Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

inspirerend

 Post Reply Post Reply
Schrijver
mary van den wi Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 22 april 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mary van den wi Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: inspirerend
    Geplaatst op: 22 april 2006 om 06:14

 

 

  Het is vandaag voor het eerst dat ik deze site ben tegengekomen. Ik was op zoek naar medemensen die zich bezig houden , met de zoektocht van het bestaan. daar hoort studie bij over wetenschappen , kunsten en spiritualiteit.

nu vind ik het enorm belastend, dat de religies zo loodrecht tegenover elkaar staan. dit is volgens de oerbron helemaal niet de bedoeling. ik denk dat religies verkeerd zijn geinterpreteerd . ik denk dat het de taak is van de mens om in contact te komen met je innelijke "goddelijke vlam"  . en hoe je dat doet en met welke leider, doet er niet toe. als wij maar weren dat ieder gelijk is, vanf het begin van der mensheid. ken u zelve

waarom ik reageer op jullie site, is omdat ik vind dat hier veel stof tot nadenken word geboden en de openheid en vriendelijke toon.

eindelijk , het zou tijd worden dat de religie  niet meer loodrecht (lood is giftig) maar lijnrecht tegenover elkaar staan. met het zelfde doel. volgelingen de weg tonen naar het maken van puur goud. d.m.v. vuur, aarde, lucht, en water.(alchemie)

want alles is het ene, en van dat ene komt alles voort.

mary

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.090 seconden.