Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

2012

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
BlAcKsHaDoW15 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 121
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote BlAcKsHaDoW15 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: 2012
    Geplaatst op: 22 januari 2007 om 11:06
Sallaam ahleikom

Beste broeders en zusters graag wil ik jullie reacties over 2012
ik hoor er verhalen over van eind der tijd etc.

Islam

Binnen de islam heeft men ook een sterk geloof in het einde der tijden.

Moslims geloven dat de Mahdi, mogelijk de profeet Isa (Jezus), Mohammed of een andere profeet uit de Koran, naar de aarde terug zal keren op een door God (Allah) gekozen moment. Hij zal alle oorlogen stoppen en er zal een tijdperk van vrede aanbreken.

Met name de sjiitische moslims geloven sterk in de komst van de Mahdi, die recht zal spreken over alle personen op aarde. Zij geloven dat alleen voor de rechtgeaarde moslims plek is in de hemel.


De kalender van de mayas vervalt dan ook op 2012 vandaar dat ze zeggen eind van de wereld en begint het gewoon jaar 0 maar ik ben zelf Soeni alhamdullah.


Mijn mening is Alleen Allah(swt) heeft de kennis wanneer de dag des oordeels is en ik vertrouw daarom dit gerotzooi niet .

Graag jullie mening



wassallaam

Terug naar boven
rahima Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 18 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 127
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote rahima Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 januari 2007 om 12:22

salaam alaikoem,

Wat een onzin zeg. Ik geloof er ook niet in. Tuurlijk zijn er nu al tekenen. Maar alleen Allah(swt) weet wanneer deze dag er zal zijn. En of het nou 2012 is? nou wie weet. Maar om het nu al zekerweten te zeggen. ONZIN. Wat voor argumetnen hebben deze mensen om hen waarneming of vermoeden te onderbouwen...ik heb er nog in elk gevaL niet van gehoord.

wa alaikoem wa salaam,

Rahima

 

A stranger just might be a friend you'll never meet
Terug naar boven
Amatoe_allah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 206
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amatoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 januari 2007 om 15:04
In eerste instantie geplaatst door BlAcKsHaDoW15

Sallaam ahleikom

Beste broeders en zusters graag wil ik jullie reacties over 2012
ik hoor er verhalen over van eind der tijd etc.

Islam

Binnen de islam heeft men ook een sterk geloof in het einde der tijden.

Moslims geloven dat de Mahdi, mogelijk de profeet Isa (Jezus), Mohammed of een andere profeet uit de Koran, naar de aarde terug zal keren op een door God (Allah) gekozen moment. Hij zal alle oorlogen stoppen en er zal een tijdperk van vrede aanbreken.

Met name de sjiitische moslims geloven sterk in de komst van de Mahdi, die recht zal spreken over alle personen op aarde. Zij geloven dat alleen voor de rechtgeaarde moslims plek is in de hemel.


De kalender van de mayas vervalt dan ook op 2012 vandaar dat ze zeggen eind van de wereld en begint het gewoon jaar 0 maar ik ben zelf Soeni alhamdullah.


Mijn mening is Alleen Allah(swt) heeft de kennis wanneer de dag des oordeels is en ik vertrouw daarom dit gerotzooi niet .

Graag jullie mening



wassallaam

Mijn mening: En de kennis daarover is bij Allah, de Verhevene..

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 januari 2007 om 15:14
Misschien heeft het wel helemaal niks van doen met een dag, maar met een (langdurige) fase in de evolutie die als overlevers een, in meerderheid, vreedzame mensensoort voortbrengt. Ik denk ook niet dat de Schepper werkt in termen van dagen, jaartallen enz..
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 januari 2007 om 17:16
God heeft anders toch wel geregeld dat alles in zijn schepping keurig op
tijd loopt, zoals b.v.b. de loop der planeten.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Amatoe_allah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 206
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amatoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 januari 2007 om 17:19

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Misschien heeft het wel helemaal niks van doen met een dag, maar met een (langdurige) fase in de evolutie die als overlevers een, in meerderheid, vreedzame mensensoort voortbrengt. Ik denk ook niet dat de Schepper werkt in termen van dagen, jaartallen enz..

Geloof me beste kerel, de Laatste Dag betekent niet dat het 1 aardse dag duurt, verre van dat...

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 januari 2007 om 04:10
In eerste instantie geplaatst door postpentacost

God heeft anders toch wel geregeld dat alles in zijn schepping keurig op
tijd loopt, zoals b.v.b. de loop der planeten.


En zoals, wanneer je een kanon afschiet het projectiel (met nog allerlei afwijkingen overigens) een paraboolbaan volgt. Maar DAT een dergelijke gebeurtenis zal gaan plaatsvinden, en dat nog met man, paard, plaats en tijd erbij..........
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 januari 2007 om 14:42
Het zal in ieder geval totaal anders zijn dan wij ons kunnen voorstellen.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 januari 2007 om 15:14
man man man man, hoe vaak heb ik deze onzin al gehoord . in een mum van tijd kan opeens iedereen voorspellen wanneer het einde gaat komen. tjonge de verhalen die ik soms te horen krijg, niet te doen.

mensen zijn geobsedeerd, men hoort van klimaatopwarming, men hoort dat de islam tekens heeft voorspeld die zijn uitgekomen enz.....mensen beginnen te panikeren, te voorspellen enz... niet echt evident, want zo zie je niet wat er vlak voor je neus gebeurt, en wie wat dat zou kunnen zijn........
laa ilaha illalah
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 januari 2007 om 17:19

In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

man man man man, hoe vaak heb ik deze onzin al gehoord . in een mum van tijd kan opeens iedereen voorspellen wanneer het einde gaat komen. tjonge de verhalen die ik soms te horen krijg, niet te doen.

mensen zijn geobsedeerd, men hoort van klimaatopwarming, men hoort dat de islam tekens heeft voorspeld die zijn uitgekomen enz.....mensen beginnen te panikeren, te voorspellen enz... niet echt evident, want zo zie je niet wat er vlak voor je neus gebeurt, en wie wat dat zou kunnen zijn........

Weet je ik wil je niet bang maken maar helemaal onmogelijk is het niet !

De opwarmings effecten van de aarde zijn wetenschappelijk al een paar keer kwa tijd bijgesteld moeten worden. En allemaal in het nadel van de mens.

Een van de problemen die nu opnieuw worden onderzocht zijn de vooraden methaangas die zowel onder de zoutspiegel van de oceanen liggen alswel net onder de nog steeds bevroren bodem van de toendra's in Syberie.(400 miljard kubieke meter metaangas)

Wanneer die gassen door smelting en ontzilting versneldt vrijkomen en elke indicatie geeft aan dat dit inderdaad aan het gebeuren is kan de levensvatbaarheid voor menselijk leven hier op aarde best wel eens snel voorbij zijn.

En ja een van de wetenschappelijke studies spreekt inderdaad over uiterlijk 2012.

Maar wanneer het dertig jaar later fataal is ben je dan blij?

Toets maar eens methaangas in bij googles.

 

 

 

 

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 januari 2007 om 17:40
Dus ook maar niet teveel peejestamp meer eten dan!
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 januari 2007 om 01:55

Asalaam Aleikum,

Het lijkt me onzin om te zeggen dat het in 2012 zal gebeuren. Het zou kunnen maar het zou evengoed 2022 of iets anders kunnen zijn. Het is alleen ALLAH Subhana Wa Ta'ala die daar kennis over heeft. Zelfs De profeten Mohamed, Jezus, Ibrahim, Mozes en alle anderen (vrede zij met hen allen) weten het niet.

ALLAH Subhana Wa Ta'ala vertelt ons in de Koran in Surah An-Naziaat (aya 42-46) het volgende:

42. Zij vragen u omtrent het Uur: "Wanneer zal het komen?"

43. Maar datgene waarmede gij u bezighoudt

44. De uitkomst daarvan is bij uw Heer.

45. Gij zijt slechts een waarschuwer voor hem die vreest.

46. Op de dag waarop zij dit zullen zien, (zal het zijn) alsof zij slechts een avond of een morgen (op de aarde) hadden vertoefd.

 

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 januari 2007 om 07:21
In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

man man man man, hoe vaak heb ik deze onzin al gehoord . in een mum van tijd kan opeens iedereen voorspellen wanneer het einde gaat komen. tjonge de verhalen die ik soms te horen krijg, niet te doen.

mensen zijn geobsedeerd, men hoort van klimaatopwarming, men hoort dat de islam tekens heeft voorspeld die zijn uitgekomen enz.....mensen beginnen te panikeren, te voorspellen enz... niet echt evident, want zo zie je niet wat er vlak voor je neus gebeurt, en wie wat dat zou kunnen zijn........

Weet je ik wil je niet bang maken maar helemaal onmogelijk is het niet !

De opwarmings effecten van de aarde zijn wetenschappelijk al een paar keer kwa tijd bijgesteld moeten worden. En allemaal in het nadel van de mens.

Een van de problemen die nu opnieuw worden onderzocht zijn de vooraden methaangas die zowel onder de zoutspiegel van de oceanen liggen alswel net onder de nog steeds bevroren bodem van de toendra's in Syberie.(400 miljard kubieke meter metaangas)

Wanneer die gassen door smelting en ontzilting versneldt vrijkomen en elke indicatie geeft aan dat dit inderdaad aan het gebeuren is kan de levensvatbaarheid voor menselijk leven hier op aarde best wel eens snel voorbij zijn.

En ja een van de wetenschappelijke studies spreekt inderdaad over uiterlijk 2012.

Maar wanneer het dertig jaar later fataal is ben je dan blij?

Toets maar eens methaangas in bij googles.

 

 

 

 



er wordt zoveel gezegd.

ging de mensheid niet vergaan bij de nieuwe millenium 2000 ? we zijn nu 2007 en ik heb er nog steeds niets van gemerkt.
hetgeen wat ik ook al een tijdje hoor is dat er in 2028 een komeet tegen de aarde zal botsten die nare gevolgen kan hebben voor de mensheid.

en zo kan je nog vanalles gaan zeggen, je zult ooit wel gelijk moeten hebben......
laa ilaha illalah
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 januari 2007 om 07:23
ow ik heb iets gevonden over de planeto�de waarover ik schreef, het blijkt dat men verkeerde berekeningen heeft gedaan: (komt van wikipedia)

2001 WN5 is de voorlopige aanduiding van de planeto�de die op 26 juni 2028 de aarde zal passeren, op een afstand van ongeveer 250 000 kilometer en zou dus een aardscheerder zijn.

Het is ��n van de vier nieuwe NEA's ( Near Earth Astero�des) die in november 2001 ontdekt werden: 2001 VB, 2001 VK5, 2001 WS1 en 2001 WN5. Ze zijn allemaal ongeveer een kilometer groot. (Externe link: December 2001, n. 1 - monthly monitor )

Aanvankelijk werd de 2001 WN5 op de NEODyS Risk Page gezet, als planeto�de met een H=18,0, aangeduid als 'Dringend' in de prioriteitslijst. Dit wil zeggen dat inslag op de aarde mogelijk is, maar met een zeer kleine waarschijnlijkheid. De mogelijkheid was vooral te wijten aan te weinig observaties, waardoor de baan onvoldoende nauwkeurig kon berekend worden. Er werd verwacht dat de mogelijkheid van inslag zou verdwijnen na bijkomende observaties.

Toen spontane bijkomende observaties uitbleven werd op 28 november 2001 opgeroepen om bijkomende observaties te doen in de New Announcement list.

Op 20 december 2001 werd reeds bedankt voor de bijkomende observaties. Door de bijkomende observaties kon de baan van de 2001 WN5 beter berekend worden en bleek een inslag op aarde onmogelijk.


laa ilaha illalah
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 januari 2007 om 07:51

Asalaam Alaikum,

Of je nu naar de waarzegger gaat of dicussieert over wat er zich eventueel in de toekomst zou gaan afspelen, het is toch allemaal haram? 

Lees dit! Komt volgens mij op het zelfde neer?

http://www.islaammail.com/iforum/forum_posts.asp?TID=6078

Wa Salaam Alaikum

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 januari 2007 om 09:08
In eerste instantie geplaatst door Amatoe_allah

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Misschien heeft het wel helemaal niks van doen met een dag, maar met een (langdurige) fase in de evolutie die als overlevers een, in meerderheid, vreedzame mensensoort voortbrengt. Ik denk ook niet dat de Schepper werkt in termen van dagen, jaartallen enz..

Geloof me beste kerel, de Laatste Dag betekent niet dat het 1 aardse dag duurt, verre van dat...



volgens de qor-aan 50.000 jaar (of dagen, als ik me niet vergis).
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 januari 2007 om 09:36
Gelukkig maar dat niemand het weet....maar we weten wel dat die dag
elke dag een dag dichterbij komt...net zoals de dag dat we onze laatste
adem uitblazen...
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
DienaresvnAllah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 13 januari 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 47
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DienaresvnAllah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 januari 2007 om 14:42

Assalaamoe alaikoem,

Ze kunnen denken en zeggen wat ze willen, Maar Allah soubhanahoe wata3la weet het beste!!

Wa3laikoemoe salaam warahmatoellaah wabarakatoe oegt Amel

Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 januari 2007 om 20:42
In eerste instantie geplaatst door ABTT

In eerste instantie geplaatst door Amatoe_allah

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Misschien heeft het wel helemaal niks van doen met een dag, maar met een (langdurige) fase in de evolutie die als overlevers een, in meerderheid, vreedzame mensensoort voortbrengt. Ik denk ook niet dat de Schepper werkt in termen van dagen, jaartallen enz..

Geloof me beste kerel, de Laatste Dag betekent niet dat het 1 aardse dag duurt, verre van dat...



volgens de qor-aan 50.000 jaar (of dagen, als ik me niet vergis).

assalaam,

de engelen doen 50000 jaar over om van hemel naar aarde te komen

maar 1 dag voor Allah is 1000 jaren voor de mens

 

assalaam,

5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 februari 2007 om 04:59
De hele zaak zal autonoom verlopen als een chemische reactie die zich niet stoort aan het feit dat wij onze tijd tellen in seconden, uren, dagen, eeuwen, al dan niet verlopen sinds een of ander "moment nul".
Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Zwaluw Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 februari 2007 om 08:42

De kans dat 2012 een rampjaar wordt is precies even groot als het jaar 2011 of 2013.

Het is allemaal gebrabbel van niet helemaal helder kunnen denkende onbenullen, die een beetje interessant willen doen.

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 februari 2007 om 15:19
De kans dat iets in 2012 gebeurt is ietsje groter dan in 2011 en ietsje
kleiner dan in 2013.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 februari 2007 om 17:11
Mmmmm..... Dat zet me aan het denken! Volgens mij zit ik dan redelijk safe met het jaar 1428!
Terug naar boven
PeterV Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 02 februari 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote PeterV Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 februari 2007 om 02:20
De Maya's hadden 1500 jaar geleden ook al het idee dat het einde zou komen in 2012..... Toeval?
Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Zwaluw Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 februari 2007 om 03:18

In eerste instantie geplaatst door PeterV

De Maya's hadden 1500 jaar geleden ook al het idee dat het einde zou komen in 2012..... Toeval?

Wellicht.

Of gewoon invulkunde.

Terug naar boven
Shoaib Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Shoaib Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 februari 2007 om 05:47
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 februari 2007 om 19:57
In eerste instantie geplaatst door alzukar

Mmmmm..... Dat zet me aan het denken! Volgens mij
zit ik dan redelijk safe met het jaar 1428!


En ging je toen op een berg zitten?

16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 februari 2007 om 04:29
In eerste instantie geplaatst door postpentacost

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Mmmmm..... Dat zet me aan het denken! Volgens mij
zit ik dan redelijk safe met het jaar 1428!


En ging je toen op een berg zitten?



Zo dicht mogelijk bij de Hemel bedoel je?
Terug naar boven
tommy Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 11 maart 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 88
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tommy Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2007 om 17:19
lieve mensen luister
2012 23 dec om precies te zijn is de datum dat volgens de maya sterrenkalender(en deze is echt wel heel precies)de aarde samen met een aantal andere planeten van ons zonnestelsel en ook andere delen van ons sterrenstelsel(melkweg) op een lijn staan met het centrum van de melkweg. Er wordt eigenlijk niet beweerd dat dit het einde der tijden inhoudt, maar men houdt rekening met invloeden van de aantrekkingskracht van de hemellichamen op elkaar zoals eb en vloed ontstaan a.g.v. de aantrekkingskracht tussen de aarde en de maan. maar laat ik duidelijk zijn dat de effecten hiervan nooit met zekerheid in te schatten zijn, er is er inderdaad maar EEN met die kennis. Als je al wilt speculeren over klimaatverandering moet je eerder denken aan een grote (zond)vloed en niet zozeer over opwarming van de aarde. Zoals we allemaal weten zal het niet de eerste grote vloed zijn, maar wees gerust, de mens heeft de eerste overleefd dus wie zegt dat we het niet nog eens kunnen.
Terug naar boven
Yasmina93 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 30 december 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 6
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yasmina93 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 december 2009 om 21:35

Ik vind het allemaal onzin .. Alleen Allah (s.w.t.) weet wanneer de aarde zal vergaan  

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.