Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Geen vrijheid van godsdienst......

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Geen vrijheid van godsdienst......
    Geplaatst op: 07 februari 2007 om 06:24
In eerste instantie geplaatst door Stampertje

Dat bedoelde ik dus net h�.
Elke mens is anders, en net dat maakt het zo waardevol.

Maar net daarom is het zo belangrijk dat we respect hebben voor andere mensen hun mening.

Ik ben ook atheist, en heb misschien vaak een afwijkende mening. Maar ik denk dat ik niet disrespectvol ben.
IK probeer iig respect te hebben voor iedereen.



Ik heb hier 2 � 3 dagen posts van zwaluw gelezen en hij vliegt boven mij in cirkeltje, als ik een geweer en een kogel had, dan was deze vogel al een tijdje geleden in de zee aan het pruttelen.

Wat ik probeer duidelijk te maken is dat je heus niet beledigen om jouw mening te laten horen. Ik lees al veel langer posts van alZukar, en ik heb nog nooit iets disrespectvol gelezen (ik zeg niet dat hij dat niet gepost heeft, maar wel dat ik het nooit gelezen heb), en hij is ook een athe�st, misschien ziet hij zichzelf niet zo, maar dat is iets weer dat hij gaat uitleggen en daar heb ik respect voor, dat is een heel ander type dan zwaluw de rotte vogel.


groet,
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Stampertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 februari 2007 om 06:37

Ik ben absoluut akkoord met wat je zegt ABTT. Ik heb me als "atheist" zijnde zelfs al doodgeergerd aan die vogel.
Maar als ik eerlijk ben erger ik me ook dood aan bepaalde scheldtirades tegen diezelfde vogel. Met schelden en terugscghelden bereik je volgens mij niets.
En alzukar zegt soms h��l rake dingen. Dingen waar over na te denken valt.

Groetjes,

stampertje

Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 februari 2007 om 07:02
In eerste instantie geplaatst door Stampertje

Dingen waar over na te denken valt.


Soms omdat ik ze niet versta


Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
Batman Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 augustus 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 69
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Batman Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 september 2007 om 10:30

In eerste instantie geplaatst door aswan

Nee aap, maar jij voelt je wel dusdanig bedreigd door een bewuste keuze van moslims om op hun rechterzij te slapen, dat je steeds als een vastgelopen plaat moet wijzen op het feit dat jij zogenaamd vrij bent om te kiezen, achterlijke zool. Ik heb in alle vrijheid zonder enige angst gekozen voor Islam, dat is iets waar jij feitelijk niet om heen kunt, maar gewoon over uitge****d bent en daarom heb je er ook verder niets zinnigs over te zeggen. Jij bent de ware dwangneuroot die bij het ontbreken van bevestiging van zijn mening spastische trekjes laat zien alsof hem zuurstof te kort schiet.
Ik ontdek deze discussie eigenlijk nu pas omdat ik benieuwd was hoe er op de stelling van Zwaluw gereageerd zou worden, maar ik zie bijna alleen maar dit soort van reacties van een bijzonder puberaal niveau. Jammer, want het had een interessante discussie kunnen zijn, volgens mij. Was er eerst nog een interessante wending of kritiek belediging inhoudt gaat het alleen maar verder in dat laatste met allerhande beldigingen van Aswan naar Zwaluw toe. Ook verbaast het me dat er over haar (hem?) als "hem" gesproken wordt terwijl er links aangegeven staat dat Zwaluw een vrouw is. Een administratieve vergissing dan misschien?

Ik ken de vorige mails van Zwaluw natuurlijk niet omdat ik een van de "newbies" ben, maar het schijnt dat hij/zij veelal als beledigend ervaren werd dan (en dan vooral genegeerd moet worden zo te lezen)? Maar nu blijkt dat Zwaluw daar dan niet alleen in is, in dat beldigen, mocht zoiets al waar zijn.

Verder ben ik heel benieuwd naar de uitleg van Aswan hoe het nou kan dat iemand zich bedreigd kan voelen door het op de rechterzij slapen van moslims. Maar dan dit keer in normaal Nederlands graag.

Batman

Ignorance is our greatest enemy
Terug naar boven
Wortel 2 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 februari 2007
Online status: Offline
Berichten: 14
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Wortel 2 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 september 2007 om 15:46

Raar om zo'n oud topic op te willen rakelen.

Zwaluw is allang monddood gemaakt door middel van een ban.

 

 

 

Terug naar boven
Batman Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 augustus 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 69
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Batman Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 september 2007 om 14:11
In eerste instantie geplaatst door Wortel 2

Raar om zo'n oud topic op te willen rakelen.

Zwaluw is allang monddood gemaakt door middel van een ban.

Inderdaad misschien wel raar ja, maar zoals ik al gezegd had ben ik een van de "newbies" hier en kwam ik deze discussie kortgeleden pas tegen. En juist omd�t ik een newbie ben weet ik van die ban dus helemaal niets af, maar gezien het kinderlijke taalgebruik van Aswan had het me eigenlijk logischer geleken als hij geband was geweest of op z'n minst een commentaar van een moderator had gehad op z'n gedrag. Maar dat is zoals ik het dan zie hoor.

Batman

Ignorance is our greatest enemy
Terug naar boven
mark737 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 september 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mark737 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 september 2007 om 14:23

atheisten en christenen hebben het wa tmoeilijker denk ik omdat het sociaal leven van moslims beter is, door deze achterstand proberen zij om te gaan en te praten met moslims. Ik zeg niet iedereen, maar sommige zie je dat aan. Islam is niet de vijand, word zelf Moslim maar dan gecombineerd met je eigen cultuur.

forum voor Moslims
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.