Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

mooie foto.

 Post Reply Post Reply Pagina  <1 234
Schrijver
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: mooie foto.
    Geplaatst op: 12 maart 2007 om 11:11

In eerste instantie geplaatst door ABTT

Dat was een hele hap, beste PostPentacost.

Mijn bedoeling is/was niet om te discussi�ren. Alhoewel ik heel wat punten bediscussi�erbaar vindt. Als je hierover wilt ingaan, zou ik zeggen: 'Gebruik de Zoek-knop'. Wat betreft jouw tekst algemeen (dat het er dus positief uitziet). Dat is jouw visie, die van de Paus is overigens helemaal anders (dat het er inderdaad slecht aan toe gaat bij de 1.2 miljard katholieken. En met slecht bedoel ik dat deze mensen (1.2 miljard) gewoon het woord Christen dragen en fanatiek tekeer gaan als de Paus in de buurt van het reukorgaan komt. Als hij (de paus) weer weg is gaan ze allemaal hun eigen zaakje runnen. Alleen wanneer de Paus er is en alleen op Kerstmis en Pasen gaan we een dag of twee 'geloven' (als ik het zo mag noemen)? Dat bedoelde ik met 'het uitsterven'. En natuurlijk zijn er passieven en actieven, fanatieken en moderate, etc... etc...

1 keer in de week naar de Kerk (als het er nog van komt), effe zingen en de andere zes dagen het woordje 'Christen' dragen. Terwijl als ik mij niet vergis juist op zondag God rust ging zoeken en de andere zes dagen bezig was, niet? Althans zo heb ik het vernomen,...


Assalaam,

Assalaam Aleikom,

Mijn bedoeling is ook nooit om het christendom ter discussie te stellen. Daar begin ik hopelijk nooit aan. Dat voorop gestelt. Maar wat je nu zegt ABTT is dus alles weer eenzijdig stellen en/of alles over 1 kam scheren. 1 keer in de week naar de kerk gaan en de andere dagen heet woordje "christen" dragen vind ik erg denegrerend. Er zijn tevens genoeg moslims die 5 maal per dag bidden en verder niets aan hun geloof doen. En er zijn zus en er zijn zo, etc.etc. Belangrijk is het innerlijke. Een mooi voorbeeld vind ik nog steeds, en dat geldt eigenlijk voor allen:

"Vroomheid is niet dat jullie je gezicht naar het oosten en het westen wendt, maar vroom is wie gelooft in God, in de laatste dag, in de engelen, in het boek en in de profeten en wie zijn bezit, hoe lief hij dat ook heeft, geeft aan de verwanten, de wezen, de behoeftigen, aan hem die onderweg is, aan de bedelaars en voor de (vrijkoop van) de slaven, en wie de salaat [gebed] verricht en de zakaat [verplichte liefdadigheid] geeft en wie hun verbintenis nakomen en wie volhardend zijn in tegenspoed en rampspoed en ten tijde van strijd. Zij zijn het die oprecht zijn en dat zijn de godvrezenden." (Koran 2:177)


"Iedere heeft een richting waarheen hij zicht wendt. Wedijver dan met elkaar in goede daden." (Koran 2:148)

Salaam Nefertiti

�God does not judge according to your bodies and appearances, but he scans your hearts and looks into your deeds." - Hadith of Prophet Mohammed
Terug naar boven
Medoune Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 04 maart 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 70
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Medoune Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 maart 2007 om 13:28
Dan zijn de christenen dus niet vroom aangezien ze niet in alle profeten en het laatste boek geloven.
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 maart 2007 om 13:47

In eerste instantie geplaatst door Medoune

Dan zijn de christenen dus niet vroom aangezien ze niet in alle profeten en het laatste boek geloven.

Vroomheid heeft meer defenities. El hamdu Allah

Salaam Nefertiti

�God does not judge according to your bodies and appearances, but he scans your hearts and looks into your deeds." - Hadith of Prophet Mohammed
Terug naar boven
Medoune Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 04 maart 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 70
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Medoune Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 maart 2007 om 14:05
Ik denk dat ALLAH Subhana Wa Ta'ala heel duidelijk is wat vroomheid betreft. De definitie die een mens eraan geeft is niet belangrijk (voor mij) en hoort dat denk ik voor andere Moslim ook niet te zijn want zeggen we niet altijd dat ALLAH Subhana Wa Ta'ala  het toch altijd het beste weet?
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 maart 2007 om 15:09

Ik had het anders moeten formuleren maar je hebt gelijk. Alleen Allah weet wie de beloning zal ontvangen

Salaam Nefertiti

�God does not judge according to your bodies and appearances, but he scans your hearts and looks into your deeds." - Hadith of Prophet Mohammed
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 maart 2007 om 19:05
In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door postpentacost

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Overigens:
het is ook nooit met een kerk begonnen....


met een bovenzaaltje toch?


Een boven-kamer


of een binnen-kamer...
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 maart 2007 om 19:14
Jacobus 1: 27
Voor God, de Vader, is alleen dit reine, zuivere godsdienst:
weduwen en wezen bijstaan in hun nood, en je in acht nemen voor de
wereld en onberispelijk blijven.

16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 maart 2007 om 06:59

Ik zie hetzelfde gedrag helaas ook bij Moslims. Mooi weer spelen in de moskee (alleen op vrijdag), op het forum of bij vrienden en/of kennissen. Maar ondertussen wel de bloemetje`s buitenzetten en alles doen wat God verboden heeft.

Sommige Christenen deugen netzo weinig als sommige Moslims, het omgekeerde is ook van toepassing. Laten we wel eerlijk tegen elkaar blijven.

Dit is de post die mij het meest aansprak, en ik wou dat ik het eerder of duidelijker had uitgelegd. Maar als we eerlijk moeten zijn, dan vertel ik in mijn eerlijkheid dat er inderdaad bij elke religie slechte appel zijn. Alleen hangt het af van de hoeveelheid slechte appels.

En onder slechte appels versta ik appels die stilaan beginnen te rotten (door de ouderdom alhoewel ze heel goed waren -> natuurlijk proces), en appels zonder schil (hidjaab, en met alle duidelijkheid hiermee bedoel ik niet de hidjaab van de vrouw zoals verstaat wordt bij de Nederlanders).

Assalaam-aleykum,

Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 maart 2007 om 08:06
In eerste instantie geplaatst door postpentacost

Jacobus 1: 27
Voor God, de Vader, is alleen dit reine, zuivere godsdienst:
weduwen en wezen bijstaan in hun nood, en je in acht nemen voor de
wereld en onberispelijk blijven.



Ik denk dan aan mensen als pater Poels, een begrip in mijn geboortestad Tilburg. Ergens eind zestiger jaren uitgetreden, getrouwd ook. Oprichter van wat in de volksmond "Huize Poels" genoemd wordt, waar alles wat als mens is uitgespuugd onderdak en eten krijgt. Al zo'n dertig jaar lang nu. iedere avond, als het donker is, brengt hij per fiets tachtig broden naar arme gezinnen. Zegt z�lf dat ook hij ooit was begonnen vol geloof in de " vierbaansweg voor iedereen" die van de "perfecte wonderschone religie". Nu doet hij gewoon wat gebeuren moet. Indachtig Jezus'Boodschap. Ergens langs een verloren paadje, niet zichtbaar vanaf die mooie vierbaansweg waar alles zo "zuiver" is.
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 maart 2007 om 19:50
Inspirerende mensen, net zoals de priester abbe Pierre, de onlangs
overleden oprichter van de Emmaus communiteiten, waar door de jaren
heen tienduizenden daklozen en tegenwooordig ook vele illegale
vluchtelingen opgevangen worden...
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2007 om 01:22

In eerste instantie geplaatst door postpentacost

Inspirerende mensen, net zoals de priester abbe Pierre, de onlangs
overleden oprichter van de Emmaus communiteiten, waar door de jaren
heen tienduizenden daklozen en tegenwooordig ook vele illegale
vluchtelingen opgevangen worden...

Fantastisch!  en Het Woord van Allah omtrent de rechtvaardigen en de mensen van het boek kan niet vaak genoeg gezegd worden.

"Zij die geloven, zij die het Jodendom aanhangen, de Christenen en de Sabi�rs die in God en de laatste dag geloven en die deugdelijk handelen, voor hen is hun loon bij de Heer en zij hebben niets te vrezen noch zullen zij bedroefd zijn." (Koran 2:62)

"Onder de mensen van het boek zijn er die in God geloven, in wat naar jullie is neergezonden en in wat tot hen is neergezonden, terwijl zij zich deemoedig aan God onderwerpen. Zij verkwanselen Gods tekenen niet. Zij zijn het voor wie hun loon bij hun Heer is. ... (Koran 3:199)

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2007 om 03:58
In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

In eerste instantie geplaatst door postpentacost

Inspirerende mensen, net zoals de priester abbe Pierre, de onlangs
overleden oprichter van de Emmaus communiteiten, waar door de jaren
heen tienduizenden daklozen en tegenwooordig ook vele illegale
vluchtelingen opgevangen worden...

Fantastisch!  en Het Woord van Allah omtrent de rechtvaardigen en de mensen van het boek kan niet vaak genoeg gezegd worden.

"Zij die geloven, zij die het Jodendom aanhangen, de Christenen en de Sabi�rs die in God en de laatste dag geloven en die deugdelijk handelen, voor hen is hun loon bij de Heer en zij hebben niets te vrezen noch zullen zij bedroefd zijn." (Koran 2:62)

"Onder de mensen van het boek zijn er die in God geloven, in wat naar jullie is neergezonden en in wat tot hen is neergezonden, terwijl zij zich deemoedig aan God onderwerpen. Zij verkwanselen Gods tekenen niet. Zij zijn het voor wie hun loon bij hun Heer is. ... (Koran 3:199)



Mag ik nu Jood worden en andere mensen helpen en dan naar de hemel gaan? Lees de tafsier zou ik zeggen. Je moet weten over welke mensen deze verzen gaan, maar dat is een ander onderwerp. Als ik Christen ben en de waarheid (de Qor-aan) komt naar mij toe en ik weiger deze waarheid, als ik Christen ben en de waarhed komt niet naar mij toe en ik zoek naar de waarheid. 2 verschillende mensen.


Assalaam-aleykum,
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2007 om 04:02
In eerste instantie geplaatst door ABTT

In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

In eerste instantie geplaatst door postpentacost

Inspirerende mensen, net zoals de priester abbe Pierre, de onlangs
overleden oprichter van de Emmaus communiteiten, waar door de jaren
heen tienduizenden daklozen en tegenwooordig ook vele illegale
vluchtelingen opgevangen worden...

Fantastisch!  en Het Woord van Allah omtrent de rechtvaardigen en de mensen van het boek kan niet vaak genoeg gezegd worden.

"Zij die geloven, zij die het Jodendom aanhangen, de Christenen en de Sabi�rs die in God en de laatste dag geloven en die deugdelijk handelen, voor hen is hun loon bij de Heer en zij hebben niets te vrezen noch zullen zij bedroefd zijn." (Koran 2:62)

"Onder de mensen van het boek zijn er die in God geloven, in wat naar jullie is neergezonden en in wat tot hen is neergezonden, terwijl zij zich deemoedig aan God onderwerpen. Zij verkwanselen Gods tekenen niet. Zij zijn het voor wie hun loon bij hun Heer is. ... (Koran 3:199)



Mag ik nu Jood worden en andere mensen helpen en dan naar de hemel gaan? Lees de tafsier zou ik zeggen. Je moet weten over welke mensen deze verzen gaan, maar dat is een ander onderwerp. Als ik Christen ben en de waarheid (de Qor-aan) komt naar mij toe en ik weiger deze waarheid, als ik Christen ben en de waarhed komt niet naar mij toe en ik zoek naar de waarheid. 2 verschillende mensen.


Assalaam-aleykum,

Salaam Alaikum,

Ik begrijp je niet helemaal denk ik, wil je mij dan uitleggen wanneer en welke mensen van het boek dan wel/niet naar het paradijs gaan als zij goede werken doen? Ik hoop toch niet dat je bedoeld dat een oprechte Jood of Christen die goede werken doet en de Thorah of de Bijbel leest en niet de Koran gestraft wordt door Allah?  

Salaam

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2007 om 04:09
Wat is een oprechte Jood of Christen? Het is simpel: ga naar de website Tafsir.com en zoek naar deze verzen, indien je meer wilt weten. Want het is 7araam om de Qor-aan met eigen begeertes te interpretteren (zie tafsir atTabari).

De tafsier (ibn Kethir) legt de tijden en plaatsen uit, want als de waarheid gekomen is en iemand weigert deze waarheid, dan is dit iemand anders dan een persoon die de waarheid niet heeft en de waarheid zoekt (een oprechte Christen en ook andere personen uitgelegd in Ibn Kethir), en zelfs moslims die naar kennis zoeken (waarheid) zijn betere mensen dan moslims die zich maliki, shia of sunni noemen en van de ene dag naar de andere leven zonder kennis. Zoals in een authentieke a7adith vermeld staat: 'Wie kennis zoekt, Allah slaat voor hem een pad naar het paradijs.'. Kortom, deze aspecten worden (onder meer) in de Tafsier ibn Kethir besproken.


Assalaam-aleykum,
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2007 om 04:17

In eerste instantie geplaatst door ABTT

Wat is een oprechte Jood of Christen? Het is simpel: ga naar de website Tafsir.com en zoek naar deze verzen, indien je meer wilt weten. Want het is 7araam om de Qor-aan met eigen begeertes te interpretteren (zie tafsir atTabari).

De tafsier (ibn Kethir) legt de tijden en plaatsen uit, want als de waarheid gekomen is en iemand weigert deze waarheid, dan is dit iemand anders dan een persoon die de waarheid niet heeft en de waarheid zoekt (een oprechte Christen en ook andere personen uitgelegd in Ibn Kethir), en zelfs moslims die naar kennis zoeken (waarheid) zijn betere mensen dan moslims die zich maliki, shia of sunni noemen en van de ene dag naar de andere leven zonder kennis. Zoals in een authentieke a7adith vermeld staat: 'Wie kennis zoekt, Allah slaat voor hem een pad naar het paradijs.'. Kortom, deze aspecten worden (onder meer) in de Tafsier ibn Kethir besproken.


Assalaam-aleykum,

Salaam Alaikum,

Het is niet mijn bedoeling om de Koran naar mijn eigen begeerten te interpreteren (alhoewel je daar natuurlijk nooit helemaal van af kunt zien), maar ik mag aannemen dat jij de verzen in de Tafsir kent omtrent bovengenoemd onderwerp aangezien jij dit ter sprake brengt?

Ik gebruik namelijk de zoekfunctie op Tafsir.com maar die werkt niet!

Salaam 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2007 om 05:42

Assalaam Aleikom,

 

Zij zijn niet allen gelijk. Onder de mensen van het Boek is een oprechte groep, die het Woord van Allah in de uren van de nacht opzegt en zich met het gelaat ter aarde werpt. Zij geloven in Allah en de laatste Dag en gebieden het goede en verbieden het kwade en wedijveren met elkander in goede werken. Dezen behoren tot de rechtvaardigen. En het goede dat zij doen, zal niet worden ontkend en Allah kent de Godvrezenden. (Koran 3:113-115)

"Wij geloven in hetgeen ons is geopenbaard en hetgeen u is geopenbaard; en onze God en uw God is E�n; en aan Hem onderwerpen wij ons." (Koran 29:46)

 

 Werden en worden  Er zijn meerdere verzen in de Koran dan alleen 2:62 die reflecteren op de mensen van het boek in verleden en tegenwoordige tijd. Dat geeft aan dat de christenen en de Joden in de islam niet werden en niet worden uitgesloten.

En Allah weet het beter.

 

Salaam Nefertiti

 

�God does not judge according to your bodies and appearances, but he scans your hearts and looks into your deeds." - Hadith of Prophet Mohammed
Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2007 om 07:11
Assalaam-aleykum,

Helaas werkt de zoek-optie niet, maar de rest functioneert wel. Als je bvb de sourah selecteert en bevestigd kun je alsnog de verzen opzoeken. Ik heb het even opgezocht van jouw 2 verzen, en de uitleg is niet veel (als je te weinig tijd hebt).

Het was niet naar jouw bedoeld, lieve broeder, maar ik zei dat het 7araam was (om zo de nadruk te leggen voor de lezers of misschien wist je het niet). Anders hadden we hier ettelijke interpretaties, aangezien ik het ook niet wist (onwetend).

Meaning of Kibr

Faith and doing Righteous Deeds equals Salvation in all Times

The meaning of Mu-e-min or Believer

The condition of some ahlu'alKitaab and their rewards

The command of Patience and Ribat

Zo ook kun je telkens het vers opzoeken waarover je kennis wil opdoen, ik doe het telkens zo en vergelijk ook met andere tafasier (check www.altafsir.com). Daarop zit tafsir van shia, sufi, sunni, etc... Want zomaar over het Boek praten (zonder kennis), daarvoor is zelfs in het Boek zelf gewaarschuwd, en er zijn vele a7adith hierover.

031.020 أَلَمْ تَرَوْا أَنَّ اللَّهَ سَخَّرَ لَكُمْ مَا فِي السَّمَا 08;َاتِ وَمَا فِي الأرْضِ وَأَسْبَ 94;َ عَلَيْكُ 05;ْ نِعَمَهُ ظَاهِرَة 11; وَبَاطِن 14;ةً وَمِنَ النَّاسِ مَنْ يُجَادِل 15; فِي اللَّهِ بِغَيْرِ عِلْمٍ وَلا هُدًى وَلا كِتَابٍ مُنِيرٍ
031.020 Do ye not see that Allah has subjected to your (use) all things in the heavens and on earth, and has made his bounties flow to you in exceeding measure, (both) seen and unseen?  Yet there are among men those who dispute about Allah, without knowledge and without guidance, and without a Book to enlighten them!
031.020 Zien jullie niet dat Allah wat zich in de hemelen en op de aarde bevindt aan jullie dienstbaar heeft gemaakt? En Hij heeft Zijn gunsten voor jullie vervolmaakt, zichtbaar en onzichtbaar. En er zijn er onder de mensen die over Allah redetwisten zonder kennis, zonder leiding en zonder verlichtend Boek.

Al-Qur'an, 031.020 (Luqman [Luqman])

En de tafsier ervan kun je lezen op tafsir.com, insha-Allah. Onder meer lees ook:

031.006
022.008
022.003
006.144


Assalaam,
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2007 om 08:11

Salaam Alaikum ABTT,

Het is heel goed dat ik wordt gewezen op eventuele misvattingen en fouten. Ik dank je voor de link en uitleg. Ik zal het later zorgvuldig gaan bekijken.

Salaam  

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <1 234

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.