Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp gesloten’home’ pagina

 Post Reply Post Reply
Schrijver
~Zahra~ Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 713
Directe link naar dit bericht Onderwerp: ’home’ pagina
    Geplaatst op: 09 maart 2004 om 14:31

asallam aleikum,

moet toch even wat kwijt..

door de flash (die schitterend mooi is overigens)kun je een gedeelte van de menubalk niet meer lezen..zoals bij kennisbank>>smeekbeden..

ook vind ik het een beetje -to much-dat er op de homepagina 3x een verwijzing staat naar de koran,3x verwijzing naar forum..ik zou zelf dan liever kiezen voor of de bovenste menu balk(maar door de flash niet echt toegankelijk),of het overzichtje (rechts onder)veranderen,de 2 in 1 maken zeg maar....

eh..en de smeekbedes zijn momenteel niet te zien,klopt dat?

wa sallam

Men sluit de ogen van de doden behoedzaam; niet minder behoedzaam moet men de ogen van levenden openen.
Terug naar boven
islaam Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
Islaam

Lid geworden: 13 maart 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 280
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 maart 2004 om 02:12

salaam alikoum Zahra,

als eerst bedankt voor je opmerkingen. het is tenslotte oook jouw site en samen maken we het beter en mooier inshallah.

Het is inderdaad niet handig dat flash het menu bedekt dit is niet de bedoeling en wordt naar een oplossing gezocht. onderdelen op kennisbank - gedichten, smeekbeden, verhalen etc.. die zijn opgelost en ze doen het weer.

over dubbele navigatie, Islaam Menu rechts is bedoeld als een soort snelmenu die permanent is om makkelijk door de site te kunnen navigeren zonder dat je eerst flash moet draaien om naar postkaarten te gaan bijv. ik ben wel met je eens dat het dubbel is....  er zijn een aantal nieuwe onderwerpen en rubrieken op komst die een plaats op bovenmenu gaan nemen waardoor dubbele onderdelen daar zullen verdwijnen om plaats te maken voor de nieuwe rubrieken.

Graag hoor ik van je als je meer suggesties en of opmerkingen hebt.

salaam alioum,
Islaam

Leef voor het leven net als je voor altijd zou leven en leef voor het hiernamaals net als je morgen zou sterven.
Terug naar boven
*Farah* Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 14 december 2003
Online status: Offline
Berichten: 26
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 juni 2004 om 05:59

Salaam Alaikoem,

Ik weet niet of ik goed zit maar ik wou iets over die 'home-pagina' vragen. De Koran in het nederlands doet het niet meer. Is hier ook eens andere link voor? Want volgens mij werd die koran gelinkt van een andere site. Graag zou ik willen weten welke site dat is.

Ander zou ik graag willen weten van waar jullie het hebben gehaald zodat ik hem ook van daar kan halen. Of hebben jullie hem zelf vertaald?

Alvast bedankt voor enige reactie.

Yazakkelah.

Salaam Alaikoem, 

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.