Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Advies

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Breena1121887 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 14 november 2014
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Breena1121887 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Advies
    Geplaatst op: 14 november 2014 om 16:21
Salaam iedereen.
Ik heb jullie advies nodig. Mijn zus is 4 jaar geleden van huis weggelopen mat een jongen die geen moslim is. Ze wilde niet meer terug naar huis komen. Wij hadden het voor iedereen verborgen houden omdat wij niet wilden dat iedereen respect voor ons verloor. Maar sinds een paar maanden heeft ze contact met onze familie, vrienden en kennissen opgenomen en alles aan iedereen verteld. ook zagen mensen foto's van haar en die jonge op facebook (waar ze nu ook een zoontje mee heeft). Iedereen heeft respect voor ons verloren en ik en mijn familie kunnen niemand meer normaal aankijken. Ik schaam me hier echt heel erg voor. Mijn grootse angst is dat mensen mij gaan beoordelen over de dingen die zij heeft gedaan. Zo van: als haar zus zo is, hoe zal zij dan wel niet zijn. Ook heeft mijn vader dankzij haar heel vaak in het ziekenhuis gelegen. Ik ben bang wat er nu met hem gaat gebeuren. Ik heb echt heel dringen jullie advies nodig......

Terug naar boven
OnlineAccount Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 12 november 2014
Online status: Offline
Berichten: 13
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote OnlineAccount Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2014 om 00:01
As salaam alaykum,

Het is beter dat je privé zaken niet op het internet (forums) bespreekt.
Je dient iemand te raadplegen die kennis heeft over de Islam.

Ik ben niet de geschikte persoon om zulke kwesties te bespreken maar ik kan je wel doorverwijzen naar de mensen van kennis en die in staat zijn om jullie te adviseren.

Ik heb hieronder enkele Islamitische websites geplaatst waar je naar een antwoord op je vraag kunt zoeken. Indien je meer informatie wilt kun je tevens contact opnemen met de Moskee in je buurt of kun je bellen met Moskee As Soennah te Den Haag voor een telefonisch vraag (Vraag & Antwoord via de telefoon in het Nederlands). Je kunt ook een online formulier invullen op de website van Moskee As Soennah.

Islam Question & Answer

--

Al Yaqeen -Contact


Ik wil nogmaals benadrukken dat ik je doorverwijs naar de bovenstaande websites en Moskee.


Wa alaykum salaam,

Abu Turaab

Aangepast door OnlineAccount - 22 november 2014 om 12:20
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.