Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

kies getrokken

 Post Reply Post Reply
Schrijver
*Fa�sa* Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 45
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *Fa�sa* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: kies getrokken
    Geplaatst op: 27 september 2005 om 10:20

Assalamoe wa'laikoem wr wb,

ik ben net naar de tandarts geweest om mijn verstandskies uit te laten trekken en mijn vraag is nu of ik gewoon nog mag bidden, want er vloeid nog bloed uit en ik mag mijn mond niet spoelen..

dus ik weet nu niet of ik wel of niet mag bidden.

ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft insha Allah.

wa'laikoem salam wr wb

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 september 2005 om 10:34

asalaamo3alaikom wara7matolaahwabarakatoho

zuster  het is niet erg  het heeft niets mee temaken gewoon biden

dat is gewoone bloed .

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
*Fa�sa* Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 45
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *Fa�sa* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 september 2005 om 10:37

maar ik kan mijn mond niet spoelen, maakt dat de woedoe dan niet ongeldig..??

wa'laikoem salam wr wb..

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036