Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

cda tegen religieuze schandpaal

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Willemijn2006 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 12 september 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Willemijn2006 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: cda tegen religieuze schandpaal
    Geplaatst op: 12 september 2006 om 11:27
Hoi,
Ik wou even van de gelegenheid gebruik maken om een boek dat een paar moslimvrienden onder mijn aandacht brachten hier te vermelden. Het heet Satans lied en is deze week uitgekomen. Kennelijk verteld het over hoe de CIA en de Nederlandse Christendemocarten van het CDA nog steeds de kruistochten voor ogen hebben. Een absolute aanrader lijkt me en dus... zegt het voort. Op Google vond ik al diverse links met onder andere www.satanslied.nl en een persbericht op Nieuwsbank
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2006/09/08/J002.htm

Nieuw boek spijkert CIA en CDA aan religieuze schandpaal

Satans Lied vervroegd gepubliceerd

BREDA, 20060908 -- Door de internet-buzz van de laatste weken en het grote aantal bestellingen, is de publicatie van het non-fictie boek Satans Lied met een maand vervroegd en komt per direct voor de lezer beschikbaar. Uitgeverij Elmar te Rijswijk wil hiermee voldoen aan de enorme vraag van lezers om niet te hoeven wachten tot oktober.

In het boek wordt beschreven hoe na de Tweede Wereldoorlog een Nederlandse analist van de geheime dienst de opdracht krijgt om uit te zoeken of de zogenaamde Arma Christi, de kruisvoorwerpen van Jezus, daadwerkelijk bestaan en waar die dan mogelijk verborgen zijn. De motieven blijken uiterst dubieus te zijn en leiden naar de duistere krochten van de occulte wereld. De volledige synopsis is te lezen op de website van de uitgever www.uitgeverijelmar.nl en www.satanslied.nl, waarop relevante foto's en documenten te vinden zijn.

Zelfs nog voordat het boek in Nederland op de markt is verschenen, zijn er al onderhandelingen met buitenlandse uitgevers en wordt er gesproken met Hollywood over de filmrechten. Voor Nederland heeft het boek nog een extra lading. Niet alleen omdat het onderzoek door een Nederlander is gedaan, maar vooral ook omdat het vertelt over CDA-senatoren die, gehuld in Tempeliersmantels en met zwaarden in de hand, nog altijd in kerken het kruisridderideaal verdedigen. Niet zo vreemd dus dat Osama bin Laden roept dat de kruistochten nog niet voorbij zijn en bommen naar ons gooit.
Pikant detail; door de vervroegde publicatiedatum is het boek nu per 11 september (9.11) voor de markt beschikbaar.

Titel; Satans Lied
Auteur Karl Hammer-Kaatee
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2006 om 11:49
Spannend. Ben u een aandeelhouder van de uitgeverij of is er een ander verband?
Ik smul van complottheorieen en geheime samenzweringen. 

Assur
soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2006 om 15:56
Ik beschik z�lf al over z�'n rijke fantasie dat dergelijke boeken niet aan mij zijn besteed.
Je bent toch niet de Willemijn van de redigeerafdeling van uitgeverij Van Holkema en Warendorf, begin jaren tachtig?
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.