Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenEven voorstellen

 Post Reply Post Reply Pagina  <12345>
Schrijver
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Even voorstellen
    Geplaatst op: 17 maart 2004 om 07:38

Asalaamoe alaikum war;hmatoelah

Mijn naam is najiha

Ik ben 14 jaar oud ben van Marokkaanse afkomst maar sinds de zomervakantie echt praktiserend hamdoulillah. Ik woon ik een klein dorpje in drenthe zo ongeveer 25 km van zwolle. Leef in een gezin van 7 andere broers en zussen heel gezellig allemaal bezig met de islam en doe op dit moment theoretische leer weg klas 2 ik wil later een cr�che voor moslim kinderen tot 4 jaar runnen laat maar zeggen of leider van de cr�che laat maar zeggen.

Pff ff denken hoor dat was het zo ongeveer denk ik

Wailikum asalaam war�hmattoelah

Jullie zuster in islam najiha

Terug naar boven
Badia Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 15 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 224
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2004 om 05:56

As-salaam oe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe/hallo,

Ik ben 16 jaar, zit in de 4e van de havo....Mijn hobby's zijn lezen, lezen, lezen, kennis vergaren, kennis vergaren, kennis vergaren (thuis noemen ze me boekenwurm): Eigenlijk alles wat met de islam te maken heeft. Ewa, insha Allah zal ik ook spoedig een vrome broeder trouwen insha Allah. En dit wens ik iedereen toe die nog niet getrouwd is. Moge Allah de huwlijken van de getrouwden succevol maken, en de liefde doen groeien. Amien!

Verder heb ik een vraagje (het wijkt wel ietwat af van het onderwerp van dit topic). Ik weet namelijk nog steeds niet welke HBO-opleiding ik ga volgen insha Allah. Waarschijnlijk iets sociaals: MWD (maatschappelijk Werk en Dienstverlening) lijkt me leuk...maar niet echt geweldig. Weet iemand iets superleuks voor een moslimzuster? Ik dacht ook aan lerares VO. Ik houd er namelijk van om mensen te helpen/ kennis over te brengen.

Wat vinden jullie trouwens van een studie leraar islam VO tweedegraads...?

Dus lerares islam op het voortgezet onderwijs. Misschien dat iemand deze studie volgt...

Ewa, Insha ALlah zal Allah sobhana wa Ta'ala mij en al mijn broeders en zusters leiden naar het goede en ons weerhouden van het slechte

Amien

 

Wassalaam oe aleikum wa rahmatoe ALlahie wa barakatoe/doei

Terug naar boven
Nourdiene Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 20 januari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 136
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2004 om 08:42

Salaamoe Alykoem wa rahmatoelah,

Wat betreft je hobby's hier bestaat een hele mooie hadieth over die(boekdelen) spreekt:  

Degene die de smaak van kennis geproeft heeft, zal nooit willen stoppen met het tot zich te nemen, precies zoals Rasuulullaah ( s.a.s.) heeft gezegd:

"Er zijn twee gierige soorten mensen wiens verlangen niet bevredigd kan worden: degene die naar kennis verlangt en hij zal er niet genoeg van krijgen

en degene die naar de wereld verlangt en hij zal er niet genoeg van krijgen. "

Overgeleverd door Anaas en verzameld door al-Haakim (1/ 92) en al-Bayhaqee

En wat betreft je vervolg opleiding oegtie kan ik je alleen vertellen wat ik momenteel doe, naast mijn werk zit ik ook op de pabo, echt aan te raden wat mij betreft! Jouw suggesties komen dan ook in de buurt. Ik zelf ben van plan insAllah om op een islamitische basisschool te werken als het eenmaal zo ver is. Dit is misschien een persoonlijk voorkeur maar het lijkt mij veel leuker om met kinderen te werken van 4 t/m 12 dan voor een oudere klas te staan, dit ook omdat kinderen nog heel goed te vormen zijn omdat hun fitrah nog inzekere zin zuiver is. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik serieus overweeg, om insAllah in Medina een islamitisch opleiding te genieten. Maar dit houd wel in dat ik een aantal zaken moet opgeven. Wa Allahoe a3lem. Veel sucses met het nemen van je keuzes moge Allah (swt) je hierin begeleiden InsAllah.

Wa Alykoem assalaam wa rahmatoelah.   

"Onze Heer, wij geloven in wat Uneergezonden hebt en wij vlogen de Boodschapper en schrijf ons daarom op bij de getuigen (van de Eenheid van Allah)." (Soerah �li-'Imr�n aya 53)
Terug naar boven
Hatim Yahya Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 116
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2004 om 11:45
Ik ben een oerhollandse jongen (ondanks die naam, maar dat vond ik wel mooi.) in het westen van het land. Mijn ouders zijn christelijk protestant en ik ben ook zo opgevoed maar begon toen te twijfelen en zag veel tegenstrijdigheden in de bijbel en het geloof zelf. Heb toen een hele tijd niks gelooft, maar ik heb altijd geleefd volgens het credo 'wat je niet wilt dat jou geschied, doe dat ook een ander niet'. Ik ben sinds enige tijd zeer geinterresseerd in de islam en ben druk bezig met elke website lezen met informatie daarover en ben zodoende hier terechtgekomen. Alhoewel er dingen zijn die ik niet helemaal snap, hoop ik daar meer over/van te leren.
Terug naar boven
sweetmoslima Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 02 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 11
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2004 om 12:19

Salam aleikom broeders en zusters.

Ik heb me ook pas aangemeld op deze site. En het leek mij wel leuk om mezelf even voor te stellen aan mijn broeders en zusters waar ik van hou, omwille van allah (swt).

Ik heet fatiha, ben 17 jaar oud en zit ik klas 4 havo. Ik weet nog niet wat ik wil worden, maar geir insa allah ik heb nog wel tijd om na te denken over mijn vervolg opleiding.

Ik probeer zoveel mogelijk kennis op te doen van onze dinne, door boeken te lezen, vragen te stellen aan broeders en zusters, en gebruik te makenvan het internet. Ik moet er bij zeggen dat dit een masa allah mooie site is en moge allah ta'allah degenen die dit hebben opgezet hun belonen in het hiernamaals insa allah.

Ik hoop insa allah veel broeders en zuster te zullen leren kennen op deze site waarbij we zoveel mogelijkvan elkaar zullen leren en  kennis aan elkaar zullen overbrengen insa allah.

 

 

 

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2004 om 12:54

Assalamoe alykoem,

hmmmmmmmm, wie ben ik ook al weer?

Terug naar boven
sweetmoslima Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 02 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 11
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2004 om 12:59

salam aleikom

broeder uw weet niet meer wie uw bent

denk goed na en je weet weer wie uw bent

ma3a salama, oegtie fie dinee

Terug naar boven
abdoe_allah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 30 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 214
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2004 om 15:42

mijn echte naam is abdelhak en ik ben 16 jaar en zit in havo 4

en ik ben zeeeeeeeeeer geiteresteerd in de islam. hoe meer ik ervan snap hoe meer ik van de waarheid zie.

oulikoum asalaam,

 

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2004 om 15:57
In eerste instantie geplaatst door musilman

Assalamoe alykoem,


hmmmmmmmm, wie ben ik ook al weer?




Zal ik je geheugen opfrissen......of hou je het liever op niemand weet, niemand weet dat ik ........ heet.....

hmmmmmm of zit je in een indentiteitscrisis....Gair Inshallah het komt wel goed broeder euhhhhh wie was je ook al weer.

Wassalaam
Terug naar boven
marhaba Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 634
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2004 om 08:13

salaam

hahah

ocharme musliman,als je je herinnert da je moslim bent is het voldoende!!

wassalaaam

allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net
Terug naar boven
Badia Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 15 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 224
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2004 om 08:13

As-salaam oe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe/hallo,

Hmmm...musilman...zal ik je een handje helpen?

Volgens mij ben jij musilman....en ben jij een aardig mens...met een goed stel hersens...en o ja...zoals nak4life zei: ben je een dienaar van Allah sobhana wa Ta'ala en door ALlah sobhana wa Ta'ala geschapen.

Verder ben je ook een lolbroek...

 

Pabo...dat lijkt me inderdaad ook wel leuk.. Wil je misschien vertellen wat je studie inhoud....wat voor vakken enzo...en o ja: klopt het dat je op het Pabo verplicht bewegingsonderwijs moet volgen...

Sorry voor de vele vraagjes... waarmee ik je opzadel..

Djazaak Allahoe ghayren ya broeder nourdiene voor je hulp.

 

Maar wat vinden jullie nou van een studie leraar islam op het voortgezet onderwijs. Ik heb namelijk gehoord dat dat ook bestaat...maar ik zet zo mijn twijfels...vandaar dat ik jullie mening erover insha Allah hoor.

Wassalaam oe aleikum wa rahmatoe Allahoe wa barakatoe/doei

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2004 om 08:40
In eerste instantie geplaatst door Badia

As-salaam oe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe/hallo,


Maar wat vinden jullie nou van een studie leraar islam op het voortgezet onderwijs. Ik heb namelijk gehoord dat dat ook bestaat...maar ik zet zo mijn twijfels...vandaar dat ik jullie mening erover insha Allah hoor.


Wassalaam oe aleikum wa rahmatoe Allahoe wa barakatoe/doei



Assalaamoe Alaikoem,

Nou leraar op het voortgezet onderwijs lijkt me erg moeilijk voor jou...wat d8 je van lerares!!


wassalaam
Terug naar boven
Badia Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 15 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 224
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2004 om 08:47

As-salaam oe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe broeder nak4life,

weet je wat het is....ik heb al een afspraak gemaakt bij de plastische chirurg om mezelf om te bouwen naar een man...dus vanaf overmorgen heet ik Bob, ipv badia. Astagfirullah!

Nee..je hebt gelijk...maar zo heet die studie echt...ik heb het niet zelf verzonnen. Maar oke...lerares dan, ik geef me over

 

Wassalaamoe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe

Terug naar boven
Chadiedja Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 24 maart 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 16
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2004 om 09:15

As-salaamoe 3alaykoem,

Ik zal me ook even voorstellen.

Ik ben Chadiedja (Khadija geschreven), ben 19 jaar en 5 maand.  Ik studeer voor regentaat, mijn eerste jaar.  Dat is lerarenopleiding secundair onderwijs, voor degenen die niet wisten wat dat was.  De vakken die ik gekozen heb zijn op de eerste plaats Islam dan Nederlands en Biologie.  Ik doe deze opleiding eigenlijk speciaal voor de Islam en ik heb er 2 andere vakken bij MOETEN nemen.  Het is wel een leuke opleiding, om voor de klas te staan, leerlingen uw kennis overgeven, echt leuk om te doen.  Het leukste is dat de leerlingen bijleren van u, echt.

Ik vind deze site echt zeer interessant.  Ik ken er veel maar geen enkele kan tippen aan de deze, en ik meen dat echt.  Moge Allah de stichters hiervoor belonen met het Paradijs, insha Allah.  Ik hoop dat ik het hier nog vaak mag bezoeken en dat wij, moslims, van elkaar zullen leren en elkaar zullen helpen en steunen, insha Allah.  Verder wens ik jullie allen nog het beste toe, moge Allah ons allen bijstaan en helpen, insha Allah.

Wa Salaamoe 3alaykoem wa rahmatoe Allah,

Chadiedja.

Terug naar boven
salahdin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 15 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 421
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2004 om 11:30

In eerste instantie geplaatst door Hatim Yahya

Ik ben een oerhollandse jongen (ondanks die naam, maar dat vond ik wel mooi.) in het westen van het land. Mijn ouders zijn christelijk protestant en ik ben ook zo opgevoed maar begon toen te twijfelen en zag veel tegenstrijdigheden in de bijbel en het geloof zelf. Heb toen een hele tijd niks gelooft, maar ik heb altijd geleefd volgens het credo 'wat je niet wilt dat jou geschied, doe dat ook een ander niet'. Ik ben sinds enige tijd zeer geinterresseerd in de islam en ben druk bezig met elke website lezen met informatie daarover en ben zodoende hier terechtgekomen. Alhoewel er dingen zijn die ik niet helemaal snap, hoop ik daar meer over/van te leren.

Salaam

Moge Allah (swt) je leiden naar het rechte pad.

Alhamdoelil'Allah
Terug naar boven
Nourdiene Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 20 januari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 136
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2004 om 10:46

Assalamoe Alykoem wa rahmatoelah,

Pabo...dat lijkt me inderdaad ook wel leuk.. Wil je misschien vertellen wat je studie inhoud....wat voor vakken enzo...en o ja: klopt het dat je op het Pabo verplicht bewegingsonderwijs moet volgen...

Beste oeghtie, onder het motto beter laat dan nooit, zal ik je vragen proberen te beantwoorden. Op de PABO krijg je de volgende vakken: Bewegingsonderwijs, Rekenen/wiskunde, Taal, Geschiedenis, Natuuronderwijs, Godsdienst, Engels, Muziek, Beeldendevorming, Dans/drama, Psychologie, Bordschrijven, Gedrag in het verkeer en Techniek.

Ik zal even een aantal dingen toelichten, de onderstreepte vakken, dat zijn de vakken die je in het eerste jaar krijgt. En de dik gedrukte vakken die krijg je voornamelijk in het tweede jaar. Wat het vak bewegingsonderwijs betreft geldt dat je voor dit vak inderdaad tentamen moet afleggen, maar dit huod dus niet in dat je ook actief moet meedoen, de bedoeling is voornamelijk jou te leren hoe een gymles te leiden. Het wordt jou niet verplicht om het fysieke gedeelte mee te doen. Dit komt namelijk doordat er voor lichamelijke opvoeding vakken andere onderwijzers zijn die geloof ik van het CIOS komen. En mocht je wel willen meedoen dan kan je dit gewoon gekleed doen incl. hijaab. Wat muziek betreft hier leer je in het bijzonder kinderliedjes (wie kent ze nog) hier komen meestal geen instrumenten aan te pas (anasjieds), hoewel sommigen blokfluit lessen nemen maar dit is echter vrijwillig. ff kijken dat was het dan wel ongeveer heel globaal. InsAllah zal je er wat aan hebben, veel succes op school!

Wa Alykoem assalaam 

"Onze Heer, wij geloven in wat Uneergezonden hebt en wij vlogen de Boodschapper en schrijf ons daarom op bij de getuigen (van de Eenheid van Allah)." (Soerah �li-'Imr�n aya 53)
Terug naar boven
mouni Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 26 januari 2004
Online status: Offline
Berichten: 132
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2004 om 11:24

Salaam aleikom waramthu Allah wa baraathu broeders/zusters

ik ben 18 jaar ik doe nu op dit moment secretaresse opleiding, en ins-allah zal ik het afsluiten met een diploma. en ga ik ins-allah SPW lerarenopleiding. ik denkt iets met goddienst omdat, het mij echt boeid. of maatschappij leraar ins-allah. op dit moment ga ik doorleren en dan werken

salaam aleikom mouni

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2004 om 11:35
Assalaamoe Alaikoem,

Nou dan zal ik me ook maar eens voorstellen.

Ik ben NAK(NASIR ALI KHAN) en ben 20 jaar oud Alhamdoelillah.
Ik krijg Inshallah mijn diploma "systeembeheerder" aan het eind van deze maand.

Ik heb me ingeschreven in Mekka en Medina om daar een Islam studie te gaan volgen.

Heb me eigen site : http://www.nak4life.com

Ja, dat was het weer....
Terug naar boven
marhaba Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 634
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2004 om 04:27

assalaam

awel nak, ik heb het in u gastenboek vermeld,en hier ook,mashallah, doe zo voort aghie,lah yebarek,

wassalaam

allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2004 om 04:47
In eerste instantie geplaatst door marhaba

assalaam


awel nak, ik heb het in u gastenboek vermeld,en hier ook,mashallah, doe zo voort aghie,lah yebarek,


wassalaam



Assalaamoe Alaikoem,

Djazakallahoe GAiran voor je reactie!!

En ook de andere die iets in mijn gastenboek hebben geschreven!!!
Terug naar boven
Badia Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 15 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 224
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2004 om 05:15

Assalaam oe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe/hallo,

Aghie Nourdiene, Djazaak Allahoe ghayren voor je uitleg. Het klinkt heel mooi, masha Allah. maar wat houd dat dans/drama in?

Sorry voor mijn vraagjes...maar ik ben heel nieuwsgierig.

Maar dat kinderliedjes vind ik wel leuk hoor....dan kan ik zeggen dat ik anasheed studeer, gnagna

Maar verder echt superlief dat je de moeite doet.

Moge Allah je belonen

Amien

 

Wassalaam oe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe/doei

Terug naar boven
*Rahima* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 27 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 295
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 april 2004 om 12:35

hoi iedereen! Ik ben 15 jaar en ik heb grote intresse in de Islam. Ik woon in Apeldoorn en ik ken daar eigenlijk bijna geen moslims, vandaar dit forum. Mijn nickname is niet mijn eigen naam, dat heeft zo zijn redenen. Verder ben ik denk ik de jongste hier, of zijn er meer jongeren?

liefs Rahima 

Leven is het meervoud van lef
Terug naar boven
Badia Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 15 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 224
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 april 2004 om 05:09
H� rahima....zit je toevallig op het edison college...?
Terug naar boven
*Rahima* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 27 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 295
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 april 2004 om 05:48

In eerste instantie geplaatst door Badia

H� rahima....zit je toevallig op het edison college...?

Nope, opt gymnasium apeldoorn. Jij wel opt edison college?

Liefs Rahima

Leven is het meervoud van lef
Terug naar boven
Badia Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 15 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 224
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 april 2004 om 06:22

ik wel ja...maar ik heb ook op het KSG gezeten...daar tegenover het gymnasium....Ik heb je eerlijk gezegd nooit gezien. Ik neem aan dat je een hijaab draagt.

Maar kom je wel eens naar de moskee..?

Of ben je geen moslima...

 

Terug naar boven
*Rahima* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 27 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 295
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 april 2004 om 06:31
nee ik ben geen moslims.. nu ik het zo zeg, schaam ik me er bijna voor! Vandaar dus dat je me niet gezien hebt..
Leven is het meervoud van lef
Terug naar boven
*Rahima* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 27 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 295
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 april 2004 om 09:54

Trouwens Badia, misschien een rare vraag maar: ook al ben ik geen moslima, ik zou graag nog eens de koran lezen en hem ook begrijpen, ik heb em al een keer gelezen, maar ik begreep niet alles. En omdat jij ook in apeldoorn woont, dacht ik: misschien een keer samen? Omdat je ook in apeldoorn woont zie je.. tis maar een idee, zeg maar wat je ervan vind!!

Liefs Rahima

Leven is het meervoud van lef
Terug naar boven
Badia Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 15 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 224
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 april 2004 om 08:10

As-salaam oe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe

Ik zou je heeeeeeel graag willen helpen....insha Allah. Enne...heb je toevallig blond haar en blauwe ogen. Want dan heb ik je wel gezien. Hihi, gnagna

Maar als je tijd en plaats weet, moet je gillen hoor!

Ik kan je trouwens niet verzekeren dat hetgeen je niet snapt, dat ik dat wel snap.... Ik ben zelf ook nog kennis vergarende...maar ik wil je graag helpen met wat ik al wel weet. insha Allah

wassalaam oe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe

Terug naar boven
*Rahima* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 27 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 295
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 april 2004 om 09:37
In eerste instantie geplaatst door Badia

As-salaam oe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe

Ik zou je heeeeeeel graag willen helpen....insha Allah. Enne...heb je toevallig blond haar en blauwe ogen. Want dan heb ik je wel gezien. Hihi, gnagna

Maar als je tijd en plaats weet, moet je gillen hoor!

Ik kan je trouwens niet verzekeren dat hetgeen je niet snapt, dat ik dat wel snap.... Ik ben zelf ook nog kennis vergarende...maar ik wil je graag helpen met wat ik al wel weet. insha Allah

wassalaam oe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe

As-salaam oe aleikum,

Wat leuk dat je dat wilt! Enne.. ik heb bruin haar en groene ogen.. dus je hebt iemand anders gezien!
Ik dacht, misschien een keer in de bibliotheek ofzo? Of voor mijn part buiten ergens, het is tenslotte lekker weer aant worden! Bij mij of jou thuis is misschien niet zo slim, omdat we mekaar nog helemaal kennen enzo.. maar als jij daar anders over denkt moet je het zeggen!

Trouwens als we allebei iets niet snappen in de koran dan komen we er samen wel uit toch?

wassalaam oe aleikum

 

Leven is het meervoud van lef
Terug naar boven
Badia Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 15 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 224
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 april 2004 om 09:55

As-salaamoe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe,

In de bibliotheek...lijkt me prima. Ach ja...ik zat er dicht bij met dat haar toch...

Inderdaad...als ik het niet weet..kunnen we er wel samen uitkomen.

Wassalaam oe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12345>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.