de duidelijkheid.

bij sommige vrouwen is het moeilijk om klaartekomen ja en ik schrijf dus niet dat ze de heleboel er af moeten halen dat juist niet!! ik schrijf totaal iets anders, dat er een klein sneetje in het kapje dat OVER het gevoelige gedeelte komt gemaakt word, bij sommige vrouwen zit het kapje er namelijk erg ver overheen. daardoor kunnen ze moeilijk klaarkomen. ja even grof gezecht. ja dus het klaarkomen word er door vergemakkelijkt.

en kom nou niet aan met er zit geen kapje over het gevoelige gedeelte of ben gespecialiceerd in dat gedeelte hahah grapje..

Het kapje ken ik,ik dacht alleen ff dat je voor het slopen van het geheel was.Maar ok het is me nu duidelijk.  
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 maart 2006 om 14:45
dus het kapje moet van de gevoelige plaats af en over het hoofd????
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 maart 2006 om 14:53
In eerste instantie geplaatst door Moslima_Y

Assalaamoe ehelykoom warahmatoelah
wabarkatoehoe,

Nou wat voor een "onzin"

Men veralgemeent alles. Zijn alle moslims werkelijk zo. En zijn het
wel moslims die werkelijk zo zijn ???

Respect is soms echt wel ver te zoeken �h!

En respect moet wel langs beide kanten komen.

Al-hamdulilah weten wij moslims beter en ik hoop de niet-moslims ook.

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien


moslima Y,
je stelt dat niet alle moslims zo zijn dat ze vinden dat een moslim die
christen wordt dood moet.
Ik geloof onmiddelijk dat jij niet zo bent. maar een paar dagen terug deed
ik een poll op dit forum met de vraag of men vond dat die Abdul
Rachman dood moest en 86 % vond van wel. Vind je het gek dat zoiets bij
niet moslims veel verontwaardiging oproept? Het is gewoon niet te
verdedigen, zelfs niet met de koran in de hand.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 maart 2006 om 14:57
In eerste instantie geplaatst door Wessel

Zulke filmpjes brengen volgens mij alleen maar haat ik
zat net op andere site en zag deze filmpje echt jammer hoe we omgaan
met elkaar.filmID=199370&#t">http://variatee.vara.nl/mediaplayer/
...lmID=199370&#t
Dit is geen Humor maar uitlokkerij zoals die
spotprents belachlijk al kunnen we met zijn allen zeggen: Vrijheid van
meningsuiting



Grappig filmpje! Ze steken met alles de draak, maar vooral met de
nederlandse roddelcultuur en kleinburgerlijke angsthazerij en natuurlijk;
ook een beetje de moslims. maar beslist niet haatzaaierig. eerder
relativerend. Ik heb geprobeerd me voor te stellen als er in die toon een
filmpje over christenen gemaakt zou worden... en ik moet vast stellen dat
ik me zeker zo geamuseerd zou hebben.

humor relativeert. een volk dat geen humor kent en geen lichte spot
verdraagt neemt zichzelf veel te serieus en dat grenst aan
grootheidswaan...
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2006 om 03:50
In eerste instantie geplaatst door malikah

wessel mij doen deze filmpje werkelijk niks,

ik ben echtw el een moslima en ik probeer het geloof ook zo goed mogelijk te praktiseren maar hier kan ik alleen maar om lachen wateen mogolen! haha (sorry voor het woord zeg ik tegen iedereen)

nee mijn geloof is sterk en zelfs die spotprenetn word ik niet boos om, omdat mijn profeet saws. dat niet is, hij is de meest vredelievende persoon op de wereld en wist je dat hij zelfs nooit een kinderleugentje heeft verteld. zelfs mensen die geen moslim zijn hebben onze profeet als voorbeeld voor de mensheid verklaard (lijst met namen en wat ze hebben gezecht volgt onder deze topic inshaAllah)

okido dus maak je niet druk en lach er een keertje om die mensen weten niet waarover ze het hebben. als ze het wisten dan had niemand het voor 1000.000,00 gezongen.

en natuurlijk stookt het wel haat maar dat gebeurd bij mensen die niet veel kennis hebben en natuurlijkik haat het van binnen ook, maar onze profeet vzmh. is ons voorbeeld en wij dienen naar dat voorbeeld te streven.

onze profeet saws, is zelfs een keer inelkaar geslagen tot bloedends toe, toen zijn metgezelle hem vroegen wie het had gedaan en ze hoorde wie het waren, vroegen ze aan mijn profeet saws. of ze hun mogten doden, onze profeet saws. heeft toen gezecht tegen hun dat niet te doen en vroeg aan god , Allah de mensen wie hem dit aangedaan hadden hen te vergeven en hen te leiden! wonderbaarlijk.

groetjes malikah.

Asalaam Aleikum zuster,

Waarom gebruik je het woord mongolen als scheldnaam? Als er iets is wat ik altijd heel erg heb gevonden en waar ik niet tegen kan is als men een ander een mongool noemt. (heb er in het verleden al ruzie met mensen om gehad als ze dat als scheldwoord gebruikten tegen een ander) Al heb je een hekel aan iemand maar noem hem geen mongool want daarmee doe je de echte mongolen tekort mee. Het zou ook niet leuk zijn voor iemand die hier het forum bezoekt en misschien wel een mongooltje als broertje of zusje heeft en zulke woorden uit de mond van een praktizerende Moslima hoort komen.Mongolen zijn ook mensen die door ALLAH SWT zijn geschapen.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2006 om 04:01
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door malikah

wessel mij doen deze filmpje werkelijk niks,

ik ben echtw el een moslima en ik probeer het geloof ook zo goed mogelijk te praktiseren maar hier kan ik alleen maar om lachen wateen mogolen! haha (sorry voor het woord zeg ik tegen iedereen)

nee mijn geloof is sterk en zelfs die spotprenetn word ik niet boos om, omdat mijn profeet saws. dat niet is, hij is de meest vredelievende persoon op de wereld en wist je dat hij zelfs nooit een kinderleugentje heeft verteld. zelfs mensen die geen moslim zijn hebben onze profeet als voorbeeld voor de mensheid verklaard (lijst met namen en wat ze hebben gezecht volgt onder deze topic inshaAllah)

okido dus maak je niet druk en lach er een keertje om die mensen weten niet waarover ze het hebben. als ze het wisten dan had niemand het voor 1000.000,00 gezongen.

en natuurlijk stookt het wel haat maar dat gebeurd bij mensen die niet veel kennis hebben en natuurlijkik haat het van binnen ook, maar onze profeet vzmh. is ons voorbeeld en wij dienen naar dat voorbeeld te streven.

onze profeet saws, is zelfs een keer inelkaar geslagen tot bloedends toe, toen zijn metgezelle hem vroegen wie het had gedaan en ze hoorde wie het waren, vroegen ze aan mijn profeet saws. of ze hun mogten doden, onze profeet saws. heeft toen gezecht tegen hun dat niet te doen en vroeg aan god , Allah de mensen wie hem dit aangedaan hadden hen te vergeven en hen te leiden! wonderbaarlijk.

groetjes malikah.

Asalaam Aleikum zuster,

Waarom gebruik je het woord mongolen als scheldnaam? Als er iets is wat ik altijd heel erg heb gevonden en waar ik niet tegen kan is als men een ander een mongool noemt. (heb er in het verleden al ruzie met mensen om gehad als ze dat als scheldwoord gebruikten tegen een ander) Al heb je een hekel aan iemand maar noem hem geen mongool want daarmee doe je de echte mongolen tekort mee. Het zou ook niet leuk zijn voor iemand die hier het forum bezoekt en misschien wel een mongooltje als broertje of zusje heeft en zulke woorden uit de mond van een praktizerende Moslima hoort komen.Mongolen zijn ook mensen die door ALLAH SWT zijn geschapen.

Salaam.

Jullie discrimineren net zo hard,dus je hebt geen enkel recht van spreken.Wat namelijk niet gelijk is aan jullie geloof deugt immers niet.
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2006 om 04:59
In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door malikah

wessel mij doen deze filmpje werkelijk niks,

ik ben echtw el een moslima en ik probeer het geloof ook zo goed mogelijk te praktiseren maar hier kan ik alleen maar om lachen wateen mogolen! haha (sorry voor het woord zeg ik tegen iedereen)

nee mijn geloof is sterk en zelfs die spotprenetn word ik niet boos om, omdat mijn profeet saws. dat niet is, hij is de meest vredelievende persoon op de wereld en wist je dat hij zelfs nooit een kinderleugentje heeft verteld. zelfs mensen die geen moslim zijn hebben onze profeet als voorbeeld voor de mensheid verklaard (lijst met namen en wat ze hebben gezecht volgt onder deze topic inshaAllah)

okido dus maak je niet druk en lach er een keertje om die mensen weten niet waarover ze het hebben. als ze het wisten dan had niemand het voor 1000.000,00 gezongen.

en natuurlijk stookt het wel haat maar dat gebeurd bij mensen die niet veel kennis hebben en natuurlijkik haat het van binnen ook, maar onze profeet vzmh. is ons voorbeeld en wij dienen naar dat voorbeeld te streven.

onze profeet saws, is zelfs een keer inelkaar geslagen tot bloedends toe, toen zijn metgezelle hem vroegen wie het had gedaan en ze hoorde wie het waren, vroegen ze aan mijn profeet saws. of ze hun mogten doden, onze profeet saws. heeft toen gezecht tegen hun dat niet te doen en vroeg aan god , Allah de mensen wie hem dit aangedaan hadden hen te vergeven en hen te leiden! wonderbaarlijk.

groetjes malikah.

Asalaam Aleikum zuster,

Waarom gebruik je het woord mongolen als scheldnaam? Als er iets is wat ik altijd heel erg heb gevonden en waar ik niet tegen kan is als men een ander een mongool noemt. (heb er in het verleden al ruzie met mensen om gehad als ze dat als scheldwoord gebruikten tegen een ander) Al heb je een hekel aan iemand maar noem hem geen mongool want daarmee doe je de echte mongolen tekort mee. Het zou ook niet leuk zijn voor iemand die hier het forum bezoekt en misschien wel een mongooltje als broertje of zusje heeft en zulke woorden uit de mond van een praktizerende Moslima hoort komen.Mongolen zijn ook mensen die door ALLAH SWT zijn geschapen.

Salaam.

Jullie discrimineren net zo hard,dus je hebt geen enkel recht van spreken.Wat namelijk niet gelijk is aan jullie geloof deugt immers niet.
Sinds wanneer heet jij Malikah? Ik had het toch niet tegen jou Ruud!! Ik spreek mijn zuster aan op iets in de hoop dat ze er wat mee zal doen en daar moet jij je niet mee bemoeien. Als ik had geschreven dat ze het woordje kafier niet mocht gebruiken had ik zeer waarschijnlijk wel bijval van jou gehad. En zoals je weet is kafier niet beledigend bedoeld maar mongool wel!! ALLAH SWT noemt mensen geen mongool maar noemt wel de ongelovigen (kafiers/kufaar)
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2006 om 09:08
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door malikah

wessel mij doen deze filmpje werkelijk niks,

ik ben echtw el een moslima en ik probeer het geloof ook zo goed mogelijk te praktiseren maar hier kan ik alleen maar om lachen wateen mogolen! haha (sorry voor het woord zeg ik tegen iedereen)

nee mijn geloof is sterk en zelfs die spotprenetn word ik niet boos om, omdat mijn profeet saws. dat niet is, hij is de meest vredelievende persoon op de wereld en wist je dat hij zelfs nooit een kinderleugentje heeft verteld. zelfs mensen die geen moslim zijn hebben onze profeet als voorbeeld voor de mensheid verklaard (lijst met namen en wat ze hebben gezecht volgt onder deze topic inshaAllah)

okido dus maak je niet druk en lach er een keertje om die mensen weten niet waarover ze het hebben. als ze het wisten dan had niemand het voor 1000.000,00 gezongen.

en natuurlijk stookt het wel haat maar dat gebeurd bij mensen die niet veel kennis hebben en natuurlijkik haat het van binnen ook, maar onze profeet vzmh. is ons voorbeeld en wij dienen naar dat voorbeeld te streven.

onze profeet saws, is zelfs een keer inelkaar geslagen tot bloedends toe, toen zijn metgezelle hem vroegen wie het had gedaan en ze hoorde wie het waren, vroegen ze aan mijn profeet saws. of ze hun mogten doden, onze profeet saws. heeft toen gezecht tegen hun dat niet te doen en vroeg aan god , Allah de mensen wie hem dit aangedaan hadden hen te vergeven en hen te leiden! wonderbaarlijk.

groetjes malikah.

Asalaam Aleikum zuster,

Waarom gebruik je het woord mongolen als scheldnaam? Als er iets is wat ik altijd heel erg heb gevonden en waar ik niet tegen kan is als men een ander een mongool noemt. (heb er in het verleden al ruzie met mensen om gehad als ze dat als scheldwoord gebruikten tegen een ander) Al heb je een hekel aan iemand maar noem hem geen mongool want daarmee doe je de echte mongolen tekort mee. Het zou ook niet leuk zijn voor iemand die hier het forum bezoekt en misschien wel een mongooltje als broertje of zusje heeft en zulke woorden uit de mond van een praktizerende Moslima hoort komen.Mongolen zijn ook mensen die door ALLAH SWT zijn geschapen.

Salaam.

Jullie discrimineren net zo hard,dus je hebt geen enkel recht van spreken.Wat namelijk niet gelijk is aan jullie geloof deugt immers niet.
Sinds wanneer heet jij Malikah? Ik had het toch niet tegen jou Ruud!! Ik spreek mijn zuster aan op iets in de hoop dat ze er wat mee zal doen en daar moet jij je niet mee bemoeien. Als ik had geschreven dat ze het woordje kafier niet mocht gebruiken had ik zeer waarschijnlijk wel bijval van jou gehad. En zoals je weet is kafier niet beledigend bedoeld maar mongool wel!! ALLAH SWT noemt mensen geen mongool maar noemt wel de ongelovigen (kafiers/kufaar)
En hoe kijkt de gemiddelde gelovige tegen een kufaar aan?Van onder naar boven of van boven naar onder?  
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2006 om 11:52

In ieder geval verkeerd.

Mongolen wonen trouwens in Mongolie.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2006 om 14:58
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

In ieder geval verkeerd.

Mongolen wonen trouwens in Mongolie.

 

daar had niemand om gevraagd maar toch, je hebt geen grenzen he

Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2006 om 12:17
Ik denk dat het filmpje een poging is een kneuterig en bekrompen soort Nederlander uit te beelden (zeg maar het stereotiep van degene die met zijn clubje bepaalde maatschappelijke ontwikkelingen heeft gemist en daardoor voor ons wat achterlijk overkomt). Dat is wel gelukt, maar helaas niet op een manier dat ik erom kan lachen.
(Misschien moeten ze die boerenfamilie in Koefnoen daar eens voor aanwenden - die vind ik wel grappig neergezet. :) ) 
"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2006 om 13:26
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

In ieder geval verkeerd.

Mongolen wonen trouwens in Mongolie.

 

waarom zijn er dan soms Mongolen in andere landen? 

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2006 om 13:37
Zijn het geen Mongolen meer, maar allochtonen.
Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2006 om 15:06
ahzo :P
laa ilaha illalah
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2006 om 18:00

In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

Ik denk dat het filmpje een poging is een kneuterig en bekrompen soort Nederlander uit te beelden (zeg maar het stereotiep van degene die met zijn clubje bepaalde maatschappelijke ontwikkelingen heeft gemist en daardoor voor ons wat achterlijk overkomt). Dat is wel gelukt, maar helaas niet op een manier dat ik erom kan lachen.
(Misschien moeten ze die boerenfamilie in Koefnoen daar eens voor aanwenden - die vind ik wel grappig neergezet. :) ) 

Juist! Dit filmpje neemt zo duidelijk juist de islamofoben hollanders op de hak, met die klederdracht a la Swiebertje etc.

Ik moest wel lachten; een goed staaltje Hollandsche zelfspot.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aadtos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2006 om 19:05
Amier, ik wil net hetzelfde posten... de wereld is nog zo heetgeblakerd niet ;)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.125 seconden.