Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

AZC Grave heeft probleem

 Post Reply Post Reply
Schrijver
auctor Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 18 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote auctor Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: AZC Grave heeft probleem
    Geplaatst op: 18 november 2006 om 06:21

Bij deze zou ik uw aandacht willen vestigen op het volgende;het Asielzoekerscentrum in Grave beschikt over een vestiging van Vluchtelingenwerk.De manager van deze vestiging heet Paul van den Hoogen;deze man is tot 1992 lid geweest van diverse rechts-extremistsiche organisaties waaronder de CD,CP 86 en het ANS.Gedurende de periode dat hij werkzaam is als manager bij deze vestiging van Vluchtelingenwerk (inmiddels langer dan 10 jaar) heeft hij op grote schaal vertrouwelijke informatie van vluchtelingen doorgespeeld aan het IND;daarbij valt op;althans dat heb ik begrepen van een aantal advocaten die deze vluchtelingen vertegenwoordigen,dat veel documenten die het vluchtverhaal van de vluchtelingen in kwestie bevestigen,verdwijnen onder verantwoordelijkheid van Paul van den Hoogen waardoor honderden vluchtelingen hun kans hebben verloren op een eerlijke procedure.De reden dat deze man inmiddels zo lang zijn positie heeft kunnen handhaven,is gelegen in het feit dat hij zijn achternaam nimmer bekendmaakt aan bezoekers van zijn vestiging.Onlangs is hij herkend door een journalist.Paul van den Hoogen heeft inmiddels vele vluchtelingen opzettelijk in de problemen gebracht en dient aangesproken te worden op zijn gedrag.

Zijn naam is Paul van den Hoogen en zijn adres is Maria Stuartlaan 15 5361 LA Grave

Indien u deze man kent zou ik graag meer informatie over zijn verraderlijke activiteiten willen verkrijgen.U kunt mij deze toesturen via [email protected] en mijn naam is Johan Peeters.

Vriendelijke groet,

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.