Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Sheik Zandani

 Post Reply Post Reply
Schrijver
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Sheik Zandani
    Geplaatst op: 09 januari 2007 om 11:39
���� ���� ����� ������� ������� ����� ��� ������ �������� ������� ����� �� ������� �������� ������ �� ��� ��� ������� ������� (������). ���� �������� ������ ������ �� ��� 15 ���� �������� ������ �� ������� ���� ���� ������ �� ����� ���� ��� ��� ��� ������� �����̡ ����� ��� �� �������� ������ ����� ����� �� �������

Sheik Zandani (de oprichter van Imaan universiteit) annocede dat hij een remedie dat uit kruiden bestaat heeft ontdekt voor AIDS patienten. Sheik Zandani en zijn geneesgroep hebben gezegd dat ze 15 patienten hebben kunnen remedi�ren in een tijd van 3 a 12 maanden en de patienten zijn medisch onderzocht geweest na hun genezing ze zijn dus volledig genezen van AIDS virus. (Hun nieuwe ontdekte medicatie is hen dus gelukt).
 
Binnenkort horen we hier inshaAllah meer over.

De medicijn schijnt gebaseerd te zijn op een hadith van de Profeet (sallallahu 'alaihi wa sallam).
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
bintoe_lislam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 232
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bintoe_lislam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 januari 2007 om 14:26
heb ik ook gevolgd op Al-jazeera-tv. goede nieuws alhamdulillah.
Ibn Mas'ood radiallahu 'anhu said " The Jamaa'ah is what conforms to the truth, even if you are alone"
Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 januari 2007 om 14:34
Assalamu-aleykum,

Jij had een tijdje geleden dezelfde topic geopend. Een zware islamofoob die zich kimmie noemt heeft toen hard moeten blaffen tegen het topic. Heeft me pisnijdig gemaakt met haar achterlijke praatjes;

zie topic "http://www.islaammail.com/iforum/forum_posts.asp?TID=5773&a mp;KW=aids"

Moge Allah haar verstand rechtzetten,


Ma3a salaam,
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 januari 2007 om 01:32
amin
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 januari 2007 om 09:02

Salaam Aleikom,

Ten eerste vind ik het zeer laag om Kimmie op deze manier aan te vallen, ongeacht wat zij denkt en gelooft. (Post ABTT)

Ten tweede ben ik zeer verbaast dat de theorie van Sjiekh Zandawi zonder kennis gewoon aangenomen wordt. Waarom? Zonder nadenken omdat hij een geestelijke is? Of omdat we dit zo graag zouden willen. Als zijn remedie werkelijk werkt dan roep ik: Fantastisch!! maar tot nu toe is er geen bewijs en volgens de Yemen Observer wordt hij toch ook weer tegengesproken.

Many people were less than enthusiastic about al-Zindani�s announcement.  Dr. Jamil al-Mughales, the head of the Clinical Immunology Services of King Abdul Aziz University, said that if he were the Minister of Health, he would put al-Zindani in jail. �Me and my friends were totally upset about the way he is dealing with the disease,� he said. �I am one of the people who personally saw the blood test of one of the patients, who was told by al-Zindani to have sex with his wife because he is virus-free, but then when I saw the results, he still had HIV,� he said.

�I hope that the mass media does not give him more press, because I think he has some hidden motives, because he is on the list of the terrorist lists,� he said.  �He has to follow the scientific ethics by sending his discovery to some specialized authorities to make sure of his discovery,� he said. �It is disastrous that a doctor like Husni al-Jawsha�ai agreed to support al-Zindani,� said al-Mughales. �He is doing research in fields in which he has no specialization.�

Ik oordeel niet, er zijn wel meer mensen die bij toeval een remedie op iets gevonden hebben maar om nu iets klakkeloos aan te nemen lijkt me niet erg verstandig met name niet omdat bovenstaande aangeeft dat er nog niemand genezen is.

Salaam Nefertiti

Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 januari 2007 om 12:04
Je mag het laag vinden, want het enige wat ik deed is om Allah vragen haar verstand recht te zetten. Maar ik hoop dat je haar posts hebt gelezen voordat je tot die besluit kwam. Jiyuu daagde haar eens zwaar uit zodat hij al haar leugens ging ontsluieren! Op het einde van het topic liep zij weg te schelden, ook die vorige van Shaykh Zindani (7afidahu'Allah), het topic van katten zijn 7alal, honden 7aram, etc... etc...

dat wou ik even zeggen in verband met eerste zin insha-Allah


Salaam-aleykum,
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.