Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

18 en getrouwd?

 Post Reply Post Reply
Schrijver
LoesEvers Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 mei 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote LoesEvers Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: 18 en getrouwd?
    Geplaatst op: 29 mei 2006 om 04:29
Hi allemaal!

Met spoed ben ik op zoek naar iemand die voor of op zijn/haar 18e getrouwd is. Het is voor een groot interview in het nieuwe jongerenmagazine Spam. Het interview kan zowel telefonisch als persoonlijk gebeuren en indien gewenst is anonimiteit gegarandeerd. Dus ben of ken jij iemand, mail me dan! Ook voor meer vragen omtrent bijvoorbeeld fotografie, anonimiteit etc kun je me mailen. Alvast bedankt!

Groet!
Loes Evers
Spam Reporter
[email protected]
www.spam-online.nl
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 mei 2006 om 06:08
Ik vraag mijn broeders en zusters hier niet op in te gaan. Dit is een fitnah site. We weten hoe de kuffar onze woorden verdraaien!!!
Terug naar boven
LoesEvers Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 mei 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote LoesEvers Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 mei 2006 om 06:11

Ik begrijp je (terechte) angst hiervoor. Want helaas gebeurt het vaak, dat media woorden van interviewkandidaten verdraaien.

Ik kan je echter verzekeren dat dit niet zal gebeuren, omdat je het stuk krijgt te lezen voor publicatie. Ga je niet akkoord, dan wordt het veranderd of niet geplaatst.

Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 mei 2006 om 06:34

Hallo LoesEvers,

Ik denk niet dat u een reactie met interesse zult ontvangen, omdat uw magazine botst met bepaalde religieuze normen en waarden die over het algemeen worden ondersteund door de bezoekers van dit forum.

Ook, en het is al in de afgelopen dagen hier al besproken; moslims worden de laatste tijd compleet overspoeld door de negatieve pen die in het werk wordt gesteld om ons af te schilderen als een stelletje onmenselijke barbaren die geen vrijheid genieten, omdat wij een andere levensvisie hebben.

Ik denk dat de meesten hier door alle negativiteit en onbetrouwbaarheid van de media, met grote wantrouwen uw oproep lezen. Het wantrouwen wordt zeker niet kleiner als deze afkomstig is van een magazine die het “seks, drugs and rock and roll” in een bepaalde wijze promoot.  

Groeten,

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.