Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Killing in the name of Islam !

 Post Reply Post Reply
Schrijver
mohammad48 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 16 augustus 2011
Locatie: marocco
Online status: Offline
Berichten: 209
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mohammad48 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Killing in the name of Islam !
    Geplaatst op: 22 maart 2012 om 21:44
Assalaam aleikoum beste broeders en zusters, 

Weten we wel wat er in de naam van de Islam, door sommigen onder ons, aan onrecht wordt gedaan?
Worden sommigen onder ons door vijanden van de Islam toch zo misleid dat ze verderf zullen zaaien?
Vijanden van tussen de mensen en de djinn zullen er altijd zijn. Wij moeten ze alleen herkennen.

Zie naar deze imam in Indonesiƫ in 2011! En in 2012 gaat dit niet alleen gewoon verder, het breidt zich uit.

http://www.youtube.com/watch?v=3N-7qeENdDI

Zijn moslims nog in staat om zulke daden af te keuren. 
Of is een "goed" moslim stilaan synoniem aan een "slechte" mens? 
Laat ons Allaah swt vragen om ons Zijn Licht voor ons te laten schijnen zodat wij niet verloren lopen.

Moge Allaah swt ons beschermen tegen de vijanden van de Islam. Amien.

Wassalaam



Aangepast door mohammad48 - 22 maart 2012 om 21:49
Terug naar boven
Whatalies Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 195
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Whatalies Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 maart 2012 om 23:41
Beste Mohammad,

Mijn probleem met de islam heeft niet te maken met individuele excessen. Mensen die geestesziek zijn vinden we overal.

Mijn zorg begint als godsdienst als misdadig opium zich verspreid, gelijk het nazisme in de jaren dertig. 
Nog zorgelijker wordt het dat een geloof, dat al eeuwen bestaansrecht bewezen heeft, niet het zelfreinigend vermogen heeft kaf van het koren te scheiden.

Weet dat de ideologie van een geloof voorbij gaat aan een " menselijke" ideologie". Zij meent immers God aan haar zijde te hebben.

Mijn zorg richt zich op islamitische fora, waaronder Islaam.nl, die redelijke mensen bannen. Ze worden gebanned om hun opvatting. 

Het doet me denken aan hitler Duitsland, Stalin Rusland, maar ook khomeini Iran, Hezbollah Gaza,etc.

Vrije geesten worden vermorzeld door een moorddadige elite. 

En de gematigde moslim; hij/ zij is laf, of moe, of bang, of heeft geen zin zich te verzetten. 

Schijnbaar weten ze niet dat vrijheid geen statisch gegeven is, maar telkens bevochten moet worden.

Schijnbaar weten ze ook niet dat de islam WEL ruimte geeft voor individuele vrijheid.

En die onwetendheid geeft de (reli-)fascist alle ruimte. 

Ken je geschiedenis en je kent je toekomst!

Groet en vrede zij met je.



Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.047 seconden.