Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Abou Jabir groet jullie!!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Abou Jabir groet jullie!!
    Geplaatst op: 11 juli 2005 om 04:13

assalamoe alykoem mijn beste broeders en zusters en andere leden

hoe is het met jullie , een tijdje nou geleden inshAllah allemaal alhamdulillah

en waren er nog goeie duscussies geweest of heeft de tijd stilgestaan

 

beluister deze smeekbede: http://www.al7aidan.com/audio/arwa3/mp3/do3a2.mp3

wa3alaykoem asalaaam,

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 04:17

Wa ehleykoom Salaam Warahmatoelah Wabaraktoeh,

AL-hamdulilah en met U?

Djazaka Allah oe ghairan voor de Smeekbeden

Met vriendelijke groeten,

Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 04:30

wa iyaakie dajzakie Allahu kheiran, met mij gaat ook goed alhamdulillah 3ala kulli 7aaal...

 

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Juwairiyah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 458
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juwairiyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 04:34
Wa Alaikum Salaam wa Rahmatullahi wa Barakatuhu,


Lookie who we got there. A3las Lamtek! Je dacht Juwairiyah is terug dus ik kom ook maar weer een kijkje nemen, of niet. Met mij gaat alles prima, Alhamdolilah. Goed om te horen dat alles goed met jou gaat, Allahoe Malakoel Hamd!


Fi Amani Laah,

Ummu Amaanah
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 04:51

Assalamu alaikum broeder!

ga je het hier weer eens proberen? Ach, de tijd heeft aardig stilgestaan natuurlijk, dus jouw inbreng kunnen we goed gebruiken! Masha Allah weblog van je trouwens.

Ik hoop snel weer een reactie van je te kunnen lezen op 1 van de discussies.

Wassalam,

Amier.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
�nder Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 01 mei 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 94
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote �nder Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 05:13

Ve Aleykum Selam

Elhamdulillah, het gaat goed. Djazakallahu gairan voor je spontane en mooie gebaar.

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 05:16
Altijd leuk om weer oude leden terug te zien. Welcome back Abou!
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 11:16
Welkom terug Abou, ik wist niet eens dat je weg was. Ik voelde je aanwezigheid een beetje.
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 11:35
asalaamo3alaikom marhabanbik agie fielaah  alhamdoelilaah dat je terug bent maschalaah
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 12:14
assalamoe alykoem, baraka Allahu fiekoem allemaal wa ghafara Allahu lana wa lakum...
Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 12:27

Essalaamo Alaikom Warahmatoe Allah,

Welkom terug Abou Jabir

Wassalaamo Alaikom

Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 12:34
Goed je weer te zien, Abou Jabir! Ik vroeg me al af. Jij behoort toch tot de 2-4 mensen op dit forum wier bijdragen ik het meest waardeer.
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 12:51
Bismillah Irahman Irahiem moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet Mohammed en zijn metgezellen asalama alaykoum wahrahmatoe allahie wabarakatoe mashallah aghy Abou Jabir soebhanallah ik was ook een tijdje weg ben ook weer terug net als jou welkom terug broeder
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 12:56

Ook jij welkom terug, Abou Bakr!

Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 13:29
Aleikoum Assalaam wara7matu Allah wabarakatuh broeder,

Het is goed je weer aanwezig te zien op het forum.

Salaam aleikoum,
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 14:18
Salaam Aleikum,

Goed je weer te zien broeder. Inshallah zul je ons weer gaan verrijken met je kennis.

(Ik dacht als iedereen reageert dan kan ik toch niet wegblijven )

Maar heb je input zeker gemist in de vele topics. Inshallah zal dit weer terugkomen.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 15:25

salaam aleykum.

nu zijn we terug compleet,1 grote familie

laa ilaha illalah
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juli 2005 om 15:25
heY kimmie ken je mij nog? Ik ben ook een oude lid
Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 juli 2005 om 04:11

Nog niet zo oud he Jij bent een bijna-ouwe-zak, Abou en ik zijn dat al

Ps: Ouwe zak is niet negatief, dat is een vlaamse uitdrukking voor iemand die al lang lid is van een bepaalde vereniging.
Ps2: Ik vind het altijd wel leuk hoor, als er wat lede blijven hangen, dus leuk dat je blijft!

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 juli 2005 om 10:50
tjonge; een reunie. ondanks vakantietijd! met aboe is het goed stoeien,
dus goed dat je er bent. waar zullen we het eens over hebben?
Vrede!
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 juli 2005 om 16:08
hahaha stoeien ja discusseren kunnen sommige wel gaat het nog steeds zo door he mashaAllah
Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
Ansar Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 14 mei 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ansar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 juli 2005 om 16:41

as-salaam 'aleikom wa Rahmetoellahi wa Barakatoeh/ewa voor de overige.

Wallahi Aghie abou jabir, wat een prachtige dou'a. Kunt u mij vertellen wie de imaam is. Wa baraka Allahu fiekoem.

 

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 juli 2005 om 16:53

In eerste instantie geplaatst door postpentacost

tjonge; een reunie. ondanks vakantietijd! met aboe is het goed stoeien,
dus goed dat je er bent. waar zullen we het eens over hebben?
Vrede!

haha, zullen we de topics dan maar naar boven halen, nee doe maar niet, ik weet niet meer wat mijn standpunten waren...

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 juli 2005 om 16:55
In eerste instantie geplaatst door Ansar

as-salaam 'aleikom wa Rahmetoellahi wa Barakatoeh/ewa voor de overige.

Wallahi Aghie abou jabir, wat een prachtige dou'a. Kunt u mij vertellen wie de imaam is. Wa baraka Allahu fiekoem.

 

wa3alykoem asalaaam warahamatullah wabarakatoeh broeder.

dat is de imaam Mohammed Al7idaan, dit is zijn site http://www.al7aidan.com/

mooie soera van hem, soerat Mohamed: http://www.al7aidan.com/audio/Kalam/mp3/047-muhammad.mp3

een andere dua van hem duurt 27 minuten: http://www.al7aidan.com/audio/3ma/mp3/do3a2.mp3

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.096 seconden.