Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

wil hulp van imam

 Post Reply Post Reply
Schrijver
raja22 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 april 2007
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote raja22 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: wil hulp van imam
    Geplaatst op: 30 april 2007 om 14:17

ik ben een meisje en ben getroffen ,door sihr ben naar een imam geweest hij had koran gelezen en mij water gegeven om mee te douchen maar heb 350 euro betaald en voel me nog ziek. hij heeft mij voor de gek gehouden

mag je wel geld ervoor betallen en kan je me a.u.b helpen want ben nog ziek

ben raddeloos

groetjes hafidda

Terug naar boven
islaam Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
Islaam

Lid geworden: 13 maart 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 280
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 april 2007 om 15:27

Salaam alikoum,

De eerste vraag wat bij opkomt als ik je bericht lees is hoe weet jij dat je getroffen bent door sihr?

Verder wil ik opmerken dat er helaas veel mensen zijn die zich de naam "fkih" toe eigenen terwijl ze daar ver van staan. Het is absoluut niet toegestaan om geld te vragen voor hulp aan een medemoslim, zeker als dat te maken heeft met de Koran. Een echte fkih zou je dus helpen met de Koran en jou raad en advies geven om jezelf te behoeden en niet voor een belachelijk bedrag gewoon water geven waar je mee kan douchen. Enige water wat enigzins "heilig" is, dat is zamzam, verder zijn er veel oplichters die onder vlag van fkih of Islaam of dergelijke zaken misbruik maken van de zwakke situatie van een radeloos persoon.

Ik zou zeggen; wend je tot Allah en ga eerst goed na over wat je hebt en of dat niet gewoon een aandoening is of iets anders wat jou een ziek gevoel geeft. Vaak is de oplossing in eigen hand als je dichter bij Allah komt en tot HEM wendt dan zal HIJ jou helpen en de weg leiden inshallah.

Wa salaam alikoum,
Islaam

Leef voor het leven net als je voor altijd zou leven en leef voor het hiernamaals net als je morgen zou sterven.
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 mei 2007 om 15:11

In de Naam van Allah de Barmhartige de Meest Genadevolle

 

Het Genezen Van Magie, ruqya volgens de shari'a

 

 

Wie getroffen wordt door sihr zou dit niet moeten behandelen met sihr, omdat kwaad niet verwijderd kan worden door kwaad en kufr niet verwijderd kan worden door kufr. Kwaad wordt verwijderd door het goede. Dat is waarom de profeet (vrede en zegeningen zij met hem) zei, toen hij werd gevraagd over al-nushrah (het behandelen van sihr met sihr): �Dit is het werk van de Shaytaan.� Nushrah betekent het verwijderen van sihr van een persoon die daardoor getroffen is door gebruik te maken van nog meer sihr. Maar als het behandeld wordt door gebruik te maken van de Qur�aan en medicijnen die toegestaan zijn of goede ruqyahs, dan is daar niks mis mee. Maar behandeling door middel van sihr is niet toegestaan zoals eerder vermeld, want sihr staat gelijk aan het aanbidden van de shayaateen (duivels). De saahir (tovenaar, iemand die hekserij verricht) verricht sihr of leert de sihr pas nadat hij de shayateen heeft aanbeden en heeft gediend, en dichterbij hen kwam door datgene waar ze van houden. Daarna leerde ze hem de sihr.

 

Maar alle lof is aan Allaah, er is geen reden waarom degene die door sihr getroffen is niet behandeld zou moeten worden door middel van het reciteren van Qur�aan en de gebeden voor het toevlucht zoeken bij Allaah die voorgeschreven zijn door de sharee�ah, en medicijnen die toegestaan zijn, zoals patienten met allerlei soorten ziekten behandeld worden door artsen. De patient zal niet perse herstellen, want niet elke zieke herstelt. Een zieke persoon kan behandeld worden en dan genezen als zijn vastgestelde tijd (van dood) nog niet aangebroken is, of hij herstelt niet en sterft wegens deze ziekte, ook al werd hij behandeld door de meest deskundige artsen en intelligente dokters. Wanneer het vastgestelde tijdstip aanbreekt zal geen medicijn of behandeling tot nut zijn omdat Allaah zegt:

 

�Maar Allaah geeft geen ziel ooit uitstel als haar tijd is gekomen. En Allaah is Alwetend over wat jullie doen�

[al-Munaafiqoon 63:11]

 

Medische behandeling is van nut wanneer het vastgestelde tijdstip nog niet is aangebroken en Allaah besluit dat Zijn dienaar genezen zal worden. Hetzelfde is van toepassing bij iemand die getroffen is door sihr; Allaah kan beslissen dat hij zal herstellen, of hij beslist dat niet als test en om op de proef gesteld te worden, of wegens iets anders waar Allaah kennis over heeft.

 

E�n van die redenen kan zijn dat degene die hem behandeld niet de juiste behandeling voor dit probleem heeft. Er is overleverd in een saheeh overlevering dat de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) zei: �Voor elke ziekte is er een medicijn en als dat medicijn wordt toegepast op de ziekte zal hij herstellen met Allaah�s verlof.�

 

En hij (vrede en zegeningen zij met hem) zei: �Allaah heeft geen enkele ziekte neergezonden (zonder) dat Hij daar ook een genezing voor heeft neergezonden. Degene die het weet die weet het en degene die het niet weet die weet het niet.�

 

Onder de behandelingen die voorgeschreven zijn in de sharee�ah is de behandeling van sihr met het reciteren van de Qur�aan. De grootste soorah in de Qur�aan, al-Faatihah, moet gereciteerd worden over degene die getroffen is door sihr. Dit zou enkele manieren herhaald moeten worden. Als het gereciteerd wordt door een gelovige, oprechte lezer, die weet dat alles is onderworpen aan de wil en het lot van Allaah, dat Allaah over alles heerst, dat wanneer Hij tegen iets zegt `Wees!` dat het dan is. Als het reciteren gebaseerd is op geloof, taqwa en oprechtheid, en meerdere malen herhaald word, dan kan de sihr verwijderd worden en dan kan de persoon herstellen met Allaah�s verlof. Sommigen van de Sahaabah (moge Allaah tevreden zijn met hen) liepen langs enkele bedouinen wiens shaykh, ofwel hun leider, gebeten was. Ze hadden alles gedaan wat ze konden, maar hij was niet genezen. Ze zeiden tegen ��n van de Sahaabah, �Is er een raaqi (iemand die ruqyah verricht) bij jullie?� Ze zeiden, �Ja.� Dus ��n van hen reciteerde soora al-Faatihah over hem en hij stond direct op vol met energie alsof er niets gebeurd was; Allaah had hem genezing geschonken van de slechte uitwerking van die slangenbeet. De profeet (vrede en zegeningen zij met hem) zei: �Er is niets mis met ruqyah zolang het geen shirk inhoudt.�

 

Hij (moge Allaah�s vrede en zegeningen met hem zijn) voerde ruqyah uit en liet zich ermee behandelen. Er bevindt zich veel goeds en veel nuttigs in ruqyah. Al-Faatihah, Aayat al-Kursiy, �Qul Huwa Allaahu Ahad�, al-Mu�awadhatayn en andere ayaat mogen gereciteerd worden over de persoon die getroffen is door sihr, alsmede goede du�aas die overleverd zijn in de ahaadeeth van de profeet (vrede en zegeningen zij met hem), zoals de du�aa die hij zei wanneer hij ruqya verrichte bij een zieke:

�Allaahumma Rabb al-naas, adhib il-ba�s, washfi anta al-Shaafi laa shifaa�a illa shifaa�uka shifaa�an laa yughaadir saqaman (O Allaah, Heerser over de mensheid, verwijder het kwaad en genees hem, want U bent degene die geneest en er is geen genezing buiten Uw genezing, met een genezing die geen enkele ziekte achterlaat).�

 

Dit kan drie keer of meer herhaald worden. Er is tevens overleverd van hem (vrede en zegeningen zij met hem) dat Jibreel (vrede zij met hem) ruqyah bij hem verrichtte en drie keer zei:

�Bismillaah arqeeka min kulli shay�in yu�dheeka, wa min shari kuli nafsin aw �aynin haasid Allaah yashfeek, bismillaah arqeek (In naam van Allaah verricht ik ruqyah bij jou en van elke zaak die jou kwaad doet en moge Allaah jou genezen van het kwaad van elke ziel en jaloers oog. In de naam van Allaah verricht ik ruqyah bij jou).�

 

Dit is een geweldige ruqyah die verhaald werd in een saheeh hadeeth van de Profeet (vrede en zegeningen van Allaah zij met hem). Er is voorgeschreven om ruqyah te verrichten op degene die gebeten of geprikt is, degene die door sihr geraakt is en op degene die ziek is. Er is niks mis mee met het verrichten van ruqyah op iemand die ziek is of iemand die geraakt is door sihr of gebeten of geprikt is, door het reciteren van goede du�aas zelfs al zijn deze niet overleverd door de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem), zo lang deze geen zaken bevatten die haraam zijn, wegens de algemene betekenis van de hadeeth van de Porfeet (vrede en zegeningen zij met hem): �Er is niks mis met ruqyah zo lang het geen shirk bevat.� Allaah kan de zieke genezen en degene die getroffen is door sihr, en anderen, zonder ruqyah en zonder enige daad die anderen verrichten, want Hij is in staat om alles te doen, en Hij is de Alwijze in datgene wat Hij doet. Allaah zegt in Zijn Heilige Boek:

 

�Voorwaar, wanneer Hij iets wil (scheppen), dan zegt Hij er slechts tegen: �Wees,� en het is.

[Yaa-Seen 36:82]

 

Aan Hem is alle lof en dank voor al datgene wat Hij wil en voorbestemd, want Hij is de Alwijze in al hetgeen wat Hij doet.

(Het kan zijn dat) de zieke persoon niet genezen wordt, als zijn vastgestelde tijdstip aangebroken is en er is vastgesteld dat hij zal sterven vanwege deze ziekte. Onder de zaken die gebruikt kunnen worden voor ruqyah zijn de verzen die over sihr verhalen, deze mogen gereciteerd worden in water. Dit zijn de verzen over sihr in Soorat al-A�raaf, waar Allaah zegt :

 

�En We openbaarden aan Moesa: �Werp jouw staf!� En toen verslond deze wat zij met hun bedrog hadden gemaakt

Toen werd de Waarheid duidelijk, en bleek wat zij (de tovenaars) plachten te doen valsheid te zijn.

Zij werden daar verslagen, en zij keerden vernederd terug

[al-A�raaf 7:117-119]

 

En in Soorat Yoonus:

 

�En Fir�aun zei: �Brengt mij alle vakkundige tovenaars.�

Toen dan alle tovenaars waren gekomen zei Moesa tot hen: �Werpt dat wat jullie (willen) werpen.�

Toen zij dan hadden geworpen, zei Moesa: �Wat jullie hebben gebracht is tovenarij, voorwaar Allaah zal het teniet doen. Voorwaar, Allaah laat de werken van de verderfzaaiers niet voortbestaan.�

En Allaah vestigt de Waarheid met Zijn Woorden, ook al hebben de misdadigers er een afkeer van.�

[Yoonus 10:79-82]

 

En in Soorat Ta-Ha:

 

Zij zeiden: �O Moesa, of jij werpt, of zijn wij het die het eerst werpen?�

Hij zei: �Werpt maar.�En toen scheen het hem toe dat hun touwen en hun staven zich door tovenarij voortbewogen.

Toen voelde Moesa vrees in zich opkomen.

Wij (Allaah) zeiden: �Vrees niet! Voorwaar, jij zult de overhand krijgen.

Werp neer wat in jouw rechterhand is, het zal wat zij wrochtten verslinden. Voorwaar, wat zij wrochtten is slechts een list van een tovenaar. En de tovenaar wint niet, hoe hij het ook doet.�

[Ta-Ha 20:65-69]

 

Deze ayaat vallen onder datgene waardoor Allaah de ruqyah tegen sihr tot nut maakt. Als de qaari�(recitator) deze verzen in water reciteert en ook Soorat al-Faatiha, Aayat al-Kursiy, �Qul Huwa Allaahu Ahad�, en al-Mu�awidhatayn in het water reciteert en het dan giet over de persoon van wie hij denkt dat hij geraakt is door sihr , of (degene die) door tovenarij verhinderd wordt van de gemeenschap met zijn vrouw, dan zal hij met Allaah�s Verlof genezen worden. Als er dan ook zeven gemalen lotusbladeren (sidr al akhdar) toegevoegd worden aan het water, dan is dit beter, zoals vermeld werd door Shaykh �Abd al-Rahmaan ibn Hasan (moge Allaah barmhartig zijn met hem) in Fath al-Majeed. (Hij) quote dit van enkele geleerden in het hoofdstuk genaamd Ma jaa a fi�l-Nushrah.

 

Het is aangeraden om de drie soeraahs te reciteren, namelijk Qul Huwa Allaahu Ahad, Qul A�oodhu bi Rabb il Falaq en Qul A�oodhu bi Rabb il-Naas. Het punt is dat deze en gelijksoortige behandelingen die gebruikt worden bij het behandelen van het probleem van sihr ook gebruikt kunnen worden om degene te behandelen die wegens tovenarij weerhouden wordt van het hebben van gemeenschap met zijn vrouw. Dit is heel vaak uitgeprobeerd, en Allaah heeft ervoor gezorgd dat dit vaak (goede) resultaten heeft gebracht. Iemand kan behandeld worden met alleen al-Faatihah, en genezen worden. Of alleen met Qul Huwa Allaahu Ahad en al-Mu�awidhatayn, en genezen worden.

 

Het is heel belangrijk dat degene die deze behandeling uitvoert en degene die behandeld wordt beiden oprecht moeten geloven en vertrouwen in Allaah; zij moeten weten dat Hij machtig is over alles en dat wanneer Hij iets wil dat dat gebeurt. En wanneer Hij iets niet wil, dat het niet gebeurt. Deze zaak bevindt zich in Zijn hand, en wat Hij wil gebeurt en wat Hij niet wil gebeurt niet. Wanneer zowel de lezer en degene over wie geleest wordt geloven en oprecht zijn tegenover Allaah, dan zal de ziekte snel verdwijnen met Allaah�s verlof. En zowel lichamelijke als spirituele medicijnen zullen van nut zijn. We vragen Allaah om ons te helpen om Hem tevreden te maken, want Hij is de Alhorende en altijd Nabij.

 

Bron:

Majmo� Fatawa wa Maqalat Mutanawi�a li Shaykh al-�Allaamah �Abdulazeez ibn Baaz- pagina 70

 

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
mahfoudi Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 januari 2014
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mahfoudi Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2014 om 22:36

Ik ben een man(Raqi) en genees mensen die problemen hebben met slechte magie/sihr, kortom alles wat negatief is verwijder ik met de wil van Allah subhanahoe wa Ta3ala.
Met de wil van Allah subhanahoe wa Ta3ala kan ik met slechts 1 sessie u verlossen van diverse aandoeningen.
Zoals:
- Kinderen met de aandoeningen ADHD/ADD.
- Kinderen die schimmen /geesten/ spoken zien.
- Kinderen/personen die last hebben van duivels/demonen.
- Personen die geen geluk hebben om te trouwen.
- Personen met huwelijksproblemen. (Veel problemen tussen man en vrouw.)
- Vrouwen met kinderwens en vaak miskramen hebben.
- Personen met lichamelijke klachten zonder medische oorzaak. Denk aan terugkerende hoofdpijn.
- Personen met allerlei soorten depressies, Benauwd gevoel, Verlamdheid ergens op het lichaam, Tintelingen in delen van het lichaam, Sterke emoties, abnormale woede en veel psychische klachten zoals; desillusie en veel angst, Moeilijk kunnen slapen.
- Personen die last hebben van allerlei beangstigende nachtmerries/ slaapstoornissen, lastig gevallen worden in hun slaap.
- Personen die last hebben van influisteringen (was was).
- Personen die bezeten zijn door Sihr (zwarte magie).
- Personen die getroffen zijn door boze oog ( Ayn el hassad).
- Personen die last hebben van Djins (geesten) in huis en die maar niet weg willen en mensen blijven storen.
- Personen die geesten /spoken zien in huis. Ik kan deze met de wil van Allah verdrijven.
Personen die zijn meerder male bij imam’s en raki’s geweest zijn zonder resultaat met de kracht die ik van Allah subhanahoe wa Ta3ala heb gekregen kan ik in een uur djin/geest/duivel weg halen en 99,99% van de gevallen valt hierbij niet flauw door de djin. Mensen blijven rustig bij mij tijdens roqia.
- Meisjes/ Jongens die zomaar van huis weg lopen.
Al deze aandoeningen/ problemen kan ik voor u weg halen met de kracht en macht van Allah subhanahoe wa Ta3ala.
Met slechts 1 sessie. En met alleen gebruik van de krachtige en heilige woorden van Allah subhanhoe wa Ta3ala kan ik u bi idni Allah subhanahoe wa Ta3ala verlossen van uw pijn.
Ik maak gebruik van Roqia en Roqia alleen. Zoals ons is voorgeschreven volgens de Quran en de Sunnah.
Ik kan met behulp van allah mensen op afstand ook helpen.
U kunt mij ten alle tijden bellen.
Ik ben bereikbaar op telefoonnummer: lycamobile (0031)0-687797863 /lebaramobile(0031)0-644103047. E-mail: [email protected]
U kunt erop vertrouwen dat ik discreet zal omgaan met uw vragen. U mag mij alles vragen.Bi idni Allah soubhanahoe wa Ta3ala zal ik u helpen om te genezen.

إِن نَّحْنُ إِلاَّ بَشَرٌ مِّثْلُكُمْ وَلَـكِنَّ اللّهَ يَمُنُّ عَلَى مَن يَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ وَمَا كَانَ لَنَا أَن نَّأْتِيَكُم بِسُلْطَانٍ إِلاَّ بِإِذْنِ اللّهِ وَعلَى اللّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ .وَمَا لَنَا أَلاَّ نَتَوَكَّلَ عَلَى اللّهِ وَقَدْ هَدَانَا سُبُلَنَا وَلَنَصْبِرَنَّ عَلَى مَا آذَيْتُمُونَا وَعَلَى اللّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُتَوَكِّلُونَ
"Wij zijn inderdaad stervelingen zoals gij, maar Allah bewijst gunsten aan wie van Zijn dienaren Hij wil. Het is niet aan ons u een bewijs te brengen, dan door het gebod van Allah. En in Allah behoren de gelovigen te vertrouwen."
"En waarom zouden wij niet in Allah vertrouwen wanneer Hij ons onze wegen heeft getoond? En wij zullen voorzeker al het kwaad dat gij ons doet met geduld dragen. Laat daarom allen die willen vertrouwen, in Allah hun vertrouwen stellen."
Oproep aan alle professionals die in werkvelden werkzaam zijn c.q. Psychiatrische instellingen/ Psychiaters/Psychologen; Heeft u patiënten die kampen met geesten/ duivels/demonen? Ik kan u helpen. Zoals bekend kampen veel patiënten met het feit dat ze langdurig last hebben van geesten/spoken/duivels/demonen. Ik kan deze mensen helpen.
Oproep aan alle raqi's op aarde wie een moeilijk geval heeft met een bezeten persoon en de geest ;djin wil niet weg, ik kan hem weg halen in een fractie van minuten op afstand en overal ter wereld en dan zult u zien, en dan geloven. En Allah soubhanahoe wa Ta3ala is mijn getuige.

اللَّهُ الَّذِي خَلَقَ سَبْعَ سَمَاوَاتٍ وَمِنَ الْأَرْضِ مِثْلَهُنَّ يَتَنَزَّلُ الْأَمْرُ بَيْنَهُنَّ لِتَعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ وَأَنَّ اللَّهَ قَدْ أَحَاطَ بِكُلِّ شَيْءٍ عِلْماً
Allah is Hij Die de zeven hemelen schiep, en van de aarde desgelijks. Het gebod daalt in hun midden neder, opdat gij moogt weten dat Allah macht heeft over alle dingen, en dat Allah alle dingen in zijn kennis omvat.

السلام عليكم
ربنا لآ تؤاخذنا بما فعل السفهاء منا
إلى كل من ابْتُلِيَ بالعين والسحر والمس الشيطاني فإني بقدرة قادر أستطيع أن أطرد العارض من الجسد وعن بعد وليس ذالك على الله بعزيز ورحمة بعباد الله الذين أعياهم البحث وأنْهَكَهُمْ المشعوذون وضيعوا أموالهم بدون جدوى إتصلوا بي لعل الله يحدث بعد ذالك أمرا والله الموفق أعالج بقدرة الله السلوك الصعب للاطفال والعين والسحر والمس والعارض وتاخر الزواج ومشاكل الزواج وعلاج الأمراض المستعصية التي سببها السحر والحسد والعين والمس الشيطاني كالعقم وتأخر الانجاب بدون سب و الربط عند الزوجين أو ما يسمى بالثقاف عن الزواج والعكوسات في الحياة والعمل والتفريق بين الزوجين والنزيف الدموي الحاد عند النساء والصداع الدائم والاضطرابات النفسية والجسدية والاكتئاب والحزن الشديد المستمر والكوابيس المفزعة والمرعبة وإسقاط الجنين المستمر والوسواس القهري والعمى بدون سب والضعف الجنسي والغضب الشديد لأتفه الأسباب والأمراض الغامضة وتحصين البيوت من الشياطين وكساد وركود التجارة وغيرها وطرد العمار الفاسدين مهما كان عددهم أقدم المساعدة بحضور المريض إن أراد وعن بعد حسب رغبته العلاج يعتمد على القرآن الكريم والتوكل على الله قبل كل شيء فهو الشافي والمعافي
ملاحظة هامة = لا أجلب الحبيب لأحد ولا اعمل المحبة فذالك سحر والعياذ بالله ولا أبيع التركيبات العشبية الوهمية ولا القلائد ولا التمائم ولا الخواتم ولا أقول لكم عندي خزائن الارض أنا فقط أصرف بقدرة الله العارض أو الجني أو الشيطان أو العفريت من الجسد في خلال يوم واحد والسحر يفك بالقران فقط قال موسى ما جئتم به السحر إن الله سيبطله أستطيع بما وهبني الله من قدرة وعلم أن أكشف على المريض وما به من علة ومرض وما سبب علته ومرضه والعكوسات التي في طريقه٠ وهذا الكشف هو ما يجعل المريض يتأكد من صدقي أو كذبي٠ والكشف بالمجان ولا أطلب إسم الأم لأني لست عرافا ولا قارئ فنجان بل وهبني الوهاب حكمة اُعيِنُ بها المرضى والله على ما أقول شهيد ولعنة الله على الكاذبين
نداء الى كل رقاة اهل الارض: كل من استعصى عليه فك سحر مريض أو تمرد عليه جني او شيطان او عفريت واستعصى عليه طرده من الجسد فإني استطيع بقدرة الله وبإذن الله ان اساعدكم في يوم واحد واطرد الجني من الجسد وعن بعد. والله علي من الشاهدين.
. وَأَذِّن فِي النَّاسِ بِالْحَجِّ يَأْتُوكَ رِجَالًا وَعَلَىٰ كُلِّ ضَامِرٍ يَأْتِينَ مِن كُلِّ فَجٍّ عَمِيقٍ لِّيَشْهَدُوا مَنَافِعَ لَهُمْ.
نداء الى كل مصحة نفسية أو طبيب نفساني استطيع بما وهبني الرحمن ان اعرف سبب علة المريض الحقيقية ان كانت نفسية او عقلية او عضوية (ضرر جسدي) او ما به عنده علاقة بالجن والسحر والله يعلم وانتم لا تعلمون.
(0031)0-687797863/ (0031)0-644103047
E-mail: [email protected]


Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.