Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenDe holocaust een mythe

 Post Reply Post Reply Pagina  123 5>
Schrijver
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Directe link naar dit bericht Onderwerp: De holocaust een mythe
    Geplaatst op: 12 december 2006 om 11:41
Asalaam Alaikum,

Mahmoud Ahmadinejad noemde onlangs de holocaust een mythe en betwijfelde de grote aantallen doden aan Joodse kant. Nu houd dezelfde president een conferentie of er uberhaupt wel een shoa heeft plaatsgevonden.

Ik vind dit walgelijk. Ondanks het feit dat ik nu niet bepaald pro-Israelisch ben i.v.m. de Palestina kwestie, schieten dit soort sentimenten mij behoorlijk in het verkeerde keelgat.

http://english.aljazeera.net/NR/exeres/11372A84-1E7B-400C-9B 16-298CDDBDC5CD.htm

Wa Salaam Alaikum




Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2006 om 12:04
Die Ahmadinejad is een gevaarlijke man
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2006 om 12:27
Salaam aleikoum,

Volgens mij heb je het artikel niet goed gelezen. Wie kan bewijzen dat het 6.000.000 doden waren?

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."
Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2006 om 12:35

In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

Salaam aleikoum,

Volgens mij heb je het artikel niet goed gelezen. Wie kan bewijzen dat het 6.000.000 doden waren?

Jij gelooft zelf het aantal 6 miljoen slachtoffers niet?

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2006 om 12:41
Ik heb aan ��n tafel gezeten met Joden die het kamp hadden overleefd. Die Ahmadinejad is een schoft.
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2006 om 12:45
In eerste instantie geplaatst door Zwaluw

In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

Salaam aleikoum,

Volgens mij heb je het artikel niet goed gelezen. Wie kan bewijzen dat het 6.000.000 doden waren?

Jij gelooft zelf het aantal 6 miljoen slachtoffers niet?



Daar gaat het artikel over, wetenschappelijk ter discussie stellen van 6 miljoen. Ik heb geen mening over het aantal, omdat ik geen wetenschapper ben, wel weet ik dat joden goed kunnen liegen en ik ze niet zomaar kan geloven.

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."
Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2006 om 13:18
Zou jij dat willen, het feit van deze genocide met zijn 6 miljoen slachtoffers wetenschappelijk ter discussie stellen?
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2006 om 14:26
In eerste instantie geplaatst door Zwaluw

Zou jij dat willen, het feit van deze genocide met zijn 6 miljoen slachtoffers wetenschappelijk ter discussie stellen?


Een feit wordt altijd onderbouwd met waarheidsgetrouwe gegevens. Deze niet op tafel kunnen leggen en gemakshalve roepen dat iets een feit is, maakt het geen feit natuurlijk. Dit zorgt juist voor discussie, deze de kop indrukken onder het mom van "rassenhaat", is een goedkope truc en een leugen. Zwart op wit laten zien dat het om 6 miljoen gaat, is een betrouwbare zaak, die de discussie onnodig maakt. Ik zie dit laatste niet gebeuren, jij wel?

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2006 om 15:23

Er zijn sinds de tweede wereldoorlog vele officiele instanties geweest die onderzoek hebben gedaan naar de shoa. Of het nu vijf of zes miljoen Joden zijn geweest die zijn vermoord. Dat is voor mij niet langer van belang, als je in deze orde van grootte spreekt.

Ik vind het kwetsend en grievend tot op het bot.




Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2006 om 15:27

In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

In eerste instantie geplaatst door Zwaluw

Zou jij dat willen, het feit van deze genocide met zijn 6 miljoen slachtoffers wetenschappelijk ter discussie stellen?


Een feit wordt altijd onderbouwd met waarheidsgetrouwe gegevens. Deze niet op tafel kunnen leggen en gemakshalve roepen dat iets een feit is, maakt het geen feit natuurlijk. Dit zorgt juist voor discussie, deze de kop indrukken onder het mom van "rassenhaat", is een goedkope truc en een leugen. Zwart op wit laten zien dat het om 6 miljoen gaat, is een betrouwbare zaak, die de discussie onnodig maakt. Ik zie dit laatste niet gebeuren, jij wel?

Is allang gebeurd. Het zijn altijd jodenhaters die twijfel proberen te zaaien. Wat ook dan alleen bij jodenhaters nog wel eens wil lukken.

 

 

Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2006 om 16:44
In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan



wel weet ik dat joden goed kunnen liegen en ik ze niet zomaar kan geloven.


"Ik dacht dat moslims altijd leugenaars waren."

Net zo'n domme opmerking. Als je antisemiet bent zeg het dan en hou verder je waffel.
שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2006 om 17:45
In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan


[QUOTE=Zwaluw]

[QUOTE=3abd Arra7maan]                wel weet ik dat joden goed kunnen liegen en ik ze niet zomaar kan geloven.



Jij weet niks
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2006 om 17:52

"Ik dacht dat moslims altijd leugenaars waren."

Net zo'n domme opmerking.

Je kunt geen appels met peren vergelijken.

Als je antisemiet bent zeg het dan en hou verder je waffel.  

Ik ben het helemaal eens met 3abd Arra7maan. Met zo�n uitspraak hoef je nog niet per definitie een anti-semiet te zijn. Dus ga aub niet bij het minst of geringste �conluderen�  dat iemand een anti-semiet is omdat diegene een uitspraak doet dat bij jou (of anderen) niet goed valt.

Groetjes,

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2006 om 18:56
Marocaantje, als ik zeg dat Moslims goed kunnen stelen, wat vind je dan
van zo'n uitspraak? Wat zegt dat over mijn visie op Moslims?
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2006 om 22:33

'Wel weet ik dat joden goed kunnen liegen'.

Volgens is dit toch een racistische opmerking.

Wil je zeggen dat 'de joden' die zo goed kunnen liegen dus ook liegen over de holocaust?

Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2006 om 00:20

In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

Asalaam Alaikum,

Mahmoud Ahmadinejad noemde onlangs de holocaust een mythe en betwijfelde de grote aantallen doden aan Joodse kant. Nu houd dezelfde president een conferentie of er uberhaupt wel een shoa heeft plaatsgevonden.

Ik vind dit walgelijk. Ondanks het feit dat ik nu niet bepaald pro-Israelisch ben i.v.m. de Palestina kwestie, schieten dit soort sentimenten mij behoorlijk in het verkeerde keelgat.

http://english.aljazeera.net/NR/exeres/11372A84-1E7B-400C-9B 16-298CDDBDC5CD.htm

Wa Salaam Alaikum




Salaam Aleikom,

Dat is ook walgelijk. Idiote uitspraken van gevaarlijke gekken. Ik heb eens een gesprek gehad met mijn Egyptische schoonouders over WOII. Het blijkt dat veel mensen in de arabische wereld geen idee hebben wat zich er afspeelde.

Mijn moeder had 3 broers (gewoon katholieke nederlanders) die alle drie opgepakt werden als jonge jongens om in Duitsland in de wapenfabrieken te werken. 2 zijn er na de oorlog teruggekomen de ander is vermoordt. Het waren niet alleen joden die slachtoffer waren. Er zijn zoveel slachtoffers gevallen. Het moet niet uitmaken van welk geloof de mensen waren. Elk slachtoffer van welke oorlog, dispuut of wat dan ook, waar ter wereld, is een slachtoffer.

Salaam Nefertiti

Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2006 om 03:15

zeg aub niets als je niet weet wat Ahmadinejad zegt.

Jullie lezen alleen de brichtgevingen uit landen. die het zionistiche staat steunen.

Ahmadinejad heeft het nooit over joden of israel, maar over de prinsipe van een rasistidche legermacht die met zionistidche idiologien al te langen tijd voor veel leed heeft gezorgd. dat moet ophouden en daarvoor hoef geen bloed vergoten te worden. wat hij wilt is een referendum in dat gebied waarbij alle bevolkingroepen deel kunnennemen om zodoende de onderdrukte palestijns islamitische bevolkingen aan hun rechten te helpen.

Hij stelt een zeer terechte vraag, namelijk waarom is de valse staat Israel ontstaan. en waarom doet het westen niets tegen de mensenrechtenschendingen van deze zionistische staat.

5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2006 om 03:18

Nee, het thema van de conferentie is dat de omvang van de holocaust ter discussie wordt gesteld.

 

Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2006 om 03:30
Inderdaad: de president van Iran stelt er een behagen in om de holocaust ter discussie te stellen. Wanneer het puur zou gaan om de historische wortels van Isra�l, de relatie tussen Isra�l en Palestijnen: daar zou een onderzoek naar de grootte van de holocaust niet eens voor nodig zijn.

Deze man gaat het er om de holocaust te ontkennen. In feite wil hij niks onderzoeken, gezien de gasten op de conferentielijst. Daar zit geen enkele serieuze wetenschapper bij.
שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2006 om 04:27

deze slime man heeft gezien dat er een re�el discusse met het westen over de Zionistish fashistische staat en Palestina niet mogelijk is. al 60 jaar praten mesnen over deze kwestie, zonder enige resultaat. en in die 60 jaar zijn wel veel levens kapot gemaakt. omdat een stel M.f.k.h. zichzelf het recht geven om een anderland zomaar in te pikken en grenzen vast te stellen. en mensen uit hun huizen te schoppen. vrouwen en kinderen mishandelen.

Bij deze moslim(Dr. Ahmadinejad)is de geduld op, en Iran de machtigste land in de middenoosten is kunnen en zullen ze hier iets aan doen.

"voor de duidelijkheid, het gaat hier niet om religies of om het doden van joden of zo." maar om grechtigheid.

 

5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2006 om 04:31

Toch blijft het een holocaustontkennings conferentie.

En de organisator is m.i. een fundamentalistische gevaarlijke gek.

Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2006 om 04:52
Khabir, je herhaalt jezelf. Wat je ook denkt over de staat Isra�l, holocaustontkenning komt voort uit antisemitisme en daar is het de Iraanse leider om te doen. Ik vrees dat Iran wel eens een nuke uit isra�l zou kunnen verwachten als ze zo doorgaan. Dan is leiden helemaal in last. Arme regio. 
שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2006 om 06:04

In eerste instantie geplaatst door Thorax

Khabir, je herhaalt jezelf. Wat je ook denkt over de staat Isra�l, holocaustontkenning komt voort uit antisemitisme en daar is het de Iraanse leider om te doen. Ik vrees dat Iran wel eens een nuke uit isra�l zou kunnen verwachten als ze zo doorgaan. Dan is leiden helemaal in last. Arme regio. 

Ik vrees dat kleine Satan(israel) op dit moment niets aan zijn manke vriend heeft (USA--> United Satanic Army) en voordat ze in hun hoofd halen om zoits tipisch Zionistisch-satanisch(Nuke. Bommemn gooien) te doen. Door Iran van de kaart geveegt worden. En als Westerse landen mee gaan bemoeien krijgen we een wereld oorlog. met als gevolg onbetaalbaare brandstof prijzen. en woedende Chinezen en Russen met hun economische belangen in Olie uit Perzische golf.

Iran Heeft geen Nuke nodig om De Zionistische Staat van de kaart te vegen.

En 100 Nuke bommen van Israel Kunnen Iran niet Kapot krijgen.

 

5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2006 om 06:11

Ik heb wel eens ergens gelezen dat ze het aantal opium- en heroine-verslaafden in Iran schatten op 2 miljoen. Dus zo geweldig is het dagelijks leven niet in Iran. En met de huidige leider, een slaaf van de religieuze moslimgeestelijken ziet het er niet naar uit dat het leven daar prettiger zal worden.

 

 

 

Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2006 om 08:08
In eerste instantie geplaatst door Zwaluw

Ik heb wel eens ergens gelezen dat ze het aantal opium- en heroine-verslaafden in Iran schatten op 2 miljoen. Dus zo geweldig is het dagelijks leven niet in Iran. En met de huidige leider, een slaaf van de religieuze moslimgeestelijken ziet het er niet naar uit dat het leven daar prettiger zal worden.

 

 

je zult er wel veel meer gelezen hebben, dat wil niet zeggen dat ht zo is.

Ik heb zelf in Iran gewoond en mijn familie woont daar. Ik sta op het punt om terug te gaan naar Iran. Als Allah(swt) het wilt, (inshaalah) zal in mijn studie in Nederland afmaken en voor moslims iets gaan beteken in een islamitische samenleving.

 

5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2006 om 08:09
In eerste instantie geplaatst door Khabir

In eerste instantie geplaatst door Thorax

Khabir, je herhaalt jezelf. Wat je ook denkt over de staat Isra�l, holocaustontkenning komt voort uit antisemitisme en daar is het de Iraanse leider om te doen. Ik vrees dat Iran wel eens een nuke uit isra�l zou kunnen verwachten als ze zo doorgaan. Dan is leiden helemaal in last. Arme regio. 

Ik vrees dat kleine Satan(israel) op dit moment niets aan zijn manke vriend heeft (USA--> United Satanic Army) en voordat ze in hun hoofd halen om zoits tipisch Zionistisch-satanisch(Nuke. Bommemn gooien) te doen. Door Iran van de kaart geveegt worden. En als Westerse landen mee gaan bemoeien krijgen we een wereld oorlog. met als gevolg onbetaalbaare brandstof prijzen. en woedende Chinezen en Russen met hun economische belangen in Olie uit Perzische golf.



Dat zeg ik: arme regio, arme wereld. Hopelijk stopt de dwaze iranese president met zijn haatcampagne. 't Is een engerd en levensgevaarlijk voor deze wereld. Mooie afkortingen trouwens. Zelf bedacht?
שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2006 om 08:14
In eerste instantie geplaatst door Thorax

In eerste instantie geplaatst door Khabir

In eerste instantie geplaatst door Thorax

Khabir, je herhaalt jezelf. Wat je ook denkt over de staat Isra�l, holocaustontkenning komt voort uit antisemitisme en daar is het de Iraanse leider om te doen. Ik vrees dat Iran wel eens een nuke uit isra�l zou kunnen verwachten als ze zo doorgaan. Dan is leiden helemaal in last. Arme regio. 

Ik vrees dat kleine Satan(israel) op dit moment niets aan zijn manke vriend heeft (USA--> United Satanic Army) en voordat ze in hun hoofd halen om zoits tipisch Zionistisch-satanisch(Nuke. Bommemn gooien) te doen. Door Iran van de kaart geveegt worden. En als Westerse landen mee gaan bemoeien krijgen we een wereld oorlog. met als gevolg onbetaalbaare brandstof prijzen. en woedende Chinezen en Russen met hun economische belangen in Olie uit Perzische golf.



Dat zeg ik: arme regio, arme wereld. Hopelijk stopt de dwaze iranese president met zijn haatcampagne. 't Is een engerd en levensgevaarlijk voor deze wereld. Mooie afkortingen trouwens. Zelf bedacht?

Ja ik heb het zelf bedacht.

Wat Ahmadinejad doet is geen haatcampangne, lef hebben en vooruitkomen voor de rechten van de onderdrukte Palestijen in hun eigenland welk bezet wordt door de haatzaaiende, Zionistische regering.

 

5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2006 om 08:47

Ik hoop dat je je thuis zal voelen in het Iran van 2006. Ikzelf zou mij daar niet erg thuisvoelen vrees ik.

Ik zal eens verder pluizen over de 2 miljoen harddrugs verslaafden en de 1 miljoen prostituees ( waarvan 84.000 alleen al in Teheran ).

En ik eens kijken wat Amnesty International van dit land te melden heeft.

Het land dat holocaust-ontkenning tot zijn handelsmerk/zijn visitekaartje heeft gemaakt.

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2006 om 10:51
Als een bewind van een land z'n zaakjes niet op orde heeft en vreest voor
groeiende oppositie, dan is de klassieke tactiek om een overdreven beeld
van een externe vijand te cre�ren.
Maar leven er in Iran ook niet miljoenen Koerden, waarvan het land
verdeeld is onder Irak, Turkije en Iran? Dit volk strijd al generaties lang
voor een eigen zelfstandige staat. Is er 1 staatshoofd in de regio die er
over denkt hun redelijke wens te honoreren? Zeker meneer Ahmediyani
niet.

Het toppunt van vijandbeeldcreatie is om de beoogde natie (het land van)
satan te noemen; grote en kleine satan als het bondgenoten betreft. De
Islam wereld heeft kennelijk dergelijke sterke vijandbeelden nodig om
hun eigen onmacht en verzieking te verhullen...
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2006 om 12:09
In eerste instantie geplaatst door Zwaluw

'Wel weet ik dat joden goed kunnen liegen'.

Volgens is dit toch een racistische opmerking.

Wil je zeggen dat 'de joden' die zo goed kunnen liegen dus ook liegen over de holocaust?



Racisme is het tonen van onvoorwaardelijke haat wegens hoogmoed en gevoel van meerwaarde voor je eigen ras. Ik spreek hier over mensen die liegen tegenover God en leugens verzinnen in Zijn naam over hun ras, om zich superieur te gedragen tegenover anderen. Een joodse ziel is bijv gemaakt van licht, anders dan andere mensen.??

Dat joden nu eenmaal een onbetrouwbare reputatie hebben zal ieder onderzoek zeker niet in de weg staan. Van tevoren zeggen dat iemand liegt zonder onderzoek te doen is natuurlijk een leugen op zich, die samenvatting hier boven klopt dus niet.  



15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123 5>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.093 seconden.