Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

hoe kan een djin uit een mens verweiderd

 Post Reply Post Reply
Schrijver
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: hoe kan een djin uit een mens verweiderd
    Geplaatst op: 02 september 2005 om 06:19

assalemaleykoem,

mijn vraag is;

hoe kan een djin uit een mens verweiderd worden?

wa aleykoem salem

 

Terug naar boven
dienares Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 18 augustus 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 327
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dienares Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 september 2005 om 11:06

Wa alikoem salam warahmatoelahi wabarakatoehoe mijn zuster,

De verhalen die ik te horen krijg, zijn, dat er op die persoon quran gelezen word, door imams...Wa allahoe a3lam...

Gair inshAllah...

Wa salamoe 3alaikoem warahmatoelahi wabarakatoehoe...

Islam Is A ReliGiOn Of PeAcE.....
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 september 2005 om 12:15
Salaam aleikoum ,

Dit kan inderdaad dmv. ruqya. Men kan naar een imaam gaan die d.m.v. het reciteren van de Koran kan genezen.

Er wordt dan Koran gelezen in water en de zieke moet dit dan drinken en wordt over hem heen gegoten. Of er wordt geblazen en gereciteerd over de zieke. Er wordt een dua opgezegd ook, dua is ook heel belangrijk, want Allah geneest.

Ik heb een kort stukje gelezen dat de zieke dit zelf kan doen door te lezen over water en het vervolgens drinken. Maar ik heb ook van ''marokkaanse verhalen'' gehoord dat iemand met weinig kennis van de Koran geslagen zal worden door de djinn. Ik weet niet of het waar is en heb er geen kennis over.

Het beste is om naar een goede imam te gaan die taqwa heeft en op Allah vertrouwd en die de sunnah volgt. Het is verboden om sihr te bestrijden met sihr of andere shirk er zijn veel van zulke mister babas die je elke week wel in de brievenbus krijgt.

Er is een klein groen boekje te koop hierover. Al3ilaadj biruqya van sheich AlKahtani, hier staan de koranverzen en de dua's en de stappen.

Salaam aleikoum,
Terug naar boven
azoeza Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 25 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 24
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote azoeza Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 september 2005 om 13:04
Asalam wa rahmato lah wa barakato,

Een kennis van ons, een meisje van 18 die was ook een tijdje bezeten door een djinn. En de imam kwam verschillende keren koran reciteren maar het ging maar niet over. Zij zag steeds een zwarte man die haar foto's verbrandde en als er koran werd gereciteerd begon die djinn gek te bewegen en deed haar pijn. Dit was zo erg om te zien, haar ogen vielen er bijna uit, zo bezeten was ze. En die djinn begon ook op een gegeven moment te spreken als zij in slaap viel. Dit heeft een hele poos geduurd. Sinds dat er verschillende keren een imam bij haar thuis kwam en iets had gemaakt voor haar dachten haar ouders dat het over zou gaan, maar nog was ze ziek, het is wel wat beter geworden, maar niet helemaal. Ze is twee weken naar Marokko gestuurd om daar te genezen. En macha allah is ze genezend terug gekomen...en met hoofddoek macha allah.
Maar dit was vreselijk, je kon een gesprek voeren met haar djinn. Hij had een keer gezegd dat de remmen van haar broer het niet meer deden en dat haar broer misschien niet thuis zou komen, en subhanna allah, het was ook zo. Maar Macha allah, zij is nu niet meer bezeten. Maar wat men zegt is dat ze bezeten was door een joodse djinn, want ookal werd er koran gereciteerd, hij bleef actief en lachtte de imam zelfs uit, zo erg was dit. We hebben echt nachten lang nachtmerries gehad. Mijn nicht is zelfs ziek geworden hierdoor.
Moge Allah met alle moslims zijn. HEt enige wat ik jullie kan zeggen is om soerat al nas en soerat al falaq te reciteren, helpt hiertegen.
En zodra het donker is, sluit de deuren en ramen.
Wanneer er gebeld wordt, wacht totdat je het nog een keer hoort. Want men zegt dat als je een belt dreigt te horen en je doet de deur open en er staat niemand, dat het mogelijk een djinn is. Dit geldt ook bij het horen van je naam, wacht op een tweede of derde keer...
Ik praat hier uit ervaring lieve broeders en zusters.
Moge allah met ons (alle moslims) zijn. Amina
OEgt Aziza
Terug naar boven
azoeza Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 25 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 24
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote azoeza Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 september 2005 om 13:06
lieve mensen, amin, in plaats van amina, het was een typ foutje,
asalaam wa 3alaykom
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.