Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

kies getrokken

 Post Reply Post Reply
Schrijver
*Fa�sa* Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 45
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *Fa�sa* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: kies getrokken
    Geplaatst op: 27 september 2005 om 10:20

Assalamoe wa'laikoem wr wb,

ik ben net naar de tandarts geweest om mijn verstandskies uit te laten trekken en mijn vraag is nu of ik gewoon nog mag bidden, want er vloeid nog bloed uit en ik mag mijn mond niet spoelen..

dus ik weet nu niet of ik wel of niet mag bidden.

ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft insha Allah.

wa'laikoem salam wr wb

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 september 2005 om 10:34

asalaamo3alaikom wara7matolaahwabarakatoho

zuster  het is niet erg  het heeft niets mee temaken gewoon biden

dat is gewoone bloed .

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
*Fa�sa* Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 45
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *Fa�sa* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 september 2005 om 10:37

maar ik kan mijn mond niet spoelen, maakt dat de woedoe dan niet ongeldig..??

wa'laikoem salam wr wb..

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 september 2005 om 10:42

hoelang mag je niet je mond spoelen??

en is het gevaarlijk voor je als je het een keer wast dus niet 3 keer maar een keer??

 

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 september 2005 om 10:46
ik zelf als ik  kies eruithaal  na een uur  doe ik gewoon de woedeo  dus dan was ik mijn mond.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
*Fa�sa* Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 45
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *Fa�sa* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 september 2005 om 10:49

ja ik mocht het niet spoelen, want dat zou niet goed zijn voor de plek waar de kies uit is. maar ik ga het toch proberen, want bidden moet ik toch. dankje wel zuster voor je reactie. ik was bang dat het niet toegestaan was om te bidden omdat er nog steeds bloed uit vloeit. en ik heb vaak gehoort dat je niet mocht bidden. ik kan het ook fout hebben. Allahoe 3alem..!!

gair insha Allah..

wa'laikoem salam wr wb

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 september 2005 om 11:00
Ben je zeker dat het nog bloedt?  Proef je niet gewoon de smaak van het ijzer van het al gestolde laagje of bloed dat er eerder uitkwam?
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 oktober 2005 om 07:54

salaam aleikum mijn verstand is ook eindelijk  door gekomen (verstandskies)en doet behoorlijk zeer hahaha heb geen zin om na de tandarts te gaan  moet die kies er dan echt uit? totdat de pijn niet meer te houden is ghair inshaAllah je hebt het overleeft elhamdullilah

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 oktober 2005 om 07:23

Hoelang heb je al zeer? Als het langer dan een week ofzo echt heel erg zeer doet, en het voelt erg gezwollen en warm aan, zou ik toch naar de tandarts gaan. Een verstandskies die er niet goed is doorgekomen, kan nl een ontsteking geven in het omliggende weefsel.

Verder helpt dat spul dat ze voor baby's gebruiken best goed, zo'n soort lotion die je erop doet en het dan verdooft.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 oktober 2005 om 03:36

salaam aleikum hoi kimmie ja hoor ik kan weer lachen gelukkig elhamdullilah,twas inderdaad zo dat de kies scheef ging staan en dat mijn kaak niet normaal meer open kon en het deed veel pijn toen de verdoving wegtrok ongelovelijjk zeg hoop nooit meer een kies te hoeven trekken inshaAllah

wa aleikum salaam daaaaaaaaaag kimmie

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
Raih�n Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 20
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Raih�n Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 oktober 2005 om 05:37

Assalaam aleikum wrb

Is het ookniet zo dat als er bij de tandarts iets gedaan is je die dag niet kunt vasten, bv omdat hij iets trekt en je dus gaat bloeden???

salaam

Raih�n

Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 oktober 2005 om 11:44
je kan dan niet eens eten enzo joh van de pijn ben je erg ziek
Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
*Fa�sa* Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 45
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *Fa�sa* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 oktober 2005 om 12:36

In eerste instantie geplaatst door het licht

je kan dan niet eens eten enzo joh van de pijn ben je erg ziek

Assalamoe wa'laikoem,

aah meskiena.. insha Allah gaat het nu beter met je.. waren het de verstandskiezen van je onderkaak..??  daar had ik namelijk ook veel last van gehad, ik had een week lang met een dikke wang gelopen en pijn dat het deed.. niet normaal.. maar elhamdoelileh.. ze zijn eruit en heb er geen last van.. ben blij dat ze eruit zijn..

sterkte beste zuster..

wa'laikoem  salam

Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 oktober 2005 om 05:19

salaam aleikum

nee de bovenkaak alleen een kant elhamdullilah ja de pijn is weg hoor na 2 dagen en percies op tijd voor ramadan elhamdullilah

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 oktober 2005 om 13:43
In eerste instantie geplaatst door het licht

salaam aleikum hoi kimmie ja hoor ik kan weer lachen gelukkig elhamdullilah,twas inderdaad zo dat de kies scheef ging staan en dat mijn kaak niet normaal meer open kon en het deed veel pijn toen de verdoving wegtrok ongelovelijjk zeg hoop nooit meer een kies te hoeven trekken inshaAllah

wa aleikum salaam daaaaaaaaaag kimmie

Ik ben blij dat ie eruit is dan!  Glimlachen is beter dan pijnlijden he

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.061 seconden.