Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

mijn grooste angst huwelijknacht!!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
noer_islam82 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 09 april 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote noer_islam82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: mijn grooste angst huwelijknacht!!
    Geplaatst op: 11 april 2005 om 13:30

wasalaam ou alaikoum wa ramatoelah wa barakatoe mijn lieve broeders en mijn lieve zusters

 

mijn grooste angst is huwelijknacht
ik ben nog altijd maagd ben natuurlijk trost op mezelf elhamdoelillah  maar ik  vrees ik denk altijd aan huwelijknacht ik weet niet waarom ik weet dat klink raar maja ik ben klaar om gaan te trouwen  dus graag reactie wat moet ik doen  ik moet onspannen en niet te veel denken en nu????

beslama fi amaan ALLAH wa alaikoum wa ramatoelah wa barakatoe mijn lieve broeders en mijn lieve zusters
je broeder in de islaam

 

 

 

moet

lailahailallah mohammader rasoeloelah
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 13:44

Hoi,

ik ben geen moslima, maar misschien kan ik je wel wat raad geven.  Bedenk maar dat je toekomstige bruid waarschijnlijk even zenuwachtig is als jij, mogelijk nog meer. 
Verder ga je pas stoppen met nadenken over die nacht als de nacht daadwerkelijk geweest is.  Je gaat enorm veel van jezelf blootgeven (letterlijk en figuurlijk), en dat blijft altijd een beetje scary, maar dat gaat echt weer weg. 
Niet alles zal vanzelf of goed gaan de eerste keren (geloof ajb niet dat seks is zoals je het op tv ziet), maar met liefde en respect voor mekaar kom je al heel ver.

Succes met je toekomstige huwelijk (of met het vinden van de juiste dame)
Doei Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Nafs Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 25 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 15
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Nafs Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 april 2005 om 09:07

Sallam Oelaikoem ya aghie,

Maak je niet al te druk maar vertrouw op Allah. Als jouw vrouw een godsvruchtige en godsvrezende vrouw is zul je zeker geen problemen ondervinden, behalve natuurlijk het feit dat jullie zenuwachtig zullen zijn. Als jij of jouw vrouw naar tekortkomingen gaan kijken dan kan het wel eens onplezierige situaties opleveren natuurlijk. Maar dat is hoogstwaarschijnlijk niet waar jij of jouw vrouw op gaan letten, omdat jullie elkaar hebben gekozen voor het geloof Inchallah.

El ghier Inchallah

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.