Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

-Ramadan Moubarek-

 Post Reply Post Reply
Schrijver
ICN Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
ICN

Lid geworden: 25 januari 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ICN Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: -Ramadan Moubarek-
    Geplaatst op: 01 september 2008 om 00:37

Mvg,

 

Het Islaam.nl ForumBeheer

Stichting Islaam & Cultuur Nederland
Islaam.nl Beheer
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 september 2008 om 00:39

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Hierbij wens ik iedereen een fijne & gezegende Ramadan toe InchaAllaah.

Moge Allaah -soebhana wa ta3ala- jullie vasten accepteren en gebeden verhoren InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 september 2008 om 12:14

Asalaamoe Alaikum warhamtoe Allaah wa barakatuhoe,
 
Inshallah verkeren jullie in goede gezondheid en imaan.
Met de ramadan op komst wil ik jullie Inshallah alvast een ramadan moebarak wensen.
Moge Allah SubhanA wa ta3alah onze vasten accepteren.
Moge Allah SubhanA wa ta3alah onze gebeden accepteren.

Moge Allah SubhanA wa ta3alah ons leiden op het rechte pad.

Moge Allah SubhanA wa ta3alah ons tot de mutaqqun laten behoren.
Moge Allah SubhanA wa ta3alah ons taqwa schenken en imaan.
Moge Allah SubhanA wa ta3alah deze ramadan voor ons zegenen.
Moge Allah SubhanA wa ta3alah over onze broeders en zusters waken die het moeilijker hebben dan ons.
Moge Allah SubhanA wa ta3alah hun sabr geven en kracht om deze ramadan inshallah goed doorte brengen met al het weinige dat ze hebben.
Moge Allah SubhanA wa ta3alah ons vergeven voor onze zondes, en ons lering laten trekken uit onze fouten.
 
Allaahoemaa Amien.
 
Vergeef me indien ik jullie heb gekwets of pijn heb gedaan. En laat dit voor ons een nieuwe start zijn insha'allah.
 
In jullie bijlage zien jullie een gedicht van mij.
 
en onder de hyvers onder ons kun je een kijkje nemen op http://ramadaan.hyves.nl inshallah
 
Wa sallaamoe Alaikum warhamtoe allah wa barakatuhoe.
 
Liefs, Najiha
 
Geniet van de zegeningen van Allaah ta3alah inshallah! ;)

 



Aangepast door ICN
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
kemt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 31 augustus 2008
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote kemt Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 september 2008 om 17:52
hallo ik ben hier nieuw op deze site
dit is echt een leuke site
en wat veel gediscussie??
ik wens jullie allemaal een fijne ramadan toe
ramadan moebarak


Aangepast door kemt
Terug naar boven
kemt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 31 augustus 2008
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote kemt Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 september 2008 om 18:06
hallo ik was iets vergeten te zeggen.
er zit een meisje bij mij op school
ze is marokaans en moslim.
maar ik vind dat ze alles fout doet en dat ze niet tot de islaam behoort.
het is ramadan.
dus zij heeft ramadan.
maar telt die ramadan voor haar als zij dit allemaal doet::::   een hele strakkke skinny jeans, een strak truitje met een spleet tussen haar borsten, korte maar ook niet lange blonde haar, grote hele grote oorbellen,
geen hoofdoek, een vriend die kaal is maar een hele grote bos haar als staartje heeft gelaten.

ik vind dat niet kunnen hoor en ze zegt steeds ik wil eten
en niet voor mij eten als iemand voor mij gaat eten sla ik hem..


Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 september 2008 om 18:23

hahaha het is dat we niet mogen oordelen ;) je weet niet wat iemand in zijn hart voelt he!

moge allah haar leiden

Amien

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
kemt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 31 augustus 2008
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote kemt Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 september 2008 om 17:19
oegt_najiha zegt:
hahaha het is dat we niet mogen oordelen ;) je weet niet wat iemand in zijn hart voelt he!

moge allah haar leiden

Amien




waarom mogen we niet oordelen???
hoe bedoel je dat je niet weet wat iemand in zijn hart voelt
het gaat togh om de uiterlijk van haar.
als ze echt in allah gelooft dan weet ze beter
wat ze moet doen qua kleren en uitsraling.


Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 september 2008 om 17:27

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

waarom mogen we niet oordelen???
hoe bedoel je dat je niet weet wat iemand in zijn hart voelt
het gaat togh om de uiterlijk van haar.
als ze echt in allah gelooft dan weet ze beter
wat ze moet doen qua kleren en uitsraling.

Zo te lezen is dat meisje niet echt praktiserend maar dat zou nog altijd kunnen komen. Ik ben het deels met oegt_najiha en deels met jou eens.

Je kunt inderdaad niet weten wat mensen denken en in de harten van anderen kijken. Daarentegen zou je verwachten dat -iemand die moslim is- zich wel wat fatsoenlijker mag kleden / gedragen. Helemaal tijdens deze Heilige maand.

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
kemt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 31 augustus 2008
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote kemt Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 september 2008 om 22:01
ja echt ik snap echt niks van haar
maar ik durf ook niet tegen haar te zeggen dat ze het anders moet aanpakken als ze een echte moslima wilt zijn .maar dan gaat ze zeker zeggen dat het haar eigen probleem is en dat dat mij niks aangaat.en dan krijg ik ruzie met haar. maar dat wil ik niet
maar ik wil wel dat ze doorkrijgt dat ze verkeerd zit.



maar er is ook een zielige kant aan haar:
ze is namelijk verkracht en daar heeft ze een liedje over geschreven.
als je het hoort krijg je echt kippenvel.echt zo veel emotie zit er in en verdriet.en ze kan het het echt goed zingen. maar ja als jullie er achter komen door wie zij is verkracht dan schrikken jullie wel.
maar dat ga ik niet zeggen is nietb eerlijk tegen over haar

verder is het eigenlijk een lieve meisje
Terug naar boven
kemt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 31 augustus 2008
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote kemt Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 september 2008 om 22:17
leuke site

Aangepast door kemt
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2008 om 22:56

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

 

ja echt ik snap echt niks van haar
maar ik durf ook niet tegen haar te zeggen dat ze het anders moet aanpakken als ze een echte moslima wilt zijn .maar dan gaat ze zeker zeggen dat het haar eigen probleem is en dat dat mij niks aangaat.en dan krijg ik ruzie met haar. maar dat wil ik niet
maar ik wil wel dat ze doorkrijgt dat ze verkeerd zit.

Je kunt ook gewoon met haar gaan praten zonder ruzie te praten. Dan kan zij zelf bepalen wat ze met jouw informatie/advies doet. Jij hebt dan je best gedaan en meer dan dat kun je niet doen.

maar er is ook een zielige kant aan haar:
ze is namelijk verkracht en daar heeft ze een liedje over geschreven.
als je het hoort krijg je echt kippenvel.echt zo veel emotie zit er in en verdriet.en ze kan het het echt goed zingen.

Wel erg voor haar. Praat ze wel met iemand over? Of weet niemand het van haar familie/vrienden..?

maar ja als jullie er achter komen door wie zij is verkracht dan schrikken jullie wel.
maar dat ga ik niet zeggen is nietb eerlijk tegen over haar

Ik ken haar niet, dus ook al zou je zeggen wie het heeft gedaan dan weet ik dat alsnog niet.

leuke site

Aangepast door kemt op 04 september 2008 om 05:29

Ik had je reactie trouwens al gelezen voordat je het had aangepast. Ik ben vanaf het begin van deze site al lid. Dus al een paar jaartjes. Zoals je ziet ben ik ook best actief op het forum.

Voor msn en vragen etc. kun je me pm�en.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
ICN Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
ICN

Lid geworden: 25 januari 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ICN Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 augustus 2010 om 02:39
Iedereen een gezegende Ramadan toegewenst!

Mvg,

Het Islaam.nl ForumBeheer
Stichting Islaam & Cultuur Nederland
Islaam.nl Beheer
Terug naar boven
Boubacar Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 25 januari 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 23
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Boubacar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 augustus 2010 om 17:47

Voor iedere Moslim wens ik Ramadan Mubarek....Moge ALLAH Subhana Wa Ta'ala ons vasten accepteren en ons belonen. InschALLAH zal deze mooie gezegende maand een voorbeeld voor ons zijn in de rest van het jaar.

Asalaam Aleikum.

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.047 seconden.