Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderzoek

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Mariske Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 januari 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 6
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Mariske Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Onderzoek
    Geplaatst op: 29 januari 2007 om 02:14
Mijn naam is Mariske Westendorp. Ik ben derdejaars studente Antropologie aan de Radboud Universiteit Nijmegen. In opdracht van de universiteit doe ik een kleinschalig onderzoek onder gesluierde moslimvrouwen. Ik ben vooral ge�nteresseerd in moslimvrouwen die een niqaab, chador of burka dragen. Ik wil die vrouwen in een interview graag een aantal vragen stellen over het dragen van een sluier en eventuele reacties van de Nederlandse samenleving op het dragen daarvan.

Via deze weg hoop ik contact te kunnen vinden met een moslimvrouw, die enige tijd geleden ge�mmigreerd is naar Nederland en die hier in Nederland gesluierd is of juist heeft besloten de sluier af te leggen.

Zou u mij willen helpen, doordat u weet hoe ik moslimvrouwen kan benaderen of doordat u zelf mee zou willen werken aan het onderzoek, dat uiteraard vertrouwelijk en anoniem uitgevoerd wordt? Neem dan contact met mij op via dit forum of via [email protected]
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.