Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Ware succes van het leven

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Rasoul Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 30 oktober 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 55
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rasoul Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Ware succes van het leven
    Geplaatst op: 15 mei 2007 om 04:08

Vrede zij met degenen die de Leiding volgen,

Hier ben ik weer met een speech. Deze lezing is een aanrader voor iedereen! Zowel moslim als niet-moslim.

De spreker Khalid Yasin spreekt voor een Australisch publiek van moslims en niet-moslims. aan de hand van metaforen en voorbeelden geeft hij een duidelijk beeld over het islamitisch perspectief over de betekenis van waar succes, het leven en het concept van God.

Voor moslims een les in da'wah. Anders- of niet- gelovigen een uitstekende kans om op zijn minst te begrijpen hoe islaam tegen zaken als geloof,  moderniteit, abortus etc. aankijkt.  

Aan het eind nog een Q&A sessie. Het is een lange zit, maar zeker de moeite waard!! Deze lezing is verdeeld over vijftien delen. De overige delen kan je via de search vinden, maar als ik het goed heb verschijnen die vanzelf aan de zijkant als je de link opent.

http://www.youtube.com/watch?v=ZUe_AzHjANU

Ik hoop dat jullie deze lezing naar zoveel mogelijk mensen doorsturen.

Met vriendelijke groet,

Rasoul

Vooroordelen zijn de schimmel van de geest. Men vindt ze alleen daar waar het licht niet komt.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.