Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

bezeten door de djin

 Post Reply Post Reply
Schrijver
selefie Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 21 september 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote selefie Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: bezeten door de djin
    Geplaatst op: 24 september 2006 om 16:21

selamoen aleykoem broeders en zusters.

nu even wat anders, zoals jullie weten over het maken van sihr ( tovanarij ) is dus de pan uitgestegen de laatste tijd! helaas komt het veel vaker voor en vooral hier in nederland, kijk maar naar mensen die van vacantie zijn gekomen! ik heb een nuttige site inch-Allah hebben jullie er wat aan.

het is echt erg ik heb het meegemaakt bij mijn zus, soebhanallah. als je eens wist wat voor pijn ze had en haar familie ( man en kinderen ) die machtenloos toe kijkt!

http://www.sajidine.com/medecine-prophetique/roqya/index.htm

ik hoop inch-Allah dat jullie er wat aan hebben, mogen er nog vragen zijn dan probeer ik uit enig ervaring wat ik heb geleerd zo goed ik ken uitleg te geven!

moge Allah soebhana wa teala ons hiervoor beschermen Amien

selamoen aleykoem

selefie

Terug naar boven
OEM MOUSSA Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 146
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote OEM MOUSSA Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 september 2006 om 11:18

Salaam aleikom beste zusters en broeders in de islaam.

Djazakallahoe gairan voor je stuk maar mijn frans is helaas niet zo goed om alles te begrijpen,gear insha allah.Mischien kun je een korte vertaling of uitleg geven of vertaling in engels?

Waleikom salaam wa rahmatoelah wa barakatoe oem moussa.

Terug naar boven
selefie Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 21 september 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote selefie Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 september 2006 om 18:34

selamoen aleykoem,

het ging mij ook om de recitaties betreft rokia, ik ken geen een woord frans. het is ook meer de ayah die je gebruik voor de genezing bi-iznillah. maar als er mensen zijn die het wel kunnen vertalen graag zelf, ghajr inch-Allah.

als er vragen zijn omtred de genezing, want de ayah is middel maar Allah soebhana wa teala is de genezer! dan wil ik graag helpen, want het is van groot belang voor je rokia gaat lezen op iemand dat die gene die gaat lezen maar ook de zieke moeten beseffen dat de ayah niet geneest maar Allah soebhana wa teala! en bij elke ayah die gelezen is moet men in de zieken zijn/haar oor blazen. dat i.v. de djin de oren dichten. maar ik hoor het inch-Allah wel als er vragen hierover zijn!

selamoen aleykoem,

selefie

Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 september 2006 om 04:13
Salaam aleikoum.

Ja, ik heb een vraag broeder selefie.

Ik heb gelezen dat je de koran over water moet reciteren en dat ruqya ook is dat je zelf s'nachts de miwaditayn leest en dan je gezicht veegt en je hele lichaam, met je handen. Kan de zieke zelf in water reciteren?

Hoe gaat het lezen over water, in aanwezigheid van de zieke of hoeft dit niet. Hoe zit het met in de oren blazen, en is er nog meer?

Salaam aleikoum,

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."
Terug naar boven
selefie Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 21 september 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote selefie Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 september 2006 om 06:35

selamoen aleykoem broeder,

ik zal je proberen uit te leggen wat een zieke hoort te doen inch-Allah, maar dit geld niet alleen als er iemand ziek is maar ook mensen die in de islaam geloven! want de djin is verder dan ons, zij kunnen ons wel zien en horen en wij hun niet!

daarom is het van belang als je na de ochtend gebed 100x la ilahe illallahoe wahdehoe la sarikeleh lehoel moelkoe we lehoel hamdoe wa hoewa ala koelli sayin kadier reciteer, en 100x voor je gaat slapen.

er mogen in huizen geen foto`s en of afbeldingen van dieren en mensen zijn, want daar komen geen engelen naar binnen.

de salah 5 keer per dag en op tijd, dit is voor de zieke al 80 % genezing met de wil van Allah soebhana wa tela.

minstends 1 keer in de 3 dagen kompleet de soerat al bakarah lezen of beluisteren, dit zorg dat de duivel geduurende de 3 dagen niet in die huis ken komen!

iedereen die de koraan ken lezen ken rokia lezen maar het is wel zo dat de gene niet bang moet worden, want de djin ken de woord nemen bij de zieke.

rokia ken je reciteren in water, honing en echte olijf olie.

je ken in aanwezigheid van de zieken in water lezen, mits de zieke daar geen last van heb. en het blazen in de oren is omdat de djin de oren verstoppen om de rokia niet te horen. en als je blaas na elke ayah die je heb gelezen doet het hun ( de djin ) pijn.

tijdends de recitatie word ze zieke onrustig en de djin ken de woord nemen, je moet de djin duidelijk maken dat je hem of haar niet wil pijn doen. en vraag naar de naam de geloof wat de djin heb en hoe hij/zij is binnen gekomen. dus werk de djin met een khahin ( tovernaar ) of is de djin door iets anders in de gene binnen gedrongen. nodig de djin naar de islaam, maar let wel op ga niet met hun in discussie want de djin is een leugenaar! ga niet in ze geloven, dus blijf reciteren!

onze profeet sallalahoe aleyhie wasselam las fatiha kalak en nas 3 x en vreef zijn handen over zijn gehele lichaam, dit is ter bescherming tegen het kwade. dit heb hij altijd gedaan!

de volgende verzen bij elkaar is rokia:

SURAT AL-RATIHA,
SURAT AL-BAKARA, 1-5
SURAT AL-BAKARA, 102
SURAT AL-BAKARA, 163-164
SURAT AL-BAKARA 225 AYATUL KURSI
SURAT AL-BAKARA, 285-286
SURAT AL-IMRAN, 18-19
SURAT AL-A RAF, 54-56
SURAT AL-A RAF, 117-122
SURAT YUNUS, 81-82
SURAT TA-HA, 69
SURAT AL-MU-MINUN, 115-118
SURAT AS-SAFFAT, 1-10
SURAT AL-AHKAF, 29-32
SURAT AR-RAHMAN, 33-36
SURAT AL-HASHR, 21-24
SURAT AL-JINN, 1-9
SURAT AL IKHLAS,
SURATUL FALAK,
SURATUL NAS

we moeten wel beseffen dat de genezing alleen bij Allah soebhana wa teala is, dus we moeten ook niet denken dat wanneer je de ayah leest dat dat de zieke geneest. en belangrijkste is dat we sabr moeten hebben, en ver weg moeten blijven van de haraam.

inch-Allah heb je hier wat aan broeder, en mocht er nog verdere vragen zijn dan hoor ik ze graag. en probeer daar zo goed mogenlijk antwoord op te geven!

moge Allah soebhana wa teala ons beschermen! AMIIN

selamoen aleykoem,

selefie

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.