Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Wilders; Pakistan vermijden

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Wilders; Pakistan vermijden
    Geplaatst op: 20 februari 2007 om 11:19

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Hieronder een interessant persbericht;

'Wilders kan Pakistan beter mijden'

Bron: De Limburger / BN/DeStem
Gepubliceerd: maandag 19 februari 2007 @ 11:09

Binnenkort reist een delegatie van de Tweede Kamer af naar Pakistan en Afghanistan voor een werkbezoek. E�n van de parlementari�rs die in de delegatie zit, is PVV-leider Geert Wilders. Hij zou er goed aan doen om niet naar Pakistan af te reizen, want in dat land lusten ze het Nederlandse Kamerlid inmiddels rauw.

De recente uitspraken van Wilders over onder meer het verscheuren van de helft van Koran, zijn daar in slechte aarde gevallen. De Pakistaan Maulana Hafiz Hussain Ahmed, parlementslid en de tweede man binnen de invloedrijke religieuze partij Jamat-e-Islami, zegt: ''Deze man is niet welkom in Pakistan, hij mag hier nooit toegelaten worden. Zijn opmerkingen zijn grievend voor miljoenen moslims. Deze man is radicaler in zijn denkbeelden dan de zogenaamde terroristen.'' De wereldwijde anti-Mohammed en islam-opmerkingen van de laatste tijd noemt hij ''een complot tegen de islam dat wordt geleid door de joden.''

Talat Masood, een ex-generaal uit het Pakistaanse leger en een vooraanstaand gematigd Pakistaanse analist, adviseert Wilders niet naar Pakistan te komen: ''Zijn leven zou in zo'n geval extreem veel gevaar lopen. Maar ik denk dat Wilders na zijn uitlatingen hoe dan ook geen visum meer krijgt.''

In Pakistan staat overigens de doodstraf op het moedwillig verscheuren van een Koran. Een eigenaar van een telefoonwinkel in Islamabad verwoordt de woede die op straat heerst over Wilders' uitlatingen: ''Deze man moet publiekelijk opgehangen worden.''

Twijfels
Zaterdag liet Wilders zelf al weten dat hij twijfelt of hij naar Pakistan zal afreizen. In Pakistan staat niet alleen de doodstraf op het vernielen van de Koran, maar ook op het beledigen van de profeet. Aan dat laatste heeft Wilders zich ook 'schuldig' gemaakt door te stellen dat als Mohammed vandaag in Nederland zou leven, hij voor zou stellen ''hem als extremist met pek en veren het land uit te jagen''.

Delegatieleider Hans van Baalen (VVD) zei het zaterdag te betreuren als Wilders besluit niet mee te gaan. ''Geert levert als criticus op zulke reizen altijd een goede bijdrage. Hij is welkom. De delegatie wordt bovendien zwaar beveiligd. We gaan natuurlijk niet naar Belgi�.

Ach ja...
What goes around....Comes around...

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2007 om 11:46

Het is allemaal maar circus.

Wilders loopt geen ekel gevaar in Pakistan omdat de parlementariers aar zijn op uitnodiging van de pakistaanse overheid.

Zij kunnen niet vervolgt wrden in Pakistan omdat ze Immumiteit  hebben tijdens hun werkbezoek.

Het ergste wat hem ou kunnen overkomen is dat hij zou worden uitgewezen. En dat is zelfs niet echt waarscijnlijk.

Wilders doet gewoon weer aan stemming makerij zonder grondslag.

maar tussen haakjes en wellicht overbodig ik vond zijn opmerkingen over de Koran ook belachelijk.

maar verder niet echt schokkend.Het is een mening niets meer.

We gaan toch ook niet alle mensen vervolgen die een runderlederen bakstel hebben omadt die zodoende hun achterwerk op het meest heilige dier van de Hindoes zetten?

 

 

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2007 om 12:15
Wilders hoeft die dingen niet te zeggen, maar van de andere kant zijn uitdrukkingen als "Publiekelijk ophangen" en "Complot tegen de Islam, geleid door de Joden" ook geen tekenen dat men het beste uit de Koran ter harte heeft genomen.
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2007 om 13:55

Wilders is een gevaar voor Nederland.

Hij zal steeds meer aanhangers weten te verwerven die angst hebben voor het onbekende. Met zijn populistische praat zal hij over vier jaar nog meer zetels binnenhalen. Ik vind echt dat sommigen hem veel te veel bagataliseren en het werkelijke gevaar niet inzien. Ik vind Wilders een zorg voor nu, maar zeker nog meer voor in de toekomst. 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2007 om 10:30
In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

Wilders is een gevaar voor Nederland.

Hij zal steeds meer aanhangers weten te verwerven die angst hebben voor het onbekende. Met zijn populistische praat zal hij over vier jaar nog meer zetels binnenhalen. Ik vind echt dat sommigen hem veel te veel bagataliseren en het werkelijke gevaar niet inzien. Ik vind Wilders een zorg voor nu, maar zeker nog meer voor in de toekomst. 

Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen ;-)

Wilders vertegenwoordigd net zo min Nederland als Al Qaida de Moslims.

natuurlijk zouden beiden partijen anders oen willen geloven :-)

En neen abdul Khaliq daar bedoel ik jouw absoluut niet mee .

 

 

Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2007 om 11:41

 Het is tot nu toe nog steeds zo dat iedere dictator, machtswellusteling of despoot te laat werd ontdekt als zijnde een dictator, machtswellusteling of despoot. Voorbeelden genoeg. Ik heb geen glazen bol en als Allah het wil blijft Nederland verder verschoond van deze populist van de eerste categorie.

Ik vind je vergelijking behoorlijk mank lopen over Wilders en Al Qaida. Al Qaida probeert met geweld bepaalde zaken te realiseren en wordt wereldwijd opgejaagd. Wilders probeert met zijn politieke partij via de vrijheid van meningsuiting in Nederland te shokeren door de Moslims en de Islam in een kwaad daglicht te stellen. Dat lukt hem steeds beter. Het is tekenend dat het vooral de niet-Moslims zijn die collectief zeggen, maak je niet druk, en zo`n vaart zal het niet lopen. Voor alle duidelijkheid, deze mijnheer Wilders heeft bij de laatste tweede kamerverkiezingen 9 zetels veroverd. Het lijkt wel alsof dat niet telt! Wel dat doet het behoorlijk. Wilders heeft politiek gezien een grote slag geslagen. Zijn lange termijn agenda is die van het steeds meer afknijpen van de islamitische allochtoon. Kreten als Tsunami van de islam en verscheur de Koran voor dehelft, en dan ook nog zijn onbeschofte opmerkingen jegens de profeet Mohammed, vrede zij met hem. Het is toch eigenlijk belachelijk dat de Moslim niet eens geergerd mag zijn omdat zijn religie ten schande wordt gemaakt door een regelrechte populist. Wilders heeft heel goed opgelet wat Fortuyn probeerde. Hij heeft dankbaar gebruik gemaakt van het wegvallen van Fortuyn, hij zag ook wel in dat met brute retoriek jegens de Islam hij kiezers zou trekken. Neen, zegt de niet-Moslim, over Wilders hoeft niemand zich zorgen te maken.

Adolf Hitler was de grootste dictator en moordenaar, die ooit over deze aardkl**t heeft mogen rondlopen, wie had gedacht dat deze nobody zou uitgroeien tot de grootste satan ooit? Zo zijn er meer voorbeelden van na�viteit van de mensheid alwaar mensen zich niet druk maakten om grote beledigingen. Neen, een ieder die tegen mij zegt maak je niet druk of slaap maar lekker verder, tegen hen zeg ik dit, als men Wilders blijvend de ruimte geeft, zal hij zich steeds meer laten verstikken door de zwarte kant van de macht. Het is een langzaam proces, maar wel een proces dat verregaande conseqwenties kan hebben voor de leefbaarheid van Nederland.     

Populisten doen het van oudsher goed in de politiek, maar dat is logisch met al dat klapvee (daar bedoel ik uiteraard jou niet mee druidherne).

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2007 om 13:30
Maar wat is nou precies het verschil tussen het zwartepieten van:
1.Moslims door Wilders;
2.Joden door Moslims;
3.Joden door nazis;
4.Moslims door Joden?
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.