Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Wordt christen!!!

 Post Reply Post Reply Pagina  123>
Schrijver
christen Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 december 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 4
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote christen Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Wordt christen!!!
    Geplaatst op: 06 december 2010 om 13:36
Topic zegt genoeg.
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2010 om 23:29
Gezien de historie van het christendom zou ik daarvoor maar niet al teveel reclame maken.
Groet, Alzukar (niet-moslim)
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 december 2010 om 20:32
In eerste instantie geplaatst door alzukar

Gezien de historie van het christendom zou ik daarvoor maar niet al teveel reclame maken.
Groet, Alzukar (niet-moslim)

dat soort opmerkingen hoef je niet te maken als hij dat wilt zeggen dat doet hij maar of het wat helpt of of het nut heeft boeit jou niet als jij het niet wilt worden
"Degene die wil geloven, heeft een keuze erin en degene die niet wil geloven, heeft een keuze erin."

groet zustertjee
(godzijdank moslima)

Aangepast door zustertjee
Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 december 2010 om 20:44
"Hoe kun je niet in Allah swt geloven, terwijl je dood was en Hij je leven gaf."
"Vervolgens zal Hij jullie laten sterven, waarop Hij jullie tot leven wekt en tot Hem is de terugkeer." Soera al-Baqara

Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 december 2010 om 20:52
In mijn zoektocht naar wijsheid, is de Islam mijn licht in dit leven,
de Koran mijn onmisbare gids en het Paradijs Incha'Allah mijn Streven!



Ik Geloof In Allah`Ta Ala Net Zoals Een Blinde Gelooft In De Zon Niet Omdat Hij De Zon
Ziet Maar Omdat Hij Die Voelt!!

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2010 om 23:53
In eerste instantie geplaatst door zustertjee

In mijn zoektocht naar wijsheid, is de Islam mijn licht in dit leven,
de Koran mijn onmisbare gids en het Paradijs Incha'Allah mijn Streven!





Zoals je ongetwijfeld zult weten is Allah, evenals de god van de orthodoxe joden en de orthodoxe christenen onvoorspelbaar voor wat betreft zijn beslissingen. En laat hij, in plaats van jou, met al je godsvrucht, een groot crimineel v��rgaan bij de "hemelpoort".
Groet, Alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 december 2010 om 22:56
In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door zustertjee

In mijn zoektocht naar wijsheid, is de Islam mijn licht in dit leven,
de Koran mijn onmisbare gids en het Paradijs Incha'Allah mijn Streven!





Zoals je ongetwijfeld zult weten is Allah, evenals de god van de orthodoxe joden en de orthodoxe christenen onvoorspelbaar voor wat betreft zijn beslissingen. En laat hij, in plaats van jou, met al je godsvrucht, een groot crimineel v��rgaan bij de "hemelpoort".
Groet, Alzukar


en dat is??
gr zustertjee
Ik Geloof In Allah`Ta Ala Net Zoals Een Blinde Gelooft In De Zon Niet Omdat Hij De Zon
Ziet Maar Omdat Hij Die Voelt!!

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 december 2010 om 23:52
In eerste instantie geplaatst door zustertjee

In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door zustertjee

In mijn zoektocht naar wijsheid, is de Islam mijn licht in dit leven,
de Koran mijn onmisbare gids en het Paradijs Incha'Allah mijn Streven!





Zoals je ongetwijfeld zult weten is Allah, evenals de god van de orthodoxe joden en de orthodoxe christenen onvoorspelbaar voor wat betreft zijn beslissingen. En laat hij, in plaats van jou, met al je godsvrucht, een groot crimineel v��rgaan bij de "hemelpoort".
Groet, Alzukar


en dat is??
gr zustertjee


Nou, neem eens gewoon die -naar blijkt overpotente- mafkees die zich onlangs, voor de "goede zaak van Allah", opblies in Stockholm. Daar kun jij niet tegenop, hoeveel je ook bidt. Deze gek krijgt direct een ereplaats in het Paradijs, en jij zult in dat Paradijs in bewondering naar hem moeten opzien.
Mijn advies: bevrijd jezelf

Aangepast door alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
christen Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 december 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 4
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote christen Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2010 om 11:49

De Christenen hebben mischien wel een slecht verleden maar de islam staat nu toch iets minder positief ervoor als de christenen! Aanslagen? zijn jullie voor of tegen aanslagen?

In het christendom vind je alleen maar liefde, je hoeft geen goede werken te doen, alles door Jezus!

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2010 om 14:38

In eerste instantie geplaatst door christen

In het christendom vind je alleen maar liefde, je hoeft geen goede werken te doen, alles door Jezus!

Te veel "liefde", als je kijkt naar al die priesters en pastoors.

Groeten,
Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
christen Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 december 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 4
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote christen Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2010 om 14:49

Haha, inderdaad, maar daar ben ik het ook totaal niet mee eens! Doen moslims zulke dingen niet? (deze vraag is niet om het goed te praten) Maar inderdaad, dit is zeer verkeerd!

Mag ik een vraag stellen? Mischien klinkt hij wel brutaal maarja,

Zijn jullie als moslims Voor of Tegen geweld?

Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2010 om 16:21
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

In eerste instantie geplaatst door christen

In het christendom vind je alleen maar liefde, je hoeft geen goede werken te doen, alles door Jezus!


Te veel "liefde", als je kijkt naar al die priesters en pastoors.


Groeten,Marocaantje




hahahahahahahhahaha wollah goeie
Ik Geloof In Allah`Ta Ala Net Zoals Een Blinde Gelooft In De Zon Niet Omdat Hij De Zon
Ziet Maar Omdat Hij Die Voelt!!

Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2010 om 16:22
In eerste instantie geplaatst door christen

De Christenen hebben mischien wel een slecht verleden maar de islam staat nu toch iets minder positief ervoor als de christenen! Aanslagen? zijn jullie voor of tegen aanslagen?


In het christendom vind je alleen maar liefde, je hoeft geen goede werken te doen, alles door Jezus!



in de toekomst is dit ook verleden
gr zustertjee

Aangepast door zustertjee
Ik Geloof In Allah`Ta Ala Net Zoals Een Blinde Gelooft In De Zon Niet Omdat Hij De Zon
Ziet Maar Omdat Hij Die Voelt!!

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 december 2010 om 22:56
In eerste instantie geplaatst door zustertjee

"Hoe kun je niet in Allah swt geloven, terwijl je dood was en Hij je leven gaf."
"Vervolgens zal Hij jullie laten sterven, waarop Hij jullie tot leven wekt en tot Hem is de terugkeer." Soera al-Baqara



Dag Zustertjee, hierbij een paar vraagjes:

1. Waarom is jouw Allah een "Hij" en niet een "Zij"?;
2. Waarom zou ik in jouw Allah geloven omdat ik vóór mijn leven dood was? Misschien is "dood" wel beter dan "leven", o.a gezien al die godsdienstige mafkezerij waarmee een mens in deze wereld geconfronteerd wordt;
3.Zoals te lezen staat in de Koran, wil jouw Allah toch ook weer veel wat mensen dood hebben. Maakt jouw Allah dan soms fouten bij het maken van mensen? En moeten dan weer ándere mensen die fouten "herstellen"? En moet ik dan ook aan die flauwekul meedoen als ik Moslim zou worden?

Graag je antwoord met verwijzing naar de van belang zijnde passages uit de Heilige Koran.

Groet, Alzukar




   

Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 december 2010 om 23:12
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

In eerste instantie geplaatst door christen

In het christendom vind je alleen maar liefde, je hoeft geen goede werken te doen, alles door Jezus!


Te veel "liefde", als je kijkt naar al die priesters en pastoors.


Groeten,Marocaantje



Jezus:
1.heeft nooit iemand vermoord nóch doen vermoorden;
2.heeft nooit seks gehad met kinderen;
3.onderschreef niet het beginsel "oog om oog, tand om tand".

Nú hetzelfde rijtje door jou voor wat betreft jouw Heilige Profeet Mohammed. Ik wacht af.

Groet, Alzukar






Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 december 2010 om 23:29
En wacht nog steeds af: als Marocaantje echt "geïnteresseerd" is laat haar antwoord hooguit enige minuten op zich wachten
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 december 2010 om 12:16
geen geduld
Ik Geloof In Allah`Ta Ala Net Zoals Een Blinde Gelooft In De Zon Niet Omdat Hij De Zon
Ziet Maar Omdat Hij Die Voelt!!

Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 december 2010 om 12:17
antwoorden komen snel ben nu ff bezig
gr zustertjee
Ik Geloof In Allah`Ta Ala Net Zoals Een Blinde Gelooft In De Zon Niet Omdat Hij De Zon
Ziet Maar Omdat Hij Die Voelt!!

Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 januari 2011 om 15:00
beste alzukar
 
aangezien je al een aardig tijdje op het forum vertoeft valt het me van je tegen dat je zelf niet de antwoorden op de vragen bent tegen gekomen, met alle respect hoor.
 
en voor alle andere, dit is dus een voorbeeld van iemand waar de kennis is toegekomen maar waarbij Allah zijn hart niet geopend heeft voor het licht, de islaam.
 
en voor christen,
 
De reden dat de islam is gekomen is o.a dat de bijbel zo veelvuldig is vervalst en herschreven door de mens, dat je niet meer kan aannemen wat wel waar is of wat niet.
 
dit is ook de reden voor de komst van de islaam.
 
als jullie zouden handelen zoals God, Allah in de bijbel had gewild, dan leefden jullie net als moslims.
 
En stel je eens de vraag, Wanneer jezus terug komt, waar zou hij zich dan thuis voelen? bij de christenen die leven als ongelovigen of bij de moslims die nog het meest leven zoals jezus?
 
en denk je nou echt dat jezus is gestorven voor jullie zonden? vergeet het maar. maar als je het risico wilt lopen? je zou je moeten schamen. stel je eens voor dat jezus voor je staat en je vraagt waar je mee bezig bent? en waarom je niet leeft zoals hij jullie heeft geleerd?
 
met alle respect hoor, ieder zijn eigen keus, en eigen verantwoordelijkheid.
 
Gair inshaAllah, het goede als god het wilt!
 


Aangepast door malikah - 10 januari 2011 om 15:05
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 januari 2011 om 00:56
In eerste instantie geplaatst door malikah

beste alzukar


 

aangezien je al een aardig tijdje op het forum vertoeft valt het me van je tegen dat je zelf niet de antwoorden op de vragen bent tegen gekomen, met alle respect hoor.

 

en voor alle andere, dit is dus een voorbeeld van iemand waar de kennis is toegekomen maar waarbij Allah zijn hart niet geopend heeft voor het licht, de islaam.

 

en voor christen,

 

De reden dat de islam is gekomen is o.a dat de bijbel zo veelvuldig is vervalst en herschreven door de mens, dat je niet meer kan aannemen wat wel waar is of wat niet.

 

dit is ook de reden voor de komst van de islaam.

 

als jullie zouden handelen zoals God, Allah in de bijbel had gewild, dan leefden jullie net als moslims.

 

En stel je eens de vraag, Wanneer jezus terug komt, waar zou hij zich dan thuis voelen? bij de christenen die leven als ongelovigen of bij de moslims die nog het meest leven zoals jezus?

 

en denk je nou echt dat jezus is gestorven voor jullie zonden? vergeet het maar. maar als je het risico wilt lopen? je zou je moeten schamen. stel je eens voor dat jezus voor je staat en je vraagt waar je mee bezig bent? en waarom je niet leeft zoals hij jullie heeft geleerd?

 

met alle respect hoor, ieder zijn eigen keus, en eigen verantwoordelijkheid.

 

Gair inshaAllah, het goede als god het wilt!

 


De Jezus, zoals ik die ken, zou zijn leven nergens op deze wereld zeker zijn. En wat betreft die "antwoorden": veel verder dan het citeren van de Koran of " betrouwbare" geleerden komen je geloofsgenoten op dit forum helaas niet. Dus blijf ik hier bezig, wachtend op echte antwoorden. Wat zich op dit moment afspeelt in Tunesië stemt mij hoopvol. Wellicht komt hieruit een ste4vige doorbraak voort van mensen die doorhebben dat ze met de "Vrees voor Allah" inmiddels té lang voor de gek zijn gehouden".
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 januari 2011 om 21:34
Ik hoop werkelijk dat Tunesie, Syrie, Iran, Saoedi Arabie, Egypte, etc. werkelijk een revolutie zal kennen.  Probleem bij deze landen is dat ze islamitisch zijn. Islam en democratie verdraagt elkaar. niet.
Mensen vragen om vrijheid, maar zijn te vast verklonken met een islamitische cultuur. De volgende samenelevingen zullen een hoog Iran-gehalte hebben, waarbij vrijheid geen mogelijkheid krijgt.
 
Noem me 1 samenleving waar moslims de macht hebben en minderheden ook mogelijkheden krijgen zich te ontwikkelen? Die is er niet.
 
Alle landen in het Midden Oosten roepen om democratie, de islam zal echter een blokkade zijn zich te evolueren tot een samenleving waarbij minderheden (homo's, christenen, boedhisten, etc. enige kans krijgen zich vrij te maken.
 
Kortom, de islam is een rem op individuele vrijheid, per principale.
 
Terug naar boven
Sinann Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 21 juni 2011
Locatie: Den Haag
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Sinann Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juni 2011 om 10:29
Surah Al-Baqarah 212.
 
Het leven dezer wereld is voor de ongelovigen schoonschijnend gemaakt en zij bespotten de gelovigen. Maar de godvrezenden zullen boven hen verheven zijn op de dag der opstanding: Allah schenkt Zijn gaven overvloedig aan wie Hij wil.

"De wereld is een gevangenis voor de gelovige en een paradijs voor de ongelovige."

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juni 2011 om 00:43
In eerste instantie geplaatst door Sinann

Surah Al-Baqarah 212.
 

Het leven dezer wereld is voor de ongelovigen schoonschijnend gemaakt en zij bespotten de gelovigen. Maar de godvrezenden zullen boven hen verheven zijn op de dag der opstanding: Allah schenkt Zijn gaven overvloedig aan wie Hij wil.


Misschien, Sinann, is iedereen uiteindelijk wel bang met het leven in deze wereld. Zowel gelovigen als ongelovigen. Laten we er, samen, maar het beste van proberen te maken.

Groet, Alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Oumja3far Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 03 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 4
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oumja3far Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 augustus 2011 om 12:35
lol @ alzukar & christen. Durf open te staan voor de waarheid en gebruik jullie hersens
Terug naar boven
salimbeertje Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 juli 2011
Online status: Offline
Berichten: 4
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote salimbeertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 augustus 2011 om 18:55
alzukar je zult het zien op de dag der opstanding

dan zullen wij insallah de beloning proeven en julie niet 
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2011 om 00:18
Dag Salimbeertje (leuke nickname overigens),

Waarom dat "inssallah" en niet gewoon: dan zullen wij de beloning proeven en julie niet. ?

Groet, Alzukar

Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
abu-amin Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote abu-amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2011 om 16:21
ik heb jou reacties zo een beetje door zitten lezen!
ik ben to de conclusie gekomen dat jij enkel maar aan het spotten bent!
ik zou graag eens met jou in discussie willen gaan maar dan wel oog in oog zodat jij WEL respect moet tonen,en niet de "hero"uit kunt hangen achter je pc'tje!Wink
Terug naar boven
abu-amin Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote abu-amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2011 om 16:22
aah vorige bericht van mij was uiteraard voor @Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2011 om 00:33
In eerste instantie geplaatst door abu-amin

ik heb jou reacties zo een beetje door zitten lezen!
ik ben to de conclusie gekomen dat jij enkel maar aan het spotten bent!

ik zou graag eens met jou in discussie willen gaan maar dan wel oog in oog zodat jij WEL respect moet tonen,en niet de "hero"uit kunt hangen achter je pc'tje!Wink


Dag Abu-Amin,

Noem s.v.p. een paar concrete voorbeelden waarvan jij vindt dat ik spot. Daarover wil ik dan met je in discussie gaan. Tijdens die discussie zouden we dan samen, op dit forum en in alle openheid, kunnen besluiten om elkaar persoonlijk te ontmoeten en nader te leren kennen. Bijvoorbeeld tijdens een strandwandeling van een kilometer of 15 waarbij er heel wat valt af te kletsen. Met verslag daarvan op dit forum.

Groet, Alzukar




Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Broederrr Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 63
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broederrr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2011 om 01:10
Bismi'Allah,
Na de stukken gezien te hebben van Azukar vind ik het wel gepast te reageren m.b.t.
zijn denigrerende opmerkingen jegens de islam.
 
Om maar gelijk aan te geven hoe snel je oordeelt en wat een meeloper je bent, is dat de media je helemaal overdondert heeft met verschillende berichten die ongegrond zijn en waar nodig ook vervalst.
 
Tevens werd er gesproken over de zelfmoordaanslagen die plaats hebben gevonden in de afgelopen tijd, dit heeft niks te maken met de islam. In zoverre zelfs dat de islam deze acties verwerpt. (door dat de media het in zo'n kwaad daglicht heeft gezet en jij je puur richt op de woorden die het uitspreekt, heb je nooit meer links of recht gekeken) waardoor je blind bent voor wat de rest te melden hebt. (rest is in dit geval alles behalve de media, zoals Sheichs - islamgeleerde- .) Islam is namelijk een geloof van vrede, onderwerping aan Allah Verheve is Hij en tolerantie. Gelet op de volgende vers (5:32):
 
Deswegen schreven Wij de kinderen Israëls voor, dat wie ook een mens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij het gehele mensdom had gedood, en voor hem, die iemand het leven schenkt, alsof hij aan het gehele mensdom het leven heeft geschonken..
 
Na dit vers gelezen te hebben, denk je dat de islam dan aanmoedigt mensen zomaar te vermoorden? Denk je dat de islam oproept zomaar onschuldige te doden? Ik laat het antwoord bij jou.
 
Verder vroeg je waarom wij 'Insh'Allah' zeggen?
 
Dit om het simpelste feit dat wij hopen op de beloning van Allah (Verheve is Hij) en dat we het alleen kunnen krijgen als Hij het wilt.
 
Als ik zo vriendelijk mag zijn je enigszins te adviseren, dan is het met het volgende:
 
- Probeer in de toekomst je meer te richten wat verschillende bronnen te melden hebben en je niet te focussen op 1 bepaald soort groep mensen. Tenzij je bij de groep wil horen dat als slogan heeft: " Monkey see, Monkey do "
 
Ik ga er vanuit dat je bekwaam genoeg bent. Vorm een mening op basis van kennis en niet op uitspraken die elke onwetende uit in jou richting.
 
Nog een kleine tip: het zou helemaal niet zo gek klinken als je je eens 'echt' in de islam ging verdiepen ;) waardoor je de islam zult kennen hoe het echt is en niet hoe je het hebt gehoord van andere.
 
Groet,
 
Broederrr, die een helpende hand probeert toe te reiken.
 
 
 
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.