Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenSluiten+/verwijderen van topics

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Invincible Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 101
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Sluiten+/verwijderen van topics
    Geplaatst op: 01 april 2004 om 04:27

Gegroet allemaal,

Ik maak me al een tijdje een beetje zorgen over het sluiten en verwijderen van bepaalde topics. Het viel mij al eerder op dat topics waar ik persoonlijk veel overtuigende postings plaats en er een goede discussie loopt, zonder reden of uitleg worden gesloten en/of onleesbaar gemaakt. Antwoord op PB-en naar verschillende mods krijg ik zelden of niet. Ik refereer naar topics als: 'Jezus', 'Tekenen van de laatste dag', '50.000 fouten in de bijbel', 'Wonderen in de quran'.

Zo is er gisteren een zeer sterk stuk geplaatst door een christen, een sterk met argumenten onderbouwd geheel wat de koran op losse schroeven zet, en wordt wederom zonder uitleg (althans, ik zie die niet) verwijderd. Gelukkig heb ik er voor mezelf net op tijd een back-up van kunnen maken. Aan de lengte van het stuk kan het niet liggen, daar menig moslim berichten post van dubbel zo lang.

Waar men in het verleden trots was op de vrijheid van meningsuiting op dit forum, daar lijkt nu een stevige censuur te verschijnen.

Of vergis ik mij?

Een verontrustte Invincible.

I will sing unto the Lord a new song: O Lord, thou art great and glorious, wonderful in strength, and invincible!
Terug naar boven
Nourdiene Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 20 januari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 136
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 april 2004 om 16:17

onzichtbaar zecht.

Zo is er gisteren een zeer sterk stuk geplaatst door een christen, een sterk met argumenten onderbouwd geheel wat de koran op losse schroeven zet,

Je hebt wel gevoel voor humor, al vindt ik het slechte humor.

 

"Onze Heer, wij geloven in wat Uneergezonden hebt en wij vlogen de Boodschapper en schrijf ons daarom op bij de getuigen (van de Eenheid van Allah)." (Soerah �li-'Imr�n aya 53)
Terug naar boven
Invincible Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 101
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2004 om 05:03

Leuk, een reactie

Ten eerste: Invincible betekend Onoverwinnelijk. Je bent niet de eerste die deze fout maakt hoor, t gebeurt met enige regelmaat.

Ten tweede: als het stuk niet overtuigend was, waarom dan weghalen ipv met argumenten weerleggen? Het forum maakt zichzelf op deze manier ongeloofwaardig. Tenzij het duidelijk tegen de regels ingaat, maar daar is mi geen sprake van.

Ten derde: humor verschilt idd per persoon  ik snap de grap namelijk niet.

 Invincible.

I will sing unto the Lord a new song: O Lord, thou art great and glorious, wonderful in strength, and invincible!
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2004 om 12:18

Assalamoe alykoem,

het beste kun je een pm sturen naar islaam.nl

wassalaam,

 

Terug naar boven
Invincible Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 101
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 april 2004 om 05:28

Inmiddels is eea duidelijk. Dank u

Topic mag dicht van mij.

I will sing unto the Lord a new song: O Lord, thou art great and glorious, wonderful in strength, and invincible!
Terug naar boven
Invincible Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 101
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 juni 2004 om 06:33

Toch jammer dat alweer een compleet topic is gesloten, alleen maar omdat ik een lijstje links gaf naar pagina's waar fouten in de koran werden opgenoemd.

I will sing unto the Lord a new song: O Lord, thou art great and glorious, wonderful in strength, and invincible!
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 juni 2004 om 06:38
Toch raar dat zoiets gesloten wordt?  Je zou dan toch verwachten dat ze er een antwoord op hebben, maar blijkbaar niet dus...
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Yarem Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 91
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 juni 2004 om 09:36

Inderdaad vreemd dat die hele topic verwijderd is.. Blijkbaar kwam het te dicht bij de waarheid......anders hadden er toch wel de moeite kunnen worden genomen om het iedergeval proberen te weerleggen.

Terug naar boven
Leyla Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 29 augustus 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 302
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 juni 2004 om 09:51

A selaam oe Ale'ykoem,

De reden waarom laatstgenoemde topic verwijderd is, is mij niet duidelijk. Hoewel ik het wel enigszins kan begrijpen.

Waarom willen mensen hier altijd elkaars geloof en Heilige Boeken "op losse schroeven" doen laten komen? Waarom alsmaar willen bewijzen dat er fouten in de Qora'an, dan wel Bijbel zitten? Ik word daar zo langzamerhand niet goed van. Ik dacht dat dit forum bedoeld was om van elkaar te leren, om elkaar zodoende te kunnen begrijpen en meer te kunnen respecteren. Maar zo langzamerhand begint dit forum trekjes van een Arena te vertonen..erg jammer!

Wa Ale'ykoem a Selaam

The Believers In Their Mutual Friendship, Mercy & Afflection Are Like One Body: If Any Part Of It Complains, The Rest Of The Body Will Also Stay Awake In Pain.
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 juni 2004 om 15:18
In eerste instantie geplaatst door Yarem

Inderdaad vreemd dat die hele topic verwijderd is.. Blijkbaar kwam het te dicht bij de waarheid......anders hadden er toch wel de moeite kunnen worden genomen om het iedergeval proberen te weerleggen.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Invincible Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 101
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2004 om 14:24

In eerste instantie geplaatst door Leyla

Waarom willen mensen hier altijd elkaars geloof en Heilige Boeken "op losse schroeven" doen laten komen? Waarom alsmaar willen bewijzen dat er fouten in de Qora'an, dan wel Bijbel zitten? Ik word daar zo langzamerhand niet goed van. Ik dacht dat dit forum bedoeld was om van elkaar te leren, om elkaar zodoende te kunnen begrijpen en meer te kunnen respecteren. Maar zo langzamerhand begint dit forum trekjes van een Arena te vertonen..erg jammer!

Er zijn moslims die in hoofdletters omgeven door uitroeptekens uitspraken neerzetten als: "bewijs dan dat de koran fouten heeft als je kunt, nee dat kan je niet want die zijn er niet" of "als je 1 fout in de koran vind zeg het dan, dan stap ik van mijn geloof af".

Zulke uitspraken vragen er om zou je toch zeggen.

Als ik niks zeg lacht de moslim, want die denkt dan dat hij gelijk heeft, als ik wel wat zeg wordt het verwijderd. Beetje vreemde wereld dit.

Invin.

I will sing unto the Lord a new song: O Lord, thou art great and glorious, wonderful in strength, and invincible!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.