Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

help jazakomolaah

 Post Reply Post Reply
Schrijver
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: help jazakomolaah
    Geplaatst op: 09 mei 2005 om 03:49
asalamo3alaikom nou ik was lid bij www.moslim.net    maar ik ben mijn wacht word vergeten   nu kan ik geen berichten plaatsen  ik heb mijn email achter gelaten maar krijg geen wachtword  weet iemand wat ik moet doen?????
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 mei 2005 om 04:09

Aleikoem salaam wa ra7matu Allah wa barakatuh,

Gair inschallah, heb je geen geheime vraag moeten beantwoorden voor het geval je je wachtwoord kwijt bent of bent vergeten?

Log je anders opnieuw in met een ander emailadres.. Gair inschallah oegtie kan je helaas niet verder helpen.

Succes!

FiAmanillah,

wasalaam

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 mei 2005 om 04:32
asalaamo3alaikom jazakilaah ogyeer ogtie laziza ik ga proberen met ander email
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.074 seconden.