Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Trouw funditest

 Post Reply Post Reply
Schrijver
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Trouw funditest
    Geplaatst op: 11 januari 2011 om 11:45
Beste forumvrienden,

Uit dagblad "Trouw" de volgende test waarmee je zou kunnen bepalen hóe fundamentalistisch je bent:

http://www.trouw.nl/religie-filosofie/funditest/

Mijn scores voor de categorie:
-Fudamentalisme: 30% waardoor ik een "relativist" wordt genoemd;
-Reli-fundamentalisme: 25 % wat mij de titel "light-fundi" oplevert.

Voor mijn gevoel houd ik er toch wel een paar behoorlijk onwrikbare standpunten op na, en denk ik dat de test mij als té mild beoordeelt. Ik ben benieuwd naar jullie testresultaten.

Groet, Alzukar






Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 februari 2011 om 16:00
Dag Alzukar.

Dit is mijn uitslag:
 
 
 
Groetjes,
Marocaantje
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2011 om 00:11
Dag Marocaantje,

Dat je anderen weinig ruimte gunt voor een afwijkende visie klopt niet. Je beantwoordt, op dit forum, mensen met een andere visie dan de jouwe eenvoudigweg niet en gunt hen daarmee alle ruimte.
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2011 om 00:30
Maar ja, dat kun je jezelf ook permitteren. Jouw profeet heeft je, als zijn adept, immers het "gelijk voor alle eeuwen" gegeven. Wélk een luxe! Nooit meer zélf hoeven nadenken! En als je er dan tóch niet meer uitkomt dan is er altijd nog de gewelds-optie
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2011 om 00:31
Ha-ha-ha!
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2011 om 19:30
de test heeft mij uitgewezen als de laatste profeet met het absolute gelijk.
Nu nog volgelingen zoeken die mijn abslute gelijk geven en de hel is compleet.
 
 
 
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2011 om 23:11
Wat brengt het op? De schoorsteen rookt tenslotte niet voor niets. Ik ken wel wat lui die van alles weten van religie en zo en die beslist wat moois voor je in elkaar weten te schroeven waar bergen mensen achteraan zullen hollen. Zeg maar hoe streng je je nieuwe religie wil en zij maken het gewoon voor je. No problem at all! Mocht je ook nog knokploegen willen om je gelijk te halen dan kan ik dat ook voor je regelen. Laat even weten wat je wil en ik noem je de prijs. We worden het vast samen eens!
Groet, Alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2011 om 23:49
Hoe moet die god van je heten en wat wil je als logo? Wil je dat je volgelingen zich tot sint juttemis slachtoffer voelen en niet doorhebben dat jij hun uitbuiter bent? Je zegt het maar! En dat hun frustratie-agressie wordt gericht op degenen die niet geloven in wat jij verkondigt? Je zegt het maar! Wil je dat de hieruit voortvloeiende oorlogswinst aan jou toevloeit? Je zegt het maar vriend, en ik regel het voor je. Jij betaalt en ik misleidt.
Groet, van koopman tot koopman,
Alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 februari 2011 om 03:51
In eerste instantie geplaatst door alzukar

Dag Marocaantje,

Dat je anderen weinig ruimte gunt voor een afwijkende visie klopt niet. Je beantwoordt, op dit forum, mensen met een andere visie dan de jouwe eenvoudigweg niet en gunt hen daarmee alle ruimte.
 
Dag Alzukar,
 
Ik heb door de jaren heen genoeg laten zien dat ik met mensen in discussie ga. Ook al zijn ze het niet met mij eens. Dus wat jij zegt, klopt niet. Dat ik nu niet altijd meer reageer, heeft niets te maken met dat ik anderen een andere visie dan de mijne niet zou gunnen.
 
Ik heb geen zin om op alles en iedereen te reageren. Zo simpel is dat.Embarrassed
 
Groetjes,
Marocaantje
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 februari 2011 om 23:46
Dag Marocaantje,
In jou, met wie ik hier op dit forum nu al zo'n vijf jaar ervaring heb, zie ik het "geduld" van de moslim.
Groet, Alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 februari 2011 om 00:46
Jammer voor je, Marocaantje, is dat jouw eigenste Heilige Profeet Muhammad in de authentieke islamitische geschiedsschrijving o.a. tevoorschijn komt als moordenaar, opdrachtgever tot moorden op degenen die hem tegenwerkten, en als veraderlijk misleider van mensen met wie Hij "bondgenootschappen" sloot . Vraag aan jou: wat vind jij van die moorden en misleidingen door jouw Heilige Profeet? Of krijg je, door wat ik hier schrijf, weer geen zin om "op alles en iedereen te reageren"? (zie hierboven)


Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 februari 2011 om 00:47
Ha-ha!
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 februari 2011 om 12:22
In eerste instantie geplaatst door alzukar

Dag Marocaantje,
In jou, met wie ik hier op dit forum nu al zo'n vijf jaar ervaring heb, zie ik het "geduld" van de moslim.
Groet, Alzukar
 
Dag Alzukar,

Dat heb je dan erg "goed" gezien. Wink
 
Groetjes,
Marocaantje
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 februari 2011 om 00:04
Dit antwoord snap ik, taalkundig gezien, even niet. Maar misschien denk je arabisch.
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.125 seconden.