Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Ik heb gezondigd!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
abu shaam Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 30 november 2013
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote abu shaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Ik heb gezondigd!
    Geplaatst op: 30 november 2013 om 22:00
niets goeds met zich mee
Terug naar boven
abu shaam Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 30 november 2013
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote abu shaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 november 2013 om 21:59
asalamou 3alaikoum zuster,

gelukkig weet je dat wat je hebt gedaan fout is. Ik wil je adviseren om je voortaan ver van deze zonden te houden, want het brengt niets met zich mee. Ik adviseer je om te bidden en Allah Subhanna Wa Tahla om vergeving te vragen. Dat doe je door spijt te hebben van je zonde en door vergeving te vragen. Na je gebed kan je bijvoorbeeld zeggen: Ya Allah vergeef me!! insh'allah zal dit je helpe en zal Allah Subhanna Wa Tahla je vergeven. Maar bega deze zonde a.u.b. niet nog eens.                                                        
Terug naar boven
Dina Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 20 november 2013
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Dina Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 november 2013 om 12:07
Asalamou 3alaikoum  broeders en zusters,

Wat is er gebeurd. Ik ben altijd het type meisje geweest die tegen zoenen en intimiteit was met mannen. Ik was tegen relaties en alles daar om heen, nog nooit een vriendje gehad tot vorig jaar ik leerde een Nederlandse jongen kennen die verlieft op mij werd en ik op hem. Ik verbrak de contact omdat hij nog zoekende was in de Islam, hij dronk nog alcohol en at niet halal vlees en hij wist niet welke kant hij ermee op moest. 

Na een paar maanden hadden we weer contact. Hij was heel duidelijk, hij wilde geen relatie maar vond mij heel leuk. ik heb een grote fout gemaakt ik ben een paar keer bij hem thuis geweest wat leidde tot zoenen en intimiteit. ( niet uit de kleren maar het was behoorlijk heftig). Hij is duidelijk hij vindt mij leuk zegt hij maar hij wil geen relatie. 

Nou snap ik dat ik nooit daarheen had moeten gaan. Het erge was dat ik terwijl ik daar heen liep altijd de koran ging lezen. DUS mensen ik weet dat het oer dom is geweest wat ik heb gedaan, ik mocht er niet heen gaan, toch deed ik het. Het erge is dat ik niet weet hoe ik Allah om vergevenis moet vragen. Het lijkt alsof ik geen gevoel meer heb, geen schuld gevoel, geen liefdesverdriet. 

Ik hoop dat jullie serieuze reacties kunnen geven. 

Groet
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.